Opiniuj.pl - strona główna

Opiniami warto się dzielić!

BGŻ BNP Paribas opinie

Ocena na podstawie 535 opinii

1.63 / 5

  • Obsługa klienta
    1.61
  • Oferta
    1.64
  • Prostota obsługi
    1.59

Dodaj własną opinię »

Sortuj wg: daty | oceny
  • ~Michał / 2023-08-15 09:34
    Ocena: 1.00 / 5
    Po raz kolejny zostałem bez pieniędzy, bo zjebany bank nawet nie raczył powiadomić o "przerwie technicznej". Fajnie być na lotnisku i nie móc wypłacić własnych pieniędzy. Na szczęście mam konto w innym banku.

    Bank dla lubiących niespodzianki i miłośników survivalu, a także dla tych, którzy używają gotówki na codzien (bo wyplata z konta BNP, nie jest czymś oczywistym).

    Nie polecam.
    ZaletyBrak
    WadyCzęste braki w dostępie do pieniędzy na kontach.
  • ~MICHAŁ / 2025-02-27 15:42
    Ocena: 1.00 / 5
    Brak kompetentnych pracowników
    Na każdym kroku prowizję i opłaty które są bardzo wysokie.
    ZaletyBRAK
  • ~Mika / 2025-03-11 11:37
    Ocena: 1.00 / 5
    okropny bank niemila obsluga spalcilam wczesniej kredyt za telefon i nie wplacilam kwoty nadplaty na inne konto i teraz musze placic odesetki za to ze pomylilam konta Zenujace to jest ,niedosyc ze wczesniej splacilam kredyt to robia wielkie problemy Nie polecam tego banku ,konsultanci niemili ,podnoaszacy głos Wstyd
  • ~Mika / 2025-04-17 11:22
    Ocena: 1.00 / 5
    Najgorszy bank, z jakim kiedykolwiek miałam do czynienia. ODRADZAM TEN BANK!!! Spłaciłam saldo na karcie kredytowej dwukrotnie, a bank dalej męczył mnie o spłatę. Okazało się, że w bankowości internetowej, po wejściu w okienko konkretnej karty kredytowej i wybraniu opcji "spłać kartę", pokazywało się konto mojej drugiej karty, a nie tej, którą zamierzałam spłacić. Tym samym jedną z kart niechcący spłaciłam dwukrotnie, a na tej "właściwej" dalej widniało zadłużenie. Chodziło o astronomiczną kwotę 60 zł, o którą bank robi piekło, a pan w windykacji, kiedy próbowałam wytłumaczyć, na czym polega problem, zaczął mówić o aplikacji mobilnej, a potem powiedział mi, że "moje (sic!) problemy z bankowością internetową nie zwalniają mnie ze obowiązku płatności"! CAŁKOWITY BRAK ZROZUMIENIA POTRZEB KLIENTA
    ZaletyBRAK
    WadyWredna obsługa, wprowadzające w błąd funkcje w bankowości internetowej, zwalanie winy na klienta
  • ~Mimi / 2022-07-01 14:55
    Ocena: 1.00 / 5
    Ten bank jest najgorszy w kosmosie!!! Odradzam wszystkim!!! Miałam w BNP Paribas kredyt firmowy, chciałam go spłacić przed czasem. Złożyłam dyspozycję w oddziale, dokonałam przelewu (na naprawdę dużą kwotę) i jeszcze bank pobrał ode mnie prowizję w wysokości 500 zł!!! Mimo to bank pobrał sobie tylko jedną ratę, resztę pieniędzy zawieszając "w przestrzeni". To absolutny skandal, zamierzam to zgłosić do UOKiK. Ponadto zawsze są jakieś problemy, obsługa jest nieprzeszkolona, każdy mówi co innego, wielu spraw nie da się załatwić zdalnie, i pobierają pieniądze od klienta za wszystko co się da. Trzymajcie się z daleka od tego banku.
    ZaletyNie istnieją
    Wadyściąganie kasy od klienta dosłownie za wszystko, nieudolność obsługi, trudności w uzyskaniu kredytu (gdzie inne banki, np. ING, dały kredyt na taką samą kwotę bez żadnych problemów), prowizje za wcześniejszą spłatę kredytu
  • ~Mirek / 2024-05-15 12:56
    Ocena: 1.00 / 5
    OSTRZEŻENIE! Nie zakładajcie kont firmowych w tym banku. Bank od czasu do czasu prowadzi weryfikacje klientów. Musisz się udać osobiście do banku wraz ze wszystkimi dokumentami firmy. Ja także otrzymałem powiadomienie SMS o konieczności stawienia się w banku. Zgodnie z nim stawiłem się w banku i podpisałem wszystkie dokumenty wymagane przez bank. Po miesiącu bank WYŁĄCZYŁ MOJE KONTO. Nie mogłem realizować swoich zobowiązań. Psułem sobie opinię wśród moich kontrahentów. Moje interwencje na infolinii i w oddziale banku (łącznie z rozmową z dyrektorem oddziału) nic nie dały. Przyczyną wyłączenia konta było to, że pracownik banku nie przygotował jakiegoś mało istotnego druczku. Nadmienię że w firmie nie zmieniły się żadne dane. Konto było wyłączone przez TYDZIEŃ. Pomimo moich bardzo intensywnych interwencji bank nie potrafił sobie poradzić z tą kwestią przez tydzień. W tym czasie nie mogłem uzyskać połączenia telefonicznego z żadną kompetentną osobą, która mogłaby rozwiązać mój problem. Działalność tego banku to wielka PORAŻKA oraz nadużycie swojej pozycji. Bank bez zgody Sądu zajął moje mienie. JAK TO MOŻLIWE W PAŃSTWIE PRAWA? Myślicie, że ktoś użył magicznego słowa przepraszam. Nic podobnego chamstwu w tym banku nie ma końca.
    Zaletybrak
    Wadybrak kompetencji personelu, lekceważący stosunek do klientów (łącznie z dyrektorem oddziału który obiecywał że oddzwoni na drugi dzień, a nie zadzwonił do dzisiaj), bezprawny zabór mojego mienia
  • ~MM / 2024-05-06 18:12
    Ocena: 1.00 / 5
    Ja nie dam nawet 1 gwiazdki, obsługa fatalna, niekompetentna. Zamknięcie konta: już dwie wizyty i 3 telefony. Za każdym razem otrzymuje się inne informację, obsługa nie słucha co się do Nich mówi, organizacja czasu pracy jak i obsługa klienta fatalna. Jedno okienko kasowe (a w innych działach w ogóle nie ma) a Pani i tak bez kolejki obsługuje klientów z kredytami. Po powrocie do domu (zadając w banku pytanie dwóm Paniom o to czy będę otrzymywać SMS czy inne propozycje) na infolinii dowiaduje się, że trzeba wycofać zgody marketingowe. To co ja robiłam w banku przez 45 minut? Jedynie odzyskiwałem nadpłatę, która pracownik banku kazał zrobić, żeby zamknąć konto. Nie polecam.
    ZaletyBrak
    WadyNiekompetencja, niemiła obsluga
  • ~Moje imię / 2023-12-30 11:46
    Ocena: 1.00 / 5
    Nie polecam, jest najgorszy bank że wszystkich jakie znam
    Zalety---
  • ~Mona / 2022-06-29 08:19
    Ocena: 1.00 / 5
    Omijajcie ten bank szeroko. BNP PARIBAS pełniąc funkcję depozytariusza TFI przyczynił się do defraudacji 210 mln zł. NA dodatek nie chce uznać swojej winy mimo że przepisy prawne jasno określają jego odpowiedzialność. Jeśli nie chcecie mieć problemów to nie korzystajcie z jego usług bo tam uczciwych rzetelnych fachowców nie znajdziecie. Jedynie co to kłopoty
    Zaletybrak
    WadyNiekompetencja, nieuczciwość, nieodpowiedzialność , oszuści
  • ~Monika / 2022-10-06 12:00
    Ocena: 1.00 / 5
    Tragedia. Najgorszy bank w jakim miałam nieprzyjemność mieć konto.
    Nie polecam!
    WadyNiekompetentni konsultanci,
    Tragiczna prehistoryczna aplikacja mobilna,
    Za wszystko opłaty
  • ~Monika / 2023-07-28 17:38
    Ocena: 1.00 / 5
    Każdej osobie pragnącej złożyć konto w tym banku , zalecam zastanowić się kilka razy jest duża oferta banków na rynku wybierz inny Bank ten szeroko omijaj. Ostatni rok i ilość wizyt jakie musiałam wykonać do oddziału banku to delikatnie mówiąc skandal. Przyczyny wizyt:aktualizacja danych, blokady konta przez ponad dwa tygodnie, bo nie mogli dojść o co chodzi, za dwa miesiące kolejna aktualizacja danych nie wiedzą dlaczego. Pomimo upoważnienia notarialnego, z szerokimi uprawnieniami brak możliwości zamknięcia karty kredytowej, bo uznali że nie ma w nim nazwy Banku. Obecnie czekam na wypłatę środków po mamie , czas podany przez doradcę już dawno minął, a środków brak. Naprawdę szkoda nerwów i Państwa czasu na ten Bank
    ZaletyObecnie nie widzę
    WadyOpisane powyżej
  • ~mp_oszukany przez BNP Paribas / 2022-09-14 13:16
    Ocena: 1.00 / 5
    Ten Bank działa na niekorzyść klienta. Zbójeckie opłaty dwa razy wyższe za cesję leasingu oraz wnioski leasingowe niż np. w RCI czy też mleasing. Dodatkowo BNP odrzuca wnioski o cesje podmiotom, które mają zdolność do przejęcia leasingu, tylko po to aby BNP Paribas mogło przejąć przedmiot leasingowy za darmo. Odradzam ten bank w kwestii leasingów!!!
    ZaletyBrak jakichkolwiek zalep
    WadyBank ma celowo ograniczony kontakt z klientem.
  • ~Mundo / 2021-06-09 17:41
    Ocena: 1.00 / 5
    Brak kompetentnych doradców klienta. Amatorszczyzna, brak wiedzy, umiejętności pracy z klientem biznesowym. Obszar 3miasto.
    Finansowanie wyłącznie dostępne dla klientów posiadających pieniądze.
    Nic nie jest na czas, opieszałość, wielopoziomowe podejmowanie decyzji albo brak decyzji.
    Opiekunowie nieterminowi, niesłowni.
    ZaletyBrak
    WadyBardzo słabe wsparcie, brak dostępnych produktów. Aplikacja z czasów Fortisa z początku wieku
  • ~Muza / 2021-11-04 18:08
    Ocena: 1.00 / 5
    Nie miałam nigdy do czynienia z gorszym bankiem. Na kwit (podstawowe informacje o kredycie) czekam już prawie dwa tygodnie i końca nie widać. Kontakt z centralą żaden. Obsługa klienta w oddziale ok, ale tak naprawdę nie mają żadnych możliwości działania. Opłaty za prowadzenie konta kredytu absurdalne. Jak tylko uwolnię się z tego banku, będę omijać szerokim łukiem.
    ZaletyBrak kolejek
  • ~Mymek / 2023-10-01 11:49
    Ocena: 1.00 / 5
    Obliczanie zdolności na wyrób za 6000 w ratach po 600 zł trwał 1,5h. Na prośbę konsultantów o kontakt nikt nie odpowiadał. Po wycofaniu zapytania o sprzedaż ratalną i zapłaceniu gotówką za wyrób wydzwaniają nie wiadomo w jakim celu.
    Nie polecam.
    Zaletybrak
    Wady- Totalne olewanie klienta
  • ~nadian36 / 2021-11-04 12:14
    Ocena: 1.00 / 5
    Bank okada swoich kijetow np zaja mi pieniądze dla urzędu skarbowego z wypłaty po 3miesiącach okazało się ze urząd skarbowy nie dostał od banku ani grosza i trzymali to u siebie i ciągle brali prowizję z tego zajęcia tłumaczyli się tym że muszę wydać dyspozycję przelewu do urzędu prowadzenie konta masakra drożyzna trzeba zmienić bank nie polecam radze omijać szerokim lukiem
    WadyWiele
  • ~negatyw / 2022-05-19 11:25
    Ocena: 1.00 / 5
    Potrafią spamować sms'ami o 2 groszę niedopłaty, co jest bzdurą i wynika z przeliczeń automatów... Omijajcie szerokim łukiem!
    Wadyspamują o 2 grosze!
  • ~nicola / 2021-08-04 12:53
    Ocena: 1.00 / 5
    blokuja konto pomimo tego ze nie jest sie dluznikiem nie mozna dostarczyc pe lnomocnika zablokowane konto i wszystkie tranzakcje jakby pełnomocnik był wlascicielem konta granda
    Zaletynie ma
    Wadypełno
  • ~Nieinterere / 2021-12-01 16:27
    Ocena: 1.00 / 5
    Oszuści. Co chwile pobierają opłaty i odliczają „odsetki” Słabo przejrzysta aplikacja, kontakt z obsługa klienta praktycznie nieosiągalny. Jeżeli ktoś posiada tam konto zachęcam do zamknięcia i zabrania pieniędzy. Unikać. NAJGORSZY BANK EVER
    ZaletyŻadnych
    WadyWszystkie
  • ~Niestety klient / 2023-08-24 15:29
    Ocena: 1.00 / 5
    Nie polecam!!!! Naciągają klientów na groszowe sprawy księgując raty po terminie, przy probie kontaktu wciskają kit i przyjmują reklamacje, która i tak jest odrzucana. Jak najdalej od tego banku, nie dajecie się naciągnąć!!
Dodaj własną opinię »

Zobacz również

mBank
Ocena: 1.66, ilość opinii: 2048
PEKAO SA
Ocena: 1.83, ilość opinii: 1560
Santander Bank Polska (BZWBK)
Ocena: 1.87, ilość opinii: 1226
BOŚ Bank Ochrony Środowiska
Ocena: 4.78, ilość opinii: 1006
Millennium
Ocena: 1.81, ilość opinii: 987
PKO Bank Polski
Ocena: 2.75, ilość opinii: 928
Play
Ocena: 1.39, ilość opinii: 4777
VECTRA
Ocena: 1.60, ilość opinii: 4556
Orange
Ocena: 1.40, ilość opinii: 3999
UPC Internet
Ocena: 1.81, ilość opinii: 3509
Netia Szybki Internet
Ocena: 2.02, ilość opinii: 3210
Plus
Ocena: 1.46, ilość opinii: 3096