Opiniuj.pl - strona główna

Opiniami warto się dzielić!

BGŻ BNP Paribas opinie

Ocena na podstawie 544 opinii

1.63 / 5

  • Obsługa klienta
    1.61
  • Oferta
    1.63
  • Prostota obsługi
    1.59

Dodaj własną opinię »

Sortuj wg: daty | oceny
  • ~Matylda / 2023-07-11 20:19
    Ocena: 1.00 / 5
    Konsultanci banku są opryskliwi i brak im elementarnej kultury osobistej.
  • ~Mentor / 2022-08-24 11:53
    Ocena: 1.00 / 5
    PORAŻKA. Najgorszy bank,w jakich byłam. Oszukują strasznie, uważajcie i nie dajcie się namówić na inwestycje - oni doradzają wtedy, kiedy są najwyżej i zaraz będą spadać. Bardzo dużo pieniędzy straciłam. Ekspertów mają do NICZEGO -
    ZaletyŻADNYCH
    Wady- oszuści, - złe doradztwo, - eksperci doradzają tak, by klient stracił,
  • ~Mes / 2021-08-26 20:43
    Ocena: 1.00 / 5
    Mam konto firmowe i prywatne w tym banku. Wszystko w jednym przełączam się tylko pomiędzy zakładkami. Konto prywatne zweryfikowane, firmowe zablokowali, bo muszę się zjawić osobiście w oddziale i dokonać weryfikacji. Podają jako powód dyrektywę UE z 2018r o przeciwdziałaniu praniu brudnych pieniędzy. Konto mam 6 lat. Spłaciłam kredyt zaciągnięty u nich. Rachunek na białej liście podatników. Bardziej transparentnie się nie da.
    Wymagają wizyty i koniec. Straciłam godzinę na infolinii. Kasę za obsługę rachunków biorą i nie boja się czy przypadkiem nie piorą.
    W innych bankach można sobie profil zaufany potwierdzić za pośrednictwem bankowości elektronicznej, a tu jesteś nic nie znaczącym petentem, wzywanym do oddział z dowodem w zębach. Infolinia i opiekun "Wiemy, wiemy, przykro nam ale centrala blokuje"
    Świetne posunięcie w czasie pandemii.
  • ~Mgj / 2021-08-17 05:05
    Ocena: 1.00 / 5
    Tragedia. Obsługa klienta tragiczna. Kredyt spłaceniu w całości i miał się zamknąć do 24.00 jednak tego nie zrobili i doliczyli odsetki
    ZaletyBrak
    WadyWszystko
  • ~Michal / 2022-01-29 09:32
    Ocena: 1.00 / 5
    Dramat. Zablokowali konto bez powiadomienia z dnia na dzien, podobno nie usktualnilem danych. Gdy juz moglem to zrobic to wymyslili inny powod. Opiekunka to dopiero istny dramat, zero pomocy. Zlozylem zazalenie , czekam na odpowiedz i kieruje do rzecznika. UNIKAC
    ZaletyZadne
    WadyObsluga, serwis. Ogolnie wszystko z czym mialem do czynienia.
  • ~Michal / 2023-07-26 10:03
    Ocena: 1.00 / 5
    Przestrzegam przed zawieraniem umow leasingowych w tym banku. Pobieraja nieuzasadnione oplaty. Proba wyjasnienia sprawy jest wrecz niemozliwa.
  • ~Michal / 2023-10-16 22:58
    Ocena: 1.00 / 5
    Zdecydowanie nie polecam tego banku.
    Naliczaja nieuzasadnione dodatkowe oplaty.
    ZaletyBrak
  • ~Michał / 2023-08-15 09:34
    Ocena: 1.00 / 5
    Po raz kolejny zostałem bez pieniędzy, bo zjebany bank nawet nie raczył powiadomić o "przerwie technicznej". Fajnie być na lotnisku i nie móc wypłacić własnych pieniędzy. Na szczęście mam konto w innym banku.

    Bank dla lubiących niespodzianki i miłośników survivalu, a także dla tych, którzy używają gotówki na codzien (bo wyplata z konta BNP, nie jest czymś oczywistym).

    Nie polecam.
    ZaletyBrak
    WadyCzęste braki w dostępie do pieniędzy na kontach.
  • ~MICHAŁ / 2025-02-27 15:42
    Ocena: 1.00 / 5
    Brak kompetentnych pracowników
    Na każdym kroku prowizję i opłaty które są bardzo wysokie.
    ZaletyBRAK
  • ~Mika / 2025-03-11 11:37
    Ocena: 1.00 / 5
    okropny bank niemila obsluga spalcilam wczesniej kredyt za telefon i nie wplacilam kwoty nadplaty na inne konto i teraz musze placic odesetki za to ze pomylilam konta Zenujace to jest ,niedosyc ze wczesniej splacilam kredyt to robia wielkie problemy Nie polecam tego banku ,konsultanci niemili ,podnoaszacy głos Wstyd
  • ~Mika / 2025-04-17 11:22
    Ocena: 1.00 / 5
    Najgorszy bank, z jakim kiedykolwiek miałam do czynienia. ODRADZAM TEN BANK!!! Spłaciłam saldo na karcie kredytowej dwukrotnie, a bank dalej męczył mnie o spłatę. Okazało się, że w bankowości internetowej, po wejściu w okienko konkretnej karty kredytowej i wybraniu opcji "spłać kartę", pokazywało się konto mojej drugiej karty, a nie tej, którą zamierzałam spłacić. Tym samym jedną z kart niechcący spłaciłam dwukrotnie, a na tej "właściwej" dalej widniało zadłużenie. Chodziło o astronomiczną kwotę 60 zł, o którą bank robi piekło, a pan w windykacji, kiedy próbowałam wytłumaczyć, na czym polega problem, zaczął mówić o aplikacji mobilnej, a potem powiedział mi, że "moje (sic!) problemy z bankowością internetową nie zwalniają mnie ze obowiązku płatności"! CAŁKOWITY BRAK ZROZUMIENIA POTRZEB KLIENTA
    ZaletyBRAK
    WadyWredna obsługa, wprowadzające w błąd funkcje w bankowości internetowej, zwalanie winy na klienta
  • ~Mimi / 2022-07-01 14:55
    Ocena: 1.00 / 5
    Ten bank jest najgorszy w kosmosie!!! Odradzam wszystkim!!! Miałam w BNP Paribas kredyt firmowy, chciałam go spłacić przed czasem. Złożyłam dyspozycję w oddziale, dokonałam przelewu (na naprawdę dużą kwotę) i jeszcze bank pobrał ode mnie prowizję w wysokości 500 zł!!! Mimo to bank pobrał sobie tylko jedną ratę, resztę pieniędzy zawieszając "w przestrzeni". To absolutny skandal, zamierzam to zgłosić do UOKiK. Ponadto zawsze są jakieś problemy, obsługa jest nieprzeszkolona, każdy mówi co innego, wielu spraw nie da się załatwić zdalnie, i pobierają pieniądze od klienta za wszystko co się da. Trzymajcie się z daleka od tego banku.
    ZaletyNie istnieją
    Wadyściąganie kasy od klienta dosłownie za wszystko, nieudolność obsługi, trudności w uzyskaniu kredytu (gdzie inne banki, np. ING, dały kredyt na taką samą kwotę bez żadnych problemów), prowizje za wcześniejszą spłatę kredytu
  • ~Mirek / 2024-05-15 12:56
    Ocena: 1.00 / 5
    OSTRZEŻENIE! Nie zakładajcie kont firmowych w tym banku. Bank od czasu do czasu prowadzi weryfikacje klientów. Musisz się udać osobiście do banku wraz ze wszystkimi dokumentami firmy. Ja także otrzymałem powiadomienie SMS o konieczności stawienia się w banku. Zgodnie z nim stawiłem się w banku i podpisałem wszystkie dokumenty wymagane przez bank. Po miesiącu bank WYŁĄCZYŁ MOJE KONTO. Nie mogłem realizować swoich zobowiązań. Psułem sobie opinię wśród moich kontrahentów. Moje interwencje na infolinii i w oddziale banku (łącznie z rozmową z dyrektorem oddziału) nic nie dały. Przyczyną wyłączenia konta było to, że pracownik banku nie przygotował jakiegoś mało istotnego druczku. Nadmienię że w firmie nie zmieniły się żadne dane. Konto było wyłączone przez TYDZIEŃ. Pomimo moich bardzo intensywnych interwencji bank nie potrafił sobie poradzić z tą kwestią przez tydzień. W tym czasie nie mogłem uzyskać połączenia telefonicznego z żadną kompetentną osobą, która mogłaby rozwiązać mój problem. Działalność tego banku to wielka PORAŻKA oraz nadużycie swojej pozycji. Bank bez zgody Sądu zajął moje mienie. JAK TO MOŻLIWE W PAŃSTWIE PRAWA? Myślicie, że ktoś użył magicznego słowa przepraszam. Nic podobnego chamstwu w tym banku nie ma końca.
    Zaletybrak
    Wadybrak kompetencji personelu, lekceważący stosunek do klientów (łącznie z dyrektorem oddziału który obiecywał że oddzwoni na drugi dzień, a nie zadzwonił do dzisiaj), bezprawny zabór mojego mienia
  • ~MM / 2024-05-06 18:12
    Ocena: 1.00 / 5
    Ja nie dam nawet 1 gwiazdki, obsługa fatalna, niekompetentna. Zamknięcie konta: już dwie wizyty i 3 telefony. Za każdym razem otrzymuje się inne informację, obsługa nie słucha co się do Nich mówi, organizacja czasu pracy jak i obsługa klienta fatalna. Jedno okienko kasowe (a w innych działach w ogóle nie ma) a Pani i tak bez kolejki obsługuje klientów z kredytami. Po powrocie do domu (zadając w banku pytanie dwóm Paniom o to czy będę otrzymywać SMS czy inne propozycje) na infolinii dowiaduje się, że trzeba wycofać zgody marketingowe. To co ja robiłam w banku przez 45 minut? Jedynie odzyskiwałem nadpłatę, która pracownik banku kazał zrobić, żeby zamknąć konto. Nie polecam.
    ZaletyBrak
    WadyNiekompetencja, niemiła obsluga
  • ~Moje imię / 2023-12-30 11:46
    Ocena: 1.00 / 5
    Nie polecam, jest najgorszy bank że wszystkich jakie znam
    Zalety---
  • ~Mona / 2022-06-29 08:19
    Ocena: 1.00 / 5
    Omijajcie ten bank szeroko. BNP PARIBAS pełniąc funkcję depozytariusza TFI przyczynił się do defraudacji 210 mln zł. NA dodatek nie chce uznać swojej winy mimo że przepisy prawne jasno określają jego odpowiedzialność. Jeśli nie chcecie mieć problemów to nie korzystajcie z jego usług bo tam uczciwych rzetelnych fachowców nie znajdziecie. Jedynie co to kłopoty
    Zaletybrak
    WadyNiekompetencja, nieuczciwość, nieodpowiedzialność , oszuści
  • ~Monika / 2022-10-06 12:00
    Ocena: 1.00 / 5
    Tragedia. Najgorszy bank w jakim miałam nieprzyjemność mieć konto.
    Nie polecam!
    WadyNiekompetentni konsultanci,
    Tragiczna prehistoryczna aplikacja mobilna,
    Za wszystko opłaty
  • ~Monika / 2023-07-28 17:38
    Ocena: 1.00 / 5
    Każdej osobie pragnącej złożyć konto w tym banku , zalecam zastanowić się kilka razy jest duża oferta banków na rynku wybierz inny Bank ten szeroko omijaj. Ostatni rok i ilość wizyt jakie musiałam wykonać do oddziału banku to delikatnie mówiąc skandal. Przyczyny wizyt:aktualizacja danych, blokady konta przez ponad dwa tygodnie, bo nie mogli dojść o co chodzi, za dwa miesiące kolejna aktualizacja danych nie wiedzą dlaczego. Pomimo upoważnienia notarialnego, z szerokimi uprawnieniami brak możliwości zamknięcia karty kredytowej, bo uznali że nie ma w nim nazwy Banku. Obecnie czekam na wypłatę środków po mamie , czas podany przez doradcę już dawno minął, a środków brak. Naprawdę szkoda nerwów i Państwa czasu na ten Bank
    ZaletyObecnie nie widzę
    WadyOpisane powyżej
  • ~mp_oszukany przez BNP Paribas / 2022-09-14 13:16
    Ocena: 1.00 / 5
    Ten Bank działa na niekorzyść klienta. Zbójeckie opłaty dwa razy wyższe za cesję leasingu oraz wnioski leasingowe niż np. w RCI czy też mleasing. Dodatkowo BNP odrzuca wnioski o cesje podmiotom, które mają zdolność do przejęcia leasingu, tylko po to aby BNP Paribas mogło przejąć przedmiot leasingowy za darmo. Odradzam ten bank w kwestii leasingów!!!
    ZaletyBrak jakichkolwiek zalep
    WadyBank ma celowo ograniczony kontakt z klientem.
  • ~Mundo / 2021-06-09 17:41
    Ocena: 1.00 / 5
    Brak kompetentnych doradców klienta. Amatorszczyzna, brak wiedzy, umiejętności pracy z klientem biznesowym. Obszar 3miasto.
    Finansowanie wyłącznie dostępne dla klientów posiadających pieniądze.
    Nic nie jest na czas, opieszałość, wielopoziomowe podejmowanie decyzji albo brak decyzji.
    Opiekunowie nieterminowi, niesłowni.
    ZaletyBrak
    WadyBardzo słabe wsparcie, brak dostępnych produktów. Aplikacja z czasów Fortisa z początku wieku
Dodaj własną opinię »

Zobacz również

mBank
Ocena: 1.66, ilość opinii: 2060
PEKAO SA
Ocena: 1.84, ilość opinii: 1566
Santander Bank Polska (BZWBK)
Ocena: 1.86, ilość opinii: 1233
BOŚ Bank Ochrony Środowiska
Ocena: 4.79, ilość opinii: 1053
Millennium
Ocena: 1.82, ilość opinii: 996
PKO Bank Polski
Ocena: 2.75, ilość opinii: 939
Play
Ocena: 1.39, ilość opinii: 4868
VECTRA
Ocena: 1.60, ilość opinii: 4596
Orange
Ocena: 1.41, ilość opinii: 4065
UPC Internet
Ocena: 1.81, ilość opinii: 3513
Netia Szybki Internet
Ocena: 2.02, ilość opinii: 3212
Plus
Ocena: 1.47, ilość opinii: 3145