Bardzo słaby Bank.
Zaginęło mi 25 000 zł na koncie i nikt z konsultantów nie wie co się stał.
Na czacie zadają pytania jak debilowi, po to tylko by udawać, że coś robią.
Czas płynie, już 3 tygodnie i nic się nie dzieje.
Wadyjak najgorsze
~GOSIA / 2022-04-15 12:21
Ocena: 1.00 / 5
SIEDZIEC W BANKU DO KASY PONAD GODZINE MAJAC PRZED SOBA JEDNA OSOBE MEGA PORAZKA
BANKOMATY KRADNA KASE A REKLAMACJE NIE UZNANE NIE POLECAM TEGO BANKU DAWNIEJSZY BGŻ BYŁ SUPER A TERAZ NIESTETY PARODIA BANKU
~Kapec / 2022-04-13 09:29
Ocena: 1.00 / 5
Jestem w tym banku już kilkanaście lat już dawno chciałem z niego zrezygnować ale teraz to już jestem zmuszony jakieś prowizję płaciłem kartą w Anglii 600 parę funtów wydałem a prowizji mi wzięli 300 zł
~Iwona / 2022-04-10 06:28
Ocena: 1.00 / 5
Odkładałam przez 6 lat na stare lata w IKE. Teraz z ponad odłożonych 37 tysięcy mam niespełna 35 tysięcy . PNPParibas ukradł mnie 2335 tysięcy z ciężko zapracowanych pieniędzy. Bo???? wojna! Nie mam siły i nerwów na to oszustwo!
ZaletyŻADNE
WadyZLODZIEJSTWO
~DS / 2022-04-09 21:24
Ocena: 1.00 / 5
Nieautoryzowana przeze mnie transakcja przez co straciłam 6 tys. Nikt w banku nie pomógł zablokować tego przelewu. Teraz nikt po owym incydencie nie umie odblokować mi konta. Dzwoniłam na infolinie, mieli oddzwonic niestetynikt nir oddzwonil. Byłam w osziale na Ćmielowskiej, też pani nie umiała pomoc, dzwoniła gdzieś ale nie udało się. Zapewniała że oddzwonic, niestety nie oddzwonila. Dramat. Jestem bardzo zawiedziona i zniesmaczona
~Zlodzieje / 2022-04-09 09:24
Ocena: 1.33 / 5
Podobno jest zwrot pieniędzy gdy zostanie się oszukanym, nigdy ich nie zobaczyłem!! Pani ktora nas obsługiwała gdy podaliśmy swoje dane zaczęła się denerwować, tak jakby była w to wszystko wmieszana! Masakra najgorszy bank
WadyWszystko
~Agata / 2022-04-08 20:23
Ocena: 1.00 / 5
Bezprawnie co miesiąc pobierana jest opłata za prowadzenie konta. PO ZROBIENIU PRZELEWU PRZEZ APLIKACJE NIGDZIE GO NIE BYLO WIDAĆ. Po interwencji na infolinii banku dowiedzieliśmy się, że tak się często zdarza, jak robimy przelew po 20.
~Deniska / 2022-04-08 11:07
Ocena: 1.00 / 5
Nie ufaja nowym klientam
Nie mogli dac 2000 pln na 10 m. Przy zarobkach 6000 netto.
~Aga / 2022-04-07 23:42
Ocena: 2.33 / 5
Wieloletni klient
Mieszkam za granica i moj dowod wygasl.
Bank nie uznaje paszportu, masakra -dokument wydany przez urzad Polski jako dowod tozsamosci!
Natomiast uznaje paszport jak jestes obcokrwajowcem, czyli DUSKRYMINUJE!
Wady-paszport jest dowodem tozsamosci! jak mozna nie uznac cos co rzad uznaje!
-mega niskie oprocentowanie kont oszczednosciowych
-obsluga telefoniczna nie chce polaczyc z managerstwem
~Jerzy / 2022-04-06 09:01
Ocena: 1.33 / 5
Bardzo słaby Bank.
Zaginęło mi 25 000 zł na koncie i nikt z konsultantów nie wie co się stał.
Na czacie zadają pytania jak debilowi, po to tylko by udawać, że coś robią.
~Mariola / 2022-04-05 19:04
Ocena: 5.00 / 5
Założyłam konto aktywne i po 3 miesiącach otrzymałam od Banku 450zl. Oczywiście trzeba spełnić warunki takie jak płatność kartą raz w miesiącu. Ale 450zl na ulicy nie leży. Polecam
Tu jest link, z którego założyłam konto za 0 zł
https://to-i-owo.oferty-kredytowe.pl/o/salechannel.php?idSaleChannel=2375&idDistributor=584155
ZaletyProsto i jasno
WadyBrak
~Jerzy / 2022-04-04 17:41
Ocena: 2.00 / 5
Bardzo słaby Bank, zaginęło mi 25 000 zł na koncie i nikt z konsultantów nie wie co się stał. Trawa to ponad tydzień i nie wiem czy mam to zgłosić na policję czy jeszcze czekać.
~Luka / 2022-04-03 10:51
Ocena: 1.33 / 5
Dno.
Przelewu,nawet zlecenia operacji nie mozna wykonac.
Podobnie oplaty kara.
Niekompetencja tzw.konsultantow
~Kris / 2022-03-30 16:16
Ocena: 1.00 / 5
Masakra przelew na konto walutowe zrobione w poniedziałek z Niemiec i po 3 dniach nie ma pieniędzy na koncie
Infolinia ma w dupie i tak samo pracownicy banku
Uciekajcie ludzie z tego banku i omijajcie z daleka
~Wiesław / 2022-03-28 13:20
Ocena: 1.00 / 5
Oszuści, złodzieje. Kilka razy próbowali mnie okraść. Ile razy im się to udało zanim się zorientowałem...nie wiem. Nie polecam a jak ktoś ma jakiś produkt to niech dobrze się przygląda każdego miesiąca co oni naliczają ile i dlaczego.
~Anna / 2022-03-26 18:37
Ocena: 1.00 / 5
Generalnie tragedia. Infolinia porażka. Zwłaszcza kobiety, które zamykają konta.
ZaletyBrak
WadyJakoś obsługi poniżej zera, beznadziejna oferta.
~Edyta / 2022-03-26 08:24
Ocena: 4.00 / 5
Jestem wieloletnią klientką, posiadam konto firmowe i jeszcze kilka innych produktów w BNP Paribas. Zmieniła się BE z Biznes Planet na Go. Często korzystałam z BE logując się z telefonu (system Android), bo apka mobilna nie daje np możliwości dodania nowego kontrachenta do zdefiniowanych. Logując się do nowej BE z telefonu nie ma możliwości przejścia na stary widok, i kompletnie nie ma możliwości wykonania nawet przelewu bo ucina widok strony. Jest totalnie nie funkcyjna! Można zobaczyć jedynie historie rachunku. Nie zawsze mam dostęp do komputera. Jest to duże utrudnienie dla mnie.
~xyz / 2022-03-23 13:02
Ocena: 1.00 / 5
masakra nie polecam strasznie drogi bank. Pracownicy nic nje wiedza
~sauron / 2022-03-23 07:49
Ocena: 1.00 / 5
Benkomaty pożerają karty a Pani tylko wzrusza ramionami kiedy masz jakiś problem.
~Marek / 2022-03-18 13:31
Ocena: 1.00 / 5
ten bank nie chce zawracać spadku przyznanego sądownie ! to oszuści , krętacze i niekompetentna obsługa a dla oszczędności na całą Polskę zatrudniają tylko dwóch prawników zatem sprawy spadkowe ciągną sie miesiącami a oni zarabiają na zablokowanych u nich pieniądzach !