Najgorszy bank z jakim miałam doczynienia.
Lubię zmieniać banki często.
W Paribasie jednak teraz stwierdzam,że za długo ok.4 lata.
Mając środki na koncie bankowym wybrałam się 15 marca nr.na zakupy.
Podczas płacenia w sklepie za zakupy niestety nie mogłam opłacić za rachunek.
Jakie było moje zdziwienie.
Osoby stojące za mną w kolejce krzyczeli...jak nie masz pieniędzy to nie kupuj...Zdenerwowana poszłam do placówki banku i złożyłam reklamacje. Otrzymałam odpowiedz po 28 dniach,ze została mi przyznana kwota w ramach rekompensaty ....24 zł.
Śmiechu warte...masakra.
Złożyłam odwołanie od tej decyzji ..otrzymałam 300 zł...jak żebrakowi.
Pracownicy tego banku są ordynarni bo coś od nich chcę.
Lecz gdy podpisuje się z nimi umowę to wciskają wszystko aby oszukać klienta a oni otrzymują za to premie.
Mało tego ponownie w maju tego roku była podobna sytuacja...napisałam reklamacje .
Otrzymałam odpowiedz negatywną.
Napisałam do rzecznik banku Paribas...to samo...
A żyją za nasze pieniądze.
Ile wypłaty otrzymuje Pani rzecznik i jej pracownicy??
50 000 tys.zl.miesięcznie a może i więcej.
Za nasze pieniądze.
Gdy nie będzie nas to nie będzie ich.
Uciekajcie z tego banku bo zostaniecie oszukani..
Złozyłam wypowiedzenie. Konto zostało zamknięte 19 czerwca br.
I o zgrozo wpłyneła duża gotówka na moje konto ( 15 tysięcy złotych) na już nie istniejące konto...i co ?
Nie przesłali ich na podane nowe konto,które podałam w wypowiedzeniu...
Do dziś mam problem z tym.
Muszę bank zgłosić do arbitra finansowego i do Sądu...
ZaletyBrak
WadyNie rzetelna, obsługa,oszukiwanie klienta,wciskanie dużo pism do podpisu, a potem ciężko to przywrócić do pierwotnej sprawy. Pospiesznie klienta aby szybko czytać i podpisać wszystko bo inni czekają.. dużo by wymieniać.
Rzeczniczka jest niewiarygodna.
~Mariusz / 2024-07-08 14:54
Ocena: 1.00 / 5
Całkowicie nierzetelny bank. Niekompetencja i tragiczna obsługa. Przez własne błędy blokują konto. Nikt nic nie wie. W porównaniu z konkurencją zdecydowanie nie polecam. Tydzień trwało wyjaśnienie zamieszania jakie zostało zrobione przez pracowników banku!!!! Zaznaczam, że to konto firmowe! Uważajcie bo to jest nie bank tylko jakaś totalna prowizorka afrykańska sprzed 100 lat!
ZaletyBRAK - Lepiej uciekać z tego banku.
WadyWyłącznie wady
~M / 2024-07-08 08:24
Ocena: 1.00 / 5
Nie dość,że nie ma obrotu gotówkowego to jeszcze to pazerne buractwo po zaocznych od wiosny wprowadziło opłatę za ....istnienie u nich rachunku bankowego,można nie wykonywać żadnych operacji a i tak pobiorą opłatę manipulacyjną. Złodziejstwo w biały dzień. To już przy grze w "trzy karty" czasami wygrywa klient-w Paribasie nigdy klient nie wygra. OMIJAĆ Z DALEKA!!!!
ZaletyBRAK
Wadytraktowanie klienta
~OKSANA / 2024-07-04 10:04
Ocena: 1.00 / 5
Ten bank to poprostu oszusci.
Pzyselali mie kilka razy wiadomość aby aktualizowac dane osobowe, ja byłam w oddziale kilka raz i pracownik zapełnił że wszystko jest ok. Za miesiąc dostałam znowy taką wiadomość i zadzwoniłam na infolinie, tam też Pani zapełniała że wszystko jest wporządku.
01.07.2024 przyszła sms że twoje konto zablokowane.
Do Pani co prowadzi moje konto nie można się dodzwonić, w oddziale poprosili o podtwierdzenie miejsca zamieszkania, taki dokument pierwszy raz poprosili, ja przedstawiłam i dziś już 04.07.2024 konta do dziś zablokowane i nić nie można z tym zrobic.
Czyli nie dawajcie im swoją kase!!!
ZaletyNIEMA
WadyKLIENT SIE NIE LICZY
~Henio / 2024-07-02 11:04
Ocena: 1.67 / 5
Aplikacja mobilna nie działa poprawnie, oferta śmiechu warta
~ble / 2024-06-14 13:33
Ocena: 1.00 / 5
bank zmieniającego się świata, ale jak stracisz pracę to i tka musisz spłacać kredyt, zero pomocy, a ubezpieczenie kredytu to kpina
~Halina K / 2024-06-13 17:35
Ocena: 5.00 / 5
Podziękowania dla Pani Agnieszki Chodyra za bardzo miłą i profesjonalną obsługę w Waszym Banku w Świdnicy 58-100 ul. Różana 1 życzę więcej tak zdolnych pracowników . Pozdrawiam Halina Kowalewska
~Emka9-87 / 2024-06-07 15:42
Ocena: 1.00 / 5
Najgorszy bank w Ełku. Niedouczone kobiety. Łażą jak na spotkaniu przy kawce.
WadyObsługa
~Marek / 2024-06-06 18:13
Ocena: 1.00 / 5
To już nie jest BGŻ. To jest BLGBT. Niestety ideologia nie powinna być wciskana na siłę. Niestety mam tam konto i utrzymuję że wzgledów rodzinnych.
~AŚKA / 2024-06-05 16:05
Ocena: 1.00 / 5
Okropny złodziejski bank,omijać szerokim łukiem
WadySame wady
~bladzik / 2024-06-05 13:02
Ocena: 1.00 / 5
Teczowy syf nie polecam! Zachecam wszystkich do unikania tej toksycznej propagandy
~Ggg / 2024-06-05 11:22
Ocena: 1.00 / 5
Tęczowe ????.
Omijam i zachęcam do tego pozostałych.
~Słąwek / 2024-06-04 12:44
Ocena: 2.00 / 5
Tragedia nie idzie dodzwonić sie na infolinie 30 minut czekania
Zaletyzero
Wadysame
~Strix / 2024-06-03 17:40
Ocena: 3.00 / 5
Jesteśmy z żoną juz od kilkunastu lat posiadaczami konta w BNP, jednak obsługa klienta to jest jakiś żart. Po przybyciu do banku i checi zalozenia dodatkowych rachunkow zostalismy zaproszeni do pokoju gdzie czekalismy ponad pół godziny, aż pracownik się pojawił, przy próbie dodzwonienia się do doradcy który jest niby opiekunem i wysyła smsami propozycje kredytów i żeby sie z nim kontaktować, pół dnia odrzuca połączenia telefoniczne gdy chcemy sie umówić na spotkanie - i nie umówiliśmy się.
ZaletyBrak problemów z płatnościami czy aplikacją mobilną / stroną internetową
WadyZero poszanowania czasu klientów, nie odbieranie połączeń telefonicznych.
~Sww / 2024-06-03 17:15
Ocena: 1.00 / 5
Pracownicy w obsłudze skrajnie niekompetentni i czują się z tym bezkarnie prawdopodobnie dla tego, że nikt ich nie kontroluje. Na infolinię czekałem ostatnio ponad godzinę i finalnie nie połączyłem się z obsługą. Bardzo mała ilość oddziałów i zadko w którym są otwarte kasy. Jedyne co mają dobrego to reklama.
ZaletyReklama
WadyWszystko poza reklamą
~Irena / 2024-05-31 15:27
Ocena: 5.00 / 5
Bardzo dziękuję szczególnie Pani Marcie
Świetna obsuga super wsparcie w całym procesie rzetelne informacje kopetentna sympatyczna cierpliwa i miła osobo
Profesjonalizm fachowość i wybitne kompetencje
~Grzegorz. / 2024-05-30 17:48
Ocena: 5.00 / 5
Bardzo dziękuję pani Marcie , która bardzo rzeczowo zajęła się moją sprawą. Z jej pomocą sprawę załatwiłem pomyślnie. Serdecznie polecam i pozdrawiam.
ZaletyWysoka jakość załatwianych spraw klientów.
WadyBrak.
~Monika / 2024-05-30 07:22
Ocena: 5.00 / 5
Szczególnie polecam Panią Renatę, która zajęła się nami w sposób niezwykle profesjonalny i rzeczowy. Bardzo sympatyczna osoba z ogromną wiedzą swojej prac. Właściwa osoba na odpowiednim stanowisku. Polecamy!!
~Monika / 2024-05-29 19:52
Ocena: 5.00 / 5
Bardzo dobra obsługa, mili i kompetentni pracownicy na infolini i w oddziale w Pyrzycach
~Krzysztof / 2024-05-29 10:26
Ocena: 5.00 / 5
Mola obsługa pełen profesjonalizm
Super oprocentowanie