Opiniuj.pl - strona główna

Opiniami warto się dzielić!

BGŻ BNP Paribas opinie

Ocena na podstawie 524 opinii

1.63 / 5

  • Obsługa klienta
    1.60
  • Oferta
    1.64
  • Prostota obsługi
    1.58

Dodaj własną opinię »

Sortuj wg: daty | oceny
  • ~AGNIESZKA / 2022-05-10 17:12
    Ocena: 1.00 / 5
    Jestem klientem tego banku ponieważ PNB PARIBAS przejął Reiffaisen Polbank. Nie zawierałam umowy a zostałam po prostu przejęta :/. Pnb Paribas nie traktuje fair klientów, nie wywiązuje się z umowy jaką zawarłam z poprzednim Bankiem. Informacje o podwyżce kredytu przekazuje na 2-3 dni przed terminem płatności z żądaniem zapłaty wyższej kwoty z bieżącym terminem płatności. Wg umowy PNB Paribas powinien informować na co najmniej 14 dni przed terminem płatności a tym przypadku ta nowa wyższa rata powinna być wymagana z następnym terminem płatności. Tak więc uważam, Bank działa niezgodnie z umową, regulaminem i wszelkimi zasadami. Reklamację rozpatruje po ustawowym terminie tj 2-3 miesiące obiecując oczywiście "złote góry" a i tak nadal oszukuje klientów.
    Konsultantci chata gdy tylko zagrozi im się zgłoszenie sprawy do UOKIK zamykają wątek chata i się rozłączają. Odpowiedzi są tzw gotowcem aby tylko odbębnić rozmowę i może się klient sam rozłączy.
    NIE POLECAM TEGO BANKU
    ZaletyBrak
    WadyJest ich dużo - nie przestrzegają zasad, regulaminów, umów.
    Pracownicy nie są w stanie niczego rozwiązać tylko obiecują że sprawę przekażą do innego działu by ktoś inny tym się zajął =SPYCHOTERAPIA
  • ~Maniek / 2022-05-06 11:21
    Ocena: 1.33 / 5
    Witam
    Oddział banku Warszawa Broniewskiego
    Dramat więcej ludzi chodzi po korytarzach niż siedzi w kasie
    Ludzie siedzą wkurzeni na 3 dostępne stanowiska działa 1 max 2
    Ludzie w kolejce są tam cały dzień a pracownik gdzie jest pełno ludzi informuje iż idzie na lunch
    WadySłaba organizacja kasy za mało obsługuje
  • ~Daniel / 2022-05-03 09:49
    Ocena: 3.33 / 5
    Jestem nowym klientem od paru dni banku i bardzo mnie zszokowało, że przelew zrobiony około godziny 21 a z konta nie zeszło trzeba czekać do następnego dnia roboczego. Tak więc robiąc kilka przelewów trzeba siedzieć z kalkulatorem i liczyć ile pieniędzy zostało bo tylko do godziny 20 tego samego dnia z konta zejdzie... Bardzo nie miło nie rozumiem tego jak na razie Santander jest góra nad tym bankiem.
    ZaletyOdnośnie tej opcji żadnych.
    WadyJak wyżej tragedia w godzinach wieczornych. I barak w aplikacji wybrania opcji przelewu czy natychmiastowy czy zwykły. Wybierany jest automatycznie .
  • ~Jerzy / 2022-05-02 08:57
    Ocena: 1.00 / 5
    Zaginęło mi 25 000 zł na koncie i nikt z konsultantów nie wie co się stał. Czas mija i nic się nie dzieje. Konsultanci zadają nadal głupie pytania.
    ZaletyZadne
  • ~Zofia / 2022-04-26 20:35
    Ocena: 1.00 / 5
    Najgorszy bank jaki można sobie wyobrazić. Ukradziono mi pieniądze z konta w ich banku i nie mogę liczyć na ich zwrot. Winą obarczają mnie i twierdzą, o dziwo!, że to ja nie dopilnowałam swojego konta. Omijajcie ten bank szerokim łukiem.
    Zaletyżadnych
    WadyTo oszuści i kłamcy. Najgorszy bank ma rynku polskim
  • ~Ewa / 2022-04-25 12:13
    Ocena: 1.00 / 5
    najwieksza zenująca obsługa w banku infolinii i czat botach
  • ~Jerzy / 2022-04-24 11:55
    Ocena: 1.00 / 5
    Bardzo słaby Bank.
    Zaginęło mi 25 000 zł na koncie i nikt z konsultantów nie wie co się stał. Czas mija i nic się nie dzieje. Konsultanci zadają nadal głupie pytania.
    Wadywszystko
  • ~Jerzy / 2022-04-20 12:54
    Ocena: 1.00 / 5
    Giną pieniądze czyli brak na koncie a obsługa nic nie może. Bardzo słaby Bank.
    Wadywszystko
  • ~Krzysiek / 2022-04-19 15:46
    Ocena: 1.00 / 5
    scierwobank kradnacy wasze pieniadze, nie pytaja was o zgode tylko wysylaja, odradzam! w ogole polecam lepiej zagraniczne banki, jak nie checie zostac okradzeni
    Wadyscierwobank i zlodzieje
  • ~Jerzy / 2022-04-19 14:38
    Ocena: 1.00 / 5
    Bardzo słaby Bank.
    Zaginęło mi 25 000 zł na koncie i nikt z konsultantów nie wie co się stał.
    Na czacie zadają pytania jak debilowi, po to tylko by udawać, że coś robią.
    Czas płynie, już 3 tygodnie i nic się nie dzieje.
    Wadyjak najgorsze
  • ~GOSIA / 2022-04-15 12:21
    Ocena: 1.00 / 5
    SIEDZIEC W BANKU DO KASY PONAD GODZINE MAJAC PRZED SOBA JEDNA OSOBE MEGA PORAZKA
    BANKOMATY KRADNA KASE A REKLAMACJE NIE UZNANE NIE POLECAM TEGO BANKU DAWNIEJSZY BGŻ BYŁ SUPER A TERAZ NIESTETY PARODIA BANKU
  • ~Kapec / 2022-04-13 09:29
    Ocena: 1.00 / 5
    Jestem w tym banku już kilkanaście lat już dawno chciałem z niego zrezygnować ale teraz to już jestem zmuszony jakieś prowizję płaciłem kartą w Anglii 600 parę funtów wydałem a prowizji mi wzięli 300 zł
  • ~Iwona / 2022-04-10 06:28
    Ocena: 1.00 / 5
    Odkładałam przez 6 lat na stare lata w IKE. Teraz z ponad odłożonych 37 tysięcy mam niespełna 35 tysięcy . PNPParibas ukradł mnie 2335 tysięcy z ciężko zapracowanych pieniędzy. Bo???? wojna! Nie mam siły i nerwów na to oszustwo!
    ZaletyŻADNE
    WadyZLODZIEJSTWO
  • ~DS / 2022-04-09 21:24
    Ocena: 1.00 / 5
    Nieautoryzowana przeze mnie transakcja przez co straciłam 6 tys. Nikt w banku nie pomógł zablokować tego przelewu. Teraz nikt po owym incydencie nie umie odblokować mi konta. Dzwoniłam na infolinie, mieli oddzwonic niestetynikt nir oddzwonil. Byłam w osziale na Ćmielowskiej, też pani nie umiała pomoc, dzwoniła gdzieś ale nie udało się. Zapewniała że oddzwonic, niestety nie oddzwonila. Dramat. Jestem bardzo zawiedziona i zniesmaczona
  • ~Zlodzieje / 2022-04-09 09:24
    Ocena: 1.33 / 5
    Podobno jest zwrot pieniędzy gdy zostanie się oszukanym, nigdy ich nie zobaczyłem!! Pani ktora nas obsługiwała gdy podaliśmy swoje dane zaczęła się denerwować, tak jakby była w to wszystko wmieszana! Masakra najgorszy bank
    WadyWszystko
  • ~Agata / 2022-04-08 20:23
    Ocena: 1.00 / 5
    Bezprawnie co miesiąc pobierana jest opłata za prowadzenie konta. PO ZROBIENIU PRZELEWU PRZEZ APLIKACJE NIGDZIE GO NIE BYLO WIDAĆ. Po interwencji na infolinii banku dowiedzieliśmy się, że tak się często zdarza, jak robimy przelew po 20.
  • ~Deniska / 2022-04-08 11:07
    Ocena: 1.00 / 5
    Nie ufaja nowym klientam
    Nie mogli dac 2000 pln na 10 m. Przy zarobkach 6000 netto.
  • ~Aga / 2022-04-07 23:42
    Ocena: 2.33 / 5
    Wieloletni klient

    Mieszkam za granica i moj dowod wygasl.
    Bank nie uznaje paszportu, masakra -dokument wydany przez urzad Polski jako dowod tozsamosci!
    Natomiast uznaje paszport jak jestes obcokrwajowcem, czyli DUSKRYMINUJE!
    Wady-paszport jest dowodem tozsamosci! jak mozna nie uznac cos co rzad uznaje!
    -mega niskie oprocentowanie kont oszczednosciowych
    -obsluga telefoniczna nie chce polaczyc z managerstwem
  • ~Jerzy / 2022-04-06 09:01
    Ocena: 1.33 / 5

    Bardzo słaby Bank.
    Zaginęło mi 25 000 zł na koncie i nikt z konsultantów nie wie co się stał.
    Na czacie zadają pytania jak debilowi, po to tylko by udawać, że coś robią.
  • ~Mariola / 2022-04-05 19:04
    Ocena: 5.00 / 5
    Założyłam konto aktywne i po 3 miesiącach otrzymałam od Banku 450zl. Oczywiście trzeba spełnić warunki takie jak płatność kartą raz w miesiącu. Ale 450zl na ulicy nie leży. Polecam

    Tu jest link, z którego założyłam konto za 0 zł
    https://to-i-owo.oferty-kredytowe.pl/o/salechannel.php?idSaleChannel=2375&idDistributor=584155
    ZaletyProsto i jasno
    WadyBrak
Dodaj własną opinię »

Zobacz również

mBank
Ocena: 1.66, ilość opinii: 2023
PEKAO SA
Ocena: 1.82, ilość opinii: 1541
Santander Bank Polska (BZWBK)
Ocena: 1.86, ilość opinii: 1218
Millennium
Ocena: 1.81, ilość opinii: 979
BOŚ Bank Ochrony Środowiska
Ocena: 4.76, ilość opinii: 925
PKO Bank Polski
Ocena: 2.74, ilość opinii: 900
Play
Ocena: 1.39, ilość opinii: 4662
VECTRA
Ocena: 1.60, ilość opinii: 4486
Orange
Ocena: 1.40, ilość opinii: 3955
UPC Internet
Ocena: 1.81, ilość opinii: 3504
Netia Szybki Internet
Ocena: 2.02, ilość opinii: 3205
Plus
Ocena: 1.45, ilość opinii: 3009