Opiniuj.pl - strona główna

Opiniami warto się dzielić!

BGŻ BNP Paribas opinie

Ocena na podstawie 522 opinii

1.63 / 5

  • Obsługa klienta
    1.60
  • Oferta
    1.64
  • Prostota obsługi
    1.58

Dodaj własną opinię »

Sortuj wg: daty | oceny
  • ~Marko / 2025-02-25 12:34
    Ocena: 1.00 / 5
    oddział Katowice ul. Warszawska powinno się wymienić pracowników na nowych, oszustwo, pracownicy używają wulgaryzmów, krzyczą na klientów, są chamscy, oszukują klientów, pracownik banku podał 3x droższe koszty przy umowie niż były ustalane, wyłudzają pieniądze, PO sprzedaniu kredytu brak pomocy i kontaktu, z kart kredytowych i kont w paribas znikają pieniądze klientom, mimo spłat rat w terminie i wysłania dowodów wpłaty do banku dzwoni windykacja z 3 różnych firm i nalicza fałszywe odsetki, opiekunowie kredytowi są bezczelni, nie odbierają telefonów, nie przekazują informacji oraz krzyczą, przeklinają, oszukują przy ofertach kredytów, kredytobiorców seniorów i rencistów oszukują, straszą windykacją po 3 dniach w opóźnieniu spłaty raty nawet malej 200 zł, ODRADZAM NAJGORSZY BANK W KATOWICACH w żadnym innym banku nie spotkaliśmy się z takim chamstwem, wulgaryzmami, DYREKCJA POWINNA WYMIENIĆ PRACOWNIKÓW, klientów starszych oszukują na produktach i kosztach bankowych, brak kultury
    Wadyoddział Katowice ul Warszawska używanie wulgaryzmów, krzyki, brak kontaktu, podawanie innych warunków przy ofercie niż przy umowie, kłamstwa, naliczanie fałszywych odsetek mimo spłat rat w terminie, opiekunowie kredytowi są chamscy, wulgarni, nie przekazują informacji, z kont znikają drobne kwoty, kłamią odn. kosztów kredytu , po sprzedaży kredytu klientowi brak pomocy i konatktu, wyłudzanie kasy poprzez odsetki, dodatkowe produkty etc ....
  • ~Martin76 / 2022-06-19 14:40
    Ocena: 1.00 / 5
    Zdecydowanie ostrzegam. Dokonano włamania na moje konto i przeprowadzono w ciągu kilku minut kilka transakcji bez autoryzacji. O całej sytuacji dowiedziałem się kilka minut po wyczyszczeniu mojego konta . Poinformowano mnie telefonicznie... Powiadomiłem policję , zgłosiłem reklamację i co? Bank stwierdził ,że ktoś użył mojej karty kilka tysięcy km od miejsca ,w którym przebywałem i to ja zostanę obciążony kosztami i mam spłacić całą kwotę , ponadto muszę spłacać odsetki. Złodzieje i oszuści , a podejście personelu skrajnie cyniczne... Nie korzystajcie z tego banku ..
  • ~Marzena K*******k / 2021-08-24 16:18
    Ocena: 1.00 / 5
    Ten bank to dno i trzy metry mułu.
    1. Miałam nieszczęście zaciągnąć tu kredyt hipoteczny i dwa razy w roku mam z tym bankiem jazdę. Sama, przed czasem niosę im polisę na życie i ubezpieczenie nieruchomości, po czym co pół roku dostaję grożące pismo, że nie przekazałam jednej bądź drugiej polisy. Jak się zagotowałam i kazałam im szukać, to zajęło im to 6 miesięcy niemal co do dnia.
    2. Każda reklamacja zajmuje im dużo, dużo więcej niż 30 dni. Standardem jest, że 30 dnia od złożenia przesyłają komunikat, że potrzebują więcej czasu, a później już no limit. Choćby i pół roku.
    3. W maju miałam szkodę w nieruchomości. Ubezpieczyciel przyznał mi odszkodowanie (kilkanaście tysięcy złotych), ale bank musi napisać jedno zdanie, że wypłata należy się mi, jako likwidującej szkodę. Bank ma to w d***e i od początku czerwca się szarpiemy. Złożyłam trzy reklamacje - oczywiście potrzebują więcej czasu. Na maile nie odpowiadają, albo odpowiadają jednym zdaniem "pismo nie wpłynęło". Zaniosłam pismo osobiście do banku dwa tygodnie temu. Nic się nie dzieje. Zadałam dwa pytania w międzyczasie, co z tą sprawą robią i oczywiście nie mam odpowiedzi. Natomiast dostałam już kilkanaście maili i sms-ów marketingowych.
    Omijajcie to szambo szerokim łukiem.
    Edit: właśnie pisałam wady w tej opinii i nie zartuję, zadzwonił do mnie pan z banku. Nie, nie z rozwiązaniem mojej sprawy! Nie, nie z próbą jej załatwienia! Z ofertą kredytu!!!!!!!!!!!!!!
    Szambo! Szambo! Szambo! Szambo!
    ZaletyAbsolutny brak
    WadyBrak profesjonalizmu, opieszałość, arogancja wobec klienta, sku*******two, absolutny brak standardów.
  • ~Matylda / 2023-01-31 17:16
    Ocena: 1.00 / 5
    Masakra. Bank nie odpowiada za to ze ma słabe zabezpieczenia i okradli mi konto. Utrudnienie w załatwianiu ponownego dostępu do konta, trwało to pare miesięcy.

    Nie polecam
    ZaletyBrak
    WadyPieniądze nie są bezpieczne, Słaba jakość obsługi klienta
  • ~Matylda / 2023-07-11 20:19
    Ocena: 1.00 / 5
    Konsultanci banku są opryskliwi i brak im elementarnej kultury osobistej.
  • ~Mentor / 2022-08-24 11:53
    Ocena: 1.00 / 5
    PORAŻKA. Najgorszy bank,w jakich byłam. Oszukują strasznie, uważajcie i nie dajcie się namówić na inwestycje - oni doradzają wtedy, kiedy są najwyżej i zaraz będą spadać. Bardzo dużo pieniędzy straciłam. Ekspertów mają do NICZEGO -
    ZaletyŻADNYCH
    Wady- oszuści, - złe doradztwo, - eksperci doradzają tak, by klient stracił,
  • ~Mes / 2021-08-26 20:43
    Ocena: 1.00 / 5
    Mam konto firmowe i prywatne w tym banku. Wszystko w jednym przełączam się tylko pomiędzy zakładkami. Konto prywatne zweryfikowane, firmowe zablokowali, bo muszę się zjawić osobiście w oddziale i dokonać weryfikacji. Podają jako powód dyrektywę UE z 2018r o przeciwdziałaniu praniu brudnych pieniędzy. Konto mam 6 lat. Spłaciłam kredyt zaciągnięty u nich. Rachunek na białej liście podatników. Bardziej transparentnie się nie da.
    Wymagają wizyty i koniec. Straciłam godzinę na infolinii. Kasę za obsługę rachunków biorą i nie boja się czy przypadkiem nie piorą.
    W innych bankach można sobie profil zaufany potwierdzić za pośrednictwem bankowości elektronicznej, a tu jesteś nic nie znaczącym petentem, wzywanym do oddział z dowodem w zębach. Infolinia i opiekun "Wiemy, wiemy, przykro nam ale centrala blokuje"
    Świetne posunięcie w czasie pandemii.
  • ~Mgj / 2021-08-17 05:05
    Ocena: 1.00 / 5
    Tragedia. Obsługa klienta tragiczna. Kredyt spłaceniu w całości i miał się zamknąć do 24.00 jednak tego nie zrobili i doliczyli odsetki
    ZaletyBrak
    WadyWszystko
  • ~Michal / 2022-01-29 09:32
    Ocena: 1.00 / 5
    Dramat. Zablokowali konto bez powiadomienia z dnia na dzien, podobno nie usktualnilem danych. Gdy juz moglem to zrobic to wymyslili inny powod. Opiekunka to dopiero istny dramat, zero pomocy. Zlozylem zazalenie , czekam na odpowiedz i kieruje do rzecznika. UNIKAC
    ZaletyZadne
    WadyObsluga, serwis. Ogolnie wszystko z czym mialem do czynienia.
  • ~Michal / 2023-07-26 10:03
    Ocena: 1.00 / 5
    Przestrzegam przed zawieraniem umow leasingowych w tym banku. Pobieraja nieuzasadnione oplaty. Proba wyjasnienia sprawy jest wrecz niemozliwa.
  • ~Michal / 2023-10-16 22:58
    Ocena: 1.00 / 5
    Zdecydowanie nie polecam tego banku.
    Naliczaja nieuzasadnione dodatkowe oplaty.
    ZaletyBrak
  • ~Michał / 2023-08-15 09:34
    Ocena: 1.00 / 5
    Po raz kolejny zostałem bez pieniędzy, bo zjebany bank nawet nie raczył powiadomić o "przerwie technicznej". Fajnie być na lotnisku i nie móc wypłacić własnych pieniędzy. Na szczęście mam konto w innym banku.

    Bank dla lubiących niespodzianki i miłośników survivalu, a także dla tych, którzy używają gotówki na codzien (bo wyplata z konta BNP, nie jest czymś oczywistym).

    Nie polecam.
    ZaletyBrak
    WadyCzęste braki w dostępie do pieniędzy na kontach.
  • ~MICHAŁ / 2025-02-27 15:42
    Ocena: 1.00 / 5
    Brak kompetentnych pracowników
    Na każdym kroku prowizję i opłaty które są bardzo wysokie.
    ZaletyBRAK
  • ~Mika / 2025-03-11 11:37
    Ocena: 1.00 / 5
    okropny bank niemila obsluga spalcilam wczesniej kredyt za telefon i nie wplacilam kwoty nadplaty na inne konto i teraz musze placic odesetki za to ze pomylilam konta Zenujace to jest ,niedosyc ze wczesniej splacilam kredyt to robia wielkie problemy Nie polecam tego banku ,konsultanci niemili ,podnoaszacy głos Wstyd
  • ~Mika / 2025-04-17 11:22
    Ocena: 1.00 / 5
    Najgorszy bank, z jakim kiedykolwiek miałam do czynienia. ODRADZAM TEN BANK!!! Spłaciłam saldo na karcie kredytowej dwukrotnie, a bank dalej męczył mnie o spłatę. Okazało się, że w bankowości internetowej, po wejściu w okienko konkretnej karty kredytowej i wybraniu opcji "spłać kartę", pokazywało się konto mojej drugiej karty, a nie tej, którą zamierzałam spłacić. Tym samym jedną z kart niechcący spłaciłam dwukrotnie, a na tej "właściwej" dalej widniało zadłużenie. Chodziło o astronomiczną kwotę 60 zł, o którą bank robi piekło, a pan w windykacji, kiedy próbowałam wytłumaczyć, na czym polega problem, zaczął mówić o aplikacji mobilnej, a potem powiedział mi, że "moje (sic!) problemy z bankowością internetową nie zwalniają mnie ze obowiązku płatności"! CAŁKOWITY BRAK ZROZUMIENIA POTRZEB KLIENTA
    ZaletyBRAK
    WadyWredna obsługa, wprowadzające w błąd funkcje w bankowości internetowej, zwalanie winy na klienta
  • ~Mimi / 2022-07-01 14:55
    Ocena: 1.00 / 5
    Ten bank jest najgorszy w kosmosie!!! Odradzam wszystkim!!! Miałam w BNP Paribas kredyt firmowy, chciałam go spłacić przed czasem. Złożyłam dyspozycję w oddziale, dokonałam przelewu (na naprawdę dużą kwotę) i jeszcze bank pobrał ode mnie prowizję w wysokości 500 zł!!! Mimo to bank pobrał sobie tylko jedną ratę, resztę pieniędzy zawieszając "w przestrzeni". To absolutny skandal, zamierzam to zgłosić do UOKiK. Ponadto zawsze są jakieś problemy, obsługa jest nieprzeszkolona, każdy mówi co innego, wielu spraw nie da się załatwić zdalnie, i pobierają pieniądze od klienta za wszystko co się da. Trzymajcie się z daleka od tego banku.
    ZaletyNie istnieją
    Wadyściąganie kasy od klienta dosłownie za wszystko, nieudolność obsługi, trudności w uzyskaniu kredytu (gdzie inne banki, np. ING, dały kredyt na taką samą kwotę bez żadnych problemów), prowizje za wcześniejszą spłatę kredytu
  • ~Mirek / 2024-05-15 12:56
    Ocena: 1.00 / 5
    OSTRZEŻENIE! Nie zakładajcie kont firmowych w tym banku. Bank od czasu do czasu prowadzi weryfikacje klientów. Musisz się udać osobiście do banku wraz ze wszystkimi dokumentami firmy. Ja także otrzymałem powiadomienie SMS o konieczności stawienia się w banku. Zgodnie z nim stawiłem się w banku i podpisałem wszystkie dokumenty wymagane przez bank. Po miesiącu bank WYŁĄCZYŁ MOJE KONTO. Nie mogłem realizować swoich zobowiązań. Psułem sobie opinię wśród moich kontrahentów. Moje interwencje na infolinii i w oddziale banku (łącznie z rozmową z dyrektorem oddziału) nic nie dały. Przyczyną wyłączenia konta było to, że pracownik banku nie przygotował jakiegoś mało istotnego druczku. Nadmienię że w firmie nie zmieniły się żadne dane. Konto było wyłączone przez TYDZIEŃ. Pomimo moich bardzo intensywnych interwencji bank nie potrafił sobie poradzić z tą kwestią przez tydzień. W tym czasie nie mogłem uzyskać połączenia telefonicznego z żadną kompetentną osobą, która mogłaby rozwiązać mój problem. Działalność tego banku to wielka PORAŻKA oraz nadużycie swojej pozycji. Bank bez zgody Sądu zajął moje mienie. JAK TO MOŻLIWE W PAŃSTWIE PRAWA? Myślicie, że ktoś użył magicznego słowa przepraszam. Nic podobnego chamstwu w tym banku nie ma końca.
    Zaletybrak
    Wadybrak kompetencji personelu, lekceważący stosunek do klientów (łącznie z dyrektorem oddziału który obiecywał że oddzwoni na drugi dzień, a nie zadzwonił do dzisiaj), bezprawny zabór mojego mienia
  • ~MM / 2024-05-06 18:12
    Ocena: 1.00 / 5
    Ja nie dam nawet 1 gwiazdki, obsługa fatalna, niekompetentna. Zamknięcie konta: już dwie wizyty i 3 telefony. Za każdym razem otrzymuje się inne informację, obsługa nie słucha co się do Nich mówi, organizacja czasu pracy jak i obsługa klienta fatalna. Jedno okienko kasowe (a w innych działach w ogóle nie ma) a Pani i tak bez kolejki obsługuje klientów z kredytami. Po powrocie do domu (zadając w banku pytanie dwóm Paniom o to czy będę otrzymywać SMS czy inne propozycje) na infolinii dowiaduje się, że trzeba wycofać zgody marketingowe. To co ja robiłam w banku przez 45 minut? Jedynie odzyskiwałem nadpłatę, która pracownik banku kazał zrobić, żeby zamknąć konto. Nie polecam.
    ZaletyBrak
    WadyNiekompetencja, niemiła obsluga
  • ~Moje imię / 2023-12-30 11:46
    Ocena: 1.00 / 5
    Nie polecam, jest najgorszy bank że wszystkich jakie znam
    Zalety---
  • ~Mona / 2022-06-29 08:19
    Ocena: 1.00 / 5
    Omijajcie ten bank szeroko. BNP PARIBAS pełniąc funkcję depozytariusza TFI przyczynił się do defraudacji 210 mln zł. NA dodatek nie chce uznać swojej winy mimo że przepisy prawne jasno określają jego odpowiedzialność. Jeśli nie chcecie mieć problemów to nie korzystajcie z jego usług bo tam uczciwych rzetelnych fachowców nie znajdziecie. Jedynie co to kłopoty
    Zaletybrak
    WadyNiekompetencja, nieuczciwość, nieodpowiedzialność , oszuści
Dodaj własną opinię »

Zobacz również

mBank
Ocena: 1.66, ilość opinii: 2019
PEKAO SA
Ocena: 1.81, ilość opinii: 1536
Santander Bank Polska (BZWBK)
Ocena: 1.86, ilość opinii: 1211
Millennium
Ocena: 1.81, ilość opinii: 974
PKO Bank Polski
Ocena: 2.72, ilość opinii: 891
BOŚ Bank Ochrony Środowiska
Ocena: 4.75, ilość opinii: 873
Play
Ocena: 1.39, ilość opinii: 4617
VECTRA
Ocena: 1.60, ilość opinii: 4463
Orange
Ocena: 1.40, ilość opinii: 3934
UPC Internet
Ocena: 1.81, ilość opinii: 3502
Netia Szybki Internet
Ocena: 2.02, ilość opinii: 3204
Plus
Ocena: 1.45, ilość opinii: 2991