Opiniuj.pl - strona główna

Opiniami warto się dzielić!

BGŻ BNP Paribas opinie

Ocena na podstawie 544 opinii

1.63 / 5

  • Obsługa klienta
    1.61
  • Oferta
    1.63
  • Prostota obsługi
    1.59

Dodaj własną opinię »

Sortuj wg: daty | oceny
  • ~Marcin / 2021-07-07 10:55
    Ocena: 1.00 / 5
    Najgorszy bank na świecie! Omijajcie szerokim łukiem! Blokują konta, nie da się nic załatwić on-line ani telefonicznie a opiekunowie w 90% nie odbierają telefonu i ignorują klienta. NAJGORSZY BANK!
    WadyZa dużo by pisać ten bank to jedna wielka WADA
  • ~Marcin / 2021-07-07 10:55
    Ocena: 1.00 / 5
    Najgorszy bank na świecie! Omijajcie szerokim łukiem! Blokują konta, nie da się nic załatwić on-line ani telefonicznie a opiekunowie w 90% nie odbierają telefonu i ignorują klienta. NAJGORSZY BANK!
    WadyCały bank!
  • ~Marcin / 2021-08-06 20:36
    Ocena: 1.00 / 5
    Złodzieje zabrali 25 zł za szybki przelew a niema na kacie dopiero po niedzieli będą szybki przelew odrazu powinien być na innym kacie a nie po 3 dniach
  • ~Marcin / 2021-08-14 22:33
    Ocena: 1.00 / 5
    Bankowość internetowa to żart. Transakcji kartą nie można wykowywać w weekndy,a w tygodniu tylko do godziny 22. Reklamacja przelewu złozona dwa miesiące temu nadal nie wyjaśniona nikt nic nie wie. Konto współdzielone z pracownikiem bank więc nie mogę nawet mieć dostępu do historii transakcji. Tragedia
  • ~Marcin 1976 / 2023-04-03 11:20
    Ocena: 1.00 / 5
    Miałem w swoim prawie 50 letnim życiu konta założone w kilku bankach ,ale takiego dziadostwa jak BNP Paribas nigdy. W styczniu 2022 roku włamano się na moje konto i dokonano kradzieży (prawdopodobnie poprzez dokonanie zakupów, na co wskazywały nierówne kwoty , które zostały wydane ) znacznej ilości zgromadzonych tam środków finansowych. Miejscem kradzieży była Hiszpania, a ja w tym czasie przebywałem w pracy w Polsce i nigdy wcześniej nie byłem w Hiszpanii... Bank poinformował mnie o tym po fakcie zaznaczając ,że to ja dopuściłem się zaniedbania i za moją zgoda musiało dojść do nieautoryzowanyvh transakcji . Rzecznik Finansowy , do którego zwróciłem się o pomoc uznał winę banku , natomiast bank upiera się przy swoim i jeszcze obciążył mnie za przewalutowanie, ponieważ transakcje wykonano w euro. Złodzieje jak gorszych nie ma . Chcecie żeby Wasze pieniądze były bezpieczne to omijajcie ten syf z daleka...
  • ~Marcin Bednarz / 2021-11-10 12:06
    Ocena: 1.00 / 5
    W porównaniu z bankami w których mam konto (PKO bp, boś Bank, idea, jest bank) to najgorszy bank, najgorsze standardy, ciągle nie działające możliwości przelewów- nie informują tylko gdy się zadzwoni mówią że jest problem(tak co drugi dzień od 10 do 18 występuje problem) , przejęli bank Raiffeisen i w związku z tym informują o konieczności stawienia się żeby uzupełnić dokumenty, jak nie wyłączają konto. Mam nadzieję że szybko upadnie- to są standardy republiki bananowej
    ZaletyZero
    WadyObsługa infolinii, awarie ciągle,brak możliwości realizacji przelewów US, oczekiwania stawienia się w banku bo przejęli Raiffeisen - albo przychodzisz osobiście albo wyłączają konto. Standardy żenujące.
  • ~Marek / 2022-03-05 10:31
    Ocena: 1.00 / 5
    Ten bank działa jak grupa przestępcza - zwleka z wypłatą spadku pomimo przekazania wyroku sądu o przyznaniu spadku .
    ZaletyBrak
    WadyDziałanie na niekorzyść klientów
  • ~Marek / 2022-03-18 13:31
    Ocena: 1.00 / 5
    ten bank nie chce zawracać spadku przyznanego sądownie ! to oszuści , krętacze i niekompetentna obsługa a dla oszczędności na całą Polskę zatrudniają tylko dwóch prawników zatem sprawy spadkowe ciągną sie miesiącami a oni zarabiają na zablokowanych u nich pieniądzach !
  • ~Marek / 2022-05-22 11:00
    Ocena: 1.00 / 5
    Bank to jedna wielka porażka. Wziąłem kredyt hipoteczny, którego rozpatrywanie przy dużej i bezspornej zdolności kredytowej zajęło 2 miesiące. Bank w ciągłej restrukturyzacji, zmiany placówek, niekończące sie roszady, odejścia i zwolnienia personelu.Po podpisaniu umowy kredytowej w zasadzie skończyła się obsługa posprzedażowa, bo opiekun kredytu nie odpowiada na telefony i maile. Kolejne transze kredytu uruchamiane z wielotygodniowym opóźnieniem, gdyż nikt tego nie pilnuje.Z placówką nie można sie skontaktować, bo nie maja telefonu stacjonarnego, tylko infolinia.
    ZaletyŻadna
    WadyWszystko
  • ~Marek / 2023-07-05 08:23
    Ocena: 1.00 / 5
    Przedłużające się procedury,
    wymaganie informacji o kliencie wykraczające poza zakres potrzeb do udzielenia kredytu,
    brak wyczerpujących informacji. o wymaganych dokumentów.,
    utrudniony kontakt z opiekunem.
    ZaletyBRAK
    WadySTRATA CZASU KLIENTA
  • ~Marek / 2024-06-06 18:13
    Ocena: 1.00 / 5
    To już nie jest BGŻ. To jest BLGBT. Niestety ideologia nie powinna być wciskana na siłę. Niestety mam tam konto i utrzymuję że wzgledów rodzinnych.
  • ~Maria / 2021-05-07 15:23
    Ocena: 1.00 / 5
    Obsługa na ul.Lubicz w Krakowie fatalna, na 2 przelewy trzeba czekać 30 min, do obsługi klienta mimo że dużo osób zatrudnionych nikt się nie pali. Starsi ludzie stojąc przy kasie męczą się a przy wyjściu przeklinają, co osobiście słyszałam.
    ZaletyŻadne
    WadyObsługa opieszala i niemiła, jak się nie podoba polecają zmianę opiekuna klienta.
  • ~Mariusz / 2020-06-19 17:46
    Ocena: 1.00 / 5
    Dla mnie koszmar. 3 e-maile do infolinii. Kazali skontaktować się telefonicznie (tak jakby emaile nie obsługiwali na infolinii). W końcu zadzowniłem, kazali przyjść do oddziału. Pojechałem 20 km do Łodzi na oddział, odesłali mnie do zalogowania się w internecie. Zalogowałem się w internecie, Nie mogę napisać wniosku by zlikwidować konto, bo muszę na to konto wpłacić złotówkę, by zmienić racunek powiązany. Jest piątek, złotówka dotrze w poniedziałek po południu. W ten sposób zamiast przyjąć ode mnie głupią dyspozycję zamknięcia rachunku na infolinii czy w oddziale, poczekam jeszcze 3 dni aż w pooniedziałek dotrze do nich przelew. A na koncie, o którym nie pamiętalem, sprzed 10 lat było 3 zł. LITOŚĆI. Czuje się jakby mnie ktoś tresował. Nie czuje, że w tym banku jestem traktowany jak CZŁOWIEK.
  • ~Mariusz / 2023-11-22 10:13
    Ocena: 1.00 / 5
    Jest najbardziej nieprzyjazny bank .Ludzie którzy pracują na infolini mają klienta daleko gdzieś. Nie polecam nawet największym wrogom.Sam będę się ewakuowal
  • ~Mariusz / 2024-07-08 14:54
    Ocena: 1.00 / 5
    Całkowicie nierzetelny bank. Niekompetencja i tragiczna obsługa. Przez własne błędy blokują konto. Nikt nic nie wie. W porównaniu z konkurencją zdecydowanie nie polecam. Tydzień trwało wyjaśnienie zamieszania jakie zostało zrobione przez pracowników banku!!!! Zaznaczam, że to konto firmowe! Uważajcie bo to jest nie bank tylko jakaś totalna prowizorka afrykańska sprzed 100 lat!
    ZaletyBRAK - Lepiej uciekać z tego banku.
    WadyWyłącznie wady
  • ~Mariusz B / 2021-09-11 08:35
    Ocena: 1.00 / 5
    Konto zablokowali dając znać 5 sierpnia SMS-em a człowiek na wakacjach. Wróciłem 30 sierpnia i tez wtedy zblokowali konto pod pretekstem błędnych danych osobowych (rachunek mam otwarty 7 lat i było wszystko ok). A żeby było dopełnienie 30 sierpnia stałem przed bankomatem bo potrzebowałem wypłacić gotówkę sprawdzam rachunek trochę mało wiec przelewam 2000zl i dwie sekundy później rachunek zostaje zablokowany a ja nie mogę odzyskać pieniędzy PARANOJA. Dane podobno zweryfikowano i dwa tygodnie czekan aby moc korzystać z rachunku i nic, obsługa twierdzi ze jest kolejka a ja mam za to płacić przecież to jakaś paranoja!!! Pamiętaj jeśli otwierasz rachunek odradzam ten pseudo bank.
    ZaletyNaprawdę z czystym sumieniem można stwierdzić BRAK ZALET
    Wady- Zła obsługa - bank
    - Niekompetentna obsługa klienta -infolinia tragedia
    - „Lichwiarskie” podejście do petenta
    - Pobieranie opłaty za kartę której nie dostarczyli
    -
  • ~Marko / 2025-02-25 12:34
    Ocena: 1.00 / 5
    oddział Katowice ul. Warszawska powinno się wymienić pracowników na nowych, oszustwo, pracownicy używają wulgaryzmów, krzyczą na klientów, są chamscy, oszukują klientów, pracownik banku podał 3x droższe koszty przy umowie niż były ustalane, wyłudzają pieniądze, PO sprzedaniu kredytu brak pomocy i kontaktu, z kart kredytowych i kont w paribas znikają pieniądze klientom, mimo spłat rat w terminie i wysłania dowodów wpłaty do banku dzwoni windykacja z 3 różnych firm i nalicza fałszywe odsetki, opiekunowie kredytowi są bezczelni, nie odbierają telefonów, nie przekazują informacji oraz krzyczą, przeklinają, oszukują przy ofertach kredytów, kredytobiorców seniorów i rencistów oszukują, straszą windykacją po 3 dniach w opóźnieniu spłaty raty nawet malej 200 zł, ODRADZAM NAJGORSZY BANK W KATOWICACH w żadnym innym banku nie spotkaliśmy się z takim chamstwem, wulgaryzmami, DYREKCJA POWINNA WYMIENIĆ PRACOWNIKÓW, klientów starszych oszukują na produktach i kosztach bankowych, brak kultury
    Wadyoddział Katowice ul Warszawska używanie wulgaryzmów, krzyki, brak kontaktu, podawanie innych warunków przy ofercie niż przy umowie, kłamstwa, naliczanie fałszywych odsetek mimo spłat rat w terminie, opiekunowie kredytowi są chamscy, wulgarni, nie przekazują informacji, z kont znikają drobne kwoty, kłamią odn. kosztów kredytu , po sprzedaży kredytu klientowi brak pomocy i konatktu, wyłudzanie kasy poprzez odsetki, dodatkowe produkty etc ....
  • ~Martin76 / 2022-06-19 14:40
    Ocena: 1.00 / 5
    Zdecydowanie ostrzegam. Dokonano włamania na moje konto i przeprowadzono w ciągu kilku minut kilka transakcji bez autoryzacji. O całej sytuacji dowiedziałem się kilka minut po wyczyszczeniu mojego konta . Poinformowano mnie telefonicznie... Powiadomiłem policję , zgłosiłem reklamację i co? Bank stwierdził ,że ktoś użył mojej karty kilka tysięcy km od miejsca ,w którym przebywałem i to ja zostanę obciążony kosztami i mam spłacić całą kwotę , ponadto muszę spłacać odsetki. Złodzieje i oszuści , a podejście personelu skrajnie cyniczne... Nie korzystajcie z tego banku ..
  • ~Marzena K*******k / 2021-08-24 16:18
    Ocena: 1.00 / 5
    Ten bank to dno i trzy metry mułu.
    1. Miałam nieszczęście zaciągnąć tu kredyt hipoteczny i dwa razy w roku mam z tym bankiem jazdę. Sama, przed czasem niosę im polisę na życie i ubezpieczenie nieruchomości, po czym co pół roku dostaję grożące pismo, że nie przekazałam jednej bądź drugiej polisy. Jak się zagotowałam i kazałam im szukać, to zajęło im to 6 miesięcy niemal co do dnia.
    2. Każda reklamacja zajmuje im dużo, dużo więcej niż 30 dni. Standardem jest, że 30 dnia od złożenia przesyłają komunikat, że potrzebują więcej czasu, a później już no limit. Choćby i pół roku.
    3. W maju miałam szkodę w nieruchomości. Ubezpieczyciel przyznał mi odszkodowanie (kilkanaście tysięcy złotych), ale bank musi napisać jedno zdanie, że wypłata należy się mi, jako likwidującej szkodę. Bank ma to w d***e i od początku czerwca się szarpiemy. Złożyłam trzy reklamacje - oczywiście potrzebują więcej czasu. Na maile nie odpowiadają, albo odpowiadają jednym zdaniem "pismo nie wpłynęło". Zaniosłam pismo osobiście do banku dwa tygodnie temu. Nic się nie dzieje. Zadałam dwa pytania w międzyczasie, co z tą sprawą robią i oczywiście nie mam odpowiedzi. Natomiast dostałam już kilkanaście maili i sms-ów marketingowych.
    Omijajcie to szambo szerokim łukiem.
    Edit: właśnie pisałam wady w tej opinii i nie zartuję, zadzwonił do mnie pan z banku. Nie, nie z rozwiązaniem mojej sprawy! Nie, nie z próbą jej załatwienia! Z ofertą kredytu!!!!!!!!!!!!!!
    Szambo! Szambo! Szambo! Szambo!
    ZaletyAbsolutny brak
    WadyBrak profesjonalizmu, opieszałość, arogancja wobec klienta, sku*******two, absolutny brak standardów.
  • ~Matylda / 2023-01-31 17:16
    Ocena: 1.00 / 5
    Masakra. Bank nie odpowiada za to ze ma słabe zabezpieczenia i okradli mi konto. Utrudnienie w załatwianiu ponownego dostępu do konta, trwało to pare miesięcy.

    Nie polecam
    ZaletyBrak
    WadyPieniądze nie są bezpieczne, Słaba jakość obsługi klienta
Dodaj własną opinię »

Zobacz również

mBank
Ocena: 1.66, ilość opinii: 2060
PEKAO SA
Ocena: 1.84, ilość opinii: 1566
Santander Bank Polska (BZWBK)
Ocena: 1.86, ilość opinii: 1233
BOŚ Bank Ochrony Środowiska
Ocena: 4.79, ilość opinii: 1053
Millennium
Ocena: 1.82, ilość opinii: 996
PKO Bank Polski
Ocena: 2.75, ilość opinii: 939
Play
Ocena: 1.39, ilość opinii: 4868
VECTRA
Ocena: 1.60, ilość opinii: 4596
Orange
Ocena: 1.41, ilość opinii: 4065
UPC Internet
Ocena: 1.81, ilość opinii: 3513
Netia Szybki Internet
Ocena: 2.02, ilość opinii: 3212
Plus
Ocena: 1.47, ilość opinii: 3145