Opiniuj.pl - strona główna

Opiniami warto się dzielić!

BGŻ BNP Paribas opinie

Ocena na podstawie 535 opinii

1.63 / 5

  • Obsługa klienta
    1.61
  • Oferta
    1.64
  • Prostota obsługi
    1.59

Dodaj własną opinię »

Sortuj wg: daty | oceny
  • ~Marek / 2022-03-18 13:31
    Ocena: 1.00 / 5
    ten bank nie chce zawracać spadku przyznanego sądownie ! to oszuści , krętacze i niekompetentna obsługa a dla oszczędności na całą Polskę zatrudniają tylko dwóch prawników zatem sprawy spadkowe ciągną sie miesiącami a oni zarabiają na zablokowanych u nich pieniądzach !
  • ~Marek / 2022-05-22 11:00
    Ocena: 1.00 / 5
    Bank to jedna wielka porażka. Wziąłem kredyt hipoteczny, którego rozpatrywanie przy dużej i bezspornej zdolności kredytowej zajęło 2 miesiące. Bank w ciągłej restrukturyzacji, zmiany placówek, niekończące sie roszady, odejścia i zwolnienia personelu.Po podpisaniu umowy kredytowej w zasadzie skończyła się obsługa posprzedażowa, bo opiekun kredytu nie odpowiada na telefony i maile. Kolejne transze kredytu uruchamiane z wielotygodniowym opóźnieniem, gdyż nikt tego nie pilnuje.Z placówką nie można sie skontaktować, bo nie maja telefonu stacjonarnego, tylko infolinia.
    ZaletyŻadna
    WadyWszystko
  • ~Marek / 2023-07-05 08:23
    Ocena: 1.00 / 5
    Przedłużające się procedury,
    wymaganie informacji o kliencie wykraczające poza zakres potrzeb do udzielenia kredytu,
    brak wyczerpujących informacji. o wymaganych dokumentów.,
    utrudniony kontakt z opiekunem.
    ZaletyBRAK
    WadySTRATA CZASU KLIENTA
  • ~Marek / 2024-06-06 18:13
    Ocena: 1.00 / 5
    To już nie jest BGŻ. To jest BLGBT. Niestety ideologia nie powinna być wciskana na siłę. Niestety mam tam konto i utrzymuję że wzgledów rodzinnych.
  • ~Maria / 2021-05-07 15:23
    Ocena: 1.00 / 5
    Obsługa na ul.Lubicz w Krakowie fatalna, na 2 przelewy trzeba czekać 30 min, do obsługi klienta mimo że dużo osób zatrudnionych nikt się nie pali. Starsi ludzie stojąc przy kasie męczą się a przy wyjściu przeklinają, co osobiście słyszałam.
    ZaletyŻadne
    WadyObsługa opieszala i niemiła, jak się nie podoba polecają zmianę opiekuna klienta.
  • ~Mariusz / 2020-06-19 17:46
    Ocena: 1.00 / 5
    Dla mnie koszmar. 3 e-maile do infolinii. Kazali skontaktować się telefonicznie (tak jakby emaile nie obsługiwali na infolinii). W końcu zadzowniłem, kazali przyjść do oddziału. Pojechałem 20 km do Łodzi na oddział, odesłali mnie do zalogowania się w internecie. Zalogowałem się w internecie, Nie mogę napisać wniosku by zlikwidować konto, bo muszę na to konto wpłacić złotówkę, by zmienić racunek powiązany. Jest piątek, złotówka dotrze w poniedziałek po południu. W ten sposób zamiast przyjąć ode mnie głupią dyspozycję zamknięcia rachunku na infolinii czy w oddziale, poczekam jeszcze 3 dni aż w pooniedziałek dotrze do nich przelew. A na koncie, o którym nie pamiętalem, sprzed 10 lat było 3 zł. LITOŚĆI. Czuje się jakby mnie ktoś tresował. Nie czuje, że w tym banku jestem traktowany jak CZŁOWIEK.
  • ~Mariusz / 2023-11-22 10:13
    Ocena: 1.00 / 5
    Jest najbardziej nieprzyjazny bank .Ludzie którzy pracują na infolini mają klienta daleko gdzieś. Nie polecam nawet największym wrogom.Sam będę się ewakuowal
  • ~Mariusz / 2024-07-08 14:54
    Ocena: 1.00 / 5
    Całkowicie nierzetelny bank. Niekompetencja i tragiczna obsługa. Przez własne błędy blokują konto. Nikt nic nie wie. W porównaniu z konkurencją zdecydowanie nie polecam. Tydzień trwało wyjaśnienie zamieszania jakie zostało zrobione przez pracowników banku!!!! Zaznaczam, że to konto firmowe! Uważajcie bo to jest nie bank tylko jakaś totalna prowizorka afrykańska sprzed 100 lat!
    ZaletyBRAK - Lepiej uciekać z tego banku.
    WadyWyłącznie wady
  • ~Mariusz B / 2021-09-11 08:35
    Ocena: 1.00 / 5
    Konto zablokowali dając znać 5 sierpnia SMS-em a człowiek na wakacjach. Wróciłem 30 sierpnia i tez wtedy zblokowali konto pod pretekstem błędnych danych osobowych (rachunek mam otwarty 7 lat i było wszystko ok). A żeby było dopełnienie 30 sierpnia stałem przed bankomatem bo potrzebowałem wypłacić gotówkę sprawdzam rachunek trochę mało wiec przelewam 2000zl i dwie sekundy później rachunek zostaje zablokowany a ja nie mogę odzyskać pieniędzy PARANOJA. Dane podobno zweryfikowano i dwa tygodnie czekan aby moc korzystać z rachunku i nic, obsługa twierdzi ze jest kolejka a ja mam za to płacić przecież to jakaś paranoja!!! Pamiętaj jeśli otwierasz rachunek odradzam ten pseudo bank.
    ZaletyNaprawdę z czystym sumieniem można stwierdzić BRAK ZALET
    Wady- Zła obsługa - bank
    - Niekompetentna obsługa klienta -infolinia tragedia
    - „Lichwiarskie” podejście do petenta
    - Pobieranie opłaty za kartę której nie dostarczyli
    -
  • ~Marko / 2025-02-25 12:34
    Ocena: 1.00 / 5
    oddział Katowice ul. Warszawska powinno się wymienić pracowników na nowych, oszustwo, pracownicy używają wulgaryzmów, krzyczą na klientów, są chamscy, oszukują klientów, pracownik banku podał 3x droższe koszty przy umowie niż były ustalane, wyłudzają pieniądze, PO sprzedaniu kredytu brak pomocy i kontaktu, z kart kredytowych i kont w paribas znikają pieniądze klientom, mimo spłat rat w terminie i wysłania dowodów wpłaty do banku dzwoni windykacja z 3 różnych firm i nalicza fałszywe odsetki, opiekunowie kredytowi są bezczelni, nie odbierają telefonów, nie przekazują informacji oraz krzyczą, przeklinają, oszukują przy ofertach kredytów, kredytobiorców seniorów i rencistów oszukują, straszą windykacją po 3 dniach w opóźnieniu spłaty raty nawet malej 200 zł, ODRADZAM NAJGORSZY BANK W KATOWICACH w żadnym innym banku nie spotkaliśmy się z takim chamstwem, wulgaryzmami, DYREKCJA POWINNA WYMIENIĆ PRACOWNIKÓW, klientów starszych oszukują na produktach i kosztach bankowych, brak kultury
    Wadyoddział Katowice ul Warszawska używanie wulgaryzmów, krzyki, brak kontaktu, podawanie innych warunków przy ofercie niż przy umowie, kłamstwa, naliczanie fałszywych odsetek mimo spłat rat w terminie, opiekunowie kredytowi są chamscy, wulgarni, nie przekazują informacji, z kont znikają drobne kwoty, kłamią odn. kosztów kredytu , po sprzedaży kredytu klientowi brak pomocy i konatktu, wyłudzanie kasy poprzez odsetki, dodatkowe produkty etc ....
  • ~Martin76 / 2022-06-19 14:40
    Ocena: 1.00 / 5
    Zdecydowanie ostrzegam. Dokonano włamania na moje konto i przeprowadzono w ciągu kilku minut kilka transakcji bez autoryzacji. O całej sytuacji dowiedziałem się kilka minut po wyczyszczeniu mojego konta . Poinformowano mnie telefonicznie... Powiadomiłem policję , zgłosiłem reklamację i co? Bank stwierdził ,że ktoś użył mojej karty kilka tysięcy km od miejsca ,w którym przebywałem i to ja zostanę obciążony kosztami i mam spłacić całą kwotę , ponadto muszę spłacać odsetki. Złodzieje i oszuści , a podejście personelu skrajnie cyniczne... Nie korzystajcie z tego banku ..
  • ~Marzena K*******k / 2021-08-24 16:18
    Ocena: 1.00 / 5
    Ten bank to dno i trzy metry mułu.
    1. Miałam nieszczęście zaciągnąć tu kredyt hipoteczny i dwa razy w roku mam z tym bankiem jazdę. Sama, przed czasem niosę im polisę na życie i ubezpieczenie nieruchomości, po czym co pół roku dostaję grożące pismo, że nie przekazałam jednej bądź drugiej polisy. Jak się zagotowałam i kazałam im szukać, to zajęło im to 6 miesięcy niemal co do dnia.
    2. Każda reklamacja zajmuje im dużo, dużo więcej niż 30 dni. Standardem jest, że 30 dnia od złożenia przesyłają komunikat, że potrzebują więcej czasu, a później już no limit. Choćby i pół roku.
    3. W maju miałam szkodę w nieruchomości. Ubezpieczyciel przyznał mi odszkodowanie (kilkanaście tysięcy złotych), ale bank musi napisać jedno zdanie, że wypłata należy się mi, jako likwidującej szkodę. Bank ma to w d***e i od początku czerwca się szarpiemy. Złożyłam trzy reklamacje - oczywiście potrzebują więcej czasu. Na maile nie odpowiadają, albo odpowiadają jednym zdaniem "pismo nie wpłynęło". Zaniosłam pismo osobiście do banku dwa tygodnie temu. Nic się nie dzieje. Zadałam dwa pytania w międzyczasie, co z tą sprawą robią i oczywiście nie mam odpowiedzi. Natomiast dostałam już kilkanaście maili i sms-ów marketingowych.
    Omijajcie to szambo szerokim łukiem.
    Edit: właśnie pisałam wady w tej opinii i nie zartuję, zadzwonił do mnie pan z banku. Nie, nie z rozwiązaniem mojej sprawy! Nie, nie z próbą jej załatwienia! Z ofertą kredytu!!!!!!!!!!!!!!
    Szambo! Szambo! Szambo! Szambo!
    ZaletyAbsolutny brak
    WadyBrak profesjonalizmu, opieszałość, arogancja wobec klienta, sku*******two, absolutny brak standardów.
  • ~Matylda / 2023-01-31 17:16
    Ocena: 1.00 / 5
    Masakra. Bank nie odpowiada za to ze ma słabe zabezpieczenia i okradli mi konto. Utrudnienie w załatwianiu ponownego dostępu do konta, trwało to pare miesięcy.

    Nie polecam
    ZaletyBrak
    WadyPieniądze nie są bezpieczne, Słaba jakość obsługi klienta
  • ~Matylda / 2023-07-11 20:19
    Ocena: 1.00 / 5
    Konsultanci banku są opryskliwi i brak im elementarnej kultury osobistej.
  • ~Mentor / 2022-08-24 11:53
    Ocena: 1.00 / 5
    PORAŻKA. Najgorszy bank,w jakich byłam. Oszukują strasznie, uważajcie i nie dajcie się namówić na inwestycje - oni doradzają wtedy, kiedy są najwyżej i zaraz będą spadać. Bardzo dużo pieniędzy straciłam. Ekspertów mają do NICZEGO -
    ZaletyŻADNYCH
    Wady- oszuści, - złe doradztwo, - eksperci doradzają tak, by klient stracił,
  • ~Mes / 2021-08-26 20:43
    Ocena: 1.00 / 5
    Mam konto firmowe i prywatne w tym banku. Wszystko w jednym przełączam się tylko pomiędzy zakładkami. Konto prywatne zweryfikowane, firmowe zablokowali, bo muszę się zjawić osobiście w oddziale i dokonać weryfikacji. Podają jako powód dyrektywę UE z 2018r o przeciwdziałaniu praniu brudnych pieniędzy. Konto mam 6 lat. Spłaciłam kredyt zaciągnięty u nich. Rachunek na białej liście podatników. Bardziej transparentnie się nie da.
    Wymagają wizyty i koniec. Straciłam godzinę na infolinii. Kasę za obsługę rachunków biorą i nie boja się czy przypadkiem nie piorą.
    W innych bankach można sobie profil zaufany potwierdzić za pośrednictwem bankowości elektronicznej, a tu jesteś nic nie znaczącym petentem, wzywanym do oddział z dowodem w zębach. Infolinia i opiekun "Wiemy, wiemy, przykro nam ale centrala blokuje"
    Świetne posunięcie w czasie pandemii.
  • ~Mgj / 2021-08-17 05:05
    Ocena: 1.00 / 5
    Tragedia. Obsługa klienta tragiczna. Kredyt spłaceniu w całości i miał się zamknąć do 24.00 jednak tego nie zrobili i doliczyli odsetki
    ZaletyBrak
    WadyWszystko
  • ~Michal / 2022-01-29 09:32
    Ocena: 1.00 / 5
    Dramat. Zablokowali konto bez powiadomienia z dnia na dzien, podobno nie usktualnilem danych. Gdy juz moglem to zrobic to wymyslili inny powod. Opiekunka to dopiero istny dramat, zero pomocy. Zlozylem zazalenie , czekam na odpowiedz i kieruje do rzecznika. UNIKAC
    ZaletyZadne
    WadyObsluga, serwis. Ogolnie wszystko z czym mialem do czynienia.
  • ~Michal / 2023-07-26 10:03
    Ocena: 1.00 / 5
    Przestrzegam przed zawieraniem umow leasingowych w tym banku. Pobieraja nieuzasadnione oplaty. Proba wyjasnienia sprawy jest wrecz niemozliwa.
  • ~Michal / 2023-10-16 22:58
    Ocena: 1.00 / 5
    Zdecydowanie nie polecam tego banku.
    Naliczaja nieuzasadnione dodatkowe oplaty.
    ZaletyBrak
Dodaj własną opinię »

Zobacz również

mBank
Ocena: 1.66, ilość opinii: 2048
PEKAO SA
Ocena: 1.83, ilość opinii: 1560
Santander Bank Polska (BZWBK)
Ocena: 1.87, ilość opinii: 1226
BOŚ Bank Ochrony Środowiska
Ocena: 4.78, ilość opinii: 1006
Millennium
Ocena: 1.81, ilość opinii: 987
PKO Bank Polski
Ocena: 2.75, ilość opinii: 928
Play
Ocena: 1.39, ilość opinii: 4777
VECTRA
Ocena: 1.60, ilość opinii: 4556
Orange
Ocena: 1.40, ilość opinii: 3999
UPC Internet
Ocena: 1.81, ilość opinii: 3509
Netia Szybki Internet
Ocena: 2.02, ilość opinii: 3210
Plus
Ocena: 1.46, ilość opinii: 3093