strona 19 z 27
- « poprzednia
- 1 ...
- 17
- 18
- 19
- 20
- 21
- nastepna »
-
~Anna / 2022-05-24 17:39
Bank który nie ma numeru telefonu stacjonarnego do oddziału tylko trzeba dzwonić za pośrednictwem infolinii do Warszawy! Przecież to jest chore żeby do oddziału w Dębicy dzwonić za pośrednictwem Warszawy! W dodatku nie ma szans na rozmowę z konsultantem z infolinii. Najpierw wysłuchasz komunikaty co masz nacisnąć i to wszystko w wersji polsko-angielsko-ukrainskiej.Straciłam cierpliwość po kilkunastu próbach!!!! Współczuję osobom zatrudnionym w oddziale w banku bo nie mają na to wplywu to centrala tak zadecydowała. -
-
~Kamila / 2022-05-23 10:57
Najgorszy bank złodzieje okradają dziecko 500 plus wpływa odciągają po 100 zł za prowadzenie konta obyście nigdy nie pozyskali żadnego klienta -
~plusz / 2022-05-23 07:46
bank przyjazny komornikom - większość z nich posiada tam konto , blokują kwotę wolną od zajęcia - możesz jedynie ją wypłacić za dodatkową opłatą w placówce , doradcy niedouczeni , logowanie na stronie ciągle się wiesza -
~Marek / 2022-05-22 11:00
Bank to jedna wielka porażka. Wziąłem kredyt hipoteczny, którego rozpatrywanie przy dużej i bezspornej zdolności kredytowej zajęło 2 miesiące. Bank w ciągłej restrukturyzacji, zmiany placówek, niekończące sie roszady, odejścia i zwolnienia personelu.Po podpisaniu umowy kredytowej w zasadzie skończyła się obsługa posprzedażowa, bo opiekun kredytu nie odpowiada na telefony i maile. Kolejne transze kredytu uruchamiane z wielotygodniowym opóźnieniem, gdyż nikt tego nie pilnuje.Z placówką nie można sie skontaktować, bo nie maja telefonu stacjonarnego, tylko infolinia. ZaletyŻadnaWadyWszystko -
~pan / 2022-05-20 22:58
dramatyczna obsługa ( 30 minut trzeba czekać na odpowiedź na proste pytanie ] , wprowadzanie w błąd , niektóre zasady reguluje regulamin wewnętrzny , który nigdzie nie jest dostepny , bezpodstawna blokada środków itp , weź promocje i znikaj do banku z opisanymi zasadami -
~negatyw / 2022-05-19 11:25
Potrafią spamować sms'ami o 2 groszę niedopłaty, co jest bzdurą i wynika z przeliczeń automatów... Omijajcie szerokim łukiem! Wadyspamują o 2 grosze! -
~Waldemar / 2022-05-16 21:15
Jak to jest możliwe spłacam kartę kredytową i okazuję się że za przelew z innego banku zapłaciłem prowizje masakra -
~Wisniewski Ariel / 2022-05-13 14:04
Bank w którym opłaty są na poziomie zachodnich krajów,a reszta czyli wewnętrzne procedury ,obsługa klienta oraz jego zadowolenie po prostu nie istnieją.Wprowadzaja ludzi w błąd nagminnie,Odradzam ! -
-
~Alojzy Mucha / 2022-05-12 16:13
Oszukują klientów, nie mówią prawdy, nie potrafią rozwiązać prostych rzeczy. Mydlą oczy, że wszystko jest w porządku i już za chwilę będzie można korzystać z konta i środków (po blokadzie) a nic się oczywiście nie dzieje, konto dalej zablokowane. W Polsce to już standard, że zatrudniają ludzi niekompetentnych na wysokie i odpowiedzialne stanowiska a człowiek nie ma za co żyć i nikogo to nie obchodzi. Zero konkretów, terminów, a nawet jak jakiś termin obiecują, nie dotrzymują słowa. Żenada. ZaletybrakWadyoszukiwanie ludzi -
~Gambuzino / 2022-05-12 07:39
Chciałem kupić w sklepie myśliwskim na raty oferta była ok mam stałe dochody bzdurny formularz nie oddający stanu rzeczywistego kupującego. Ze strony banku przyszła decyzja odmowna mój wiek 67 lat jest jedną z przeszkód zadłużamy się jestem wdowcem raty miały być przez 3 lata po około 139 złotych. Gdybym wziął kredyt 200 tys lub 2 mln i podzielili się z bankiem pewnie bym go otrzymał. Ten Bank to jakaś farsa wydmuszka etc Kupowałem w życiu na raty ale to coś to jakaś farsa. Omijać szerokim łukiem ten Bank ZaletyŻadnychWadyBa całej linii -
~Truth / 2022-05-10 19:21
Złodzieje
Nie zwrócili ubezpieczenia po wcześniejszej spłacie kredytuZaletyBrakWadyWszystkie możliwe -
~AGNIESZKA / 2022-05-10 17:12
Jestem klientem tego banku ponieważ PNB PARIBAS przejął Reiffaisen Polbank. Nie zawierałam umowy a zostałam po prostu przejęta :/. Pnb Paribas nie traktuje fair klientów, nie wywiązuje się z umowy jaką zawarłam z poprzednim Bankiem. Informacje o podwyżce kredytu przekazuje na 2-3 dni przed terminem płatności z żądaniem zapłaty wyższej kwoty z bieżącym terminem płatności. Wg umowy PNB Paribas powinien informować na co najmniej 14 dni przed terminem płatności a tym przypadku ta nowa wyższa rata powinna być wymagana z następnym terminem płatności. Tak więc uważam, Bank działa niezgodnie z umową, regulaminem i wszelkimi zasadami. Reklamację rozpatruje po ustawowym terminie tj 2-3 miesiące obiecując oczywiście "złote góry" a i tak nadal oszukuje klientów.
Konsultantci chata gdy tylko zagrozi im się zgłoszenie sprawy do UOKIK zamykają wątek chata i się rozłączają. Odpowiedzi są tzw gotowcem aby tylko odbębnić rozmowę i może się klient sam rozłączy.
NIE POLECAM TEGO BANKUZaletyBrakWadyJest ich dużo - nie przestrzegają zasad, regulaminów, umów.
Pracownicy nie są w stanie niczego rozwiązać tylko obiecują że sprawę przekażą do innego działu by ktoś inny tym się zajął =SPYCHOTERAPIA -
~Maniek / 2022-05-06 11:21
Witam
Oddział banku Warszawa Broniewskiego
Dramat więcej ludzi chodzi po korytarzach niż siedzi w kasie
Ludzie siedzą wkurzeni na 3 dostępne stanowiska działa 1 max 2
Ludzie w kolejce są tam cały dzień a pracownik gdzie jest pełno ludzi informuje iż idzie na lunchWadySłaba organizacja kasy za mało obsługuje -
~Daniel / 2022-05-03 09:49
Jestem nowym klientem od paru dni banku i bardzo mnie zszokowało, że przelew zrobiony około godziny 21 a z konta nie zeszło trzeba czekać do następnego dnia roboczego. Tak więc robiąc kilka przelewów trzeba siedzieć z kalkulatorem i liczyć ile pieniędzy zostało bo tylko do godziny 20 tego samego dnia z konta zejdzie... Bardzo nie miło nie rozumiem tego jak na razie Santander jest góra nad tym bankiem. ZaletyOdnośnie tej opcji żadnych.WadyJak wyżej tragedia w godzinach wieczornych. I barak w aplikacji wybrania opcji przelewu czy natychmiastowy czy zwykły. Wybierany jest automatycznie . -
~Jerzy / 2022-05-02 08:57
Zaginęło mi 25 000 zł na koncie i nikt z konsultantów nie wie co się stał. Czas mija i nic się nie dzieje. Konsultanci zadają nadal głupie pytania. ZaletyZadne -
~Zofia / 2022-04-26 20:35
Najgorszy bank jaki można sobie wyobrazić. Ukradziono mi pieniądze z konta w ich banku i nie mogę liczyć na ich zwrot. Winą obarczają mnie i twierdzą, o dziwo!, że to ja nie dopilnowałam swojego konta. Omijajcie ten bank szerokim łukiem. ZaletyżadnychWadyTo oszuści i kłamcy. Najgorszy bank ma rynku polskim -
-
~Ewa / 2022-04-25 12:13
najwieksza zenująca obsługa w banku infolinii i czat botach -
~Jerzy / 2022-04-24 11:55
Bardzo słaby Bank.
Zaginęło mi 25 000 zł na koncie i nikt z konsultantów nie wie co się stał. Czas mija i nic się nie dzieje. Konsultanci zadają nadal głupie pytania.Wadywszystko -
~Jerzy / 2022-04-20 12:54
Giną pieniądze czyli brak na koncie a obsługa nic nie może. Bardzo słaby Bank. Wadywszystko -
~Krzysiek / 2022-04-19 15:46
scierwobank kradnacy wasze pieniadze, nie pytaja was o zgode tylko wysylaja, odradzam! w ogole polecam lepiej zagraniczne banki, jak nie checie zostac okradzeni Wadyscierwobank i zlodzieje
strona 19 z 27
- « poprzednia
- 1 ...
- 17
- 18
- 19
- 20
- 21
- nastepna »