Opiniuj.pl - strona główna

Opiniami warto się dzielić!

BGŻ BNP Paribas opinie

Ocena na podstawie 524 opinii

1.63 / 5

  • Obsługa klienta
    1.60
  • Oferta
    1.64
  • Prostota obsługi
    1.58

Dodaj własną opinię »

Sortuj wg: daty | oceny
  • ~Żaden / 2022-06-22 15:19
    Ocena: 1.00 / 5
    Nie zakładajcie konta w tym banku jeśli zdarzy wam się zniknięcie z konta pieniędzy nie liczcie na ich odzyskanie już na wstępie przy składaniu reklamacji pracownik da do zrozumienia że to wasza wina i reklamacja zostanie odrzucona nawet 1000złnie odzyskanie ich system bezpieczeństwa przed kradzieżą internetową czy przez aplbankową jest do bani
    ZaletyLepiej trzymać w skarpecie
    WadyBrak poczucia bezpieczeństwa
  • ~WiktorBgard / 2022-06-21 03:22
    Ocena: 1.00 / 5
    "WiktorBgard"
    Mam u nich konto i żeby korzystać z bankowości elektronicznie trzeba im podać numer telefonu i było wszystko ok. Aż jakiś haker cymbał zdalnie uszkodził mi nasty numer
    I wtedy zaczęły się kłopoty bo w banku niby Ten nowy numer wprowadzili i podpisywałem na to niby jakieś dokumenty i po 3 bitych miesiącach nic nie wprowadzili i zaczęli ingerować co będę robić z oszczędzonymi pieniędzmi których nie chcą mi wypłacić ani z karty ani na dowód osob. Z mojej zaufanej członków rodziny robią złodzieji a że mnie cyberprzestępcę gdzie nim kurła nie jestem. ZDECYDOWANIE ODRADZAM TEN ZACOFANY POLSKI BANK
    ZaletyŻadnych zalet
    WadyWszystkie powyższe
  • ~Martin76 / 2022-06-19 14:40
    Ocena: 1.00 / 5
    Zdecydowanie ostrzegam. Dokonano włamania na moje konto i przeprowadzono w ciągu kilku minut kilka transakcji bez autoryzacji. O całej sytuacji dowiedziałem się kilka minut po wyczyszczeniu mojego konta . Poinformowano mnie telefonicznie... Powiadomiłem policję , zgłosiłem reklamację i co? Bank stwierdził ,że ktoś użył mojej karty kilka tysięcy km od miejsca ,w którym przebywałem i to ja zostanę obciążony kosztami i mam spłacić całą kwotę , ponadto muszę spłacać odsetki. Złodzieje i oszuści , a podejście personelu skrajnie cyniczne... Nie korzystajcie z tego banku ..
  • ~Klient / 2022-06-13 14:30
    Ocena: 1.00 / 5
    Obsługa klienta w Gdańsku przy ulicy Bogusławskiego jest kary godna. Na wpłatę środków w kasie czekałam godzinę, ponieważ Pan z kasy zakładał Ukraińcowi konto. Po wielkiej awanturze przyszła druga osoba. Brak organizacji pracy. Pracownicy spacerują z laptopami i stwarzają pozory, że ciężko pracują.
  • ~J-M / 2022-06-12 13:38
    Ocena: 1.00 / 5
    Obsluga klienta - skandaliczny poziom ! Mieszkam za granica i od prawie 2 tygodni nie przychodza mi na komorke kody autoryzacyjne do transakcji . Mam wiec zablokowany dostep do srodkow. Slawetna aplikacja Go Moble nie chce sie uaktywniec - kod nie przychodzi choc przez lata wszystko funkcjonowalo w miare normalnie.
    Rozmowy z 25 konsultantami - totalnie bezprzedmiotowe i sterylne. Ich tematem sa procedury, ktorych nie znaja i ciagle weryfikuje, nie zas rozwiazanie problemu. totalna strata czasu, personel niekompetentny, zablokowane dzwonienie do klienta zagranicznego bo ..... system nie ma Roemingu !!!!!! To sie w glowie nie miesci !!

    Jesli w najblizszych dnich pbm nie bedzie rozwiazany w co watpie, nikt nic nei wie i nie rozumie, przyjezdzam (koszt astronomiczny), i zamykam wszystkie konta. Bank totalnie nieuczciwy, ekipa niekompetentna, manipulowanie klientem !!
    ZaletyNie ma
    WadyNiekompetencja personelu, przerost procedur nad usluga dla klienta, niedoksztalcenie pracownika na hotline, 185 roznych wercji w zaleznosci od osoby na linii ! Brak dostepu do konta w banku jest niezgodne z prawem. Bzank funkcjonuje nielegalnie ! Trzeba uruchomic UOKIK !! Goraco zachecam !
  • ~Katarzyna / 2022-06-09 12:50
    Ocena: 1.00 / 5
    Czas oczekiwania do kasy na ul. Lubicz w Krakowie to jakaś porażka! Jedna kobieta biega tam i spowtotem. Poprawcie to!
  • ~Góralka / 2022-06-02 22:37
    Ocena: 1.00 / 5
    Wysyłałam pieniądze z zagranicy na ich konto. Opłaty za przyjęcie przelewu były wysokie, gdzie ja z wysp płaciłam jedynie 0.50 centów, niezależnie od kwoty. Okazało się, że oddział w Zakopanem wypłacał duże kwoty osobie nieupoważnionej i wbrew mojej woli nie informując mnie jako właściciela. Pracownica banku p.Wioletta Stopka była zamieszana w ten proceder razem z panią Gruszka, podającą się za moją krewną. Kiedy chciałam założyć online banking okazało się, że konto oczyszczono ze środków i zamknięto, znów bez mojej wiedzy. Pisałam do nich, dzwoniłam, czekałam na wyjaśnienia i nic. Z czasem zablokowano też mojego maila. I szlag t...ł oszczędności pracy za granicą i spadek po mężu. Banksterzy, zwykła chazarska mafia pieniężna, żerująca na ludzkiej naiwności i nieznajomości bankowego, wewnętrznego prawa i sztuki manipulacji klientem
    ZaletyŻadne
    WadyCały system odbiegający od podstawowych standardów europejskich
  • ~Bartłomiej / 2022-06-01 13:02
    Ocena: 1.00 / 5
    Nie polecam!!! Omijać szerokim łukiem. Dałem się nabrać na super okazja i bardzo żałuję!!!
    Wydymali mnie, bo konto nie zostało założone z linka z promocji. Co jest oszustwem!!! Nie polecam. Nie polecam. Nie polecam!!!
    ZaletyBrak
    WadyWszystko
  • ~Waluś / 2022-05-30 13:59
    Ocena: 1.00 / 5
    BNP to jedna wielka porażka. Prowadzenie konta bardzo drogie plus dodatkowe opłaty za konto w Euro. To jakieś chore. Ciągle podwyzszają koszty. Odchodzę z tego banku.
    Zaletybrak
    Wadydrogie konto, ciągłe podwyżki opłat, zero oprocentowania, obsługa porażka
  • ~Anna / 2022-05-24 17:39
    Ocena: 2.67 / 5
    Bank który nie ma numeru telefonu stacjonarnego do oddziału tylko trzeba dzwonić za pośrednictwem infolinii do Warszawy! Przecież to jest chore żeby do oddziału w Dębicy dzwonić za pośrednictwem Warszawy! W dodatku nie ma szans na rozmowę z konsultantem z infolinii. Najpierw wysłuchasz komunikaty co masz nacisnąć i to wszystko w wersji polsko-angielsko-ukrainskiej.Straciłam cierpliwość po kilkunastu próbach!!!! Współczuję osobom zatrudnionym w oddziale w banku bo nie mają na to wplywu to centrala tak zadecydowała.
  • ~Kamila / 2022-05-23 10:57
    Ocena: 1.00 / 5
    Najgorszy bank złodzieje okradają dziecko 500 plus wpływa odciągają po 100 zł za prowadzenie konta obyście nigdy nie pozyskali żadnego klienta
  • ~plusz / 2022-05-23 07:46
    Ocena: 1.67 / 5
    bank przyjazny komornikom - większość z nich posiada tam konto , blokują kwotę wolną od zajęcia - możesz jedynie ją wypłacić za dodatkową opłatą w placówce , doradcy niedouczeni , logowanie na stronie ciągle się wiesza
  • ~Marek / 2022-05-22 11:00
    Ocena: 1.00 / 5
    Bank to jedna wielka porażka. Wziąłem kredyt hipoteczny, którego rozpatrywanie przy dużej i bezspornej zdolności kredytowej zajęło 2 miesiące. Bank w ciągłej restrukturyzacji, zmiany placówek, niekończące sie roszady, odejścia i zwolnienia personelu.Po podpisaniu umowy kredytowej w zasadzie skończyła się obsługa posprzedażowa, bo opiekun kredytu nie odpowiada na telefony i maile. Kolejne transze kredytu uruchamiane z wielotygodniowym opóźnieniem, gdyż nikt tego nie pilnuje.Z placówką nie można sie skontaktować, bo nie maja telefonu stacjonarnego, tylko infolinia.
    ZaletyŻadna
    WadyWszystko
  • ~pan / 2022-05-20 22:58
    Ocena: 1.00 / 5
    dramatyczna obsługa ( 30 minut trzeba czekać na odpowiedź na proste pytanie ] , wprowadzanie w błąd , niektóre zasady reguluje regulamin wewnętrzny , który nigdzie nie jest dostepny , bezpodstawna blokada środków itp , weź promocje i znikaj do banku z opisanymi zasadami
  • ~negatyw / 2022-05-19 11:25
    Ocena: 1.00 / 5
    Potrafią spamować sms'ami o 2 groszę niedopłaty, co jest bzdurą i wynika z przeliczeń automatów... Omijajcie szerokim łukiem!
    Wadyspamują o 2 grosze!
  • ~Waldemar / 2022-05-16 21:15
    Ocena: 1.00 / 5
    Jak to jest możliwe spłacam kartę kredytową i okazuję się że za przelew z innego banku zapłaciłem prowizje masakra
  • ~Wisniewski Ariel / 2022-05-13 14:04
    Ocena: 1.33 / 5
    Bank w którym opłaty są na poziomie zachodnich krajów,a reszta czyli wewnętrzne procedury ,obsługa klienta oraz jego zadowolenie po prostu nie istnieją.Wprowadzaja ludzi w błąd nagminnie,Odradzam !
  • ~Alojzy Mucha / 2022-05-12 16:13
    Ocena: 1.67 / 5
    Oszukują klientów, nie mówią prawdy, nie potrafią rozwiązać prostych rzeczy. Mydlą oczy, że wszystko jest w porządku i już za chwilę będzie można korzystać z konta i środków (po blokadzie) a nic się oczywiście nie dzieje, konto dalej zablokowane. W Polsce to już standard, że zatrudniają ludzi niekompetentnych na wysokie i odpowiedzialne stanowiska a człowiek nie ma za co żyć i nikogo to nie obchodzi. Zero konkretów, terminów, a nawet jak jakiś termin obiecują, nie dotrzymują słowa. Żenada.
    Zaletybrak
    Wadyoszukiwanie ludzi
  • ~Gambuzino / 2022-05-12 07:39
    Ocena: 1.00 / 5
    Chciałem kupić w sklepie myśliwskim na raty oferta była ok mam stałe dochody bzdurny formularz nie oddający stanu rzeczywistego kupującego. Ze strony banku przyszła decyzja odmowna mój wiek 67 lat jest jedną z przeszkód zadłużamy się jestem wdowcem raty miały być przez 3 lata po około 139 złotych. Gdybym wziął kredyt 200 tys lub 2 mln i podzielili się z bankiem pewnie bym go otrzymał. Ten Bank to jakaś farsa wydmuszka etc Kupowałem w życiu na raty ale to coś to jakaś farsa. Omijać szerokim łukiem ten Bank
    ZaletyŻadnych
    WadyBa całej linii
  • ~Truth / 2022-05-10 19:21
    Ocena: 1.00 / 5
    Złodzieje
    Nie zwrócili ubezpieczenia po wcześniejszej spłacie kredytu
    ZaletyBrak
    WadyWszystkie możliwe
Dodaj własną opinię »

Zobacz również

mBank
Ocena: 1.66, ilość opinii: 2023
PEKAO SA
Ocena: 1.82, ilość opinii: 1541
Santander Bank Polska (BZWBK)
Ocena: 1.86, ilość opinii: 1218
Millennium
Ocena: 1.81, ilość opinii: 979
BOŚ Bank Ochrony Środowiska
Ocena: 4.76, ilość opinii: 925
PKO Bank Polski
Ocena: 2.74, ilość opinii: 900
Play
Ocena: 1.39, ilość opinii: 4662
VECTRA
Ocena: 1.60, ilość opinii: 4486
Orange
Ocena: 1.40, ilość opinii: 3955
UPC Internet
Ocena: 1.81, ilość opinii: 3504
Netia Szybki Internet
Ocena: 2.02, ilość opinii: 3205
Plus
Ocena: 1.45, ilość opinii: 3009