Opiniuj.pl - strona główna

Opiniami warto się dzielić!

BGŻ BNP Paribas opinie

Ocena na podstawie 522 opinii

1.63 / 5

  • Obsługa klienta
    1.60
  • Oferta
    1.64
  • Prostota obsługi
    1.58

Dodaj własną opinię »

Sortuj wg: daty | oceny
  • ~Maksymilian / 2022-07-26 22:12
    Ocena: 1.00 / 5
    Niestety dramat. Bank bez ostrzeżenia zablokował mi rachunek firmowy, po bagatela 23 latach współpracy. Jak w innych postach - z powodu "weryfikacji danych". Powodem - brak wiary banku w złożone przez spółkę oświadczenie dotyczące beneficjenta rzeczywistego, mimo, że w mojej firmie żadna z osób fizycznych nie posiada więcej niż 25% udziałów. Bank każe udowodnić, że nie jestem wielbłądem. Dane przedłożone 21 lipca zostały poddane analizie dopiero 26 lipca. Blokada od 12 lipca, nie zapłacony ZUS, podatki, wynagrodzenia. Banku to nie obchodzi.
    Porażka. Nie polecam tego banku. Opiekun konta nie odbiera telefonu. Dyrektor oddziału "nic nie mogę". Totalny brak zrozumienia klientów. Brak respektowania przepisów Prawa bankowego - "bo mamy francuskie przepisy i procedury jako bank z kapitałem francuskim".
    Zaletybrak
    WadyNiekompetencja, brak respektowania polskiego prawa, bardzo wysokie opłaty bankowe
  • ~Malgorzata / 2025-02-04 09:44
    Ocena: 1.00 / 5
    Bank BNP Paribas jest jednym z bardziej złodziejskich banków. Umowa została zawarta z niezgodnością. Sprawdzona przez dwóch prawników. Jednogłośnie stwierdzono, że zapisy są niezgodne z prawem. Pobierają dodatkowo opłatę od prowizji. Od ponad roku kwota do spłaty się praktycznie nie zmienia. Naliczono odseki w wysokości 18 464, 36 zł oraz prowizję 1719,36 zł przy kredycie na ponad 21 000 przeniesionym z innego banku. Finalnie spłacam kolejny raz to, co już dawno spłaciłam. Sprawa zostanie oczywiście rozwiązywana w postępowaniu sądowym. NIE POLECAM TEGO BANKU I PRZESTRZEGAM KAŻDEGO, KTO ZAMIERZA Z TEGO SKORZYSTAĆ.
    ZaletyBRAK!
    WadyOszustwo, celowy nieprawidłowy zapis w umowie, naliczenie dodatkowych kosztów
  • ~Małgorzata / 2022-07-20 15:28
    Ocena: 1.00 / 5
    Zdecydowanie ODRADZAM. To jakiś żart.Juz poprzednio zlikwidowalam w tym banku wszystkie lokaty i rachunki gdy bez mojej wiedzy przyjęto mnie jako klienta Raiffeisen bank. Nigdy bym z nimi żadnej umowy nie podpisałam. Zostały mi tylko lokaty inwestycyjne .których nie mogłam zamknąć. W bank obiecano mi kontrolę inwestycji i kontakt w razie problemów. Dziś dowiedziałem się że mój poprzedni opiekun się zwolnił i nikt nie zajmuje sie moimi inwestycjami.Naciagnieto mnie na kasę i postawiono samą sobie.
    WadyUCIEKSJCIE Z TEGO BANKU BO WAS TYLKO NACIAGNA
  • ~Mamizan / 2023-08-24 16:23
    Ocena: 1.00 / 5
    Próba zakupienia na 5 rat w BNP Paribas rzeczy za 500 zł kończyła się rezygnację z tej oferty bank rozpatrywał ten kredyt 4.5h i jeszcze nie starczyło mu tego czasu.
    Wprowadza ludzi w błędy. Z tego wynika że ten bank prowadzi działalność jak oszuści.
    Proszę uważać na ten bank.
    Odradzać wszystkim wyboru tego banku.
    ZaletyNie ma
    WadyCały bank
  • ~Marcin / 2021-07-07 10:55
    Ocena: 1.00 / 5
    Najgorszy bank na świecie! Omijajcie szerokim łukiem! Blokują konta, nie da się nic załatwić on-line ani telefonicznie a opiekunowie w 90% nie odbierają telefonu i ignorują klienta. NAJGORSZY BANK!
    WadyZa dużo by pisać ten bank to jedna wielka WADA
  • ~Marcin / 2021-07-07 10:55
    Ocena: 1.00 / 5
    Najgorszy bank na świecie! Omijajcie szerokim łukiem! Blokują konta, nie da się nic załatwić on-line ani telefonicznie a opiekunowie w 90% nie odbierają telefonu i ignorują klienta. NAJGORSZY BANK!
    WadyCały bank!
  • ~Marcin / 2021-08-06 20:36
    Ocena: 1.00 / 5
    Złodzieje zabrali 25 zł za szybki przelew a niema na kacie dopiero po niedzieli będą szybki przelew odrazu powinien być na innym kacie a nie po 3 dniach
  • ~Marcin / 2021-08-14 22:33
    Ocena: 1.00 / 5
    Bankowość internetowa to żart. Transakcji kartą nie można wykowywać w weekndy,a w tygodniu tylko do godziny 22. Reklamacja przelewu złozona dwa miesiące temu nadal nie wyjaśniona nikt nic nie wie. Konto współdzielone z pracownikiem bank więc nie mogę nawet mieć dostępu do historii transakcji. Tragedia
  • ~Marcin 1976 / 2023-04-03 11:20
    Ocena: 1.00 / 5
    Miałem w swoim prawie 50 letnim życiu konta założone w kilku bankach ,ale takiego dziadostwa jak BNP Paribas nigdy. W styczniu 2022 roku włamano się na moje konto i dokonano kradzieży (prawdopodobnie poprzez dokonanie zakupów, na co wskazywały nierówne kwoty , które zostały wydane ) znacznej ilości zgromadzonych tam środków finansowych. Miejscem kradzieży była Hiszpania, a ja w tym czasie przebywałem w pracy w Polsce i nigdy wcześniej nie byłem w Hiszpanii... Bank poinformował mnie o tym po fakcie zaznaczając ,że to ja dopuściłem się zaniedbania i za moją zgoda musiało dojść do nieautoryzowanyvh transakcji . Rzecznik Finansowy , do którego zwróciłem się o pomoc uznał winę banku , natomiast bank upiera się przy swoim i jeszcze obciążył mnie za przewalutowanie, ponieważ transakcje wykonano w euro. Złodzieje jak gorszych nie ma . Chcecie żeby Wasze pieniądze były bezpieczne to omijajcie ten syf z daleka...
  • ~Marcin Bednarz / 2021-11-10 12:06
    Ocena: 1.00 / 5
    W porównaniu z bankami w których mam konto (PKO bp, boś Bank, idea, jest bank) to najgorszy bank, najgorsze standardy, ciągle nie działające możliwości przelewów- nie informują tylko gdy się zadzwoni mówią że jest problem(tak co drugi dzień od 10 do 18 występuje problem) , przejęli bank Raiffeisen i w związku z tym informują o konieczności stawienia się żeby uzupełnić dokumenty, jak nie wyłączają konto. Mam nadzieję że szybko upadnie- to są standardy republiki bananowej
    ZaletyZero
    WadyObsługa infolinii, awarie ciągle,brak możliwości realizacji przelewów US, oczekiwania stawienia się w banku bo przejęli Raiffeisen - albo przychodzisz osobiście albo wyłączają konto. Standardy żenujące.
  • ~Marek / 2022-03-05 10:31
    Ocena: 1.00 / 5
    Ten bank działa jak grupa przestępcza - zwleka z wypłatą spadku pomimo przekazania wyroku sądu o przyznaniu spadku .
    ZaletyBrak
    WadyDziałanie na niekorzyść klientów
  • ~Marek / 2022-03-18 13:31
    Ocena: 1.00 / 5
    ten bank nie chce zawracać spadku przyznanego sądownie ! to oszuści , krętacze i niekompetentna obsługa a dla oszczędności na całą Polskę zatrudniają tylko dwóch prawników zatem sprawy spadkowe ciągną sie miesiącami a oni zarabiają na zablokowanych u nich pieniądzach !
  • ~Marek / 2022-05-22 11:00
    Ocena: 1.00 / 5
    Bank to jedna wielka porażka. Wziąłem kredyt hipoteczny, którego rozpatrywanie przy dużej i bezspornej zdolności kredytowej zajęło 2 miesiące. Bank w ciągłej restrukturyzacji, zmiany placówek, niekończące sie roszady, odejścia i zwolnienia personelu.Po podpisaniu umowy kredytowej w zasadzie skończyła się obsługa posprzedażowa, bo opiekun kredytu nie odpowiada na telefony i maile. Kolejne transze kredytu uruchamiane z wielotygodniowym opóźnieniem, gdyż nikt tego nie pilnuje.Z placówką nie można sie skontaktować, bo nie maja telefonu stacjonarnego, tylko infolinia.
    ZaletyŻadna
    WadyWszystko
  • ~Marek / 2023-07-05 08:23
    Ocena: 1.00 / 5
    Przedłużające się procedury,
    wymaganie informacji o kliencie wykraczające poza zakres potrzeb do udzielenia kredytu,
    brak wyczerpujących informacji. o wymaganych dokumentów.,
    utrudniony kontakt z opiekunem.
    ZaletyBRAK
    WadySTRATA CZASU KLIENTA
  • ~Marek / 2024-06-06 18:13
    Ocena: 1.00 / 5
    To już nie jest BGŻ. To jest BLGBT. Niestety ideologia nie powinna być wciskana na siłę. Niestety mam tam konto i utrzymuję że wzgledów rodzinnych.
  • ~Maria / 2021-05-07 15:23
    Ocena: 1.00 / 5
    Obsługa na ul.Lubicz w Krakowie fatalna, na 2 przelewy trzeba czekać 30 min, do obsługi klienta mimo że dużo osób zatrudnionych nikt się nie pali. Starsi ludzie stojąc przy kasie męczą się a przy wyjściu przeklinają, co osobiście słyszałam.
    ZaletyŻadne
    WadyObsługa opieszala i niemiła, jak się nie podoba polecają zmianę opiekuna klienta.
  • ~Mariusz / 2020-06-19 17:46
    Ocena: 1.00 / 5
    Dla mnie koszmar. 3 e-maile do infolinii. Kazali skontaktować się telefonicznie (tak jakby emaile nie obsługiwali na infolinii). W końcu zadzowniłem, kazali przyjść do oddziału. Pojechałem 20 km do Łodzi na oddział, odesłali mnie do zalogowania się w internecie. Zalogowałem się w internecie, Nie mogę napisać wniosku by zlikwidować konto, bo muszę na to konto wpłacić złotówkę, by zmienić racunek powiązany. Jest piątek, złotówka dotrze w poniedziałek po południu. W ten sposób zamiast przyjąć ode mnie głupią dyspozycję zamknięcia rachunku na infolinii czy w oddziale, poczekam jeszcze 3 dni aż w pooniedziałek dotrze do nich przelew. A na koncie, o którym nie pamiętalem, sprzed 10 lat było 3 zł. LITOŚĆI. Czuje się jakby mnie ktoś tresował. Nie czuje, że w tym banku jestem traktowany jak CZŁOWIEK.
  • ~Mariusz / 2023-11-22 10:13
    Ocena: 1.00 / 5
    Jest najbardziej nieprzyjazny bank .Ludzie którzy pracują na infolini mają klienta daleko gdzieś. Nie polecam nawet największym wrogom.Sam będę się ewakuowal
  • ~Mariusz / 2024-07-08 14:54
    Ocena: 1.00 / 5
    Całkowicie nierzetelny bank. Niekompetencja i tragiczna obsługa. Przez własne błędy blokują konto. Nikt nic nie wie. W porównaniu z konkurencją zdecydowanie nie polecam. Tydzień trwało wyjaśnienie zamieszania jakie zostało zrobione przez pracowników banku!!!! Zaznaczam, że to konto firmowe! Uważajcie bo to jest nie bank tylko jakaś totalna prowizorka afrykańska sprzed 100 lat!
    ZaletyBRAK - Lepiej uciekać z tego banku.
    WadyWyłącznie wady
  • ~Mariusz B / 2021-09-11 08:35
    Ocena: 1.00 / 5
    Konto zablokowali dając znać 5 sierpnia SMS-em a człowiek na wakacjach. Wróciłem 30 sierpnia i tez wtedy zblokowali konto pod pretekstem błędnych danych osobowych (rachunek mam otwarty 7 lat i było wszystko ok). A żeby było dopełnienie 30 sierpnia stałem przed bankomatem bo potrzebowałem wypłacić gotówkę sprawdzam rachunek trochę mało wiec przelewam 2000zl i dwie sekundy później rachunek zostaje zablokowany a ja nie mogę odzyskać pieniędzy PARANOJA. Dane podobno zweryfikowano i dwa tygodnie czekan aby moc korzystać z rachunku i nic, obsługa twierdzi ze jest kolejka a ja mam za to płacić przecież to jakaś paranoja!!! Pamiętaj jeśli otwierasz rachunek odradzam ten pseudo bank.
    ZaletyNaprawdę z czystym sumieniem można stwierdzić BRAK ZALET
    Wady- Zła obsługa - bank
    - Niekompetentna obsługa klienta -infolinia tragedia
    - „Lichwiarskie” podejście do petenta
    - Pobieranie opłaty za kartę której nie dostarczyli
    -
Dodaj własną opinię »

Zobacz również

mBank
Ocena: 1.66, ilość opinii: 2016
PEKAO SA
Ocena: 1.81, ilość opinii: 1534
Santander Bank Polska (BZWBK)
Ocena: 1.86, ilość opinii: 1209
Millennium
Ocena: 1.81, ilość opinii: 974
PKO Bank Polski
Ocena: 2.72, ilość opinii: 888
BOŚ Bank Ochrony Środowiska
Ocena: 4.74, ilość opinii: 846
Play
Ocena: 1.39, ilość opinii: 4595
VECTRA
Ocena: 1.60, ilość opinii: 4456
Orange
Ocena: 1.40, ilość opinii: 3925
UPC Internet
Ocena: 1.81, ilość opinii: 3501
Netia Szybki Internet
Ocena: 2.02, ilość opinii: 3202
Plus
Ocena: 1.45, ilość opinii: 2976