Opiniuj.pl - strona główna

Opiniami warto się dzielić!

BGŻ BNP Paribas opinie

Ocena na podstawie 535 opinii

1.63 / 5

  • Obsługa klienta
    1.61
  • Oferta
    1.64
  • Prostota obsługi
    1.59

Dodaj własną opinię »

Sortuj wg: daty | oceny
  • ~waldik / 2022-07-07 12:25
    Ocena: 1.00 / 5
    Tragiczny bank. mam tam konto firmowe dla podmiotu o obrotach powyżej 5 mln pln. traktowanie i obsługa fatsalna, brak salki konferencyjnej, ząłatwia się wszystko na blacie w tłumie innych ludzie. zero poszanowania tajemnicy klienta i tajemnicy bankowej. dodatkowo, bezpodstawy blokuja konta żądając jakichs niewiarygodnych dokumentów, bez których otrzymania (i przetłumaczenia na koszt klienta) konta nie otworzą.
    odradzam ten bank każdemu.
    Zaletybrak
    Wadykiepska obsługa,. brak pomieszczeń dla klienta biznesowego, neirzetelnośc, tworzenie wymagań, jakich nie ma w innych bankach.
  • ~JJ / 2022-07-06 17:32
    Ocena: 1.00 / 5
    Zwykli oszusci, ktorzy nagle z odnawialnego kredytu 0% allegro zrobili oprocentowanie i doliczaja bezprawnie do kwoty co miesiac. Probujac dowiedziec zadzwonilem i natrafilem na zwykla pusta ordynarna chamice, ktorej nie dalo sie NIC wytlumaczyc bo powtarzala cos zupelnie innego i zwyczajnie nie chciala odpowiedziec na proste pytanie. Sprawe bede zglaszal do UOKIK razem z nagraniem rozmowy i polecam zrobic to samo kazdemu.
    WadyPuste bydlo przy telefonach, bezprawne zmiany w umowach i doliczanie nagle odsetek do kredytu odnawialnego 0% bez nawet wyslania jakiegokolwiek pisma czy chocby maila
  • ~19 wiek / 2022-07-04 17:37
    Ocena: 2.33 / 5
    BNP Paribas zachęca do założenia konta atrakcyjną ofertą promocyjną. Wszystko poszłoby gładko gdyby nie parę drobnych niedociągnięć:
    -Link, który bank wysyła na adres email w celu otwarcia konta nie działa w przeglądarce firefox
    -Podczas otwierania konta przez aplikację, w dwóch momentach wymagany jest kod sms, który bank wysyła w celu weryfikacji - za pierwszy razem, na samym początku składania wniosku, kod zaczytuje się sam bez problemu; Za drugim razem, kiedy trzeba wpisać kod w celu sfinalizowania umowy, kod się nie zaczytuje do aplikacji z nieznanego mi powodu, a po wyjściu do wiadomości aplikacja resetuje się i cały proces trzeba zacząć od początku
    Oferta bardzo atrakcyjna, ale wykonanie i zaplecze techniczne - dramat. Szczerze polecam osobom z dużą cierpliwością, najlepiej po wypiciu naparu z melisy :)
  • ~Jaxo / 2022-07-02 10:30
    Ocena: 1.00 / 5
    Obsługa osób w starszym wieku to po prostu nadużycie. Wykorzystują ich ograniczenia intelektualne poprzez swoje dyskryminujące procedury. Założenie dobrej lokaty to koszmar, obsługa niekompetentna albo arogancka, tak jak procedury Paribas. Podają sprzeczne informacje. Jak najdalej od tego banku!
    Zaletyobecnie żadnych zalet, Paribas to piękna wydmuszka
    WadyFatalne procedury, dyskryminacja osób starszych, utrudnianie dostępu do ofert, niekompetentni pracownicy (poza paroma wyjątkami)
  • ~Mimi / 2022-07-01 14:55
    Ocena: 1.00 / 5
    Ten bank jest najgorszy w kosmosie!!! Odradzam wszystkim!!! Miałam w BNP Paribas kredyt firmowy, chciałam go spłacić przed czasem. Złożyłam dyspozycję w oddziale, dokonałam przelewu (na naprawdę dużą kwotę) i jeszcze bank pobrał ode mnie prowizję w wysokości 500 zł!!! Mimo to bank pobrał sobie tylko jedną ratę, resztę pieniędzy zawieszając "w przestrzeni". To absolutny skandal, zamierzam to zgłosić do UOKiK. Ponadto zawsze są jakieś problemy, obsługa jest nieprzeszkolona, każdy mówi co innego, wielu spraw nie da się załatwić zdalnie, i pobierają pieniądze od klienta za wszystko co się da. Trzymajcie się z daleka od tego banku.
    ZaletyNie istnieją
    Wadyściąganie kasy od klienta dosłownie za wszystko, nieudolność obsługi, trudności w uzyskaniu kredytu (gdzie inne banki, np. ING, dały kredyt na taką samą kwotę bez żadnych problemów), prowizje za wcześniejszą spłatę kredytu
  • ~Edzia / 2022-06-30 19:51
    Ocena: 1.00 / 5
    Obsługa banku jest nieudolna. Każdy pracownik ma inne informacje na temat funkcjonowania usług banku. Szkoda czasu na jakiekolwiek formalności. W niczym nie pomagają!!!
  • ~Robo / 2022-06-30 01:19
    Ocena: 1.00 / 5
    Bank dno zawsze jest problem bo to bo tamto zamykanie oddziałów z kontami walutowymi teraz mam 30 km do pierwszego oddziału banku gdzie mogę coś załatwić na walutowym,jutro składam rezygnację
    ZaletySame wady
    WadySame problemy zero pomocy i negatywne nastawienie do klienta
  • ~akinom / 2022-06-29 17:30
    Ocena: 1.00 / 5
    Bank tragedia .Najlepiej omijać szerokim łukiem .Mój przypadek identyczny jak P.Magdaleny opisany 28.06.2022.Blokada konta po uaktualnieniu danych .Zmieniam bank w trybie pilnym.
    Zaletyżadnych
    Wadysame wady
  • ~Mona / 2022-06-29 08:19
    Ocena: 1.00 / 5
    Omijajcie ten bank szeroko. BNP PARIBAS pełniąc funkcję depozytariusza TFI przyczynił się do defraudacji 210 mln zł. NA dodatek nie chce uznać swojej winy mimo że przepisy prawne jasno określają jego odpowiedzialność. Jeśli nie chcecie mieć problemów to nie korzystajcie z jego usług bo tam uczciwych rzetelnych fachowców nie znajdziecie. Jedynie co to kłopoty
    Zaletybrak
    WadyNiekompetencja, nieuczciwość, nieodpowiedzialność , oszuści
  • ~ASP / 2022-06-29 05:40
    Ocena: 1.00 / 5
    Osoby pracujące na infolinii wprowadzają w błąd, dlugi czas odpowiedzi na pytania. Nie polecam nikomu korzystania z usług tego banku.
    ZaletyŻadnych
    WadyKomplet wad
  • ~Magdalena / 2022-06-28 11:59
    Ocena: 1.00 / 5
    Nie polecam tego banku. Brak kompetencji jest żenujący. Już drugi raz w ciągu roku robią aktualizację danych osobowych w oddziale. Mają jednak trudności z tą prostą procedurą i bank trzeba odwiedzać kilka razy. Oczywiście , w związku z tym blokują kartę płatniczą nie z winy klienta tylko niekompetencji pracowników. A odblokowanie wiąże się z kolejną wizytą w banku. Kompletny brak korelacji między zarządem a oddziałami. Skandal. Ja się "wypisuję" Magdalena

    Zaletybrak
    Wadybrak kompetencji pracowników ; długie oczekiwanie na usługę ;brak korelacji zarząd- oddział; uciążliwe dla klientów procedury nie wymagane w innych bankach
  • ~Żaden / 2022-06-22 15:19
    Ocena: 1.00 / 5
    Nie zakładajcie konta w tym banku jeśli zdarzy wam się zniknięcie z konta pieniędzy nie liczcie na ich odzyskanie już na wstępie przy składaniu reklamacji pracownik da do zrozumienia że to wasza wina i reklamacja zostanie odrzucona nawet 1000złnie odzyskanie ich system bezpieczeństwa przed kradzieżą internetową czy przez aplbankową jest do bani
    ZaletyLepiej trzymać w skarpecie
    WadyBrak poczucia bezpieczeństwa
  • ~WiktorBgard / 2022-06-21 03:22
    Ocena: 1.00 / 5
    "WiktorBgard"
    Mam u nich konto i żeby korzystać z bankowości elektronicznie trzeba im podać numer telefonu i było wszystko ok. Aż jakiś haker cymbał zdalnie uszkodził mi nasty numer
    I wtedy zaczęły się kłopoty bo w banku niby Ten nowy numer wprowadzili i podpisywałem na to niby jakieś dokumenty i po 3 bitych miesiącach nic nie wprowadzili i zaczęli ingerować co będę robić z oszczędzonymi pieniędzmi których nie chcą mi wypłacić ani z karty ani na dowód osob. Z mojej zaufanej członków rodziny robią złodzieji a że mnie cyberprzestępcę gdzie nim kurła nie jestem. ZDECYDOWANIE ODRADZAM TEN ZACOFANY POLSKI BANK
    ZaletyŻadnych zalet
    WadyWszystkie powyższe
  • ~Martin76 / 2022-06-19 14:40
    Ocena: 1.00 / 5
    Zdecydowanie ostrzegam. Dokonano włamania na moje konto i przeprowadzono w ciągu kilku minut kilka transakcji bez autoryzacji. O całej sytuacji dowiedziałem się kilka minut po wyczyszczeniu mojego konta . Poinformowano mnie telefonicznie... Powiadomiłem policję , zgłosiłem reklamację i co? Bank stwierdził ,że ktoś użył mojej karty kilka tysięcy km od miejsca ,w którym przebywałem i to ja zostanę obciążony kosztami i mam spłacić całą kwotę , ponadto muszę spłacać odsetki. Złodzieje i oszuści , a podejście personelu skrajnie cyniczne... Nie korzystajcie z tego banku ..
  • ~Klient / 2022-06-13 14:30
    Ocena: 1.00 / 5
    Obsługa klienta w Gdańsku przy ulicy Bogusławskiego jest kary godna. Na wpłatę środków w kasie czekałam godzinę, ponieważ Pan z kasy zakładał Ukraińcowi konto. Po wielkiej awanturze przyszła druga osoba. Brak organizacji pracy. Pracownicy spacerują z laptopami i stwarzają pozory, że ciężko pracują.
  • ~J-M / 2022-06-12 13:38
    Ocena: 1.00 / 5
    Obsluga klienta - skandaliczny poziom ! Mieszkam za granica i od prawie 2 tygodni nie przychodza mi na komorke kody autoryzacyjne do transakcji . Mam wiec zablokowany dostep do srodkow. Slawetna aplikacja Go Moble nie chce sie uaktywniec - kod nie przychodzi choc przez lata wszystko funkcjonowalo w miare normalnie.
    Rozmowy z 25 konsultantami - totalnie bezprzedmiotowe i sterylne. Ich tematem sa procedury, ktorych nie znaja i ciagle weryfikuje, nie zas rozwiazanie problemu. totalna strata czasu, personel niekompetentny, zablokowane dzwonienie do klienta zagranicznego bo ..... system nie ma Roemingu !!!!!! To sie w glowie nie miesci !!

    Jesli w najblizszych dnich pbm nie bedzie rozwiazany w co watpie, nikt nic nei wie i nie rozumie, przyjezdzam (koszt astronomiczny), i zamykam wszystkie konta. Bank totalnie nieuczciwy, ekipa niekompetentna, manipulowanie klientem !!
    ZaletyNie ma
    WadyNiekompetencja personelu, przerost procedur nad usluga dla klienta, niedoksztalcenie pracownika na hotline, 185 roznych wercji w zaleznosci od osoby na linii ! Brak dostepu do konta w banku jest niezgodne z prawem. Bzank funkcjonuje nielegalnie ! Trzeba uruchomic UOKIK !! Goraco zachecam !
  • ~Katarzyna / 2022-06-09 12:50
    Ocena: 1.00 / 5
    Czas oczekiwania do kasy na ul. Lubicz w Krakowie to jakaś porażka! Jedna kobieta biega tam i spowtotem. Poprawcie to!
  • ~Góralka / 2022-06-02 22:37
    Ocena: 1.00 / 5
    Wysyłałam pieniądze z zagranicy na ich konto. Opłaty za przyjęcie przelewu były wysokie, gdzie ja z wysp płaciłam jedynie 0.50 centów, niezależnie od kwoty. Okazało się, że oddział w Zakopanem wypłacał duże kwoty osobie nieupoważnionej i wbrew mojej woli nie informując mnie jako właściciela. Pracownica banku p.Wioletta Stopka była zamieszana w ten proceder razem z panią Gruszka, podającą się za moją krewną. Kiedy chciałam założyć online banking okazało się, że konto oczyszczono ze środków i zamknięto, znów bez mojej wiedzy. Pisałam do nich, dzwoniłam, czekałam na wyjaśnienia i nic. Z czasem zablokowano też mojego maila. I szlag t...ł oszczędności pracy za granicą i spadek po mężu. Banksterzy, zwykła chazarska mafia pieniężna, żerująca na ludzkiej naiwności i nieznajomości bankowego, wewnętrznego prawa i sztuki manipulacji klientem
    ZaletyŻadne
    WadyCały system odbiegający od podstawowych standardów europejskich
  • ~Bartłomiej / 2022-06-01 13:02
    Ocena: 1.00 / 5
    Nie polecam!!! Omijać szerokim łukiem. Dałem się nabrać na super okazja i bardzo żałuję!!!
    Wydymali mnie, bo konto nie zostało założone z linka z promocji. Co jest oszustwem!!! Nie polecam. Nie polecam. Nie polecam!!!
    ZaletyBrak
    WadyWszystko
  • ~Waluś / 2022-05-30 13:59
    Ocena: 1.00 / 5
    BNP to jedna wielka porażka. Prowadzenie konta bardzo drogie plus dodatkowe opłaty za konto w Euro. To jakieś chore. Ciągle podwyzszają koszty. Odchodzę z tego banku.
    Zaletybrak
    Wadydrogie konto, ciągłe podwyżki opłat, zero oprocentowania, obsługa porażka
Dodaj własną opinię »

Zobacz również

mBank
Ocena: 1.66, ilość opinii: 2048
PEKAO SA
Ocena: 1.83, ilość opinii: 1559
Santander Bank Polska (BZWBK)
Ocena: 1.87, ilość opinii: 1226
BOŚ Bank Ochrony Środowiska
Ocena: 4.78, ilość opinii: 1006
Millennium
Ocena: 1.81, ilość opinii: 987
PKO Bank Polski
Ocena: 2.75, ilość opinii: 928
Play
Ocena: 1.39, ilość opinii: 4777
VECTRA
Ocena: 1.60, ilość opinii: 4556
Orange
Ocena: 1.40, ilość opinii: 3999
UPC Internet
Ocena: 1.81, ilość opinii: 3509
Netia Szybki Internet
Ocena: 2.02, ilość opinii: 3210
Plus
Ocena: 1.46, ilość opinii: 3093