Osoby pracujące na infolinii wprowadzają w błąd, dlugi czas odpowiedzi na pytania. Nie polecam nikomu korzystania z usług tego banku.
ZaletyŻadnych
WadyKomplet wad
~Magdalena / 2022-06-28 11:59
Ocena: 1.00 / 5
Nie polecam tego banku. Brak kompetencji jest żenujący. Już drugi raz w ciągu roku robią aktualizację danych osobowych w oddziale. Mają jednak trudności z tą prostą procedurą i bank trzeba odwiedzać kilka razy. Oczywiście , w związku z tym blokują kartę płatniczą nie z winy klienta tylko niekompetencji pracowników. A odblokowanie wiąże się z kolejną wizytą w banku. Kompletny brak korelacji między zarządem a oddziałami. Skandal. Ja się "wypisuję" Magdalena
Zaletybrak
Wadybrak kompetencji pracowników ; długie oczekiwanie na usługę ;brak korelacji zarząd- oddział; uciążliwe dla klientów procedury nie wymagane w innych bankach
~Żaden / 2022-06-22 15:19
Ocena: 1.00 / 5
Nie zakładajcie konta w tym banku jeśli zdarzy wam się zniknięcie z konta pieniędzy nie liczcie na ich odzyskanie już na wstępie przy składaniu reklamacji pracownik da do zrozumienia że to wasza wina i reklamacja zostanie odrzucona nawet 1000złnie odzyskanie ich system bezpieczeństwa przed kradzieżą internetową czy przez aplbankową jest do bani
ZaletyLepiej trzymać w skarpecie
WadyBrak poczucia bezpieczeństwa
~WiktorBgard / 2022-06-21 03:22
Ocena: 1.00 / 5
"WiktorBgard"
Mam u nich konto i żeby korzystać z bankowości elektronicznie trzeba im podać numer telefonu i było wszystko ok. Aż jakiś haker cymbał zdalnie uszkodził mi nasty numer
I wtedy zaczęły się kłopoty bo w banku niby Ten nowy numer wprowadzili i podpisywałem na to niby jakieś dokumenty i po 3 bitych miesiącach nic nie wprowadzili i zaczęli ingerować co będę robić z oszczędzonymi pieniędzmi których nie chcą mi wypłacić ani z karty ani na dowód osob. Z mojej zaufanej członków rodziny robią złodzieji a że mnie cyberprzestępcę gdzie nim kurła nie jestem. ZDECYDOWANIE ODRADZAM TEN ZACOFANY POLSKI BANK
ZaletyŻadnych zalet
WadyWszystkie powyższe
~Martin76 / 2022-06-19 14:40
Ocena: 1.00 / 5
Zdecydowanie ostrzegam. Dokonano włamania na moje konto i przeprowadzono w ciągu kilku minut kilka transakcji bez autoryzacji. O całej sytuacji dowiedziałem się kilka minut po wyczyszczeniu mojego konta . Poinformowano mnie telefonicznie... Powiadomiłem policję , zgłosiłem reklamację i co? Bank stwierdził ,że ktoś użył mojej karty kilka tysięcy km od miejsca ,w którym przebywałem i to ja zostanę obciążony kosztami i mam spłacić całą kwotę , ponadto muszę spłacać odsetki. Złodzieje i oszuści , a podejście personelu skrajnie cyniczne... Nie korzystajcie z tego banku ..
~Klient / 2022-06-13 14:30
Ocena: 1.00 / 5
Obsługa klienta w Gdańsku przy ulicy Bogusławskiego jest kary godna. Na wpłatę środków w kasie czekałam godzinę, ponieważ Pan z kasy zakładał Ukraińcowi konto. Po wielkiej awanturze przyszła druga osoba. Brak organizacji pracy. Pracownicy spacerują z laptopami i stwarzają pozory, że ciężko pracują.
~J-M / 2022-06-12 13:38
Ocena: 1.00 / 5
Obsluga klienta - skandaliczny poziom ! Mieszkam za granica i od prawie 2 tygodni nie przychodza mi na komorke kody autoryzacyjne do transakcji . Mam wiec zablokowany dostep do srodkow. Slawetna aplikacja Go Moble nie chce sie uaktywniec - kod nie przychodzi choc przez lata wszystko funkcjonowalo w miare normalnie.
Rozmowy z 25 konsultantami - totalnie bezprzedmiotowe i sterylne. Ich tematem sa procedury, ktorych nie znaja i ciagle weryfikuje, nie zas rozwiazanie problemu. totalna strata czasu, personel niekompetentny, zablokowane dzwonienie do klienta zagranicznego bo ..... system nie ma Roemingu !!!!!! To sie w glowie nie miesci !!
Jesli w najblizszych dnich pbm nie bedzie rozwiazany w co watpie, nikt nic nei wie i nie rozumie, przyjezdzam (koszt astronomiczny), i zamykam wszystkie konta. Bank totalnie nieuczciwy, ekipa niekompetentna, manipulowanie klientem !!
ZaletyNie ma
WadyNiekompetencja personelu, przerost procedur nad usluga dla klienta, niedoksztalcenie pracownika na hotline, 185 roznych wercji w zaleznosci od osoby na linii ! Brak dostepu do konta w banku jest niezgodne z prawem. Bzank funkcjonuje nielegalnie ! Trzeba uruchomic UOKIK !! Goraco zachecam !
~Katarzyna / 2022-06-09 12:50
Ocena: 1.00 / 5
Czas oczekiwania do kasy na ul. Lubicz w Krakowie to jakaś porażka! Jedna kobieta biega tam i spowtotem. Poprawcie to!
~Góralka / 2022-06-02 22:37
Ocena: 1.00 / 5
Wysyłałam pieniądze z zagranicy na ich konto. Opłaty za przyjęcie przelewu były wysokie, gdzie ja z wysp płaciłam jedynie 0.50 centów, niezależnie od kwoty. Okazało się, że oddział w Zakopanem wypłacał duże kwoty osobie nieupoważnionej i wbrew mojej woli nie informując mnie jako właściciela. Pracownica banku p.Wioletta Stopka była zamieszana w ten proceder razem z panią Gruszka, podającą się za moją krewną. Kiedy chciałam założyć online banking okazało się, że konto oczyszczono ze środków i zamknięto, znów bez mojej wiedzy. Pisałam do nich, dzwoniłam, czekałam na wyjaśnienia i nic. Z czasem zablokowano też mojego maila. I szlag t...ł oszczędności pracy za granicą i spadek po mężu. Banksterzy, zwykła chazarska mafia pieniężna, żerująca na ludzkiej naiwności i nieznajomości bankowego, wewnętrznego prawa i sztuki manipulacji klientem
ZaletyŻadne
WadyCały system odbiegający od podstawowych standardów europejskich
~Bartłomiej / 2022-06-01 13:02
Ocena: 1.00 / 5
Nie polecam!!! Omijać szerokim łukiem. Dałem się nabrać na super okazja i bardzo żałuję!!!
Wydymali mnie, bo konto nie zostało założone z linka z promocji. Co jest oszustwem!!! Nie polecam. Nie polecam. Nie polecam!!!
ZaletyBrak
WadyWszystko
~Waluś / 2022-05-30 13:59
Ocena: 1.00 / 5
BNP to jedna wielka porażka. Prowadzenie konta bardzo drogie plus dodatkowe opłaty za konto w Euro. To jakieś chore. Ciągle podwyzszają koszty. Odchodzę z tego banku.
Zaletybrak
Wadydrogie konto, ciągłe podwyżki opłat, zero oprocentowania, obsługa porażka
~Anna / 2022-05-24 17:39
Ocena: 2.67 / 5
Bank który nie ma numeru telefonu stacjonarnego do oddziału tylko trzeba dzwonić za pośrednictwem infolinii do Warszawy! Przecież to jest chore żeby do oddziału w Dębicy dzwonić za pośrednictwem Warszawy! W dodatku nie ma szans na rozmowę z konsultantem z infolinii. Najpierw wysłuchasz komunikaty co masz nacisnąć i to wszystko w wersji polsko-angielsko-ukrainskiej.Straciłam cierpliwość po kilkunastu próbach!!!! Współczuję osobom zatrudnionym w oddziale w banku bo nie mają na to wplywu to centrala tak zadecydowała.
~Kamila / 2022-05-23 10:57
Ocena: 1.00 / 5
Najgorszy bank złodzieje okradają dziecko 500 plus wpływa odciągają po 100 zł za prowadzenie konta obyście nigdy nie pozyskali żadnego klienta
~plusz / 2022-05-23 07:46
Ocena: 1.67 / 5
bank przyjazny komornikom - większość z nich posiada tam konto , blokują kwotę wolną od zajęcia - możesz jedynie ją wypłacić za dodatkową opłatą w placówce , doradcy niedouczeni , logowanie na stronie ciągle się wiesza
~Marek / 2022-05-22 11:00
Ocena: 1.00 / 5
Bank to jedna wielka porażka. Wziąłem kredyt hipoteczny, którego rozpatrywanie przy dużej i bezspornej zdolności kredytowej zajęło 2 miesiące. Bank w ciągłej restrukturyzacji, zmiany placówek, niekończące sie roszady, odejścia i zwolnienia personelu.Po podpisaniu umowy kredytowej w zasadzie skończyła się obsługa posprzedażowa, bo opiekun kredytu nie odpowiada na telefony i maile. Kolejne transze kredytu uruchamiane z wielotygodniowym opóźnieniem, gdyż nikt tego nie pilnuje.Z placówką nie można sie skontaktować, bo nie maja telefonu stacjonarnego, tylko infolinia.
ZaletyŻadna
WadyWszystko
~pan / 2022-05-20 22:58
Ocena: 1.00 / 5
dramatyczna obsługa ( 30 minut trzeba czekać na odpowiedź na proste pytanie ] , wprowadzanie w błąd , niektóre zasady reguluje regulamin wewnętrzny , który nigdzie nie jest dostepny , bezpodstawna blokada środków itp , weź promocje i znikaj do banku z opisanymi zasadami
~negatyw / 2022-05-19 11:25
Ocena: 1.00 / 5
Potrafią spamować sms'ami o 2 groszę niedopłaty, co jest bzdurą i wynika z przeliczeń automatów... Omijajcie szerokim łukiem!
Wadyspamują o 2 grosze!
~Waldemar / 2022-05-16 21:15
Ocena: 1.00 / 5
Jak to jest możliwe spłacam kartę kredytową i okazuję się że za przelew z innego banku zapłaciłem prowizje masakra
~Wisniewski Ariel / 2022-05-13 14:04
Ocena: 1.33 / 5
Bank w którym opłaty są na poziomie zachodnich krajów,a reszta czyli wewnętrzne procedury ,obsługa klienta oraz jego zadowolenie po prostu nie istnieją.Wprowadzaja ludzi w błąd nagminnie,Odradzam !
~Alojzy Mucha / 2022-05-12 16:13
Ocena: 1.67 / 5
Oszukują klientów, nie mówią prawdy, nie potrafią rozwiązać prostych rzeczy. Mydlą oczy, że wszystko jest w porządku i już za chwilę będzie można korzystać z konta i środków (po blokadzie) a nic się oczywiście nie dzieje, konto dalej zablokowane. W Polsce to już standard, że zatrudniają ludzi niekompetentnych na wysokie i odpowiedzialne stanowiska a człowiek nie ma za co żyć i nikogo to nie obchodzi. Zero konkretów, terminów, a nawet jak jakiś termin obiecują, nie dotrzymują słowa. Żenada.