Opiniuj.pl - strona główna

Opiniami warto się dzielić!

BGŻ BNP Paribas opinie

Ocena na podstawie 500 opinii

1.63 / 5

  • Obsługa klienta
    1.60
  • Oferta
    1.64
  • Prostota obsługi
    1.59

Dodaj własną opinię »

Sortuj wg: daty | oceny
  • ~Klient / 2022-06-13 14:30
    Ocena: 1.00 / 5
    Obsługa klienta w Gdańsku przy ulicy Bogusławskiego jest kary godna. Na wpłatę środków w kasie czekałam godzinę, ponieważ Pan z kasy zakładał Ukraińcowi konto. Po wielkiej awanturze przyszła druga osoba. Brak organizacji pracy. Pracownicy spacerują z laptopami i stwarzają pozory, że ciężko pracują.
  • ~J-M / 2022-06-12 13:38
    Ocena: 1.00 / 5
    Obsluga klienta - skandaliczny poziom ! Mieszkam za granica i od prawie 2 tygodni nie przychodza mi na komorke kody autoryzacyjne do transakcji . Mam wiec zablokowany dostep do srodkow. Slawetna aplikacja Go Moble nie chce sie uaktywniec - kod nie przychodzi choc przez lata wszystko funkcjonowalo w miare normalnie.
    Rozmowy z 25 konsultantami - totalnie bezprzedmiotowe i sterylne. Ich tematem sa procedury, ktorych nie znaja i ciagle weryfikuje, nie zas rozwiazanie problemu. totalna strata czasu, personel niekompetentny, zablokowane dzwonienie do klienta zagranicznego bo ..... system nie ma Roemingu !!!!!! To sie w glowie nie miesci !!

    Jesli w najblizszych dnich pbm nie bedzie rozwiazany w co watpie, nikt nic nei wie i nie rozumie, przyjezdzam (koszt astronomiczny), i zamykam wszystkie konta. Bank totalnie nieuczciwy, ekipa niekompetentna, manipulowanie klientem !!
    ZaletyNie ma
    WadyNiekompetencja personelu, przerost procedur nad usluga dla klienta, niedoksztalcenie pracownika na hotline, 185 roznych wercji w zaleznosci od osoby na linii ! Brak dostepu do konta w banku jest niezgodne z prawem. Bzank funkcjonuje nielegalnie ! Trzeba uruchomic UOKIK !! Goraco zachecam !
  • ~Katarzyna / 2022-06-09 12:50
    Ocena: 1.00 / 5
    Czas oczekiwania do kasy na ul. Lubicz w Krakowie to jakaś porażka! Jedna kobieta biega tam i spowtotem. Poprawcie to!
  • ~Góralka / 2022-06-02 22:37
    Ocena: 1.00 / 5
    Wysyłałam pieniądze z zagranicy na ich konto. Opłaty za przyjęcie przelewu były wysokie, gdzie ja z wysp płaciłam jedynie 0.50 centów, niezależnie od kwoty. Okazało się, że oddział w Zakopanem wypłacał duże kwoty osobie nieupoważnionej i wbrew mojej woli nie informując mnie jako właściciela. Pracownica banku p.Wioletta Stopka była zamieszana w ten proceder razem z panią Gruszka, podającą się za moją krewną. Kiedy chciałam założyć online banking okazało się, że konto oczyszczono ze środków i zamknięto, znów bez mojej wiedzy. Pisałam do nich, dzwoniłam, czekałam na wyjaśnienia i nic. Z czasem zablokowano też mojego maila. I szlag t...ł oszczędności pracy za granicą i spadek po mężu. Banksterzy, zwykła chazarska mafia pieniężna, żerująca na ludzkiej naiwności i nieznajomości bankowego, wewnętrznego prawa i sztuki manipulacji klientem
    ZaletyŻadne
    WadyCały system odbiegający od podstawowych standardów europejskich
  • ~Bartłomiej / 2022-06-01 13:02
    Ocena: 1.00 / 5
    Nie polecam!!! Omijać szerokim łukiem. Dałem się nabrać na super okazja i bardzo żałuję!!!
    Wydymali mnie, bo konto nie zostało założone z linka z promocji. Co jest oszustwem!!! Nie polecam. Nie polecam. Nie polecam!!!
    ZaletyBrak
    WadyWszystko
  • ~Waluś / 2022-05-30 13:59
    Ocena: 1.00 / 5
    BNP to jedna wielka porażka. Prowadzenie konta bardzo drogie plus dodatkowe opłaty za konto w Euro. To jakieś chore. Ciągle podwyzszają koszty. Odchodzę z tego banku.
    Zaletybrak
    Wadydrogie konto, ciągłe podwyżki opłat, zero oprocentowania, obsługa porażka
  • ~Anna / 2022-05-24 17:39
    Ocena: 2.67 / 5
    Bank który nie ma numeru telefonu stacjonarnego do oddziału tylko trzeba dzwonić za pośrednictwem infolinii do Warszawy! Przecież to jest chore żeby do oddziału w Dębicy dzwonić za pośrednictwem Warszawy! W dodatku nie ma szans na rozmowę z konsultantem z infolinii. Najpierw wysłuchasz komunikaty co masz nacisnąć i to wszystko w wersji polsko-angielsko-ukrainskiej.Straciłam cierpliwość po kilkunastu próbach!!!! Współczuję osobom zatrudnionym w oddziale w banku bo nie mają na to wplywu to centrala tak zadecydowała.
  • ~Kamila / 2022-05-23 10:57
    Ocena: 1.00 / 5
    Najgorszy bank złodzieje okradają dziecko 500 plus wpływa odciągają po 100 zł za prowadzenie konta obyście nigdy nie pozyskali żadnego klienta
  • ~plusz / 2022-05-23 07:46
    Ocena: 1.67 / 5
    bank przyjazny komornikom - większość z nich posiada tam konto , blokują kwotę wolną od zajęcia - możesz jedynie ją wypłacić za dodatkową opłatą w placówce , doradcy niedouczeni , logowanie na stronie ciągle się wiesza
  • ~Marek / 2022-05-22 11:00
    Ocena: 1.00 / 5
    Bank to jedna wielka porażka. Wziąłem kredyt hipoteczny, którego rozpatrywanie przy dużej i bezspornej zdolności kredytowej zajęło 2 miesiące. Bank w ciągłej restrukturyzacji, zmiany placówek, niekończące sie roszady, odejścia i zwolnienia personelu.Po podpisaniu umowy kredytowej w zasadzie skończyła się obsługa posprzedażowa, bo opiekun kredytu nie odpowiada na telefony i maile. Kolejne transze kredytu uruchamiane z wielotygodniowym opóźnieniem, gdyż nikt tego nie pilnuje.Z placówką nie można sie skontaktować, bo nie maja telefonu stacjonarnego, tylko infolinia.
    ZaletyŻadna
    WadyWszystko
  • ~pan / 2022-05-20 22:58
    Ocena: 1.00 / 5
    dramatyczna obsługa ( 30 minut trzeba czekać na odpowiedź na proste pytanie ] , wprowadzanie w błąd , niektóre zasady reguluje regulamin wewnętrzny , który nigdzie nie jest dostepny , bezpodstawna blokada środków itp , weź promocje i znikaj do banku z opisanymi zasadami
  • ~negatyw / 2022-05-19 11:25
    Ocena: 1.00 / 5
    Potrafią spamować sms'ami o 2 groszę niedopłaty, co jest bzdurą i wynika z przeliczeń automatów... Omijajcie szerokim łukiem!
    Wadyspamują o 2 grosze!
  • ~Waldemar / 2022-05-16 21:15
    Ocena: 1.00 / 5
    Jak to jest możliwe spłacam kartę kredytową i okazuję się że za przelew z innego banku zapłaciłem prowizje masakra
  • ~Wisniewski Ariel / 2022-05-13 14:04
    Ocena: 1.33 / 5
    Bank w którym opłaty są na poziomie zachodnich krajów,a reszta czyli wewnętrzne procedury ,obsługa klienta oraz jego zadowolenie po prostu nie istnieją.Wprowadzaja ludzi w błąd nagminnie,Odradzam !
  • ~Alojzy Mucha / 2022-05-12 16:13
    Ocena: 1.67 / 5
    Oszukują klientów, nie mówią prawdy, nie potrafią rozwiązać prostych rzeczy. Mydlą oczy, że wszystko jest w porządku i już za chwilę będzie można korzystać z konta i środków (po blokadzie) a nic się oczywiście nie dzieje, konto dalej zablokowane. W Polsce to już standard, że zatrudniają ludzi niekompetentnych na wysokie i odpowiedzialne stanowiska a człowiek nie ma za co żyć i nikogo to nie obchodzi. Zero konkretów, terminów, a nawet jak jakiś termin obiecują, nie dotrzymują słowa. Żenada.
    Zaletybrak
    Wadyoszukiwanie ludzi
  • ~Gambuzino / 2022-05-12 07:39
    Ocena: 1.00 / 5
    Chciałem kupić w sklepie myśliwskim na raty oferta była ok mam stałe dochody bzdurny formularz nie oddający stanu rzeczywistego kupującego. Ze strony banku przyszła decyzja odmowna mój wiek 67 lat jest jedną z przeszkód zadłużamy się jestem wdowcem raty miały być przez 3 lata po około 139 złotych. Gdybym wziął kredyt 200 tys lub 2 mln i podzielili się z bankiem pewnie bym go otrzymał. Ten Bank to jakaś farsa wydmuszka etc Kupowałem w życiu na raty ale to coś to jakaś farsa. Omijać szerokim łukiem ten Bank
    ZaletyŻadnych
    WadyBa całej linii
  • ~Truth / 2022-05-10 19:21
    Ocena: 1.00 / 5
    Złodzieje
    Nie zwrócili ubezpieczenia po wcześniejszej spłacie kredytu
    ZaletyBrak
    WadyWszystkie możliwe
  • ~AGNIESZKA / 2022-05-10 17:12
    Ocena: 1.00 / 5
    Jestem klientem tego banku ponieważ PNB PARIBAS przejął Reiffaisen Polbank. Nie zawierałam umowy a zostałam po prostu przejęta :/. Pnb Paribas nie traktuje fair klientów, nie wywiązuje się z umowy jaką zawarłam z poprzednim Bankiem. Informacje o podwyżce kredytu przekazuje na 2-3 dni przed terminem płatności z żądaniem zapłaty wyższej kwoty z bieżącym terminem płatności. Wg umowy PNB Paribas powinien informować na co najmniej 14 dni przed terminem płatności a tym przypadku ta nowa wyższa rata powinna być wymagana z następnym terminem płatności. Tak więc uważam, Bank działa niezgodnie z umową, regulaminem i wszelkimi zasadami. Reklamację rozpatruje po ustawowym terminie tj 2-3 miesiące obiecując oczywiście "złote góry" a i tak nadal oszukuje klientów.
    Konsultantci chata gdy tylko zagrozi im się zgłoszenie sprawy do UOKIK zamykają wątek chata i się rozłączają. Odpowiedzi są tzw gotowcem aby tylko odbębnić rozmowę i może się klient sam rozłączy.
    NIE POLECAM TEGO BANKU
    ZaletyBrak
    WadyJest ich dużo - nie przestrzegają zasad, regulaminów, umów.
    Pracownicy nie są w stanie niczego rozwiązać tylko obiecują że sprawę przekażą do innego działu by ktoś inny tym się zajął =SPYCHOTERAPIA
  • ~Maniek / 2022-05-06 11:21
    Ocena: 1.33 / 5
    Witam
    Oddział banku Warszawa Broniewskiego
    Dramat więcej ludzi chodzi po korytarzach niż siedzi w kasie
    Ludzie siedzą wkurzeni na 3 dostępne stanowiska działa 1 max 2
    Ludzie w kolejce są tam cały dzień a pracownik gdzie jest pełno ludzi informuje iż idzie na lunch
    WadySłaba organizacja kasy za mało obsługuje
  • ~Daniel / 2022-05-03 09:49
    Ocena: 3.33 / 5
    Jestem nowym klientem od paru dni banku i bardzo mnie zszokowało, że przelew zrobiony około godziny 21 a z konta nie zeszło trzeba czekać do następnego dnia roboczego. Tak więc robiąc kilka przelewów trzeba siedzieć z kalkulatorem i liczyć ile pieniędzy zostało bo tylko do godziny 20 tego samego dnia z konta zejdzie... Bardzo nie miło nie rozumiem tego jak na razie Santander jest góra nad tym bankiem.
    ZaletyOdnośnie tej opcji żadnych.
    WadyJak wyżej tragedia w godzinach wieczornych. I barak w aplikacji wybrania opcji przelewu czy natychmiastowy czy zwykły. Wybierany jest automatycznie .
Dodaj własną opinię »

Zobacz również

mBank
Ocena: 1.66, ilość opinii: 1999
PEKAO SA
Ocena: 1.78, ilość opinii: 1510
Santander Bank Polska (BZWBK)
Ocena: 1.86, ilość opinii: 1201
Millennium
Ocena: 1.80, ilość opinii: 960
PKO Bank Polski
Ocena: 2.69, ilość opinii: 845
ING Bank Śląski
Ocena: 1.79, ilość opinii: 818
Play
Ocena: 1.39, ilość opinii: 4399
VECTRA
Ocena: 1.60, ilość opinii: 4393
Orange
Ocena: 1.40, ilość opinii: 3865
UPC Internet
Ocena: 1.81, ilość opinii: 3491
Netia Szybki Internet
Ocena: 2.02, ilość opinii: 3198
Plus
Ocena: 1.44, ilość opinii: 2898