Opiniuj.pl - strona główna

Opiniami warto się dzielić!

BGŻ BNP Paribas opinie

Ocena na podstawie 550 opinii

1.64 / 5

  • Obsługa klienta
    1.62
  • Oferta
    1.64
  • Prostota obsługi
    1.59

Dodaj własną opinię »

Sortuj wg: daty | oceny
  • ~Kasia / 2023-01-27 15:16
    Ocena: 1.00 / 5
    Na infolini niczego nie da się załatwić ponieważ pracują tam niekompetentne osoby nieznające się w ogóle na swojej pracy i nie chcace pracować. To są żarty. Najpierw pytania weryfikujące a potem władca infoliniowy nie może konta zobaczyć. Co za absurdalny bank. Ale najważniejsze jest to że jak się już miało tam konto a potem chce się je zamknąć to okazuje się to niemożliwe. Co pół roku przychodzą pisma z saldem które trzeba płacić. Place co pół roku i nie wiem za co bo nie wiem co można jeszcze zrobić żeby wreszcie zamknąć u nich konto.. Nic się nie da zrobić widzę, mają bałagan w dokumentach, nikt nic nie wie, mają gdzieś klienta. A pracownice infolini to już w ogóle żart-one w ogóle coś potrafią poza odebraniem telefonu?
  • ~Katarzyna / 2022-06-09 12:50
    Ocena: 1.00 / 5
    Czas oczekiwania do kasy na ul. Lubicz w Krakowie to jakaś porażka! Jedna kobieta biega tam i spowtotem. Poprawcie to!
  • ~Katarzyna / 2025-10-22 17:16
    Ocena: 1.00 / 5
    by zrezygnować z konta, pojechałam do banku, podpisałam dokumenty, trwało to kilkanaście minut. Niestety, nie zachowałam tych dokumentów, uznając sprawę za załatwioną. Po miesiącu list, że potwierdzają aktualizację danych i konto istnieje. Zadzwoniłam, długie rozmowy, sprawdzania, zachęty do korzystania z różnych wspaniałych ofert, powtarzam, że chcę zamknąć, nowe informacje i weryfikacje, czas oczekiwania, przełączanie na innych konsultantów. nowe zachęty, nowe pytania, w sumie 40 minut. urwane połączenie. nowy telefon, nowe rozmowy, weryfikacje, etc. po czym info ze konto zamknięte. Proszę o potwierdzenie sms lub mailem, na co przełączają mnie do następnego konsultanta. Urwane połączenie. Dzwonię kolejny raz, kolejne zachęty, kolejne info o superaplikacji, zielonej słuchawce, tłumaczę, że chcę zamknąć konto, weryfikacja, nowe pytania, nowe pomysły, na koniec info, że już jest 5 po 17 i konta nie mogę zamknąć, ale jutro może do mnie zadzwonić konsultant albo ja do niego.
    Zaletynie widzę
    Wadyfatalna obsługa, rozwlekła, nieskuteczna, przeładowana zachętami i propozycjami, strata czasu - dziś ponad godzina na rozmowach z 4 osobami i nic nie załatwione.
  • ~kato / 2022-07-09 19:37
    Ocena: 1.00 / 5
    Gunwobank, żaden gorszy bank w naszym kraju nas nie spotka, kto ma, niech ucieka, gorzej nie będzie, kto myśli o skorzystaniu z oferty - choćby mamili promocjami czy gotówką za założenie konta - nie brać.
  • ~Kinia / 2025-06-25 16:16
    Ocena: 1.00 / 5
    Noedopłata 0,6 gr podejmuje próby połączenia się z konsultantem na marne.Po prawidłowym wybraniu numeru konsultant słyszy mòj głos sam przełącza lub raczej urywa połączenie!!!! Kontaktu brak by cokolwiek wyjaśnic
  • ~KK / 2025-08-18 22:45
    Ocena: 1.00 / 5
    Bank dramat. Po wypowiedzeniu kredytu w rachunku i spłaceniu całej kwoty bank nie chce zamknąć rachunku firmowego twierdząc że kredyt nie jest spłacony. Próba zwykłej kradzieży. Brak jakiegokolwiek kontaktu z odpowiedzialnym pracownikiem który podszedł by do problemu. Typowa spychologia. Szczerze nie polecam
    ZaletyBrak
    WadyTylko wady
  • ~Kkkkiixxx / 2021-07-16 10:30
    Ocena: 1.00 / 5
    Tragedia , bez powodu blokują konto po czym od miesiąca staram się je odblokować i nic ! Polecam mieć pieniądze w innym banku bo będziecie kamienie jeść
  • ~Klient / 2021-09-09 11:38
    Ocena: 1.00 / 5
    Po raz kolejny utwierdziłam sie w swojej decyzji opuszczenia tego banku!infolinia jak i niektórzy pracownicy oddziałów nie są skłonni do pomocy.Pani na infolinii nakrzyczała na mnie kiedy chciałam uzyskać informacje.
    ZaletyBrak
  • ~Klient / 2022-01-08 22:28
    Ocena: 1.00 / 5
    Liczy się tylko i wyłącznie prowizja, za wszystko, cię skroją, zawsze znajdą pretekst i jak najwyższą opłatę za najmniejsza bzdurę operacji na swoim koncie.
    ZaletyBrak
    WadyWysokie opłaty, prowizje
  • ~Klient / 2022-06-13 14:30
    Ocena: 1.00 / 5
    Obsługa klienta w Gdańsku przy ulicy Bogusławskiego jest kary godna. Na wpłatę środków w kasie czekałam godzinę, ponieważ Pan z kasy zakładał Ukraińcowi konto. Po wielkiej awanturze przyszła druga osoba. Brak organizacji pracy. Pracownicy spacerują z laptopami i stwarzają pozory, że ciężko pracują.
  • ~klient / 2022-07-12 18:32
    Ocena: 1.00 / 5
    oferuja produkt pozyczki leasingowej po czym po kilku spotkaniach odmawiaja uslugi bez podania konkretnej przyczyny. dno totalne. nie polecam. klient z 11 letnim stazem
    Wadybardzo slaba obsluga
  • ~Klient / 2023-09-01 14:29
    Ocena: 1.00 / 5
    Najgorszy bank z jakim miałem doczynienia. Brak profesjonalizmu oraz lekceważenie klienta. Wysokie koszty prowadzenia rachunków, wysokie marże kredytów, nie atrakcyjne kursy walut.A na dodatek nie logujesz się kiedy Ty chcesz tylko kiedy akurat system banku jest na tyle stabilny że Ci pozwoli się zalogować.
  • ~klient / 2023-11-21 09:25
    Ocena: 1.00 / 5
    Bank ? żaden bank, zbieranina ludzi, która nie nie wie i nic nie może załatwić tylko centrala.
    kobiety wystrojone, i tyle - kierowniczki
    chodzą i mają pretensje że ktoś przyszedł coś załatwić
    nie polecam omijajcie jak najdalej
    ZaletyBRAK
    Wadywszystko co związane z tą placówką to - BŁĄD
  • ~Klient / 2023-12-13 14:59
    Ocena: 1.00 / 5
    Tragedia, obsługa brak słów jedynie co potrafią to spławiać klienta na infolinię banku żeby tylko nic nie musieć robić. Wplatomaty tego banku to kolejny koszmar wielokrotnie pobrało pieniądze i musiałam składać reklamację bo środki nie weszły na konto. Oczywiście kasjerki siedzą przy kasie i nic nie robią ale jak ma przyjąć wpłatę gotówkowa to naliczają od tego wysoka prowizje !!!
    ZaletyBrak
  • ~klient banku / 2021-06-28 22:01
    Ocena: 1.00 / 5
    Pracownik placówki w miejscowości Pisz w woj. warmińsko-mazurskim okłamuje klientów i wprowadza ich w błąd. Twierdzi że obsługa karty debetowej jest darmowa a od 6 miesięcy płacę za nią 12zł miesięcznie. Nie ma bardziej negatywnego wpływu na markę banku niż okłamywanie swoich klientów.
  • ~KLIENT MAM NADZIEJE ŻE JUŻ BYŁY / 2021-06-14 22:34
    Ocena: 1.00 / 5
    UWAŻAJCIE CHCĘ ZLIKWIDOWAĆ KONTO
    PO WYDANIU ZLECENIA ZABLOKOWALI MI KONTO
    NIE MOGĘ ODZYSKAĆ PIENIĘDZY NA KONCIE
    CO MIESIĄC ZABIERAJĄ PROWIZJE ZA ZABLOKOWANĄ KARTĘ KTÓREJ JUŻ NIE POWINNO BYĆ
    WadyZŁODZIEJE
  • ~Klient zło / 2022-03-01 22:54
    Ocena: 1.00 / 5
    Brak kompetencji na wszystkich poziomach obsługi klienta, masakra miesiąc nie mogę odblokować konto (aktualizacja danych)
  • ~Kolo.. / 2024-01-17 21:43
    Ocena: 1.00 / 5
    UWAGA ,OSZUŚCI I ZŁODZIEJE. JEŚLI KTOŚ OGLĄDAŁ FILM VA BANK TO U NICH JEST TAK SAMO .PROWADZILI MI WIRTUALNĄ KSIĘGOWOŚĆ PRZELEWALI ŚRODKI Z MOJEGO KĄTA BEZ KSIĘGOWANIA...
    WadyNie powinno ich być na rynku..
  • ~Kolo.. / 2024-01-25 14:43
    Ocena: 1.00 / 5
    Oddział mława, prowadzą wirtualną księgowość .Kompetetencje tych idiotek i dyrektora równają się zeru..
    ZaletyBez zalet
    WadyTo że w ogóle są na rynku,dno.
  • ~Kris / 2022-03-30 16:16
    Ocena: 1.00 / 5
    Masakra przelew na konto walutowe zrobione w poniedziałek z Niemiec i po 3 dniach nie ma pieniędzy na koncie
    Infolinia ma w dupie i tak samo pracownicy banku
    Uciekajcie ludzie z tego banku i omijajcie z daleka
Dodaj własną opinię »

Zobacz również

mBank
Ocena: 1.66, ilość opinii: 2069
PEKAO SA
Ocena: 1.84, ilość opinii: 1577
Santander Bank Polska (BZWBK)
Ocena: 1.86, ilość opinii: 1235
BOŚ Bank Ochrony Środowiska
Ocena: 4.80, ilość opinii: 1120
Millennium
Ocena: 1.82, ilość opinii: 1001
PKO Bank Polski
Ocena: 2.76, ilość opinii: 958
Play
Ocena: 1.39, ilość opinii: 4953
VECTRA
Ocena: 1.60, ilość opinii: 4630
Orange
Ocena: 1.41, ilość opinii: 4099
UPC Internet
Ocena: 1.81, ilość opinii: 3514
Netia Szybki Internet
Ocena: 2.02, ilość opinii: 3213
Plus
Ocena: 1.47, ilość opinii: 3180