strona 17 z 28
- « poprzednia
- 1 ...
- 15
- 16
- 17
- 18
- 19
- nastepna »
-
~Kasia / 2023-01-27 15:16Ocena: 1.00 / 5
Na infolini niczego nie da się załatwić ponieważ pracują tam niekompetentne osoby nieznające się w ogóle na swojej pracy i nie chcace pracować. To są żarty. Najpierw pytania weryfikujące a potem władca infoliniowy nie może konta zobaczyć. Co za absurdalny bank. Ale najważniejsze jest to że jak się już miało tam konto a potem chce się je zamknąć to okazuje się to niemożliwe. Co pół roku przychodzą pisma z saldem które trzeba płacić. Place co pół roku i nie wiem za co bo nie wiem co można jeszcze zrobić żeby wreszcie zamknąć u nich konto.. Nic się nie da zrobić widzę, mają bałagan w dokumentach, nikt nic nie wie, mają gdzieś klienta. A pracownice infolini to już w ogóle żart-one w ogóle coś potrafią poza odebraniem telefonu? -
-
~Katarzyna / 2022-06-09 12:50Ocena: 1.00 / 5
Czas oczekiwania do kasy na ul. Lubicz w Krakowie to jakaś porażka! Jedna kobieta biega tam i spowtotem. Poprawcie to! -
~Katarzyna / 2025-10-22 17:16Ocena: 1.00 / 5
by zrezygnować z konta, pojechałam do banku, podpisałam dokumenty, trwało to kilkanaście minut. Niestety, nie zachowałam tych dokumentów, uznając sprawę za załatwioną. Po miesiącu list, że potwierdzają aktualizację danych i konto istnieje. Zadzwoniłam, długie rozmowy, sprawdzania, zachęty do korzystania z różnych wspaniałych ofert, powtarzam, że chcę zamknąć, nowe informacje i weryfikacje, czas oczekiwania, przełączanie na innych konsultantów. nowe zachęty, nowe pytania, w sumie 40 minut. urwane połączenie. nowy telefon, nowe rozmowy, weryfikacje, etc. po czym info ze konto zamknięte. Proszę o potwierdzenie sms lub mailem, na co przełączają mnie do następnego konsultanta. Urwane połączenie. Dzwonię kolejny raz, kolejne zachęty, kolejne info o superaplikacji, zielonej słuchawce, tłumaczę, że chcę zamknąć konto, weryfikacja, nowe pytania, nowe pomysły, na koniec info, że już jest 5 po 17 i konta nie mogę zamknąć, ale jutro może do mnie zadzwonić konsultant albo ja do niego. Zaletynie widzęWadyfatalna obsługa, rozwlekła, nieskuteczna, przeładowana zachętami i propozycjami, strata czasu - dziś ponad godzina na rozmowach z 4 osobami i nic nie załatwione. -
~kato / 2022-07-09 19:37Ocena: 1.00 / 5
Gunwobank, żaden gorszy bank w naszym kraju nas nie spotka, kto ma, niech ucieka, gorzej nie będzie, kto myśli o skorzystaniu z oferty - choćby mamili promocjami czy gotówką za założenie konta - nie brać. -
~Kinia / 2025-06-25 16:16Ocena: 1.00 / 5
Noedopłata 0,6 gr podejmuje próby połączenia się z konsultantem na marne.Po prawidłowym wybraniu numeru konsultant słyszy mòj głos sam przełącza lub raczej urywa połączenie!!!! Kontaktu brak by cokolwiek wyjaśnic -
~KK / 2025-08-18 22:45Ocena: 1.00 / 5
Bank dramat. Po wypowiedzeniu kredytu w rachunku i spłaceniu całej kwoty bank nie chce zamknąć rachunku firmowego twierdząc że kredyt nie jest spłacony. Próba zwykłej kradzieży. Brak jakiegokolwiek kontaktu z odpowiedzialnym pracownikiem który podszedł by do problemu. Typowa spychologia. Szczerze nie polecam ZaletyBrakWadyTylko wady -
~Kkkkiixxx / 2021-07-16 10:30Ocena: 1.00 / 5
Tragedia , bez powodu blokują konto po czym od miesiąca staram się je odblokować i nic ! Polecam mieć pieniądze w innym banku bo będziecie kamienie jeść -
~Klient / 2021-09-09 11:38Ocena: 1.00 / 5
Po raz kolejny utwierdziłam sie w swojej decyzji opuszczenia tego banku!infolinia jak i niektórzy pracownicy oddziałów nie są skłonni do pomocy.Pani na infolinii nakrzyczała na mnie kiedy chciałam uzyskać informacje. ZaletyBrak -
-
~Klient / 2022-01-08 22:28Ocena: 1.00 / 5
Liczy się tylko i wyłącznie prowizja, za wszystko, cię skroją, zawsze znajdą pretekst i jak najwyższą opłatę za najmniejsza bzdurę operacji na swoim koncie. ZaletyBrakWadyWysokie opłaty, prowizje -
~Klient / 2022-06-13 14:30Ocena: 1.00 / 5
Obsługa klienta w Gdańsku przy ulicy Bogusławskiego jest kary godna. Na wpłatę środków w kasie czekałam godzinę, ponieważ Pan z kasy zakładał Ukraińcowi konto. Po wielkiej awanturze przyszła druga osoba. Brak organizacji pracy. Pracownicy spacerują z laptopami i stwarzają pozory, że ciężko pracują. -
~klient / 2022-07-12 18:32Ocena: 1.00 / 5
oferuja produkt pozyczki leasingowej po czym po kilku spotkaniach odmawiaja uslugi bez podania konkretnej przyczyny. dno totalne. nie polecam. klient z 11 letnim stazem Wadybardzo slaba obsluga -
~Klient / 2023-09-01 14:29Ocena: 1.00 / 5
Najgorszy bank z jakim miałem doczynienia. Brak profesjonalizmu oraz lekceważenie klienta. Wysokie koszty prowadzenia rachunków, wysokie marże kredytów, nie atrakcyjne kursy walut.A na dodatek nie logujesz się kiedy Ty chcesz tylko kiedy akurat system banku jest na tyle stabilny że Ci pozwoli się zalogować. -
~klient / 2023-11-21 09:25Ocena: 1.00 / 5
Bank ? żaden bank, zbieranina ludzi, która nie nie wie i nic nie może załatwić tylko centrala.
kobiety wystrojone, i tyle - kierowniczki
chodzą i mają pretensje że ktoś przyszedł coś załatwić
nie polecam omijajcie jak najdalejZaletyBRAKWadywszystko co związane z tą placówką to - BŁĄD -
~Klient / 2023-12-13 14:59Ocena: 1.00 / 5
Tragedia, obsługa brak słów jedynie co potrafią to spławiać klienta na infolinię banku żeby tylko nic nie musieć robić. Wplatomaty tego banku to kolejny koszmar wielokrotnie pobrało pieniądze i musiałam składać reklamację bo środki nie weszły na konto. Oczywiście kasjerki siedzą przy kasie i nic nie robią ale jak ma przyjąć wpłatę gotówkowa to naliczają od tego wysoka prowizje !!! ZaletyBrak -
~klient banku / 2021-06-28 22:01Ocena: 1.00 / 5
Pracownik placówki w miejscowości Pisz w woj. warmińsko-mazurskim okłamuje klientów i wprowadza ich w błąd. Twierdzi że obsługa karty debetowej jest darmowa a od 6 miesięcy płacę za nią 12zł miesięcznie. Nie ma bardziej negatywnego wpływu na markę banku niż okłamywanie swoich klientów. -
~KLIENT MAM NADZIEJE ŻE JUŻ BYŁY / 2021-06-14 22:34Ocena: 1.00 / 5
UWAŻAJCIE CHCĘ ZLIKWIDOWAĆ KONTO
PO WYDANIU ZLECENIA ZABLOKOWALI MI KONTO
NIE MOGĘ ODZYSKAĆ PIENIĘDZY NA KONCIE
CO MIESIĄC ZABIERAJĄ PROWIZJE ZA ZABLOKOWANĄ KARTĘ KTÓREJ JUŻ NIE POWINNO BYĆWadyZŁODZIEJE -
-
~Klient zło / 2022-03-01 22:54Ocena: 1.00 / 5
Brak kompetencji na wszystkich poziomach obsługi klienta, masakra miesiąc nie mogę odblokować konto (aktualizacja danych) -
~Kolo.. / 2024-01-17 21:43Ocena: 1.00 / 5
UWAGA ,OSZUŚCI I ZŁODZIEJE. JEŚLI KTOŚ OGLĄDAŁ FILM VA BANK TO U NICH JEST TAK SAMO .PROWADZILI MI WIRTUALNĄ KSIĘGOWOŚĆ PRZELEWALI ŚRODKI Z MOJEGO KĄTA BEZ KSIĘGOWANIA... WadyNie powinno ich być na rynku.. -
~Kolo.. / 2024-01-25 14:43Ocena: 1.00 / 5
Oddział mława, prowadzą wirtualną księgowość .Kompetetencje tych idiotek i dyrektora równają się zeru.. ZaletyBez zaletWadyTo że w ogóle są na rynku,dno. -
~Kris / 2022-03-30 16:16Ocena: 1.00 / 5
Masakra przelew na konto walutowe zrobione w poniedziałek z Niemiec i po 3 dniach nie ma pieniędzy na koncie
Infolinia ma w dupie i tak samo pracownicy banku
Uciekajcie ludzie z tego banku i omijajcie z daleka
strona 17 z 28
- « poprzednia
- 1 ...
- 15
- 16
- 17
- 18
- 19
- nastepna »
