strona 17 z 27
- « poprzednia
- 1 ...
- 15
- 16
- 17
- 18
- 19
- nastepna »
-
~Klient zło / 2022-03-01 22:54
Brak kompetencji na wszystkich poziomach obsługi klienta, masakra miesiąc nie mogę odblokować konto (aktualizacja danych) -
-
~Kolo.. / 2024-01-17 21:43
UWAGA ,OSZUŚCI I ZŁODZIEJE. JEŚLI KTOŚ OGLĄDAŁ FILM VA BANK TO U NICH JEST TAK SAMO .PROWADZILI MI WIRTUALNĄ KSIĘGOWOŚĆ PRZELEWALI ŚRODKI Z MOJEGO KĄTA BEZ KSIĘGOWANIA... WadyNie powinno ich być na rynku.. -
~Kolo.. / 2024-01-25 14:43
Oddział mława, prowadzą wirtualną księgowość .Kompetetencje tych idiotek i dyrektora równają się zeru.. ZaletyBez zaletWadyTo że w ogóle są na rynku,dno. -
~Kris / 2022-03-30 16:16
Masakra przelew na konto walutowe zrobione w poniedziałek z Niemiec i po 3 dniach nie ma pieniędzy na koncie
Infolinia ma w dupie i tak samo pracownicy banku
Uciekajcie ludzie z tego banku i omijajcie z daleka -
~Krystyna / 2021-06-11 14:20
Najgorszy bank na świecie ,żadnego zabezpieczenia pieniędzy klienta .Bez problemu można włamać się na konto i w 5 minut zlecić przelewy na 12 tys.i dział bezpieczeństwa nie blokuje tych transakcji ,mimo iż były nietypowe ,blikiem bądż ekspresem i nagłe przewalutowanie czego nigdy nie robię.Gdybym sama nie zadzwoniła na infolinię to wypłacili by wszystko .Żadnego sms-a o autoryzacji ,nic kompletnie.Na infolinii banda idiotów .Nie polecam .Obracali lata moimi pieniędzmi i dopuścili do kradzieży. ZaletybraWadySŁABE ZABEZPIECZENIA POZWALAJĄCE WŁAMAĆ SIĘ NA KONTO -
~Krzysiek / 2022-04-19 15:46
scierwobank kradnacy wasze pieniadze, nie pytaja was o zgode tylko wysylaja, odradzam! w ogole polecam lepiej zagraniczne banki, jak nie checie zostac okradzeni Wadyscierwobank i zlodzieje -
~Krzysztof / 2023-06-30 15:09
jeśli mają zrobić coś dla ciebie mają to głęboko w dupie
bank jest tak fatalny że zlikwiduję konto
masakraZaletyzalet brakWadybrak fachowości tylko nieistotne odpowiedzi -
~Krzysztof / 2023-08-05 12:44
Żenada mimo że karty pozamykane to i tak pobierają opłaty nie polecam meczarnia ZaletyBrakWadyWszystko -
-
~Ktoś / 2022-12-09 13:36
Najgorszy bank , z najwredniejszą obsługą jaką się spotkałam! Już nigdy do Was nie wrócę i zaznaczam każdemu kogo znam aby od was odeszli ! WadyNie miły , nie pomocny. -
~Leszek / 2023-06-27 16:24
Ten bank to nieporozumienie, zdecydowanie tyłem do klienta. Bank przyjął od od Raiffeisen dział kart kredytowych i tak do niego trafiłem. Najpierw po upływie terminu ważności wymieniono mi bez pytania kartę Visa gold na mastercard. w punkcie stacjonarnym zainteresowanie klientem znikome, czekałem 40 minut aż jedna z pięciu osób siedzących przy biurkach się mną zajmie, ale mniejsza z tym. Ponieważ bilety które chciałem kupić przekraczały o 2 tyś mój limit karty
wystąpiłem o jego zwiększenie z 15tys na 18tys, ale bank mając kilkunastoletnią historię moich kart kredytowych którymi płaciłem mnóstwo rzeczy i nie miałem opóźnień w spłacaniu odmówił, życząc sobie dokumentacje jak bym występował o kredyt na dom, a nie zwiększenie limitu o 3 tys. Obecnie sprawdzam oferty innych banków żeby przenieść karty z BNP.ZaletybrakWadyfatalna obsługa, brak zainteresowania, nieadekwatne wymagania. -
~Leśniczy Maurycy / 2023-06-14 20:31
Konto oszczędnościowe jest do jakiejś kwoty oprocentowane 1%, a powyżej jakiejś 6,5%, tylko że jak chcesz wejść na 6,5 % to nawet jak masz 32000 zł lub 36555 zł to BNP Paribas ustala nagle minimalną kwotę oprocentowania na 6,5%, na sumę o 1 grosz wyższą, czyli 36556 zł. I klient dalej zostaje na 1%, jawne oszustwo. Pozdrawiam ZaletyŻadnychWadyMnóstwo -
~Luk / 2021-10-21 13:17
Nie polecam tego banku jestem klientem długo nic nie mogę załatwić jak. Dzwonię do banku na infolinię ,ifolina nie umie mi pomóc rachunek jest duży po rozmowie ZaletyBrskWadyDużo wad -
~lukasz baran / 2024-01-15 15:51
wplacilem w platomacie bnp paribas pieniądze na karte innego banku to wplatomat się zepsuł pieniędzy nie zwrucil ani nie wpłacił na karte -
~Łukasz / 2021-10-27 00:12
Po prostu jedna wielka tragedia.
Na infolinii co innego w banku co innego z każdym pracownikiem z którym rozmawiałem mówił mi co innego jakby sprawa dotyczyła zupełnie innej sprawy a dotyczyła jednej i tej samej.
Totalny brak kompetencji osób które zajmują się twoją sprawą.
Brak znajomości podstawowych funkcjonowania przepływu finansowego bankowego. Amatorszczyzna pełną gębą.
Tamtym roku z przyjemnością otworzyłem limit Allegro bardzo szybko i sprawnie tym roku to jest jakaś tragedia nic im nie pasuje 50 razy trzeba powtarzać wysyłasz jakieś dokumenty dalej nie wiadomo co chodzi.
BNP Paribas na pewno będzie skreślony z listy moich banków.ZaletyKiedyś to było...WadyWszystko ogólnie całokształt. -
~Łukasz / 2023-10-03 09:14
Bank porażka. Ubezpieczenie auta zrobione w terminie papiery wysłane, ale i tak próbowali naliczyć karę za nie wysłanie papierów. -
~M / 2024-07-08 08:24
Nie dość,że nie ma obrotu gotówkowego to jeszcze to pazerne buractwo po zaocznych od wiosny wprowadziło opłatę za ....istnienie u nich rachunku bankowego,można nie wykonywać żadnych operacji a i tak pobiorą opłatę manipulacyjną. Złodziejstwo w biały dzień. To już przy grze w "trzy karty" czasami wygrywa klient-w Paribasie nigdy klient nie wygra. OMIJAĆ Z DALEKA!!!! ZaletyBRAKWadytraktowanie klienta -
-
~Maciej / 2023-06-29 11:26
Fatalna obsługa,niekompetentni pracownicy, brak podstawowej wiedzy z dziedziny finansów. Potrafią tylko namawiać na otwarcie konta za co biorą profity. Omijać szerokim łukiem ten bank. ZaletyBrak -
~Magda / 2021-06-12 12:09
Pierwszy bank w którym problem jest na KAZDYM kroku. Obsługa jest beznadziejna. Ciągle problemy z aplikacja mobilna i innymi systemami. Pracownicy banku nie są kompetentni. NIE POLECM Wadyniekompetentna obsługa, brak dobrze działających systemów, zmiany limitów dopiero po północy, słaba nawigacja w systemach, ciągłe dzwonienie/wysyłanie smsów z ofertami kredytów -
~Magdalena / 2022-01-18 11:52
Po prostu OSZUŚCI!!! Spłacam pożyczkę, którą zapłaciłam już chyba z dwa razy. -
~Magdalena / 2022-06-28 11:59
Nie polecam tego banku. Brak kompetencji jest żenujący. Już drugi raz w ciągu roku robią aktualizację danych osobowych w oddziale. Mają jednak trudności z tą prostą procedurą i bank trzeba odwiedzać kilka razy. Oczywiście , w związku z tym blokują kartę płatniczą nie z winy klienta tylko niekompetencji pracowników. A odblokowanie wiąże się z kolejną wizytą w banku. Kompletny brak korelacji między zarządem a oddziałami. Skandal. Ja się "wypisuję" Magdalena
ZaletybrakWadybrak kompetencji pracowników ; długie oczekiwanie na usługę ;brak korelacji zarząd- oddział; uciążliwe dla klientów procedury nie wymagane w innych bankach
strona 17 z 27
- « poprzednia
- 1 ...
- 15
- 16
- 17
- 18
- 19
- nastepna »