Opiniuj.pl - strona główna

Opiniami warto się dzielić!

BGŻ BNP Paribas opinie

Ocena na podstawie 535 opinii

1.63 / 5

  • Obsługa klienta
    1.61
  • Oferta
    1.64
  • Prostota obsługi
    1.59

Dodaj własną opinię »

Sortuj wg: daty | oceny
  • ~Oka / 2022-08-08 12:48
    Ocena: 2.33 / 5
    Nigdy w życiu nie bierzcie kredytu w tej instytucji! Dwa konta do spłat jezeli dzień wcześniej chcesz zapomnieć o kredycie i przed weekendem marzysz aby zamknąć kredyt i nadpłacisz środki i tak w poniedziałek dowiesz się ze wisisz bankowi 15 zł ….przeksięgowanie z jednego konta na drugie musisz zlecić, jak zlecasz w tym samym dniu nie ma opcji nikt tego nie zrobi ,jak po weekendzie musisz zapłacić. Jak prosisz o zaświadczenie o zamknięciu kredytu jedna osoba mówi proszę zadzwonić za 3 dni a inna proszę isc do oddziału banku osobiście.

    Nidgy w życiu !
    ZaletyMiłe załatwienie w Media Markt
    WadyProcedury bankowe horror
  • ~Ola / 2022-08-07 18:54
    Ocena: 1.00 / 5
    Masakra mają konto w BNP Paribas wypłata blik tylko w ich bankomatach za darmo w innym bankomacie prowizja żerują na czym się tylko da bank złodziejski
    ZaletyBrak
    WadyMasę wad
  • ~Paolo / 2022-08-06 12:38
    Ocena: 1.33 / 5
    Obsługa klienta tragiczna. Przy składaniu jakichkolwiek zapytań otrzymuję informację, że odpowiedź zostanie udzielona w przeciągu 24 godzin, po czym nigdy żadnej odpowiedzi nie otrzymuję, więc totalne ignorowanie klienta. Składając oficjalne reklamacje to ich rozpatrzenie dopiero po miesiącu albo i dłużej, a i tak w odpowiedzi na reklamację obracają kota ogonem nie mówiąc nic konkretnego. Złożenie wniosku o kredyt za pomocą ich strony niemożliwe, bo za każdym razem wyskakują błędy i system odrzuca wniosek bez powodu. Co chwilę prace serwisowe, które nic nowego nie wnoszą, a tylko uniemożliwiają dostęp do konta. Po złożeniu przelewu kasę z konta odejmuje czasem po 10 minutach, czasem na drugi dzień, tak że kalkulatorem musisz obliczać ile masz pieniędzy na koncie, parodia. Prowizje z każdym rokiem coraz większe i większe, zwłaszcza płatności zagraniczne to złodziejstwo w biały dzień. Ogólnie nie polecam i żałuję, że mam tam konto.
    Wadyobsługa klienta, strasznie długi czas odpowiedzi na reklamacje, wysokie prowizje, kulejąca bankowość internetowa, częste prace serwisowe, wolno pracujące serwery, brak możliwości złożenia wniosku o kredyt przez internet.
  • ~Violka / 2022-07-29 07:42
    Ocena: 1.00 / 5
    Najgorszy bank z jakim miałam "przyjemność". Nieuczciwy, niekompetentny, drogi, obsługa klienta na poziomie poniżej zera. Serdecznie odradzam współpracę.
  • ~Maksymilian / 2022-07-26 22:12
    Ocena: 1.00 / 5
    Niestety dramat. Bank bez ostrzeżenia zablokował mi rachunek firmowy, po bagatela 23 latach współpracy. Jak w innych postach - z powodu "weryfikacji danych". Powodem - brak wiary banku w złożone przez spółkę oświadczenie dotyczące beneficjenta rzeczywistego, mimo, że w mojej firmie żadna z osób fizycznych nie posiada więcej niż 25% udziałów. Bank każe udowodnić, że nie jestem wielbłądem. Dane przedłożone 21 lipca zostały poddane analizie dopiero 26 lipca. Blokada od 12 lipca, nie zapłacony ZUS, podatki, wynagrodzenia. Banku to nie obchodzi.
    Porażka. Nie polecam tego banku. Opiekun konta nie odbiera telefonu. Dyrektor oddziału "nic nie mogę". Totalny brak zrozumienia klientów. Brak respektowania przepisów Prawa bankowego - "bo mamy francuskie przepisy i procedury jako bank z kapitałem francuskim".
    Zaletybrak
    WadyNiekompetencja, brak respektowania polskiego prawa, bardzo wysokie opłaty bankowe
  • ~Ola / 2022-07-24 21:05
    Ocena: 1.00 / 5
    Dramat niekompetentni pracownicy każdy mówi co innego rozpatrywanie reklamacji kpina zamknięcie kredytu po tygodniu żeby tylko więcej kasy ściągnąć masakra zdecydowanie odradzam bank
    WadyDramat niekompetentni pracownicy każdy mówi co innego rozpatrywanie reklamacji kpina zamknięcie kredytu po tygodniu żeby tylko więcej kasy ściągnąć masakra zdecydowanie odradzam bank
  • ~Piotr Trela / 2022-07-21 21:36
    Ocena: 5.00 / 5
    Piotr Trela from Białogard z lokalizacji gps

    Mam tu konto już od 8 lat
    I nie kumam ludzi bo narzekają a ten bank to jedyny w Polsce i po polsku jest wszystko a trzeba czytać ze zrozumieniem żeby coś zrozumieć

    wyborna1234@gmail.com
    ZaletyObsługa bardzo miła i konkretna, ponadto ładne panie przy kasie
    WadyBrak wad
  • ~WiktorZko1 / 2022-07-21 21:10
    Ocena: 1.00 / 5
    Ktoś podaję się telefonicznie za mojego brata i oni bez podawania numeru pesel tylko imię i nazwisko podają mój stan konta jakiemuś telefonicznemu lamusowi, to skandal że w tym banku kwitnie przestępczość zorganizowana
    ZaletyBrak zalet
    WadyNie weryfikują dzwoniących i podają poufne dane
  • ~Małgorzata / 2022-07-20 15:28
    Ocena: 1.00 / 5
    Zdecydowanie ODRADZAM. To jakiś żart.Juz poprzednio zlikwidowalam w tym banku wszystkie lokaty i rachunki gdy bez mojej wiedzy przyjęto mnie jako klienta Raiffeisen bank. Nigdy bym z nimi żadnej umowy nie podpisałam. Zostały mi tylko lokaty inwestycyjne .których nie mogłam zamknąć. W bank obiecano mi kontrolę inwestycji i kontakt w razie problemów. Dziś dowiedziałem się że mój poprzedni opiekun się zwolnił i nikt nie zajmuje sie moimi inwestycjami.Naciagnieto mnie na kasę i postawiono samą sobie.
    WadyUCIEKSJCIE Z TEGO BANKU BO WAS TYLKO NACIAGNA
  • ~Andrzej / 2022-07-17 01:00
    Ocena: 2.67 / 5
    Zrobiłem błąd przenosząc 3 lata temu konto do BNP Paribas. Przekonałem się o tym w ubiegłym tygodniu, kiedy zablokowano nam bez uprzedzenia konto firmowe. Ni z tąd ni z owąd wymyślono jakąś aktualizację danych do konta. Nic się nie zmieniło, ale chcieli mieć wszystko nie starsze jak 3 m-ce. Poza tym, że stawiliśmy się w pełnym składzie zarządu i uzupełniliśmy żądane dokumenty ale okazało się, że jeszcze jakiegoś zabrakło. To było powodem zablokowania konta i to na początku miesiąca, gdzie są terminowe płatności. Kilkakrotnie wprowadzane przelewy były odrzucane. Zglosiłem się do banku o wyjaśnienie tej sytuacji, otrzymałem odpowiedź, że to Centrala banku bez wiedzy Oddziału tak zrobiła. Pomimo pisemnego zapewnienia, że żądany dokument zostanie w najbliższych dniach dostarczony, bezduszni pracownicy banku nie wyrazili zgody na wykonanie terminowych przelewów, które naraziły nas na odsetki karne i utratę wiarygodności u kontrachetów. Nie rozumiem jak można bez ograniczeń obracać nioprocentowanymi pieniędzmi klienta i jednocześnie narażać go na koszty w postaci karnych odsetek i utratę wiarygodności z tak błachego powodu. Czy kierownictwo Centrali banku nie widzi tego, że przy tak restrykcyjnej procedurze nie pozyska nowych klientów a także może stracić obecnych?. M mojej sytuacji nie wykluczam zmiany banku.
    ZaletyBrak
    WadyRestrykcyjne procedury
  • ~ola / 2022-07-15 18:24
    Ocena: 1.00 / 5
    tragedia odblokowanie nie możliwe zamkniecie produktów nie możliwe kompetencja pracowników 0 każdy mówi co innego i na co ma ochotę żart
    Zaletynie znam takiego pojęcia w stosunku do tego banku
    Wadyże istnieje
  • ~aleksandra / 2022-07-15 18:21
    Ocena: 1.00 / 5
    niestety banku nie polecam a w szczególności infolinia gdzie konsultanci są niekompetentni. każdy udziela innych informacji za każdym razem jest co innego nie potrafią nic załatwić wyjaśnić pomoc ogólnie bajzel nie daj boże mieć tam cokolwiek ja niestety ten błąd popełniłam ponieważ wchłonęli bank z którego korzystałam
    Zaletybrak
    Wadyniestety banku nie polecam a w szczególności infolinia gdzie konsultanci są niekompetentni. każdy udziela innych informacji za każdym razem jest co innego nie potrafią nic załatwić wyjaśnić pomoc ogólnie bajzel nie daj boże mieć tam cokolwiek ja niestety ten błąd popełniłam ponieważ wchłonęli bank z którego korzystałam
  • ~Ja / 2022-07-15 16:25
    Ocena: 1.00 / 5
    ten bank to jakaś porażka! niespodziewanie blokują konto firmowe z całą kasą bez ostrzeżenia celem bliżej niekreślonej wymyślonej przez nich weryfikacji danych!!!! I trzeba iść do oddziału , nawet jak jesteś zagranicą , to nie odblokują, bo nie i koniec.
    Jeszxze twierdzą, że wysłali maila, guzik prawda, maila nigdzie nie było! Bezczelność! Omijać z daleka !!!!
    ZaletyŻadnych
    WadyBezczelna blokada kont metodą na aktualizację danych
  • ~Emilia / 2022-07-14 12:55
    Ocena: 1.33 / 5
    Trzeci dzień czekam na odblokowanie konta. Weryfikują mnie, moje dane, nie wiem... może sprawdzają, czy nie jestem na liście sankcyjnej np. w Wk. Brytanii. Pani doradca w oddziale obiecywała interwencję, przyśpieszenie. Guzik. Nawet nie odbiera ode mnie telefonu. Najwyraźniej polityka centrali rozjeżdża się z działalnością oddziałów, pewnie dla centrali nowi klienci to tylko kłopot. A najgorsze w tym wszystkim, że na to konto, gdzie zablokowano i uznania, i obciążenia - z innego banku już dokonałam przelewu. Bo konto miało działać od następnego dnia roboczego.
  • ~klient / 2022-07-12 18:32
    Ocena: 1.00 / 5
    oferuja produkt pozyczki leasingowej po czym po kilku spotkaniach odmawiaja uslugi bez podania konkretnej przyczyny. dno totalne. nie polecam. klient z 11 letnim stazem
    Wadybardzo slaba obsluga
  • ~Pracodawca / 2022-07-12 14:12
    Ocena: 1.00 / 5
    Obsługa klienta nie isnieje. Ciągłe aktualizacje strony sprawiają, że nie można zalogować się do bankowości.
    Posiadam konto dla korporcji. Nie mogę opłacać faktur ani wypłacić moim pracownikom, bo od kilku dni nie jestem w stanie się zalogować.
    Panie z obsługi klienta nie wiedzą jak pomóc, więc przy niewygodnych pytaniach rozłączają się. Walczę od rana, wykonałam 6 telefonów, każdy kończy się rzuceniem słuchawką przez pracowników oddziału.

    Porażka, porażka i jeszcze raz porażka.
    Zaletybrak
  • ~usz / 2022-07-12 12:52
    Ocena: 2.33 / 5
    Muszę osobiście stawić się w oddziale, żeby zweryfikować swoje dane osobowe, jednak "system" w najbliższym oddziale nie działa dwa dni z kolei. Dane zostały ode mnie zebrane na kartkę - miał być kontakt telefoniczny w tej sprawie - kontaktu nie było, a konto zostało zablokowane. Po trzeciej już wizycie w oddziale udało się zweryfikować dane i zostałem zapewniony, że konto zostanie odblokowane, jednak nie zostało, a informacji dlaczego musiałem szukać na infolinii - oddział nie odbiera telefonów. Okazuje się, że muszę jeszcze osobiście wypełnić ankietę - co pewnie mogłem zrobić wcześniej, ale nie zostałem poinformowany o tej potrzebie. 2 tydzień mija, prowadzę działalność, a konto zamrożone.

    Bank nieporozumienie - w innych bankach takich problemów nie miałem.
  • ~Człowiek / 2022-07-11 17:29
    Ocena: 1.00 / 5
    To jest masakra, najgorsze co widziałem. Mam już 2 tygodnie zablokowane konto, mimo tego że przyniosłem chyba milion różnych dokumentów. Obsługa bańka niekompetentna i nie nadaje prawidłową informacje. Omijać szerokim łukiem ten bank!!!
    ZaletyNiema
    WadyObsługa klienta fatalna.
  • ~kato / 2022-07-09 19:37
    Ocena: 1.00 / 5
    Gunwobank, żaden gorszy bank w naszym kraju nas nie spotka, kto ma, niech ucieka, gorzej nie będzie, kto myśli o skorzystaniu z oferty - choćby mamili promocjami czy gotówką za założenie konta - nie brać.
  • ~Niezadowolony klient / 2022-07-08 13:16
    Ocena: 1.00 / 5
    Raty 0% w sklepie meblowym, wszystko poszło świetnie... A po prawie 2 latach od spłaty ostatniej raty, drogą mailową przedstawiono mi fakturę z nieuregulowaną opłatą za kartę kredytową. Na szczęście coś tchnęło mnie, żeby prześledzić dokładnie maila, bo oferty handlowe, do których nawet nie zaglądam wciąż się mnożą, standard. Zwykłe naciągactwo. Jedyne wyjście, uregulowanie kwoty za rzekome posiadanie karty i wypowiedzenie umowy. Lepiej nie mieć nic wspólnego z tym parabankiem.
    ZaletyŻart?
    WadyUkryte koszta, brak informacji, naciągactwo
Dodaj własną opinię »

Zobacz również

mBank
Ocena: 1.66, ilość opinii: 2048
PEKAO SA
Ocena: 1.83, ilość opinii: 1559
Santander Bank Polska (BZWBK)
Ocena: 1.87, ilość opinii: 1226
BOŚ Bank Ochrony Środowiska
Ocena: 4.78, ilość opinii: 1006
Millennium
Ocena: 1.81, ilość opinii: 987
PKO Bank Polski
Ocena: 2.75, ilość opinii: 928
Play
Ocena: 1.39, ilość opinii: 4777
VECTRA
Ocena: 1.60, ilość opinii: 4556
Orange
Ocena: 1.40, ilość opinii: 3999
UPC Internet
Ocena: 1.81, ilość opinii: 3509
Netia Szybki Internet
Ocena: 2.02, ilość opinii: 3210
Plus
Ocena: 1.46, ilość opinii: 3093