Opiniuj.pl - strona główna

Opiniami warto się dzielić!

BGŻ BNP Paribas opinie

Ocena na podstawie 502 opinii

1.63 / 5

  • Obsługa klienta
    1.60
  • Oferta
    1.64
  • Prostota obsługi
    1.59

Dodaj własną opinię »

Sortuj wg: daty | oceny
  • ~Ja / 2022-07-15 16:25
    Ocena: 1.00 / 5
    ten bank to jakaś porażka! niespodziewanie blokują konto firmowe z całą kasą bez ostrzeżenia celem bliżej niekreślonej wymyślonej przez nich weryfikacji danych!!!! I trzeba iść do oddziału , nawet jak jesteś zagranicą , to nie odblokują, bo nie i koniec.
    Jeszxze twierdzą, że wysłali maila, guzik prawda, maila nigdzie nie było! Bezczelność! Omijać z daleka !!!!
    ZaletyŻadnych
    WadyBezczelna blokada kont metodą na aktualizację danych
  • ~Emilia / 2022-07-14 12:55
    Ocena: 1.33 / 5
    Trzeci dzień czekam na odblokowanie konta. Weryfikują mnie, moje dane, nie wiem... może sprawdzają, czy nie jestem na liście sankcyjnej np. w Wk. Brytanii. Pani doradca w oddziale obiecywała interwencję, przyśpieszenie. Guzik. Nawet nie odbiera ode mnie telefonu. Najwyraźniej polityka centrali rozjeżdża się z działalnością oddziałów, pewnie dla centrali nowi klienci to tylko kłopot. A najgorsze w tym wszystkim, że na to konto, gdzie zablokowano i uznania, i obciążenia - z innego banku już dokonałam przelewu. Bo konto miało działać od następnego dnia roboczego.
  • ~klient / 2022-07-12 18:32
    Ocena: 1.00 / 5
    oferuja produkt pozyczki leasingowej po czym po kilku spotkaniach odmawiaja uslugi bez podania konkretnej przyczyny. dno totalne. nie polecam. klient z 11 letnim stazem
    Wadybardzo slaba obsluga
  • ~Pracodawca / 2022-07-12 14:12
    Ocena: 1.00 / 5
    Obsługa klienta nie isnieje. Ciągłe aktualizacje strony sprawiają, że nie można zalogować się do bankowości.
    Posiadam konto dla korporcji. Nie mogę opłacać faktur ani wypłacić moim pracownikom, bo od kilku dni nie jestem w stanie się zalogować.
    Panie z obsługi klienta nie wiedzą jak pomóc, więc przy niewygodnych pytaniach rozłączają się. Walczę od rana, wykonałam 6 telefonów, każdy kończy się rzuceniem słuchawką przez pracowników oddziału.

    Porażka, porażka i jeszcze raz porażka.
    Zaletybrak
  • ~usz / 2022-07-12 12:52
    Ocena: 2.33 / 5
    Muszę osobiście stawić się w oddziale, żeby zweryfikować swoje dane osobowe, jednak "system" w najbliższym oddziale nie działa dwa dni z kolei. Dane zostały ode mnie zebrane na kartkę - miał być kontakt telefoniczny w tej sprawie - kontaktu nie było, a konto zostało zablokowane. Po trzeciej już wizycie w oddziale udało się zweryfikować dane i zostałem zapewniony, że konto zostanie odblokowane, jednak nie zostało, a informacji dlaczego musiałem szukać na infolinii - oddział nie odbiera telefonów. Okazuje się, że muszę jeszcze osobiście wypełnić ankietę - co pewnie mogłem zrobić wcześniej, ale nie zostałem poinformowany o tej potrzebie. 2 tydzień mija, prowadzę działalność, a konto zamrożone.

    Bank nieporozumienie - w innych bankach takich problemów nie miałem.
  • ~Człowiek / 2022-07-11 17:29
    Ocena: 1.00 / 5
    To jest masakra, najgorsze co widziałem. Mam już 2 tygodnie zablokowane konto, mimo tego że przyniosłem chyba milion różnych dokumentów. Obsługa bańka niekompetentna i nie nadaje prawidłową informacje. Omijać szerokim łukiem ten bank!!!
    ZaletyNiema
    WadyObsługa klienta fatalna.
  • ~kato / 2022-07-09 19:37
    Ocena: 1.00 / 5
    Gunwobank, żaden gorszy bank w naszym kraju nas nie spotka, kto ma, niech ucieka, gorzej nie będzie, kto myśli o skorzystaniu z oferty - choćby mamili promocjami czy gotówką za założenie konta - nie brać.
  • ~Niezadowolony klient / 2022-07-08 13:16
    Ocena: 1.00 / 5
    Raty 0% w sklepie meblowym, wszystko poszło świetnie... A po prawie 2 latach od spłaty ostatniej raty, drogą mailową przedstawiono mi fakturę z nieuregulowaną opłatą za kartę kredytową. Na szczęście coś tchnęło mnie, żeby prześledzić dokładnie maila, bo oferty handlowe, do których nawet nie zaglądam wciąż się mnożą, standard. Zwykłe naciągactwo. Jedyne wyjście, uregulowanie kwoty za rzekome posiadanie karty i wypowiedzenie umowy. Lepiej nie mieć nic wspólnego z tym parabankiem.
    ZaletyŻart?
    WadyUkryte koszta, brak informacji, naciągactwo
  • ~waldik / 2022-07-07 12:25
    Ocena: 1.00 / 5
    Tragiczny bank. mam tam konto firmowe dla podmiotu o obrotach powyżej 5 mln pln. traktowanie i obsługa fatsalna, brak salki konferencyjnej, ząłatwia się wszystko na blacie w tłumie innych ludzie. zero poszanowania tajemnicy klienta i tajemnicy bankowej. dodatkowo, bezpodstawy blokuja konta żądając jakichs niewiarygodnych dokumentów, bez których otrzymania (i przetłumaczenia na koszt klienta) konta nie otworzą.
    odradzam ten bank każdemu.
    Zaletybrak
    Wadykiepska obsługa,. brak pomieszczeń dla klienta biznesowego, neirzetelnośc, tworzenie wymagań, jakich nie ma w innych bankach.
  • ~JJ / 2022-07-06 17:32
    Ocena: 1.00 / 5
    Zwykli oszusci, ktorzy nagle z odnawialnego kredytu 0% allegro zrobili oprocentowanie i doliczaja bezprawnie do kwoty co miesiac. Probujac dowiedziec zadzwonilem i natrafilem na zwykla pusta ordynarna chamice, ktorej nie dalo sie NIC wytlumaczyc bo powtarzala cos zupelnie innego i zwyczajnie nie chciala odpowiedziec na proste pytanie. Sprawe bede zglaszal do UOKIK razem z nagraniem rozmowy i polecam zrobic to samo kazdemu.
    WadyPuste bydlo przy telefonach, bezprawne zmiany w umowach i doliczanie nagle odsetek do kredytu odnawialnego 0% bez nawet wyslania jakiegokolwiek pisma czy chocby maila
  • ~19 wiek / 2022-07-04 17:37
    Ocena: 2.33 / 5
    BNP Paribas zachęca do założenia konta atrakcyjną ofertą promocyjną. Wszystko poszłoby gładko gdyby nie parę drobnych niedociągnięć:
    -Link, który bank wysyła na adres email w celu otwarcia konta nie działa w przeglądarce firefox
    -Podczas otwierania konta przez aplikację, w dwóch momentach wymagany jest kod sms, który bank wysyła w celu weryfikacji - za pierwszy razem, na samym początku składania wniosku, kod zaczytuje się sam bez problemu; Za drugim razem, kiedy trzeba wpisać kod w celu sfinalizowania umowy, kod się nie zaczytuje do aplikacji z nieznanego mi powodu, a po wyjściu do wiadomości aplikacja resetuje się i cały proces trzeba zacząć od początku
    Oferta bardzo atrakcyjna, ale wykonanie i zaplecze techniczne - dramat. Szczerze polecam osobom z dużą cierpliwością, najlepiej po wypiciu naparu z melisy :)
  • ~Jaxo / 2022-07-02 10:30
    Ocena: 1.00 / 5
    Obsługa osób w starszym wieku to po prostu nadużycie. Wykorzystują ich ograniczenia intelektualne poprzez swoje dyskryminujące procedury. Założenie dobrej lokaty to koszmar, obsługa niekompetentna albo arogancka, tak jak procedury Paribas. Podają sprzeczne informacje. Jak najdalej od tego banku!
    Zaletyobecnie żadnych zalet, Paribas to piękna wydmuszka
    WadyFatalne procedury, dyskryminacja osób starszych, utrudnianie dostępu do ofert, niekompetentni pracownicy (poza paroma wyjątkami)
  • ~Mimi / 2022-07-01 14:55
    Ocena: 1.00 / 5
    Ten bank jest najgorszy w kosmosie!!! Odradzam wszystkim!!! Miałam w BNP Paribas kredyt firmowy, chciałam go spłacić przed czasem. Złożyłam dyspozycję w oddziale, dokonałam przelewu (na naprawdę dużą kwotę) i jeszcze bank pobrał ode mnie prowizję w wysokości 500 zł!!! Mimo to bank pobrał sobie tylko jedną ratę, resztę pieniędzy zawieszając "w przestrzeni". To absolutny skandal, zamierzam to zgłosić do UOKiK. Ponadto zawsze są jakieś problemy, obsługa jest nieprzeszkolona, każdy mówi co innego, wielu spraw nie da się załatwić zdalnie, i pobierają pieniądze od klienta za wszystko co się da. Trzymajcie się z daleka od tego banku.
    ZaletyNie istnieją
    Wadyściąganie kasy od klienta dosłownie za wszystko, nieudolność obsługi, trudności w uzyskaniu kredytu (gdzie inne banki, np. ING, dały kredyt na taką samą kwotę bez żadnych problemów), prowizje za wcześniejszą spłatę kredytu
  • ~Edzia / 2022-06-30 19:51
    Ocena: 1.00 / 5
    Obsługa banku jest nieudolna. Każdy pracownik ma inne informacje na temat funkcjonowania usług banku. Szkoda czasu na jakiekolwiek formalności. W niczym nie pomagają!!!
  • ~Robo / 2022-06-30 01:19
    Ocena: 1.00 / 5
    Bank dno zawsze jest problem bo to bo tamto zamykanie oddziałów z kontami walutowymi teraz mam 30 km do pierwszego oddziału banku gdzie mogę coś załatwić na walutowym,jutro składam rezygnację
    ZaletySame wady
    WadySame problemy zero pomocy i negatywne nastawienie do klienta
  • ~akinom / 2022-06-29 17:30
    Ocena: 1.00 / 5
    Bank tragedia .Najlepiej omijać szerokim łukiem .Mój przypadek identyczny jak P.Magdaleny opisany 28.06.2022.Blokada konta po uaktualnieniu danych .Zmieniam bank w trybie pilnym.
    Zaletyżadnych
    Wadysame wady
  • ~Mona / 2022-06-29 08:19
    Ocena: 1.00 / 5
    Omijajcie ten bank szeroko. BNP PARIBAS pełniąc funkcję depozytariusza TFI przyczynił się do defraudacji 210 mln zł. NA dodatek nie chce uznać swojej winy mimo że przepisy prawne jasno określają jego odpowiedzialność. Jeśli nie chcecie mieć problemów to nie korzystajcie z jego usług bo tam uczciwych rzetelnych fachowców nie znajdziecie. Jedynie co to kłopoty
    Zaletybrak
    WadyNiekompetencja, nieuczciwość, nieodpowiedzialność , oszuści
  • ~ASP / 2022-06-29 05:40
    Ocena: 1.00 / 5
    Osoby pracujące na infolinii wprowadzają w błąd, dlugi czas odpowiedzi na pytania. Nie polecam nikomu korzystania z usług tego banku.
    ZaletyŻadnych
    WadyKomplet wad
  • ~Magdalena / 2022-06-28 11:59
    Ocena: 1.00 / 5
    Nie polecam tego banku. Brak kompetencji jest żenujący. Już drugi raz w ciągu roku robią aktualizację danych osobowych w oddziale. Mają jednak trudności z tą prostą procedurą i bank trzeba odwiedzać kilka razy. Oczywiście , w związku z tym blokują kartę płatniczą nie z winy klienta tylko niekompetencji pracowników. A odblokowanie wiąże się z kolejną wizytą w banku. Kompletny brak korelacji między zarządem a oddziałami. Skandal. Ja się "wypisuję" Magdalena

    Zaletybrak
    Wadybrak kompetencji pracowników ; długie oczekiwanie na usługę ;brak korelacji zarząd- oddział; uciążliwe dla klientów procedury nie wymagane w innych bankach
  • ~Żaden / 2022-06-22 15:19
    Ocena: 1.00 / 5
    Nie zakładajcie konta w tym banku jeśli zdarzy wam się zniknięcie z konta pieniędzy nie liczcie na ich odzyskanie już na wstępie przy składaniu reklamacji pracownik da do zrozumienia że to wasza wina i reklamacja zostanie odrzucona nawet 1000złnie odzyskanie ich system bezpieczeństwa przed kradzieżą internetową czy przez aplbankową jest do bani
    ZaletyLepiej trzymać w skarpecie
    WadyBrak poczucia bezpieczeństwa
Dodaj własną opinię »

Zobacz również

mBank
Ocena: 1.66, ilość opinii: 1999
PEKAO SA
Ocena: 1.78, ilość opinii: 1513
Santander Bank Polska (BZWBK)
Ocena: 1.86, ilość opinii: 1201
Millennium
Ocena: 1.80, ilość opinii: 962
PKO Bank Polski
Ocena: 2.68, ilość opinii: 851
ING Bank Śląski
Ocena: 1.79, ilość opinii: 819
Play
Ocena: 1.39, ilość opinii: 4411
VECTRA
Ocena: 1.60, ilość opinii: 4399
Orange
Ocena: 1.40, ilość opinii: 3871
UPC Internet
Ocena: 1.81, ilość opinii: 3491
Netia Szybki Internet
Ocena: 2.02, ilość opinii: 3198
Plus
Ocena: 1.44, ilość opinii: 2904