Opiniuj.pl - strona główna

Opiniami warto się dzielić!

BGŻ BNP Paribas opinie

Ocena na podstawie 526 opinii

1.63 / 5

  • Obsługa klienta
    1.60
  • Oferta
    1.64
  • Prostota obsługi
    1.59

Dodaj własną opinię »

Sortuj wg: daty | oceny
  • ~Kapec / 2022-04-13 09:29
    Ocena: 1.00 / 5
    Jestem w tym banku już kilkanaście lat już dawno chciałem z niego zrezygnować ale teraz to już jestem zmuszony jakieś prowizję płaciłem kartą w Anglii 600 parę funtów wydałem a prowizji mi wzięli 300 zł
  • ~kapelon / 2021-08-03 09:24
    Ocena: 1.00 / 5
    Najgorszy Bank z jakim miałem do czynienia a korzystam jeszcze z trzech innych. Mam Inteligo od 19 lat i zawsze byłem zadowolony. Mi teraz bnp paribas zablokował rachunek bo... nie przyjechałem służalczo potwierdzić ich jakichś wewnętrznych regulaminów. Których kiedyś nie chcieli. Na nic było tłumaczenie, że mieszkam z dala od ich siedziby i nie mam samochodu. Mam przyjechać i już bo inaczej zrobią bandycką akcję i mnie zmuszą blokując rachunek.

    ODRADZAM TEN BAN CAŁYM SOBĄ !
    Zaletyżadnych i to nigdy
  • ~Karol / 2023-10-04 09:53
    Ocena: 1.00 / 5
    brak kompetencji i wolo do rozwiązywania problem zgłaszanych przez klientów
    Zaletybrak
    Wadysame wady
  • ~Karol Trak / 2023-06-10 13:45
    Ocena: 1.00 / 5
    Dno. Są jak pułapka na muchy lecące do gówna. Oni zgodnie z reklamą zmieniają świat. Ciągle coś sobie zmieniają z gówna na padlinę lub z padliny na urynę. Ich system go online to jakieś przedpotopowe kalectwo. Omijać z daleka.
    ZaletyNie stwierdzono.
    WadyZERO KOMPETENCJI
  • ~Karolina / 2024-07-30 18:27
    Ocena: 1.00 / 5
    Infolinia to kpina!!!
    Skrajna niekompetencja pracowników banku!
    Zaletydobra aplikacja mobilna
    Wadybrak kompetentnych doradców, próby narażania klientów na straty
  • ~Kasi / 2023-04-11 10:00
    Ocena: 1.00 / 5
    Najgorszy bank, w którym kiedykolwiek miałam konto. Żeby zmienić nazwisko w banku po ślubie, to proszą o przedstawienie umowy najmu, i umowy o prace !!! Żenada
    Nie polecam.
    Aplikacja ciagle nie działa, przelewy idą czasami ponad dobę, gdy u konkurencji 10 min.
    ZaletyBrak zalet
    WadyWszystko co opisałam wyżej.Słaba obsługa klienta.
  • ~Kasia / 2023-01-27 15:16
    Ocena: 1.00 / 5
    Na infolini niczego nie da się załatwić ponieważ pracują tam niekompetentne osoby nieznające się w ogóle na swojej pracy i nie chcace pracować. To są żarty. Najpierw pytania weryfikujące a potem władca infoliniowy nie może konta zobaczyć. Co za absurdalny bank. Ale najważniejsze jest to że jak się już miało tam konto a potem chce się je zamknąć to okazuje się to niemożliwe. Co pół roku przychodzą pisma z saldem które trzeba płacić. Place co pół roku i nie wiem za co bo nie wiem co można jeszcze zrobić żeby wreszcie zamknąć u nich konto.. Nic się nie da zrobić widzę, mają bałagan w dokumentach, nikt nic nie wie, mają gdzieś klienta. A pracownice infolini to już w ogóle żart-one w ogóle coś potrafią poza odebraniem telefonu?
  • ~Katarzyna / 2022-06-09 12:50
    Ocena: 1.00 / 5
    Czas oczekiwania do kasy na ul. Lubicz w Krakowie to jakaś porażka! Jedna kobieta biega tam i spowtotem. Poprawcie to!
  • ~kato / 2022-07-09 19:37
    Ocena: 1.00 / 5
    Gunwobank, żaden gorszy bank w naszym kraju nas nie spotka, kto ma, niech ucieka, gorzej nie będzie, kto myśli o skorzystaniu z oferty - choćby mamili promocjami czy gotówką za założenie konta - nie brać.
  • ~Kinia / 2025-06-25 16:16
    Ocena: 1.00 / 5
    Noedopłata 0,6 gr podejmuje próby połączenia się z konsultantem na marne.Po prawidłowym wybraniu numeru konsultant słyszy mòj głos sam przełącza lub raczej urywa połączenie!!!! Kontaktu brak by cokolwiek wyjaśnic
  • ~Kkkkiixxx / 2021-07-16 10:30
    Ocena: 1.00 / 5
    Tragedia , bez powodu blokują konto po czym od miesiąca staram się je odblokować i nic ! Polecam mieć pieniądze w innym banku bo będziecie kamienie jeść
  • ~Klient / 2021-09-09 11:38
    Ocena: 1.00 / 5
    Po raz kolejny utwierdziłam sie w swojej decyzji opuszczenia tego banku!infolinia jak i niektórzy pracownicy oddziałów nie są skłonni do pomocy.Pani na infolinii nakrzyczała na mnie kiedy chciałam uzyskać informacje.
    ZaletyBrak
  • ~Klient / 2022-01-08 22:28
    Ocena: 1.00 / 5
    Liczy się tylko i wyłącznie prowizja, za wszystko, cię skroją, zawsze znajdą pretekst i jak najwyższą opłatę za najmniejsza bzdurę operacji na swoim koncie.
    ZaletyBrak
    WadyWysokie opłaty, prowizje
  • ~Klient / 2022-06-13 14:30
    Ocena: 1.00 / 5
    Obsługa klienta w Gdańsku przy ulicy Bogusławskiego jest kary godna. Na wpłatę środków w kasie czekałam godzinę, ponieważ Pan z kasy zakładał Ukraińcowi konto. Po wielkiej awanturze przyszła druga osoba. Brak organizacji pracy. Pracownicy spacerują z laptopami i stwarzają pozory, że ciężko pracują.
  • ~klient / 2022-07-12 18:32
    Ocena: 1.00 / 5
    oferuja produkt pozyczki leasingowej po czym po kilku spotkaniach odmawiaja uslugi bez podania konkretnej przyczyny. dno totalne. nie polecam. klient z 11 letnim stazem
    Wadybardzo slaba obsluga
  • ~Klient / 2023-09-01 14:29
    Ocena: 1.00 / 5
    Najgorszy bank z jakim miałem doczynienia. Brak profesjonalizmu oraz lekceważenie klienta. Wysokie koszty prowadzenia rachunków, wysokie marże kredytów, nie atrakcyjne kursy walut.A na dodatek nie logujesz się kiedy Ty chcesz tylko kiedy akurat system banku jest na tyle stabilny że Ci pozwoli się zalogować.
  • ~klient / 2023-11-21 09:25
    Ocena: 1.00 / 5
    Bank ? żaden bank, zbieranina ludzi, która nie nie wie i nic nie może załatwić tylko centrala.
    kobiety wystrojone, i tyle - kierowniczki
    chodzą i mają pretensje że ktoś przyszedł coś załatwić
    nie polecam omijajcie jak najdalej
    ZaletyBRAK
    Wadywszystko co związane z tą placówką to - BŁĄD
  • ~Klient / 2023-12-13 14:59
    Ocena: 1.00 / 5
    Tragedia, obsługa brak słów jedynie co potrafią to spławiać klienta na infolinię banku żeby tylko nic nie musieć robić. Wplatomaty tego banku to kolejny koszmar wielokrotnie pobrało pieniądze i musiałam składać reklamację bo środki nie weszły na konto. Oczywiście kasjerki siedzą przy kasie i nic nie robią ale jak ma przyjąć wpłatę gotówkowa to naliczają od tego wysoka prowizje !!!
    ZaletyBrak
  • ~klient banku / 2021-06-28 22:01
    Ocena: 1.00 / 5
    Pracownik placówki w miejscowości Pisz w woj. warmińsko-mazurskim okłamuje klientów i wprowadza ich w błąd. Twierdzi że obsługa karty debetowej jest darmowa a od 6 miesięcy płacę za nią 12zł miesięcznie. Nie ma bardziej negatywnego wpływu na markę banku niż okłamywanie swoich klientów.
  • ~KLIENT MAM NADZIEJE ŻE JUŻ BYŁY / 2021-06-14 22:34
    Ocena: 1.00 / 5
    UWAŻAJCIE CHCĘ ZLIKWIDOWAĆ KONTO
    PO WYDANIU ZLECENIA ZABLOKOWALI MI KONTO
    NIE MOGĘ ODZYSKAĆ PIENIĘDZY NA KONCIE
    CO MIESIĄC ZABIERAJĄ PROWIZJE ZA ZABLOKOWANĄ KARTĘ KTÓREJ JUŻ NIE POWINNO BYĆ
    WadyZŁODZIEJE
Dodaj własną opinię »

Zobacz również

mBank
Ocena: 1.66, ilość opinii: 2027
PEKAO SA
Ocena: 1.82, ilość opinii: 1544
Santander Bank Polska (BZWBK)
Ocena: 1.86, ilość opinii: 1218
Millennium
Ocena: 1.81, ilość opinii: 982
BOŚ Bank Ochrony Środowiska
Ocena: 4.76, ilość opinii: 940
PKO Bank Polski
Ocena: 2.73, ilość opinii: 907
Play
Ocena: 1.39, ilość opinii: 4683
VECTRA
Ocena: 1.60, ilość opinii: 4499
Orange
Ocena: 1.40, ilość opinii: 3959
UPC Internet
Ocena: 1.81, ilość opinii: 3504
Netia Szybki Internet
Ocena: 2.02, ilość opinii: 3207
Plus
Ocena: 1.45, ilość opinii: 3024