Opiniuj.pl - strona główna

Opiniami warto się dzielić!

BGŻ BNP Paribas opinie

Ocena na podstawie 535 opinii

1.63 / 5

  • Obsługa klienta
    1.61
  • Oferta
    1.64
  • Prostota obsługi
    1.59

Dodaj własną opinię »

Sortuj wg: daty | oceny
  • ~Justyna / 2021-07-16 21:16
    Ocena: 1.00 / 5
    Banku Nie polecam.
    Obsługa, kompetencja pracowników, opieszałość, ściemnianie, że coś się robi a nie robi i spychologia od jednego do drugiego. Złożona reklamacja, pisane emaile, placówka w Bydgoszczy ul. Fordońska blokuje mi kartę- bo aktualizacja danych.. a dziwo działała bez wizyty normalnie.
    W skrócie blokada karty, obiecywanki, przepychanki mijają dwa miesiące-miał być tydzień karty brak.
    A kartę chcą wysłać pocztą polską ekonomiczną.. ręce opadają

    Odpowiedzi do tej pory "dokładamy bądź dołożymy wszelkich starań" można sobie wiadomo co z nimi zrobić
    Zaletybrak
    Wadysame
  • ~k / 2023-07-12 09:45
    Ocena: 1.00 / 5
    nie dość że nie mają dobrej oferty to jeszcze doprowadzili mnie do straty ok 9 tyś, informatyka też nie mają tak wiec nie ma możliwości internetowo wykonać korekty w danych , PORAŻKA , nawet nie odpowiadają na korespondencję
    Zaletybrak
    Wadyj.w.
  • ~Kamil / 2021-10-27 15:24
    Ocena: 1.00 / 5
    Jedna wielka tragedia.
    Infolinia brak słów.
    Kłamią - a potem mówią że nic takiego nie miało miejsca.
    Zero absolutnie zero.
    Nawet jedna gwiazdka to jest za dużo!!!
    ZaletyObecnie nic
    WadyWszystko.
  • ~Kamila / 2022-05-23 10:57
    Ocena: 1.00 / 5
    Najgorszy bank złodzieje okradają dziecko 500 plus wpływa odciągają po 100 zł za prowadzenie konta obyście nigdy nie pozyskali żadnego klienta
  • ~Kamila / 2024-09-10 15:20
    Ocena: 1.00 / 5
    Odradzam branie , w tym banku jakichkolwiek pożyczek. Błędy w saldzie, saldo jest zamiast mniejsze - większe do spłaty. Kilka razu już zwracałam na to uwagę składając reklamację i na chwilę się poprawiło, a od ostatnich 2 miesięcy znowu nie zgodności. Do tego za 2 dni opóźnienia wpisują Cię do BIK i windykują. TRAGEDIA.
    Po spłaceniu tego kredytu zamierzam zgłosić sprawę, tych nie zgodności do Sądu, bo nie zgadza mi się łącznie na ponad 10 tys. zł. ODRADZAM TEN BANK.
    ZaletyBRAK
    WadyMILION
  • ~Kapec / 2022-04-13 09:29
    Ocena: 1.00 / 5
    Jestem w tym banku już kilkanaście lat już dawno chciałem z niego zrezygnować ale teraz to już jestem zmuszony jakieś prowizję płaciłem kartą w Anglii 600 parę funtów wydałem a prowizji mi wzięli 300 zł
  • ~kapelon / 2021-08-03 09:24
    Ocena: 1.00 / 5
    Najgorszy Bank z jakim miałem do czynienia a korzystam jeszcze z trzech innych. Mam Inteligo od 19 lat i zawsze byłem zadowolony. Mi teraz bnp paribas zablokował rachunek bo... nie przyjechałem służalczo potwierdzić ich jakichś wewnętrznych regulaminów. Których kiedyś nie chcieli. Na nic było tłumaczenie, że mieszkam z dala od ich siedziby i nie mam samochodu. Mam przyjechać i już bo inaczej zrobią bandycką akcję i mnie zmuszą blokując rachunek.

    ODRADZAM TEN BAN CAŁYM SOBĄ !
    Zaletyżadnych i to nigdy
  • ~Karol / 2023-10-04 09:53
    Ocena: 1.00 / 5
    brak kompetencji i wolo do rozwiązywania problem zgłaszanych przez klientów
    Zaletybrak
    Wadysame wady
  • ~Karol Trak / 2023-06-10 13:45
    Ocena: 1.00 / 5
    Dno. Są jak pułapka na muchy lecące do gówna. Oni zgodnie z reklamą zmieniają świat. Ciągle coś sobie zmieniają z gówna na padlinę lub z padliny na urynę. Ich system go online to jakieś przedpotopowe kalectwo. Omijać z daleka.
    ZaletyNie stwierdzono.
    WadyZERO KOMPETENCJI
  • ~Karolina / 2024-07-30 18:27
    Ocena: 1.00 / 5
    Infolinia to kpina!!!
    Skrajna niekompetencja pracowników banku!
    Zaletydobra aplikacja mobilna
    Wadybrak kompetentnych doradców, próby narażania klientów na straty
  • ~Kasi / 2023-04-11 10:00
    Ocena: 1.00 / 5
    Najgorszy bank, w którym kiedykolwiek miałam konto. Żeby zmienić nazwisko w banku po ślubie, to proszą o przedstawienie umowy najmu, i umowy o prace !!! Żenada
    Nie polecam.
    Aplikacja ciagle nie działa, przelewy idą czasami ponad dobę, gdy u konkurencji 10 min.
    ZaletyBrak zalet
    WadyWszystko co opisałam wyżej.Słaba obsługa klienta.
  • ~Kasia / 2023-01-27 15:16
    Ocena: 1.00 / 5
    Na infolini niczego nie da się załatwić ponieważ pracują tam niekompetentne osoby nieznające się w ogóle na swojej pracy i nie chcace pracować. To są żarty. Najpierw pytania weryfikujące a potem władca infoliniowy nie może konta zobaczyć. Co za absurdalny bank. Ale najważniejsze jest to że jak się już miało tam konto a potem chce się je zamknąć to okazuje się to niemożliwe. Co pół roku przychodzą pisma z saldem które trzeba płacić. Place co pół roku i nie wiem za co bo nie wiem co można jeszcze zrobić żeby wreszcie zamknąć u nich konto.. Nic się nie da zrobić widzę, mają bałagan w dokumentach, nikt nic nie wie, mają gdzieś klienta. A pracownice infolini to już w ogóle żart-one w ogóle coś potrafią poza odebraniem telefonu?
  • ~Katarzyna / 2022-06-09 12:50
    Ocena: 1.00 / 5
    Czas oczekiwania do kasy na ul. Lubicz w Krakowie to jakaś porażka! Jedna kobieta biega tam i spowtotem. Poprawcie to!
  • ~kato / 2022-07-09 19:37
    Ocena: 1.00 / 5
    Gunwobank, żaden gorszy bank w naszym kraju nas nie spotka, kto ma, niech ucieka, gorzej nie będzie, kto myśli o skorzystaniu z oferty - choćby mamili promocjami czy gotówką za założenie konta - nie brać.
  • ~Kinia / 2025-06-25 16:16
    Ocena: 1.00 / 5
    Noedopłata 0,6 gr podejmuje próby połączenia się z konsultantem na marne.Po prawidłowym wybraniu numeru konsultant słyszy mòj głos sam przełącza lub raczej urywa połączenie!!!! Kontaktu brak by cokolwiek wyjaśnic
  • ~KK / 2025-08-18 22:45
    Ocena: 1.00 / 5
    Bank dramat. Po wypowiedzeniu kredytu w rachunku i spłaceniu całej kwoty bank nie chce zamknąć rachunku firmowego twierdząc że kredyt nie jest spłacony. Próba zwykłej kradzieży. Brak jakiegokolwiek kontaktu z odpowiedzialnym pracownikiem który podszedł by do problemu. Typowa spychologia. Szczerze nie polecam
    ZaletyBrak
    WadyTylko wady
  • ~Kkkkiixxx / 2021-07-16 10:30
    Ocena: 1.00 / 5
    Tragedia , bez powodu blokują konto po czym od miesiąca staram się je odblokować i nic ! Polecam mieć pieniądze w innym banku bo będziecie kamienie jeść
  • ~Klient / 2021-09-09 11:38
    Ocena: 1.00 / 5
    Po raz kolejny utwierdziłam sie w swojej decyzji opuszczenia tego banku!infolinia jak i niektórzy pracownicy oddziałów nie są skłonni do pomocy.Pani na infolinii nakrzyczała na mnie kiedy chciałam uzyskać informacje.
    ZaletyBrak
  • ~Klient / 2022-01-08 22:28
    Ocena: 1.00 / 5
    Liczy się tylko i wyłącznie prowizja, za wszystko, cię skroją, zawsze znajdą pretekst i jak najwyższą opłatę za najmniejsza bzdurę operacji na swoim koncie.
    ZaletyBrak
    WadyWysokie opłaty, prowizje
  • ~Klient / 2022-06-13 14:30
    Ocena: 1.00 / 5
    Obsługa klienta w Gdańsku przy ulicy Bogusławskiego jest kary godna. Na wpłatę środków w kasie czekałam godzinę, ponieważ Pan z kasy zakładał Ukraińcowi konto. Po wielkiej awanturze przyszła druga osoba. Brak organizacji pracy. Pracownicy spacerują z laptopami i stwarzają pozory, że ciężko pracują.
Dodaj własną opinię »

Zobacz również

mBank
Ocena: 1.66, ilość opinii: 2048
PEKAO SA
Ocena: 1.83, ilość opinii: 1559
Santander Bank Polska (BZWBK)
Ocena: 1.87, ilość opinii: 1226
BOŚ Bank Ochrony Środowiska
Ocena: 4.78, ilość opinii: 1006
Millennium
Ocena: 1.81, ilość opinii: 987
PKO Bank Polski
Ocena: 2.75, ilość opinii: 928
Play
Ocena: 1.39, ilość opinii: 4774
VECTRA
Ocena: 1.60, ilość opinii: 4555
Orange
Ocena: 1.40, ilość opinii: 3999
UPC Internet
Ocena: 1.81, ilość opinii: 3509
Netia Szybki Internet
Ocena: 2.02, ilość opinii: 3210
Plus
Ocena: 1.46, ilość opinii: 3091