Banku Nie polecam.
Obsługa, kompetencja pracowników, opieszałość, ściemnianie, że coś się robi a nie robi i spychologia od jednego do drugiego. Złożona reklamacja, pisane emaile, placówka w Bydgoszczy ul. Fordońska blokuje mi kartę- bo aktualizacja danych.. a dziwo działała bez wizyty normalnie.
W skrócie blokada karty, obiecywanki, przepychanki mijają dwa miesiące-miał być tydzień karty brak.
A kartę chcą wysłać pocztą polską ekonomiczną.. ręce opadają
Odpowiedzi do tej pory "dokładamy bądź dołożymy wszelkich starań" można sobie wiadomo co z nimi zrobić
Zaletybrak
Wadysame
~k / 2023-07-12 09:45
Ocena: 1.00 / 5
nie dość że nie mają dobrej oferty to jeszcze doprowadzili mnie do straty ok 9 tyś, informatyka też nie mają tak wiec nie ma możliwości internetowo wykonać korekty w danych , PORAŻKA , nawet nie odpowiadają na korespondencję
Zaletybrak
Wadyj.w.
~Kamil / 2021-10-27 15:24
Ocena: 1.00 / 5
Jedna wielka tragedia.
Infolinia brak słów.
Kłamią - a potem mówią że nic takiego nie miało miejsca.
Zero absolutnie zero.
Nawet jedna gwiazdka to jest za dużo!!!
ZaletyObecnie nic
WadyWszystko.
~Kamila / 2022-05-23 10:57
Ocena: 1.00 / 5
Najgorszy bank złodzieje okradają dziecko 500 plus wpływa odciągają po 100 zł za prowadzenie konta obyście nigdy nie pozyskali żadnego klienta
~Kamila / 2024-09-10 15:20
Ocena: 1.00 / 5
Odradzam branie , w tym banku jakichkolwiek pożyczek. Błędy w saldzie, saldo jest zamiast mniejsze - większe do spłaty. Kilka razu już zwracałam na to uwagę składając reklamację i na chwilę się poprawiło, a od ostatnich 2 miesięcy znowu nie zgodności. Do tego za 2 dni opóźnienia wpisują Cię do BIK i windykują. TRAGEDIA.
Po spłaceniu tego kredytu zamierzam zgłosić sprawę, tych nie zgodności do Sądu, bo nie zgadza mi się łącznie na ponad 10 tys. zł. ODRADZAM TEN BANK.
ZaletyBRAK
WadyMILION
~Kapec / 2022-04-13 09:29
Ocena: 1.00 / 5
Jestem w tym banku już kilkanaście lat już dawno chciałem z niego zrezygnować ale teraz to już jestem zmuszony jakieś prowizję płaciłem kartą w Anglii 600 parę funtów wydałem a prowizji mi wzięli 300 zł
~kapelon / 2021-08-03 09:24
Ocena: 1.00 / 5
Najgorszy Bank z jakim miałem do czynienia a korzystam jeszcze z trzech innych. Mam Inteligo od 19 lat i zawsze byłem zadowolony. Mi teraz bnp paribas zablokował rachunek bo... nie przyjechałem służalczo potwierdzić ich jakichś wewnętrznych regulaminów. Których kiedyś nie chcieli. Na nic było tłumaczenie, że mieszkam z dala od ich siedziby i nie mam samochodu. Mam przyjechać i już bo inaczej zrobią bandycką akcję i mnie zmuszą blokując rachunek.
ODRADZAM TEN BAN CAŁYM SOBĄ !
Zaletyżadnych i to nigdy
~Karol / 2023-10-04 09:53
Ocena: 1.00 / 5
brak kompetencji i wolo do rozwiązywania problem zgłaszanych przez klientów
Zaletybrak
Wadysame wady
~Karol Trak / 2023-06-10 13:45
Ocena: 1.00 / 5
Dno. Są jak pułapka na muchy lecące do gówna. Oni zgodnie z reklamą zmieniają świat. Ciągle coś sobie zmieniają z gówna na padlinę lub z padliny na urynę. Ich system go online to jakieś przedpotopowe kalectwo. Omijać z daleka.
ZaletyNie stwierdzono.
WadyZERO KOMPETENCJI
~Karolina / 2024-07-30 18:27
Ocena: 1.00 / 5
Infolinia to kpina!!!
Skrajna niekompetencja pracowników banku!
Zaletydobra aplikacja mobilna
Wadybrak kompetentnych doradców, próby narażania klientów na straty
~Kasi / 2023-04-11 10:00
Ocena: 1.00 / 5
Najgorszy bank, w którym kiedykolwiek miałam konto. Żeby zmienić nazwisko w banku po ślubie, to proszą o przedstawienie umowy najmu, i umowy o prace !!! Żenada
Nie polecam.
Aplikacja ciagle nie działa, przelewy idą czasami ponad dobę, gdy u konkurencji 10 min.
ZaletyBrak zalet
WadyWszystko co opisałam wyżej.Słaba obsługa klienta.
~Kasia / 2023-01-27 15:16
Ocena: 1.00 / 5
Na infolini niczego nie da się załatwić ponieważ pracują tam niekompetentne osoby nieznające się w ogóle na swojej pracy i nie chcace pracować. To są żarty. Najpierw pytania weryfikujące a potem władca infoliniowy nie może konta zobaczyć. Co za absurdalny bank. Ale najważniejsze jest to że jak się już miało tam konto a potem chce się je zamknąć to okazuje się to niemożliwe. Co pół roku przychodzą pisma z saldem które trzeba płacić. Place co pół roku i nie wiem za co bo nie wiem co można jeszcze zrobić żeby wreszcie zamknąć u nich konto.. Nic się nie da zrobić widzę, mają bałagan w dokumentach, nikt nic nie wie, mają gdzieś klienta. A pracownice infolini to już w ogóle żart-one w ogóle coś potrafią poza odebraniem telefonu?
~Katarzyna / 2022-06-09 12:50
Ocena: 1.00 / 5
Czas oczekiwania do kasy na ul. Lubicz w Krakowie to jakaś porażka! Jedna kobieta biega tam i spowtotem. Poprawcie to!
~kato / 2022-07-09 19:37
Ocena: 1.00 / 5
Gunwobank, żaden gorszy bank w naszym kraju nas nie spotka, kto ma, niech ucieka, gorzej nie będzie, kto myśli o skorzystaniu z oferty - choćby mamili promocjami czy gotówką za założenie konta - nie brać.
~Kinia / 2025-06-25 16:16
Ocena: 1.00 / 5
Noedopłata 0,6 gr podejmuje próby połączenia się z konsultantem na marne.Po prawidłowym wybraniu numeru konsultant słyszy mòj głos sam przełącza lub raczej urywa połączenie!!!! Kontaktu brak by cokolwiek wyjaśnic
~KK / 2025-08-18 22:45
Ocena: 1.00 / 5
Bank dramat. Po wypowiedzeniu kredytu w rachunku i spłaceniu całej kwoty bank nie chce zamknąć rachunku firmowego twierdząc że kredyt nie jest spłacony. Próba zwykłej kradzieży. Brak jakiegokolwiek kontaktu z odpowiedzialnym pracownikiem który podszedł by do problemu. Typowa spychologia. Szczerze nie polecam
ZaletyBrak
WadyTylko wady
~Kkkkiixxx / 2021-07-16 10:30
Ocena: 1.00 / 5
Tragedia , bez powodu blokują konto po czym od miesiąca staram się je odblokować i nic ! Polecam mieć pieniądze w innym banku bo będziecie kamienie jeść
~Klient / 2021-09-09 11:38
Ocena: 1.00 / 5
Po raz kolejny utwierdziłam sie w swojej decyzji opuszczenia tego banku!infolinia jak i niektórzy pracownicy oddziałów nie są skłonni do pomocy.Pani na infolinii nakrzyczała na mnie kiedy chciałam uzyskać informacje.
ZaletyBrak
~Klient / 2022-01-08 22:28
Ocena: 1.00 / 5
Liczy się tylko i wyłącznie prowizja, za wszystko, cię skroją, zawsze znajdą pretekst i jak najwyższą opłatę za najmniejsza bzdurę operacji na swoim koncie.
ZaletyBrak
WadyWysokie opłaty, prowizje
~Klient / 2022-06-13 14:30
Ocena: 1.00 / 5
Obsługa klienta w Gdańsku przy ulicy Bogusławskiego jest kary godna. Na wpłatę środków w kasie czekałam godzinę, ponieważ Pan z kasy zakładał Ukraińcowi konto. Po wielkiej awanturze przyszła druga osoba. Brak organizacji pracy. Pracownicy spacerują z laptopami i stwarzają pozory, że ciężko pracują.