pisze na tym forum gdyz moze ktos mial podobna sytuacje ze bankomat nie wyplacil pieniedzy a po zlorzeniu reklamacji otrzymalam odpowiedz ze tranzakcja zostala przeprowadzona pomylnie, zero wyjasnienia czy byla proba podjecia kontaktu z bankiem do ktorego nalerzal bankomat czy z firma ktora bankomat obsluguje, a gdy zapytam czy moge miec wglad do dokumentacji w jaki sposob byla przeprowadzona reklamacja czy sie z kims kontaktowali slysze tylko jedno nie mozemy podac numeru telefonu do dzialu reklamacji. po prostu dramat jakis zeby nikt nie wiedzial gdzie sa moje pieniadze przeciez to bank chyba a nie fabryka gwozdzi. Bardzo prosze o pomoc
Zaletyzalet brak
Wadynie mila obsluga, pieniadze albo blokuja albo same znikaja nia wiadomo dokat masakra
~Sylwia / 2023-01-13 18:03
Ocena: 1.00 / 5
Beznadziejna obsługa na infolinii!!! Nie da się dogadać! Pytania, na które żeby odpowiedzieć to trzeba siedzieć chyba z umową przed nosem bo człowiek z marszu nie jest w stanie odpowiedzieć! Rozumiem bezpieczeństwo, ale sposób weryfikacji - okropny!!!
~Wściekły / 2023-01-04 01:09
Ocena: 1.00 / 5
Takiego syfu jak w tym pseudo-banku to nie ma chyba nigdzie indziej na świecie! Podpisanie umowy kredytowej z tymi szachrajami było jednym z większych błędów! Najpierw zmiana warunków przed samym umową, później problemy z wypłatą kredytu i zaniżanie wartości wniesionych własnych środków, co wiązało się z koniecznością kolejnej inspekcji - oczywiście na mój koszt! Prawdziwe schody i kłody pod nogi zaczęli rzucać jednak przy okazji refinansowania ich kredytu... Jeśli ktoś myślał, że można ich poprostu spłacić to był w wielkim błędzie. Wszelkie pisma o wysokości kwoty do spłaty wystawiają po złości ostatniego dnia (14 dzień od złożenia wniosku) dokument oczywiście słono kosztuje. W oddziałach nic nie wiedzą, pomimo że na wniosku zaznaczona była opcja dostarczenia pisma na @ to wystawili do oddziału z którego nikt nie raczył oczywiście poinformować, że pismo takowe do nich trafiło. Później pomimo wpłaty kwoty z ich zaświadczenia, okazało się że jest ona zbyt niska.. odrzucili wniosek o wcześniejszą spłatę. Wszystko po to, aby zapłacić kolejną ratę odsetkową! To mocny skrót przygód jakie spotkały nas na drodze współpracy z tym gniotem nazywanym dla zmylenia bankiem. Nikomu nie polecam i radzę trzymać się z daleka. Pomijam aspekty obsługi w placówce - nikt nic nie wie, brak obslugi kasowej, odsyłają do bankomatu, który nie działa - istna komedia!
ZaletyZero
WadyWszystko
~sf / 2023-01-02 20:14
Ocena: 1.00 / 5
po co wam komórki na wizytówkach skoro odrzucanie połączenia
Zaletytracenie czasu
~Jan / 2022-12-26 08:41
Ocena: 1.00 / 5
Bank żeruje na swoich klientach. Omijajcie Bank BNP PARIBAS z daleka- naliczają nieuzasadnione koszty. Reklamacje rozpatruja arbitralnie
Zdecydowanie nie polecam zawierania umow leasingowych.
~Ewa / 2022-12-16 10:31
Ocena: 1.00 / 5
Samo zło , zła obsługa złośliwe nierozpatrywanie reklamacji
WadyTylko wady
~Are / 2022-12-12 22:24
Ocena: 1.00 / 5
Pełnomocnictwo urzędnika państwowego jakim jest notariusz nie ma dla nich żadnego znaczenia. Nie mogę od dwóch miesięcy zrezygnować z karty mojej niepełnosprawnej, niewychodzacej mamy, bo nie i co nam Pani zrobi. A opłatę za kartę wciąż naliczają.
ZaletyZero.
~Ktoś / 2022-12-09 13:36
Ocena: 1.00 / 5
Najgorszy bank , z najwredniejszą obsługą jaką się spotkałam! Już nigdy do Was nie wrócę i zaznaczam każdemu kogo znam aby od was odeszli !
WadyNie miły , nie pomocny.
~Maja / 2022-11-30 12:53
Ocena: 1.00 / 5
ten bank to katastrofa ,jedna nieopłacona w terminie faktura porusza machinę płacenia ponaglenia od ponaglenia !!!! efekt zamkniętego koła ,nigdy ,nigdy więcej nie będę miała nic do czynienia z tym bankiem
Zaletyżadnych
~Zawiedziona / 2022-11-28 13:42
Ocena: 1.50 / 5
Założenie konta przez stronę to masakra. Trzykrotnie próbowałam i albo zły plik ze zdjęciem albo prześwietlone, albo nie wiadomo co. Dane wrażliwe w kosmosie. Nie założę konta ,bo widocznie mam nie założyć. Opinie poniżej pokazały mi że słusznie.
Zaletybrak
WadyHmmm domyślnie wszystkie
~Aldek / 2022-11-14 13:40
Ocena: 1.00 / 5
Uciekajcie z tego banku jak szybko możecie !!!! W moim przypadku po rozwiązaniu umowy na kartę kredytową ,wysłali mi nową kartę - której nawiasem mówiąc nie otrzymałem.W tym miesiącu tj. po roku znalazłem w SPAM informacje o zadłużeniu na karcie z tytułu opłaty za prowadzenie karty /za ostatnie dwa miesiące +odsetki od nie terminowej spłaty/.Wszedłem więc na konto karty i wtedy dowiedziałem się że rok temu wysłano mi kartę/. Złożyłem więc reklamacje o anulowanie opłat i rozwiązanie umowy na prowadzenie karty / jak się zorientowałem rozwiązanie umowy które załatwiałem rok temu w Oddziale Banku nie było skuteczne/. Reklamacja została rozpatrzona negatywnie ponieważ karta została wysłana ale poinformowano mnie że mogę ponownie złożyć reklamacje co zrobiłem. Do tej pory na drugą reklamacje nie dostałem odpowiedzi pomimo że karta - chyba ,że jako dopowiedz potraktować telefon z windykacji o konieczności spłacie zadłużenia.Po drugim telefonie z windykacji zapłaciłem niesłusznie naliczone opłaty i odsetki mimo ,że karta nawet w Banu zapisana jest jako nie wysłana-nieuruchomiona ,ale uznałem że szkoda mojego zdrowia! Uważam że w ten sposób Bank żeruje na swoich klientach. Omijajcie Bank BGZ BNP PARIBAS z daleka- nie tylko naliczają nie uzasadnione koszty ,ale bardzo utrudniają rozwiązanie z nimi umowy.
~Patrycja / 2022-11-10 14:17
Ocena: 1.00 / 5
Obsługa w tym banku z miesiąca na miesiąc jest coraz to gorsza
~emerytka / 2022-10-29 08:43
Ocena: 1.00 / 5
cud się stał - mam konto w bnp CHOCIAŻ NIGDY GO TAM NIE ZAKŁADAŁAM!!! Za lożyła je "naciągaczka" w carefour w Arkadii w Warszawie bez mojej wiedzy i zgody wyciągając dane pod pozorem przeprowadzania badań dotyczących tej placówki! Dałam się nabrać ale może prokuratura wreszcie ukróci te złodziejskie praktyki!
Zaletybrak
Wadyzłodziejstwo ,oszustwo, cwaniactwo, chamstwo
~Daniela / 2022-10-27 17:13
Ocena: 1.00 / 5
the most horrible bank ever. I am trying to contact the services for 3 days and never a consultant is available. I am recently being charged for several non sense fees that are not Included in my contract, have already made a complaint but still there is no response from responsible are. I am a client for more than 6 years and still, the service and respect towards the client is something to be really considered when opening account.
~JAN KOWAL / 2022-10-17 14:12
Ocena: 1.00 / 5
najgorszy bank w Radomiu ulica traugutta DLUGIE OCZEKIWANIE NA WYPLATE PIENIEDZY
ZaletyNIE MA
WadySA
~zdzisław / 2022-10-06 12:19
Ocena: 1.00 / 5
Najgorszy bank w Polsce - wziałem kredyt spłaciłem w całości przez pomyłke wpłaciłem za dużo dodatkowo dwie raty złożyłem reklamację 36 dni już minęło a bank mówi że to skomplikowana sprawa że potrzebuje jeszcze więcej czasu bo niew ie skąd te dodatkowe raty:)))) żenada
Zaletyzero
Wadyzero
~Monika / 2022-10-06 12:00
Ocena: 1.00 / 5
Tragedia. Najgorszy bank w jakim miałam nieprzyjemność mieć konto.
Nie polecam!
WadyNiekompetentni konsultanci,
Tragiczna prehistoryczna aplikacja mobilna,
Za wszystko opłaty
~Sebek / 2022-09-29 13:40
Ocena: 1.00 / 5
Od 5 dni nie...
...potrafią zmienić numeru do autoryzacji sms. Mimo codziennego zgłaszania tel. Przez apke. Nie potrafią rozwiązac zgloszenia technicznego. Stanowczo odradzam wspólprace.
WadyZła obsługa techniczna a raczej jej brak. Tel. Przez apke.
~Janusz / 2022-09-27 15:10
Ocena: 1.00 / 5
Panie z telefonicznej obslugi klienta, nie posiadają fachowej wiedzy, żeby odpowiedzieć na zadane pytania. Rozmawiałem z dwoma i dwie przerwały rozmowę, wyłączając się. Zapowiedź, ze rozmowa będzie nagrywana, nie może odpowiadać rzeczywistości. Gdyby ktoś kontrolowal rozmowy z klientami banku, doszłoby już dawno do wymiany nieudolnych pracownikow, zajmujących się telefoniczna obsługa klienta.
~Przemysław / 2022-09-23 15:22
Ocena: 1.00 / 5
Najgorszy Bank jaki znam.Od stycznia przechodzę do innego banku