Opiniuj.pl - strona główna

Opiniami warto się dzielić!

BGŻ BNP Paribas opinie

Ocena na podstawie 535 opinii

1.63 / 5

  • Obsługa klienta
    1.61
  • Oferta
    1.64
  • Prostota obsługi
    1.59

Dodaj własną opinię »

Sortuj wg: daty | oceny
  • ~Jacek / 2021-11-04 14:39
    Ocena: 1.00 / 5
    Katastrofalny bank, obsługa biznesu to dno, nigdy nie uzyskasz pomocy, nigdy nic nie jest ich winą, nic nie mogą. Po tym jak wchłonęli Raiffeisen ciągły spadek jakości usług.
  • ~Jacek / 2023-12-11 10:18
    Ocena: 1.00 / 5
    Bank tragedia, uciekam od nich. Jestem klientem od ponad 10 lat ale to co wyprawiają teraz to dramat, brak doradców w oddziałach, odsyłają do infolinii gdzie zatrudniają chyba roboty albo ludzi, którzy też nic nie mogą "bo system". Uzyskanie głupiego wniosku o stanie zadłużenia przy kredycie hipotecznym to "do 30 dni"!!!! Skandal, zrobić wydruk i postawić pieczęć!!! Podsumowując dramat. Idę gdzie indziej a ich niech zamkną i zakopią głęboko pod ziemią.
  • ~Jan / 2021-07-08 18:37
    Ocena: 1.00 / 5
    Zamiast dbać o rozszerzanie oferty, jakość usług, dbałość o klienta pchają się w politykę.
    ZaletyTo już było i nie wróci
    WadyJak wyżej. Zamiast bankowością zajmują się polityką
  • ~Jan / 2022-12-26 08:41
    Ocena: 1.00 / 5
    Bank żeruje na swoich klientach. Omijajcie Bank BNP PARIBAS z daleka- naliczają nieuzasadnione koszty. Reklamacje rozpatruja arbitralnie
    Zdecydowanie nie polecam zawierania umow leasingowych.
  • ~JAN KOWAL / 2022-10-17 14:12
    Ocena: 1.00 / 5
    najgorszy bank w Radomiu ulica traugutta DLUGIE OCZEKIWANIE NA WYPLATE PIENIEDZY
    ZaletyNIE MA
    WadySA
  • ~Janusz / 2022-09-27 15:10
    Ocena: 1.00 / 5
    Panie z telefonicznej obslugi klienta, nie posiadają fachowej wiedzy, żeby odpowiedzieć na zadane pytania. Rozmawiałem z dwoma i dwie przerwały rozmowę, wyłączając się. Zapowiedź, ze rozmowa będzie nagrywana, nie może odpowiadać rzeczywistości. Gdyby ktoś kontrolowal rozmowy z klientami banku, doszłoby już dawno do wymiany nieudolnych pracownikow, zajmujących się telefoniczna obsługa klienta.
  • ~JArek / 2021-09-13 20:45
    Ocena: 1.00 / 5
    Dno z dna. Serio ten bank to tragedia. Mnóstwo ukrytych opłat, co chwila zmieniają się warunki.
    Zaletybrak
    Wadyza mało miejsca do wskazania wszystkich.
  • ~Jaxo / 2022-07-02 10:30
    Ocena: 1.00 / 5
    Obsługa osób w starszym wieku to po prostu nadużycie. Wykorzystują ich ograniczenia intelektualne poprzez swoje dyskryminujące procedury. Założenie dobrej lokaty to koszmar, obsługa niekompetentna albo arogancka, tak jak procedury Paribas. Podają sprzeczne informacje. Jak najdalej od tego banku!
    Zaletyobecnie żadnych zalet, Paribas to piękna wydmuszka
    WadyFatalne procedury, dyskryminacja osób starszych, utrudnianie dostępu do ofert, niekompetentni pracownicy (poza paroma wyjątkami)
  • ~Jerzy / 2021-12-08 10:09
    Ocena: 1.00 / 5
    Bank- porażka. Mam nadpłaty z zamkniętego konta ROR ,oraz z zamkniętego kredytu hipotecznego a złodzieje nie chcą przelać środków na konto podane w dyspozycji. Chcą żebym jeździł po śląsku i szukał oddziału z okienkiem kasowym i
    jeszcze sobie potrącą prowizję za wypłatę gotówki.
    Dodam ,że prawdopodobnie jest to złośliwość banku , gdyż nie jestem już ich klientem.
    Telefony i reklamacje nic nie dają.
    Dla mnie jest to złodziejstwo w białych kołnierzykach.
    ZaletyBrak
    WadyWszystko
  • ~Jerzy / 2022-04-19 14:38
    Ocena: 1.00 / 5
    Bardzo słaby Bank.
    Zaginęło mi 25 000 zł na koncie i nikt z konsultantów nie wie co się stał.
    Na czacie zadają pytania jak debilowi, po to tylko by udawać, że coś robią.
    Czas płynie, już 3 tygodnie i nic się nie dzieje.
    Wadyjak najgorsze
  • ~Jerzy / 2022-04-20 12:54
    Ocena: 1.00 / 5
    Giną pieniądze czyli brak na koncie a obsługa nic nie może. Bardzo słaby Bank.
    Wadywszystko
  • ~Jerzy / 2022-04-24 11:55
    Ocena: 1.00 / 5
    Bardzo słaby Bank.
    Zaginęło mi 25 000 zł na koncie i nikt z konsultantów nie wie co się stał. Czas mija i nic się nie dzieje. Konsultanci zadają nadal głupie pytania.
    Wadywszystko
  • ~Jerzy / 2022-05-02 08:57
    Ocena: 1.00 / 5
    Zaginęło mi 25 000 zł na koncie i nikt z konsultantów nie wie co się stał. Czas mija i nic się nie dzieje. Konsultanci zadają nadal głupie pytania.
    ZaletyZadne
  • ~JJ / 2022-07-06 17:32
    Ocena: 1.00 / 5
    Zwykli oszusci, ktorzy nagle z odnawialnego kredytu 0% allegro zrobili oprocentowanie i doliczaja bezprawnie do kwoty co miesiac. Probujac dowiedziec zadzwonilem i natrafilem na zwykla pusta ordynarna chamice, ktorej nie dalo sie NIC wytlumaczyc bo powtarzala cos zupelnie innego i zwyczajnie nie chciala odpowiedziec na proste pytanie. Sprawe bede zglaszal do UOKIK razem z nagraniem rozmowy i polecam zrobic to samo kazdemu.
    WadyPuste bydlo przy telefonach, bezprawne zmiany w umowach i doliczanie nagle odsetek do kredytu odnawialnego 0% bez nawet wyslania jakiegokolwiek pisma czy chocby maila
  • ~Joanna / 2022-01-19 19:32
    Ocena: 1.00 / 5
    Niekompetentni pracownicy zarówno w bankach jak i na infoliniach, dwukrotnie okradziono mnie najpierw w aplikacji a później w bankowości internetowej. Bank umywa ręce, nie informuje klientów o dziwnych ruchach na koncie, wszystko zawsze jest wina klienta. Najgorszemu wrogowi nie polecam mieć żadnych kontaktów z tym pseudo bankiem. TOTALNE DNO!!!
    ZaletyNigdy nie ma i nie będzie
    WadyWszystko dosłownie, jakby szło dałabym minusowe gwiazdki.
  • ~john / 2024-05-22 16:23
    Ocena: 1.00 / 5
    bezpodstawna pełna inwigilacja klienta.. ciągłe grożenie blokadą konta.. cigle wymuszanie dzialań niezwiąznych z produktem banku. wprowadanie w błąd na infolini .
    Zaletybrak
    Wadyinwyigalcja na każdym kroku
  • ~Johny / 2023-07-29 12:58
    Ocena: 1.00 / 5
    Bank BNP DNO totalne. Obsługa klienta porażka,niekompetentni ludzie. Bank widzi podejrzane transakcje mimo to nie blokuje ich, nie raczy nawet poinformować klienta o podejrzanych przelewach, a na infolinii nie potrafią zablokować przelewu sprzed 2min... Mam konta w Santander oraz ING i są to nieporównywalnie lepsze banki. Opłaty za prowadzenie konta wzięte z kosmosu. Z całego serca nie polecam!!!
    ZaletyNie ma i nie było
    WadyOpłaty za prowadzenie konta
    Infolinia
    Obsługa banku
    Skomplikowana aplikacja
  • ~Jolanta / 2023-08-20 21:21
    Ocena: 1.00 / 5
    Najgorszy złodziejski Bank jaki kolwiek poznałam nie polecam go opinie jakie słyszałam na jego temat to same zle opinie i to prawda pracują tam ludzie którzy oszukują powinni miec na sumieniu ludzi których wprowadzają w błąd po to żeby mieć z tego korzyść i profity masakra co się dzieje na świecie. Życzę im aby jak to mówią karma wraca
    ZaletyŻadnych zalet
    WadySame wady oszuści i tyle
  • ~Jrs / 2024-02-16 22:01
    Ocena: 1.00 / 5
    Bank,tragedia, konsultanci wprowadzają w błąd dodzwoniłem się do Pani Emili Grzelak która nie chciała złożyć skargi na bank twierdziła że nie mogę po mojej argumentacji zmieniła zdanie i stwierdziła że mogę poczym się rozłączyła nie polecam !
    ZaletyBrak
    WadyWszystkie możliwe
  • ~Julia / 2024-03-21 20:45
    Ocena: 1.00 / 5
    Bardzo odradzam ten bank, blokują konta na wiele dni pod pretekstem "bezpieczeństwa”,żeby pożyczać na procent twoją forsę bez twojej zgody, zostajesz bez pieniędzy na czynsz,jedzenie , a oni potem tłumaczą ,że to taki "błąd systemu". To są po prostu zwykłe żule.
Dodaj własną opinię »

Zobacz również

mBank
Ocena: 1.66, ilość opinii: 2048
PEKAO SA
Ocena: 1.83, ilość opinii: 1559
Santander Bank Polska (BZWBK)
Ocena: 1.87, ilość opinii: 1226
BOŚ Bank Ochrony Środowiska
Ocena: 4.78, ilość opinii: 1006
Millennium
Ocena: 1.81, ilość opinii: 987
PKO Bank Polski
Ocena: 2.75, ilość opinii: 927
Play
Ocena: 1.39, ilość opinii: 4774
VECTRA
Ocena: 1.60, ilość opinii: 4555
Orange
Ocena: 1.40, ilość opinii: 3999
UPC Internet
Ocena: 1.81, ilość opinii: 3509
Netia Szybki Internet
Ocena: 2.02, ilość opinii: 3210
Plus
Ocena: 1.46, ilość opinii: 3091