Opiniuj.pl - strona główna

Opiniami warto się dzielić!

BGŻ BNP Paribas opinie

Ocena na podstawie 550 opinii

1.64 / 5

  • Obsługa klienta
    1.62
  • Oferta
    1.64
  • Prostota obsługi
    1.59

Dodaj własną opinię »

Sortuj wg: daty | oceny
  • ~Irek / 2025-05-30 13:54
    Ocena: 1.00 / 5
    Najgorszy bank jaki widziałam za historię konta pobiera 50 zl
    ZaletyNie ma
    WadyNie polecam
  • ~irmina / 2024-10-07 17:13
    Ocena: 1.00 / 5
    Bardzo negatywna współpraca a raczej jej totalny brak. Jak dziś mi nie ogarnąć sprawy to zamykam konto i zabieram kasę z tego banku. Zablokowali bez uprzedzenia kartę płatniczą..a powód...brak aktualizacji danych z dowodu osobistego. Uwaga, dowód wydany bezterminowo,więc może ktoś mnie oświeci co tu można aktualizować. Nie można zmiany wykonać przez platformę internetową . Wysłali SMS żeby zgłosić się do placówki banku. Jasne będę ciegnela że sobą prawie 80 letnią osobę, bo ktoś nie potrafi czytać tego co ma w dokumentach
    WadyTotalne lekceważenie, empatia poniżej zera
  • ~Iwa / 2021-06-25 07:40
    Ocena: 1.00 / 5
    Kupilam sprzęt na raty w banku BNP Paribas. Potem wzięłam pożyczkę konsolidacyjną w innym banku który spłacił wszystkie moje zadłużenia, przelał mi resztę kasy i przez ponad rok żyłam w błogiej nieświadomości, że mam tylko jedną pożyczkę. Nagle otrzymałam pismo z windykacji, że zalegam pieniądze. Okazało się że Paribas jak żaden inny bank w umowie umieścił drugi nr rachunku do splaty wcześniejszej. I mimo ze tytuł spłaty był CALKOWITA SPLATA POZYCZKI NR, to nie odesłał pieniędzy, mimo błednego nr rachunku, nie skontaktował się, tylko sobie przez ponad rok pobierał z rachunku raty, a potem zażądał ode mnie kolejnych odsetek za ten rok. Złodziejskie praktyki służące naciąganiu nieswiadomych klientów. Nigdy wiecej żadnego produktu tego banku. Trzeba się cały czas oglądać za siebie, bo bank wykorzysta wszelkie kruczki prawne żeby wydoić klienta
    ZaletyBrak
    WadyCała działalność
  • ~Iwona / 2022-04-10 06:28
    Ocena: 1.00 / 5
    Odkładałam przez 6 lat na stare lata w IKE. Teraz z ponad odłożonych 37 tysięcy mam niespełna 35 tysięcy . PNPParibas ukradł mnie 2335 tysięcy z ciężko zapracowanych pieniędzy. Bo???? wojna! Nie mam siły i nerwów na to oszustwo!
    ZaletyŻADNE
    WadyZLODZIEJSTWO
  • ~Izabela / 2023-10-12 16:12
    Ocena: 1.00 / 5
    Jestem bardzo długi czas klientką tęgo banku...ostatnio wnioskowałem o kredyt oczteiscue decyzja negatywna...brak indywidualnego podejścia do klienta....za nic mają długoletnich klientów...i to przeważyło że będę zamykać konta i ucinac współpracę z tym bankier
    ZaletyBrak
    WadyBrak profesjonalizmu, biurokracja
  • ~J-M / 2022-06-12 13:38
    Ocena: 1.00 / 5
    Obsluga klienta - skandaliczny poziom ! Mieszkam za granica i od prawie 2 tygodni nie przychodza mi na komorke kody autoryzacyjne do transakcji . Mam wiec zablokowany dostep do srodkow. Slawetna aplikacja Go Moble nie chce sie uaktywniec - kod nie przychodzi choc przez lata wszystko funkcjonowalo w miare normalnie.
    Rozmowy z 25 konsultantami - totalnie bezprzedmiotowe i sterylne. Ich tematem sa procedury, ktorych nie znaja i ciagle weryfikuje, nie zas rozwiazanie problemu. totalna strata czasu, personel niekompetentny, zablokowane dzwonienie do klienta zagranicznego bo ..... system nie ma Roemingu !!!!!! To sie w glowie nie miesci !!

    Jesli w najblizszych dnich pbm nie bedzie rozwiazany w co watpie, nikt nic nei wie i nie rozumie, przyjezdzam (koszt astronomiczny), i zamykam wszystkie konta. Bank totalnie nieuczciwy, ekipa niekompetentna, manipulowanie klientem !!
    ZaletyNie ma
    WadyNiekompetencja personelu, przerost procedur nad usluga dla klienta, niedoksztalcenie pracownika na hotline, 185 roznych wercji w zaleznosci od osoby na linii ! Brak dostepu do konta w banku jest niezgodne z prawem. Bzank funkcjonuje nielegalnie ! Trzeba uruchomic UOKIK !! Goraco zachecam !
  • ~Ja / 2022-07-15 16:25
    Ocena: 1.00 / 5
    ten bank to jakaś porażka! niespodziewanie blokują konto firmowe z całą kasą bez ostrzeżenia celem bliżej niekreślonej wymyślonej przez nich weryfikacji danych!!!! I trzeba iść do oddziału , nawet jak jesteś zagranicą , to nie odblokują, bo nie i koniec.
    Jeszxze twierdzą, że wysłali maila, guzik prawda, maila nigdzie nie było! Bezczelność! Omijać z daleka !!!!
    ZaletyŻadnych
    WadyBezczelna blokada kont metodą na aktualizację danych
  • ~Jacek / 2021-11-03 10:07
    Ocena: 1.00 / 5
    Pojęcie banksterzy nie wzięło się z niczego. Jakość obsługi w tym banku jak i jego produkty to żywy przykład jak się traktuje klienta i jego pieniądze. Oprocentowanie 0,01 % i to pomimo podwyżki stóp procentowych, oczekiwanie na połączenie na infolinii 25 minut i nadal trwa. Bank z Francji i takie dno?
    ZaletyŁadne, nowe wnętrza
    Wadypraktycznie wszystko inne, długi czas oczekiwania na połączenie, niekompetentni bankierzy, kiepskie produkty
  • ~Jacek / 2021-11-04 14:39
    Ocena: 1.00 / 5
    Katastrofalny bank, obsługa biznesu to dno, nigdy nie uzyskasz pomocy, nigdy nic nie jest ich winą, nic nie mogą. Po tym jak wchłonęli Raiffeisen ciągły spadek jakości usług.
  • ~Jacek / 2023-12-11 10:18
    Ocena: 1.00 / 5
    Bank tragedia, uciekam od nich. Jestem klientem od ponad 10 lat ale to co wyprawiają teraz to dramat, brak doradców w oddziałach, odsyłają do infolinii gdzie zatrudniają chyba roboty albo ludzi, którzy też nic nie mogą "bo system". Uzyskanie głupiego wniosku o stanie zadłużenia przy kredycie hipotecznym to "do 30 dni"!!!! Skandal, zrobić wydruk i postawić pieczęć!!! Podsumowując dramat. Idę gdzie indziej a ich niech zamkną i zakopią głęboko pod ziemią.
  • ~Jan / 2021-07-08 18:37
    Ocena: 1.00 / 5
    Zamiast dbać o rozszerzanie oferty, jakość usług, dbałość o klienta pchają się w politykę.
    ZaletyTo już było i nie wróci
    WadyJak wyżej. Zamiast bankowością zajmują się polityką
  • ~Jan / 2022-12-26 08:41
    Ocena: 1.00 / 5
    Bank żeruje na swoich klientach. Omijajcie Bank BNP PARIBAS z daleka- naliczają nieuzasadnione koszty. Reklamacje rozpatruja arbitralnie
    Zdecydowanie nie polecam zawierania umow leasingowych.
  • ~JAN KOWAL / 2022-10-17 14:12
    Ocena: 1.00 / 5
    najgorszy bank w Radomiu ulica traugutta DLUGIE OCZEKIWANIE NA WYPLATE PIENIEDZY
    ZaletyNIE MA
    WadySA
  • ~Janusz / 2022-09-27 15:10
    Ocena: 1.00 / 5
    Panie z telefonicznej obslugi klienta, nie posiadają fachowej wiedzy, żeby odpowiedzieć na zadane pytania. Rozmawiałem z dwoma i dwie przerwały rozmowę, wyłączając się. Zapowiedź, ze rozmowa będzie nagrywana, nie może odpowiadać rzeczywistości. Gdyby ktoś kontrolowal rozmowy z klientami banku, doszłoby już dawno do wymiany nieudolnych pracownikow, zajmujących się telefoniczna obsługa klienta.
  • ~JArek / 2021-09-13 20:45
    Ocena: 1.00 / 5
    Dno z dna. Serio ten bank to tragedia. Mnóstwo ukrytych opłat, co chwila zmieniają się warunki.
    Zaletybrak
    Wadyza mało miejsca do wskazania wszystkich.
  • ~Jaxo / 2022-07-02 10:30
    Ocena: 1.00 / 5
    Obsługa osób w starszym wieku to po prostu nadużycie. Wykorzystują ich ograniczenia intelektualne poprzez swoje dyskryminujące procedury. Założenie dobrej lokaty to koszmar, obsługa niekompetentna albo arogancka, tak jak procedury Paribas. Podają sprzeczne informacje. Jak najdalej od tego banku!
    Zaletyobecnie żadnych zalet, Paribas to piękna wydmuszka
    WadyFatalne procedury, dyskryminacja osób starszych, utrudnianie dostępu do ofert, niekompetentni pracownicy (poza paroma wyjątkami)
  • ~Jerzy / 2021-12-08 10:09
    Ocena: 1.00 / 5
    Bank- porażka. Mam nadpłaty z zamkniętego konta ROR ,oraz z zamkniętego kredytu hipotecznego a złodzieje nie chcą przelać środków na konto podane w dyspozycji. Chcą żebym jeździł po śląsku i szukał oddziału z okienkiem kasowym i
    jeszcze sobie potrącą prowizję za wypłatę gotówki.
    Dodam ,że prawdopodobnie jest to złośliwość banku , gdyż nie jestem już ich klientem.
    Telefony i reklamacje nic nie dają.
    Dla mnie jest to złodziejstwo w białych kołnierzykach.
    ZaletyBrak
    WadyWszystko
  • ~Jerzy / 2022-04-19 14:38
    Ocena: 1.00 / 5
    Bardzo słaby Bank.
    Zaginęło mi 25 000 zł na koncie i nikt z konsultantów nie wie co się stał.
    Na czacie zadają pytania jak debilowi, po to tylko by udawać, że coś robią.
    Czas płynie, już 3 tygodnie i nic się nie dzieje.
    Wadyjak najgorsze
  • ~Jerzy / 2022-04-20 12:54
    Ocena: 1.00 / 5
    Giną pieniądze czyli brak na koncie a obsługa nic nie może. Bardzo słaby Bank.
    Wadywszystko
  • ~Jerzy / 2022-04-24 11:55
    Ocena: 1.00 / 5
    Bardzo słaby Bank.
    Zaginęło mi 25 000 zł na koncie i nikt z konsultantów nie wie co się stał. Czas mija i nic się nie dzieje. Konsultanci zadają nadal głupie pytania.
    Wadywszystko
Dodaj własną opinię »

Zobacz również

mBank
Ocena: 1.66, ilość opinii: 2069
PEKAO SA
Ocena: 1.84, ilość opinii: 1577
Santander Bank Polska (BZWBK)
Ocena: 1.86, ilość opinii: 1235
BOŚ Bank Ochrony Środowiska
Ocena: 4.80, ilość opinii: 1120
Millennium
Ocena: 1.82, ilość opinii: 1001
PKO Bank Polski
Ocena: 2.76, ilość opinii: 958
Play
Ocena: 1.39, ilość opinii: 4953
VECTRA
Ocena: 1.60, ilość opinii: 4630
Orange
Ocena: 1.41, ilość opinii: 4099
UPC Internet
Ocena: 1.81, ilość opinii: 3514
Netia Szybki Internet
Ocena: 2.02, ilość opinii: 3213
Plus
Ocena: 1.47, ilość opinii: 3180