Opiniuj.pl - strona główna

Opiniami warto się dzielić!

BGŻ BNP Paribas opinie

Ocena na podstawie 530 opinii

1.63 / 5

  • Obsługa klienta
    1.60
  • Oferta
    1.65
  • Prostota obsługi
    1.59

Dodaj własną opinię »

Sortuj wg: daty | oceny
  • ~JA / 2023-03-21 11:35
    Ocena: 1.33 / 5
    Nie polecam tego banku. Miałam kredyt gotówkowy, który chciałam wcześniej spłacić. W dniu spłaty otrzymałam potrzebną informację, po czym po 3 godzinach dzwoni pracownik, że mam niedopłatę. Następnie po dwóch dniach okazuje się, że mam jednak nadpłatę i nie mogą zamknąć kredytu, bo muszą przeksięgować nadpłatę. Oczywiście oni nie zadzwonili. Gdybym nie wykonała telefonu, to kredyt byłby nadal niezamknięty. Co lepsze. Kiedy po 2 dniach poszłam do banku w celu zamknięcia konta okazało się, że na kredycie jeszcze jest nadpłata i kredyt nadal nie jest zamknięty.
    Ta instytucja nie wie, co to profesjonalizm.
    Oczywiście od potwierdzenia zamknięcia kredytu na zaświadczenia muszę czekać kolejne 7 dni, gdzie z automatu na maila powinnam dostać taką informację.
    A na koniec najlepsze. Jak stwierdziłam przy pracownikowi banku, że z profesjonalizmem im nie po drodze, to stwierdził, że najważniejsze, że spłaciłam kredyt. Co za tekst!!! ŻENADA!
  • ~GG / 2023-03-20 16:17
    Ocena: 2.67 / 5
    OBSŁUGA KLIIENTA MASAKRA PANIE JAKBY PRACOWAŁY ZA KARE W TYM BANKU , BANK NIE PRZYJMUJE BILONU W EURO ŻENADA A KIEDYS ŚWIETNY BANK
  • ~November / 2023-03-17 13:27
    Ocena: 1.00 / 5
    Zablokowali konto bez żadnej informacji. Przez 2 tygodnia nie miałam pieniędzy na jedzenie i tramwaj. Nikt nie spieszył to konto odblokować. Nienawidzę. To jest najgorszy bank, z jakim miałam sprawę. Oni istnieją w zeszłym wieku. W innych bankach przez aplikacje można zmienić wszystkie dane osobiste. Tutaj wysyłają tylko papierowego lista na adres, gdzie już dawno nie mieszkam i nie sprawdzam pocztę, ponieważ wszyscy są postępowi i korzystają z telefonów i mailów. Ale nie, nie wszystkie. BNP jeszcze nie doszedł do tego. I do tego bardzo niemiłe i głupi pracowniki działu Poznania na Głogowskiej 113. Pani Kalina Badowska ignorowała mój problem i nie próbowała załatwić odblokowanie mojego konta. W końcu wyszła do mnie jakaś inna pani, żeby powiedzieć, że ja muszę jeszcze czekać na odblokowanie. 2 tygodnia ja nie miałam dostępu do pieniędzy, jaki dostałam za swoją pracę. To jest niedopuszczalne w 21 wieku. Nie korzystam już z tego banku i moja rodzina i przyjaciele też. Mam nadzieję, że w najbliższym czasie ten bank w ogóle przestanie działać przez brak klientów. W Polsce istnieje dużo nowoczesnych i progresywnych banków. Nie widzę sensu dowierzać swoje pieniędzy w takie gówno.
    Wadywszystko
  • ~Mag / 2023-03-16 18:09
    Ocena: 1.33 / 5
    Po 12 latach współpracy i obsługi moich firm oceniam ich na dno dna. Nigdy w swoim życiu nie spotkałem się z taką ignorancją, niekompetencją i celowym generowaniem problemów
    ZaletyBrak
    WadySzkoda gadać
  • ~FUCEK BNP / 2023-02-28 15:40
    Ocena: 2.33 / 5
    Wszystko pięknie kiedy BNP chce sprzedać produkt np. kredyt, a jak zainkasuje prowizje, to wtedy zaczynają się schody z każdą sprawą.
    Jedynie zakup nowych usług np. karty kredytowej to nie ma z tym problemu ale już jakakolwiek reklamacja to się bujaj człowieku.
    Pracownicy niekompetentni nastawieni tylko na sprzedaż i prowizje byle wyrobić widełki narzucone przez bank.

    Zgłosiłem, że chcę zamknąć jedną usługę w banku (spłacony kredyt na dość dużą kwotę) ponieważ po spłacie dalej widnieje w BIK jako kredyt udzielony) pajac z obsługi zamiast zamknąć tylko ten kredyt zamknął wszystkie usługi. Inne kredyty oprocentowane na 0% (zakupy w sklepach) stały się natychmiast wymagalne.
    Dzwoniłem do placówki i zgłaszałem reklamacje telefonicznie i przez bankowość elektroniczną - zero odzewu, jedynie monity z windykacji.

    Masakra najgorszy bank z jakim miałem styczność.
    Nigdy nie miałem opóźnień w spłatach. Dopilnuję aby wszystkie spółki w których jestem w radach nadzorczych nie skorzystały więcej z tych z łodzi ei. Sprawy nie odpuszczę skończy się w sądzie.
    Zaletybrak
    Wadyobsługa i nadużycia w zakresie zarządzania finansami
  • ~Adrian / 2023-02-25 16:15
    Ocena: 1.33 / 5
    Dno jeśli chodzi o opiekę i obsługę klienta. 9 razy zlecałem wyłączenie usługi na infolinii gdzie byłem zapewniany, że tym razem już będzie wszystko ok, 5 razy zlecałem zmianę daty pobierania spłaty raty i za każdym razem dostaję tel. od windykacji że pieniądze nie zostały zaksięgowane.
    Burdel, burdel i jeszcze raz wielki burdel.
    Nie szanujecie klienta, który od lat daje wam zarobek.
    Nie polecam nikomu wchodzić w ten przestarzały bank.
  • ~KUDLO / 2023-02-17 20:04
    Ocena: 1.67 / 5
    Napisze tak...krótko i na temat. Odradzam jeszcze raz odradzaM PARIBAS
    ZaletyBRAK
    WadyAZ ZA DUZO BY OPISAC
  • ~Henryk / 2023-02-10 13:38
    Ocena: 1.00 / 5
    Tylko zbierać opłaty na coraz większe własne premie, wpłata do wpłatomaty od kwoty 100zl wynosi 10zl! Złodzieje! Bankowość elektroniczna dla firm to jakaś kpina, jakość obsługi....nie ma żadnej, coraz mniej oddziałów a żeby wpłacić pieniądze do kasy trzeba jechać czasem 50 km! Likwiduje rachunek i idę do banku spółdzielczego bo przynajmniej jest Polski
    ZaletyBrak
    WadyWszystko
  • ~Zadowolony klient / 2023-02-10 09:46
    Ocena: 1.00 / 5
    Zwykłe ku..wy oszukańcze. Najgorszy Bank tylko wyłudza pieniądze. Je..bać BGŻ tak samo mocno jak PIS
    ZaletyŻadnych zalet
    WadyWszystkie wady
  • ~Matylda / 2023-01-31 17:16
    Ocena: 1.00 / 5
    Masakra. Bank nie odpowiada za to ze ma słabe zabezpieczenia i okradli mi konto. Utrudnienie w załatwianiu ponownego dostępu do konta, trwało to pare miesięcy.

    Nie polecam
    ZaletyBrak
    WadyPieniądze nie są bezpieczne, Słaba jakość obsługi klienta
  • ~Kasia / 2023-01-27 15:16
    Ocena: 1.00 / 5
    Na infolini niczego nie da się załatwić ponieważ pracują tam niekompetentne osoby nieznające się w ogóle na swojej pracy i nie chcace pracować. To są żarty. Najpierw pytania weryfikujące a potem władca infoliniowy nie może konta zobaczyć. Co za absurdalny bank. Ale najważniejsze jest to że jak się już miało tam konto a potem chce się je zamknąć to okazuje się to niemożliwe. Co pół roku przychodzą pisma z saldem które trzeba płacić. Place co pół roku i nie wiem za co bo nie wiem co można jeszcze zrobić żeby wreszcie zamknąć u nich konto.. Nic się nie da zrobić widzę, mają bałagan w dokumentach, nikt nic nie wie, mają gdzieś klienta. A pracownice infolini to już w ogóle żart-one w ogóle coś potrafią poza odebraniem telefonu?
  • ~Alan / 2023-01-24 20:23
    Ocena: 1.00 / 5
    Unikać banku jak ognia, ukryte opłaty, wszystko naliczają, łajzy jedne.
    Zaletyzero
    Wadyzłodzieje
  • ~Darek / 2023-01-23 23:57
    Ocena: 1.00 / 5
    Mija rok jak tacie zniknęły pieniądze z konta dla emeryta to poważna kwota .
    Bank twierdzi że jest czysty a platnosc dokonano karta za którą bank nieodpowiada.
    Jeżeli kartę odbieram w banku to tak samo jak bym kupił w innym banku beż możliwości reklamacji.Bank miał podać adres do siedziby nikt niewie Brak adresu z strony banku.
    Na zadawane pytania w tej sprawie wciąż odpowiada jeden i ten sam dział do którego niema numeru i czy ja jako klient mam pewność czy dany dzieł istnieje.
    Jak są problemy z bankiem to Brak numeru telefonu.Tylko jak kredyt chcesz wziąć to jest stos numeru telefonu.
    Nie polecam złodzieja.
    ZaletyBrak
    WadyNumery telefonu
  • ~aga / 2023-01-16 16:51
    Ocena: 1.00 / 5
    jeśli chcesz wpłacić (8,13)osobie mająjącą konto w banku paripas w kasie tego banku to musiesz przedstawić swó dowód osobisty jeśli sesteś spadkobiercą osoby która miała kredyt w banku parapas naliczają Ci odsetki dopóty nie spłacisz go w całości
    Wadysame wady
  • ~Lukasz / 2023-01-13 22:28
    Ocena: 2.00 / 5
    Posiadam kredyt hipoteczny - najgorszy bank w jakim miałem kredyt. Warunki przy zawarciu umowy dobre, ale co z tego, jeśli raty pobierają wg własnego widzi mi się, a nie wg harmonogramu. Sprawa będzie zgłaszana do KNF i UKOIK
    ZaletyNiskie oprocentowanie
    WadyNie dotrzymywanie umowy
    Niekompetencja obsługi
    Głupota pracowników (ekspert od hipoteki na infolinii twierdzi, gdy oprocentowanie spada ton logigcznym jest, że rata rośnie...)
  • ~Oszukana 44 / 2023-01-13 18:47
    Ocena: 1.00 / 5
    pisze na tym forum gdyz moze ktos mial podobna sytuacje ze bankomat nie wyplacil pieniedzy a po zlorzeniu reklamacji otrzymalam odpowiedz ze tranzakcja zostala przeprowadzona pomylnie, zero wyjasnienia czy byla proba podjecia kontaktu z bankiem do ktorego nalerzal bankomat czy z firma ktora bankomat obsluguje, a gdy zapytam czy moge miec wglad do dokumentacji w jaki sposob byla przeprowadzona reklamacja czy sie z kims kontaktowali slysze tylko jedno nie mozemy podac numeru telefonu do dzialu reklamacji. po prostu dramat jakis zeby nikt nie wiedzial gdzie sa moje pieniadze przeciez to bank chyba a nie fabryka gwozdzi. Bardzo prosze o pomoc
    Zaletyzalet brak
    Wadynie mila obsluga, pieniadze albo blokuja albo same znikaja nia wiadomo dokat masakra
  • ~Sylwia / 2023-01-13 18:03
    Ocena: 1.00 / 5
    Beznadziejna obsługa na infolinii!!! Nie da się dogadać! Pytania, na które żeby odpowiedzieć to trzeba siedzieć chyba z umową przed nosem bo człowiek z marszu nie jest w stanie odpowiedzieć! Rozumiem bezpieczeństwo, ale sposób weryfikacji - okropny!!!
  • ~Wściekły / 2023-01-04 01:09
    Ocena: 1.00 / 5
    Takiego syfu jak w tym pseudo-banku to nie ma chyba nigdzie indziej na świecie! Podpisanie umowy kredytowej z tymi szachrajami było jednym z większych błędów! Najpierw zmiana warunków przed samym umową, później problemy z wypłatą kredytu i zaniżanie wartości wniesionych własnych środków, co wiązało się z koniecznością kolejnej inspekcji - oczywiście na mój koszt! Prawdziwe schody i kłody pod nogi zaczęli rzucać jednak przy okazji refinansowania ich kredytu... Jeśli ktoś myślał, że można ich poprostu spłacić to był w wielkim błędzie. Wszelkie pisma o wysokości kwoty do spłaty wystawiają po złości ostatniego dnia (14 dzień od złożenia wniosku) dokument oczywiście słono kosztuje. W oddziałach nic nie wiedzą, pomimo że na wniosku zaznaczona była opcja dostarczenia pisma na @ to wystawili do oddziału z którego nikt nie raczył oczywiście poinformować, że pismo takowe do nich trafiło. Później pomimo wpłaty kwoty z ich zaświadczenia, okazało się że jest ona zbyt niska.. odrzucili wniosek o wcześniejszą spłatę. Wszystko po to, aby zapłacić kolejną ratę odsetkową! To mocny skrót przygód jakie spotkały nas na drodze współpracy z tym gniotem nazywanym dla zmylenia bankiem. Nikomu nie polecam i radzę trzymać się z daleka. Pomijam aspekty obsługi w placówce - nikt nic nie wie, brak obslugi kasowej, odsyłają do bankomatu, który nie działa - istna komedia!
    ZaletyZero
    WadyWszystko
  • ~sf / 2023-01-02 20:14
    Ocena: 1.00 / 5
    po co wam komórki na wizytówkach skoro odrzucanie połączenia
    Zaletytracenie czasu
  • ~Jan / 2022-12-26 08:41
    Ocena: 1.00 / 5
    Bank żeruje na swoich klientach. Omijajcie Bank BNP PARIBAS z daleka- naliczają nieuzasadnione koszty. Reklamacje rozpatruja arbitralnie
    Zdecydowanie nie polecam zawierania umow leasingowych.
Dodaj własną opinię »

Zobacz również

mBank
Ocena: 1.66, ilość opinii: 2037
PEKAO SA
Ocena: 1.83, ilość opinii: 1551
Santander Bank Polska (BZWBK)
Ocena: 1.86, ilość opinii: 1223
Millennium
Ocena: 1.81, ilość opinii: 986
BOŚ Bank Ochrony Środowiska
Ocena: 4.77, ilość opinii: 978
PKO Bank Polski
Ocena: 2.74, ilość opinii: 916
Play
Ocena: 1.39, ilość opinii: 4733
VECTRA
Ocena: 1.60, ilość opinii: 4525
Orange
Ocena: 1.40, ilość opinii: 3979
UPC Internet
Ocena: 1.81, ilość opinii: 3508
Netia Szybki Internet
Ocena: 2.02, ilość opinii: 3209
Plus
Ocena: 1.45, ilość opinii: 3065