Opiniuj.pl - strona główna

Opiniami warto się dzielić!

BGŻ BNP Paribas opinie

Ocena na podstawie 521 opinii

1.63 / 5

  • Obsługa klienta
    1.60
  • Oferta
    1.64
  • Prostota obsługi
    1.58

Dodaj własną opinię »

Sortuj wg: daty | oceny
  • ~Gospodarstwo Ogrodnicze / 2023-05-30 13:05
    Ocena: 1.00 / 5
    Oszuści, złodzieje i nic więcej. Przy podpisaniu umowy zatajają bardzo ważne informacje które wiążą się ze sporymi dodatkowymi kosztami
    ZaletyZero
    WadyWszystkie możliwe
  • ~Gość / 2022-03-14 12:34
    Ocena: 1.00 / 5
    To nie bank, to jest.... Proszę wszystkich uciekajcie z tego .... Kupowałem na allegro na raty 0% teraz bank za obsługę tego kredytu żąda ponad 14 %. Czy już w Polsce nie ma uczciwej instalacji państwowej. W jakim kraju przyszło nam żyć.
    ZaletyBrak
    WadyOszustwo i brak kompetencji
  • ~Góralka / 2022-06-02 22:37
    Ocena: 1.00 / 5
    Wysyłałam pieniądze z zagranicy na ich konto. Opłaty za przyjęcie przelewu były wysokie, gdzie ja z wysp płaciłam jedynie 0.50 centów, niezależnie od kwoty. Okazało się, że oddział w Zakopanem wypłacał duże kwoty osobie nieupoważnionej i wbrew mojej woli nie informując mnie jako właściciela. Pracownica banku p.Wioletta Stopka była zamieszana w ten proceder razem z panią Gruszka, podającą się za moją krewną. Kiedy chciałam założyć online banking okazało się, że konto oczyszczono ze środków i zamknięto, znów bez mojej wiedzy. Pisałam do nich, dzwoniłam, czekałam na wyjaśnienia i nic. Z czasem zablokowano też mojego maila. I szlag t...ł oszczędności pracy za granicą i spadek po mężu. Banksterzy, zwykła chazarska mafia pieniężna, żerująca na ludzkiej naiwności i nieznajomości bankowego, wewnętrznego prawa i sztuki manipulacji klientem
    ZaletyŻadne
    WadyCały system odbiegający od podstawowych standardów europejskich
  • ~GRAŻA / 2023-03-27 14:12
    Ocena: 1.00 / 5
    NIE POLECAM TEGO BANKU , NAJGORSZY BANK W POLSCE. PROBLEM Z PODSTAWOWĄ KOMUNIKACJĘ, NA INFOLINII PRACUJĄ LUDZIE KTÓRZY NIE MAJĄ POJĘCIA O PRODUKTACH BANKU I NIE POTRAFIĄ UDZIELIĆ PODSTAWOWYCH INFORMACJI. ODDZIAŁ W KTÓRYM BYŁAM POTRAKTOWAŁ MNIE JAK INTRUZA. JESZCZE RAZ NIE POLECAM , CHBA ŻE MASZ OCHOTĘ STRACIĆ NERWY.
    ZaletyBRAK
    WadyCAŁE MNÓSTWO
  • ~Hela / 2021-05-17 08:28
    Ocena: 1.00 / 5
    Tak się zastanawiam,czy pracują tam kompetentni ludzie?
    Mam kartę kredytową,która chce spłacić całkowicie,ale jak się okazało nie jest to takie proste.W dn.06.04.2021 wysłałam na @ BGŻ pismo z wypowiedzeniem karty i zamknięciem konta,oczywiście dostałam potwierdzenie, że dn.06.05.2021 wszystko będzie załatwione i zakończone,a tu zaskoczenie dni.13.05.2021 dalej karta aktywna i do konta dalej mam dostęp on-line,a co najlepsze pobierają opłatę za kartę w kwocie 9.00zl.Masakra jakaś,najgorszy bank z którym mam do czynienia,niby prosta rzecz a tyle problemów,ciekawa jestem ile jeszcze będę musiała czekać aby wszystko zostało zakończone pozytywnie.
    WadyBrak szacunku dla klienta,brak kompetencji,nieudolność działania,opieszałość,naciagactwo
  • ~Henryk / 2023-02-10 13:38
    Ocena: 1.00 / 5
    Tylko zbierać opłaty na coraz większe własne premie, wpłata do wpłatomaty od kwoty 100zl wynosi 10zl! Złodzieje! Bankowość elektroniczna dla firm to jakaś kpina, jakość obsługi....nie ma żadnej, coraz mniej oddziałów a żeby wpłacić pieniądze do kasy trzeba jechać czasem 50 km! Likwiduje rachunek i idę do banku spółdzielczego bo przynajmniej jest Polski
    ZaletyBrak
    WadyWszystko
  • ~irmina / 2024-10-07 17:13
    Ocena: 1.00 / 5
    Bardzo negatywna współpraca a raczej jej totalny brak. Jak dziś mi nie ogarnąć sprawy to zamykam konto i zabieram kasę z tego banku. Zablokowali bez uprzedzenia kartę płatniczą..a powód...brak aktualizacji danych z dowodu osobistego. Uwaga, dowód wydany bezterminowo,więc może ktoś mnie oświeci co tu można aktualizować. Nie można zmiany wykonać przez platformę internetową . Wysłali SMS żeby zgłosić się do placówki banku. Jasne będę ciegnela że sobą prawie 80 letnią osobę, bo ktoś nie potrafi czytać tego co ma w dokumentach
    WadyTotalne lekceważenie, empatia poniżej zera
  • ~Iwa / 2021-06-25 07:40
    Ocena: 1.00 / 5
    Kupilam sprzęt na raty w banku BNP Paribas. Potem wzięłam pożyczkę konsolidacyjną w innym banku który spłacił wszystkie moje zadłużenia, przelał mi resztę kasy i przez ponad rok żyłam w błogiej nieświadomości, że mam tylko jedną pożyczkę. Nagle otrzymałam pismo z windykacji, że zalegam pieniądze. Okazało się że Paribas jak żaden inny bank w umowie umieścił drugi nr rachunku do splaty wcześniejszej. I mimo ze tytuł spłaty był CALKOWITA SPLATA POZYCZKI NR, to nie odesłał pieniędzy, mimo błednego nr rachunku, nie skontaktował się, tylko sobie przez ponad rok pobierał z rachunku raty, a potem zażądał ode mnie kolejnych odsetek za ten rok. Złodziejskie praktyki służące naciąganiu nieswiadomych klientów. Nigdy wiecej żadnego produktu tego banku. Trzeba się cały czas oglądać za siebie, bo bank wykorzysta wszelkie kruczki prawne żeby wydoić klienta
    ZaletyBrak
    WadyCała działalność
  • ~Iwona / 2022-04-10 06:28
    Ocena: 1.00 / 5
    Odkładałam przez 6 lat na stare lata w IKE. Teraz z ponad odłożonych 37 tysięcy mam niespełna 35 tysięcy . PNPParibas ukradł mnie 2335 tysięcy z ciężko zapracowanych pieniędzy. Bo???? wojna! Nie mam siły i nerwów na to oszustwo!
    ZaletyŻADNE
    WadyZLODZIEJSTWO
  • ~Izabela / 2023-10-12 16:12
    Ocena: 1.00 / 5
    Jestem bardzo długi czas klientką tęgo banku...ostatnio wnioskowałem o kredyt oczteiscue decyzja negatywna...brak indywidualnego podejścia do klienta....za nic mają długoletnich klientów...i to przeważyło że będę zamykać konta i ucinac współpracę z tym bankier
    ZaletyBrak
    WadyBrak profesjonalizmu, biurokracja
  • ~J-M / 2022-06-12 13:38
    Ocena: 1.00 / 5
    Obsluga klienta - skandaliczny poziom ! Mieszkam za granica i od prawie 2 tygodni nie przychodza mi na komorke kody autoryzacyjne do transakcji . Mam wiec zablokowany dostep do srodkow. Slawetna aplikacja Go Moble nie chce sie uaktywniec - kod nie przychodzi choc przez lata wszystko funkcjonowalo w miare normalnie.
    Rozmowy z 25 konsultantami - totalnie bezprzedmiotowe i sterylne. Ich tematem sa procedury, ktorych nie znaja i ciagle weryfikuje, nie zas rozwiazanie problemu. totalna strata czasu, personel niekompetentny, zablokowane dzwonienie do klienta zagranicznego bo ..... system nie ma Roemingu !!!!!! To sie w glowie nie miesci !!

    Jesli w najblizszych dnich pbm nie bedzie rozwiazany w co watpie, nikt nic nei wie i nie rozumie, przyjezdzam (koszt astronomiczny), i zamykam wszystkie konta. Bank totalnie nieuczciwy, ekipa niekompetentna, manipulowanie klientem !!
    ZaletyNie ma
    WadyNiekompetencja personelu, przerost procedur nad usluga dla klienta, niedoksztalcenie pracownika na hotline, 185 roznych wercji w zaleznosci od osoby na linii ! Brak dostepu do konta w banku jest niezgodne z prawem. Bzank funkcjonuje nielegalnie ! Trzeba uruchomic UOKIK !! Goraco zachecam !
  • ~Ja / 2022-07-15 16:25
    Ocena: 1.00 / 5
    ten bank to jakaś porażka! niespodziewanie blokują konto firmowe z całą kasą bez ostrzeżenia celem bliżej niekreślonej wymyślonej przez nich weryfikacji danych!!!! I trzeba iść do oddziału , nawet jak jesteś zagranicą , to nie odblokują, bo nie i koniec.
    Jeszxze twierdzą, że wysłali maila, guzik prawda, maila nigdzie nie było! Bezczelność! Omijać z daleka !!!!
    ZaletyŻadnych
    WadyBezczelna blokada kont metodą na aktualizację danych
  • ~Jacek / 2021-11-03 10:07
    Ocena: 1.00 / 5
    Pojęcie banksterzy nie wzięło się z niczego. Jakość obsługi w tym banku jak i jego produkty to żywy przykład jak się traktuje klienta i jego pieniądze. Oprocentowanie 0,01 % i to pomimo podwyżki stóp procentowych, oczekiwanie na połączenie na infolinii 25 minut i nadal trwa. Bank z Francji i takie dno?
    ZaletyŁadne, nowe wnętrza
    Wadypraktycznie wszystko inne, długi czas oczekiwania na połączenie, niekompetentni bankierzy, kiepskie produkty
  • ~Jacek / 2021-11-04 14:39
    Ocena: 1.00 / 5
    Katastrofalny bank, obsługa biznesu to dno, nigdy nie uzyskasz pomocy, nigdy nic nie jest ich winą, nic nie mogą. Po tym jak wchłonęli Raiffeisen ciągły spadek jakości usług.
  • ~Jacek / 2023-12-11 10:18
    Ocena: 1.00 / 5
    Bank tragedia, uciekam od nich. Jestem klientem od ponad 10 lat ale to co wyprawiają teraz to dramat, brak doradców w oddziałach, odsyłają do infolinii gdzie zatrudniają chyba roboty albo ludzi, którzy też nic nie mogą "bo system". Uzyskanie głupiego wniosku o stanie zadłużenia przy kredycie hipotecznym to "do 30 dni"!!!! Skandal, zrobić wydruk i postawić pieczęć!!! Podsumowując dramat. Idę gdzie indziej a ich niech zamkną i zakopią głęboko pod ziemią.
  • ~Jan / 2021-07-08 18:37
    Ocena: 1.00 / 5
    Zamiast dbać o rozszerzanie oferty, jakość usług, dbałość o klienta pchają się w politykę.
    ZaletyTo już było i nie wróci
    WadyJak wyżej. Zamiast bankowością zajmują się polityką
  • ~Jan / 2022-12-26 08:41
    Ocena: 1.00 / 5
    Bank żeruje na swoich klientach. Omijajcie Bank BNP PARIBAS z daleka- naliczają nieuzasadnione koszty. Reklamacje rozpatruja arbitralnie
    Zdecydowanie nie polecam zawierania umow leasingowych.
  • ~JAN KOWAL / 2022-10-17 14:12
    Ocena: 1.00 / 5
    najgorszy bank w Radomiu ulica traugutta DLUGIE OCZEKIWANIE NA WYPLATE PIENIEDZY
    ZaletyNIE MA
    WadySA
  • ~Janusz / 2022-09-27 15:10
    Ocena: 1.00 / 5
    Panie z telefonicznej obslugi klienta, nie posiadają fachowej wiedzy, żeby odpowiedzieć na zadane pytania. Rozmawiałem z dwoma i dwie przerwały rozmowę, wyłączając się. Zapowiedź, ze rozmowa będzie nagrywana, nie może odpowiadać rzeczywistości. Gdyby ktoś kontrolowal rozmowy z klientami banku, doszłoby już dawno do wymiany nieudolnych pracownikow, zajmujących się telefoniczna obsługa klienta.
  • ~JArek / 2021-09-13 20:45
    Ocena: 1.00 / 5
    Dno z dna. Serio ten bank to tragedia. Mnóstwo ukrytych opłat, co chwila zmieniają się warunki.
    Zaletybrak
    Wadyza mało miejsca do wskazania wszystkich.
Dodaj własną opinię »

Zobacz również

mBank
Ocena: 1.66, ilość opinii: 2016
PEKAO SA
Ocena: 1.81, ilość opinii: 1533
Santander Bank Polska (BZWBK)
Ocena: 1.86, ilość opinii: 1209
Millennium
Ocena: 1.81, ilość opinii: 974
PKO Bank Polski
Ocena: 2.72, ilość opinii: 888
BOŚ Bank Ochrony Środowiska
Ocena: 4.74, ilość opinii: 842
Play
Ocena: 1.39, ilość opinii: 4595
VECTRA
Ocena: 1.60, ilość opinii: 4456
Orange
Ocena: 1.40, ilość opinii: 3924
UPC Internet
Ocena: 1.81, ilość opinii: 3501
Netia Szybki Internet
Ocena: 2.02, ilość opinii: 3202
Plus
Ocena: 1.45, ilość opinii: 2975