Jedynie zakup nowych usług np. karty kredytowej to nie ma z tym problemu ale już jakakolwiek reklamacja to się bujaj człowieku.
Pracownicy niekompetentni nastawieni tylko na sprzedaż i prowizje byle wyrobić widełki narzucone przez bank.
Zgłosiłem, że chcę zamknąć jedną usługę w banku (spłacony kredyt na dość dużą kwotę) ponieważ po spłacie dalej widnieje w BIK jako kredyt udzielony) pajac z obsługi zamiast zamknąć tylko ten kredyt zamknął wszystkie usługi. Inne kredyty oprocentowane na 0% (zakupy w sklepach) stały się natychmiast wymagalne.
Dzwoniłem do placówki i zgłaszałem reklamacje telefonicznie i przez bankowość elektroniczną - zero odzewu, jedynie monity z windykacji.
Masakra najgorszy bank z jakim miałem styczność.
Nigdy nie miałem opóźnień w spłatach. Dopilnuję aby wszystkie spółki w których jestem w radach nadzorczych nie skorzystały więcej z tych z łodzi ei. Sprawy nie odpuszczę skończy się w sądzie.
Zaletybrak
Wadyobsługa i nadużycia w zakresie zarządzania finansami