Opiniuj.pl - strona główna

Opiniami warto się dzielić!

BGŻ BNP Paribas opinie

Ocena na podstawie 502 opinii

1.63 / 5

  • Obsługa klienta
    1.60
  • Oferta
    1.64
  • Prostota obsługi
    1.59

Dodaj własną opinię »

Sortuj wg: daty | oceny
  • ~Henryk / 2023-02-10 13:38
    Ocena: 1.00 / 5
    Tylko zbierać opłaty na coraz większe własne premie, wpłata do wpłatomaty od kwoty 100zl wynosi 10zl! Złodzieje! Bankowość elektroniczna dla firm to jakaś kpina, jakość obsługi....nie ma żadnej, coraz mniej oddziałów a żeby wpłacić pieniądze do kasy trzeba jechać czasem 50 km! Likwiduje rachunek i idę do banku spółdzielczego bo przynajmniej jest Polski
    ZaletyBrak
    WadyWszystko
  • ~Zadowolony klient / 2023-02-10 09:46
    Ocena: 1.00 / 5
    Zwykłe ku..wy oszukańcze. Najgorszy Bank tylko wyłudza pieniądze. Je..bać BGŻ tak samo mocno jak PIS
    ZaletyŻadnych zalet
    WadyWszystkie wady
  • ~Matylda / 2023-01-31 17:16
    Ocena: 1.00 / 5
    Masakra. Bank nie odpowiada za to ze ma słabe zabezpieczenia i okradli mi konto. Utrudnienie w załatwianiu ponownego dostępu do konta, trwało to pare miesięcy.

    Nie polecam
    ZaletyBrak
    WadyPieniądze nie są bezpieczne, Słaba jakość obsługi klienta
  • ~Kasia / 2023-01-27 15:16
    Ocena: 1.00 / 5
    Na infolini niczego nie da się załatwić ponieważ pracują tam niekompetentne osoby nieznające się w ogóle na swojej pracy i nie chcace pracować. To są żarty. Najpierw pytania weryfikujące a potem władca infoliniowy nie może konta zobaczyć. Co za absurdalny bank. Ale najważniejsze jest to że jak się już miało tam konto a potem chce się je zamknąć to okazuje się to niemożliwe. Co pół roku przychodzą pisma z saldem które trzeba płacić. Place co pół roku i nie wiem za co bo nie wiem co można jeszcze zrobić żeby wreszcie zamknąć u nich konto.. Nic się nie da zrobić widzę, mają bałagan w dokumentach, nikt nic nie wie, mają gdzieś klienta. A pracownice infolini to już w ogóle żart-one w ogóle coś potrafią poza odebraniem telefonu?
  • ~Alan / 2023-01-24 20:23
    Ocena: 1.00 / 5
    Unikać banku jak ognia, ukryte opłaty, wszystko naliczają, łajzy jedne.
    Zaletyzero
    Wadyzłodzieje
  • ~Darek / 2023-01-23 23:57
    Ocena: 1.00 / 5
    Mija rok jak tacie zniknęły pieniądze z konta dla emeryta to poważna kwota .
    Bank twierdzi że jest czysty a platnosc dokonano karta za którą bank nieodpowiada.
    Jeżeli kartę odbieram w banku to tak samo jak bym kupił w innym banku beż możliwości reklamacji.Bank miał podać adres do siedziby nikt niewie Brak adresu z strony banku.
    Na zadawane pytania w tej sprawie wciąż odpowiada jeden i ten sam dział do którego niema numeru i czy ja jako klient mam pewność czy dany dzieł istnieje.
    Jak są problemy z bankiem to Brak numeru telefonu.Tylko jak kredyt chcesz wziąć to jest stos numeru telefonu.
    Nie polecam złodzieja.
    ZaletyBrak
    WadyNumery telefonu
  • ~aga / 2023-01-16 16:51
    Ocena: 1.00 / 5
    jeśli chcesz wpłacić (8,13)osobie mająjącą konto w banku paripas w kasie tego banku to musiesz przedstawić swó dowód osobisty jeśli sesteś spadkobiercą osoby która miała kredyt w banku parapas naliczają Ci odsetki dopóty nie spłacisz go w całości
    Wadysame wady
  • ~Lukasz / 2023-01-13 22:28
    Ocena: 2.00 / 5
    Posiadam kredyt hipoteczny - najgorszy bank w jakim miałem kredyt. Warunki przy zawarciu umowy dobre, ale co z tego, jeśli raty pobierają wg własnego widzi mi się, a nie wg harmonogramu. Sprawa będzie zgłaszana do KNF i UKOIK
    ZaletyNiskie oprocentowanie
    WadyNie dotrzymywanie umowy
    Niekompetencja obsługi
    Głupota pracowników (ekspert od hipoteki na infolinii twierdzi, gdy oprocentowanie spada ton logigcznym jest, że rata rośnie...)
  • ~Oszukana 44 / 2023-01-13 18:47
    Ocena: 1.00 / 5
    pisze na tym forum gdyz moze ktos mial podobna sytuacje ze bankomat nie wyplacil pieniedzy a po zlorzeniu reklamacji otrzymalam odpowiedz ze tranzakcja zostala przeprowadzona pomylnie, zero wyjasnienia czy byla proba podjecia kontaktu z bankiem do ktorego nalerzal bankomat czy z firma ktora bankomat obsluguje, a gdy zapytam czy moge miec wglad do dokumentacji w jaki sposob byla przeprowadzona reklamacja czy sie z kims kontaktowali slysze tylko jedno nie mozemy podac numeru telefonu do dzialu reklamacji. po prostu dramat jakis zeby nikt nie wiedzial gdzie sa moje pieniadze przeciez to bank chyba a nie fabryka gwozdzi. Bardzo prosze o pomoc
    Zaletyzalet brak
    Wadynie mila obsluga, pieniadze albo blokuja albo same znikaja nia wiadomo dokat masakra
  • ~Sylwia / 2023-01-13 18:03
    Ocena: 1.00 / 5
    Beznadziejna obsługa na infolinii!!! Nie da się dogadać! Pytania, na które żeby odpowiedzieć to trzeba siedzieć chyba z umową przed nosem bo człowiek z marszu nie jest w stanie odpowiedzieć! Rozumiem bezpieczeństwo, ale sposób weryfikacji - okropny!!!
  • ~Wściekły / 2023-01-04 01:09
    Ocena: 1.00 / 5
    Takiego syfu jak w tym pseudo-banku to nie ma chyba nigdzie indziej na świecie! Podpisanie umowy kredytowej z tymi szachrajami było jednym z większych błędów! Najpierw zmiana warunków przed samym umową, później problemy z wypłatą kredytu i zaniżanie wartości wniesionych własnych środków, co wiązało się z koniecznością kolejnej inspekcji - oczywiście na mój koszt! Prawdziwe schody i kłody pod nogi zaczęli rzucać jednak przy okazji refinansowania ich kredytu... Jeśli ktoś myślał, że można ich poprostu spłacić to był w wielkim błędzie. Wszelkie pisma o wysokości kwoty do spłaty wystawiają po złości ostatniego dnia (14 dzień od złożenia wniosku) dokument oczywiście słono kosztuje. W oddziałach nic nie wiedzą, pomimo że na wniosku zaznaczona była opcja dostarczenia pisma na @ to wystawili do oddziału z którego nikt nie raczył oczywiście poinformować, że pismo takowe do nich trafiło. Później pomimo wpłaty kwoty z ich zaświadczenia, okazało się że jest ona zbyt niska.. odrzucili wniosek o wcześniejszą spłatę. Wszystko po to, aby zapłacić kolejną ratę odsetkową! To mocny skrót przygód jakie spotkały nas na drodze współpracy z tym gniotem nazywanym dla zmylenia bankiem. Nikomu nie polecam i radzę trzymać się z daleka. Pomijam aspekty obsługi w placówce - nikt nic nie wie, brak obslugi kasowej, odsyłają do bankomatu, który nie działa - istna komedia!
    ZaletyZero
    WadyWszystko
  • ~sf / 2023-01-02 20:14
    Ocena: 1.00 / 5
    po co wam komórki na wizytówkach skoro odrzucanie połączenia
    Zaletytracenie czasu
  • ~Jan / 2022-12-26 08:41
    Ocena: 1.00 / 5
    Bank żeruje na swoich klientach. Omijajcie Bank BNP PARIBAS z daleka- naliczają nieuzasadnione koszty. Reklamacje rozpatruja arbitralnie
    Zdecydowanie nie polecam zawierania umow leasingowych.
  • ~Ewa / 2022-12-16 10:31
    Ocena: 1.00 / 5
    Samo zło , zła obsługa złośliwe nierozpatrywanie reklamacji
    WadyTylko wady
  • ~Are / 2022-12-12 22:24
    Ocena: 1.00 / 5
    Pełnomocnictwo urzędnika państwowego jakim jest notariusz nie ma dla nich żadnego znaczenia. Nie mogę od dwóch miesięcy zrezygnować z karty mojej niepełnosprawnej, niewychodzacej mamy, bo nie i co nam Pani zrobi. A opłatę za kartę wciąż naliczają.
    ZaletyZero.
  • ~Ktoś / 2022-12-09 13:36
    Ocena: 1.00 / 5
    Najgorszy bank , z najwredniejszą obsługą jaką się spotkałam! Już nigdy do Was nie wrócę i zaznaczam każdemu kogo znam aby od was odeszli !
    WadyNie miły , nie pomocny.
  • ~Maja / 2022-11-30 12:53
    Ocena: 1.00 / 5
    ten bank to katastrofa ,jedna nieopłacona w terminie faktura porusza machinę płacenia ponaglenia od ponaglenia !!!! efekt zamkniętego koła ,nigdy ,nigdy więcej nie będę miała nic do czynienia z tym bankiem
    Zaletyżadnych
  • ~Zawiedziona / 2022-11-28 13:42
    Ocena: 1.50 / 5
    Założenie konta przez stronę to masakra. Trzykrotnie próbowałam i albo zły plik ze zdjęciem albo prześwietlone, albo nie wiadomo co. Dane wrażliwe w kosmosie. Nie założę konta ,bo widocznie mam nie założyć. Opinie poniżej pokazały mi że słusznie.
    Zaletybrak
    WadyHmmm domyślnie wszystkie
  • ~Aldek / 2022-11-14 13:40
    Ocena: 1.00 / 5
    Uciekajcie z tego banku jak szybko możecie !!!! W moim przypadku po rozwiązaniu umowy na kartę kredytową ,wysłali mi nową kartę - której nawiasem mówiąc nie otrzymałem.W tym miesiącu tj. po roku znalazłem w SPAM informacje o zadłużeniu na karcie z tytułu opłaty za prowadzenie karty /za ostatnie dwa miesiące +odsetki od nie terminowej spłaty/.Wszedłem więc na konto karty i wtedy dowiedziałem się że rok temu wysłano mi kartę/. Złożyłem więc reklamacje o anulowanie opłat i rozwiązanie umowy na prowadzenie karty / jak się zorientowałem rozwiązanie umowy które załatwiałem rok temu w Oddziale Banku nie było skuteczne/. Reklamacja została rozpatrzona negatywnie ponieważ karta została wysłana ale poinformowano mnie że mogę ponownie złożyć reklamacje co zrobiłem. Do tej pory na drugą reklamacje nie dostałem odpowiedzi pomimo że karta - chyba ,że jako dopowiedz potraktować telefon z windykacji o konieczności spłacie zadłużenia.Po drugim telefonie z windykacji zapłaciłem niesłusznie naliczone opłaty i odsetki mimo ,że karta nawet w Banu zapisana jest jako nie wysłana-nieuruchomiona ,ale uznałem że szkoda mojego zdrowia! Uważam że w ten sposób Bank żeruje na swoich klientach. Omijajcie Bank BGZ BNP PARIBAS z daleka- nie tylko naliczają nie uzasadnione koszty ,ale bardzo utrudniają rozwiązanie z nimi umowy.
  • ~Patrycja / 2022-11-10 14:17
    Ocena: 1.00 / 5
    Obsługa w tym banku z miesiąca na miesiąc jest coraz to gorsza
Dodaj własną opinię »

Zobacz również

mBank
Ocena: 1.66, ilość opinii: 1999
PEKAO SA
Ocena: 1.78, ilość opinii: 1513
Santander Bank Polska (BZWBK)
Ocena: 1.86, ilość opinii: 1201
Millennium
Ocena: 1.80, ilość opinii: 962
PKO Bank Polski
Ocena: 2.68, ilość opinii: 851
ING Bank Śląski
Ocena: 1.79, ilość opinii: 819
Play
Ocena: 1.39, ilość opinii: 4411
VECTRA
Ocena: 1.60, ilość opinii: 4399
Orange
Ocena: 1.40, ilość opinii: 3871
UPC Internet
Ocena: 1.81, ilość opinii: 3491
Netia Szybki Internet
Ocena: 2.02, ilość opinii: 3198
Plus
Ocena: 1.44, ilość opinii: 2904