strona 13 z 27
- « poprzednia
- 1 ...
- 11
- 12
- 13
- 14
- 15
- nastepna »
-
~Zażenowany / 2023-04-15 13:38
Żenada jakich mało, spłata karty kredytowej przy użyciu blik, a jaki efekt? Trzeba czekać żeby spłata została zaksięgowania w najbliższym dniu roboczym, pomimo że środki z blik mają od razu. A ja bez środków na koncie i na karcie kredytowej :/ -
-
~Wiktor / 2023-04-15 08:38
Masakra jakaś poszedłem do banku po wypłatę środków to nie dość że nie wypłacić to jeszcze kobieta zmieniła mi autoryzacje z mobilnej na SMS bez mojej zgody następnie zablokowana serwisy złożyłem reklamacje to na drugi dzień. Zablokowali mi konto i ani środków wypłacić ani nic masakra jakaś nawet nie zakładajcie tego konta ostrzegam ZaletyBrakWadyObsługa -
~Tomasz / 2023-04-14 10:38
ŻENADA!! Spłaciłem kredyt w całości wcześniej na podany specjalnie do tego celu rachunek. Było to 11 miesięcy temu, a do dziś nękają mnie telefonami z windykacji oraz powiadomieniami sms o zaległościach. Mam pismo od pani dyrektor potwierdzające tą spłatę, mam pozytywnie rozpatrzoną reklamację, w której jasno stoi, że mieli błąd systemu, że kredyt faktycznie zamknięty. Udało mi się nawet wyrwać kilka złotych rekompensaty za nerwy, pisanie skarg i reklamacji i co... i nic. dalej dzwonią, że kredyt nie spłacony. 11 miesięcy gehenny z bandą debili i nieuków, bo pismo od pani dyrektor nawet z błędami przyszło... ZaletyBRAK BRAK BRAK!!!Wadybrak kompetencji, pracownicy nadają się do łopaty jedynie -
~Sebastian / 2023-04-13 14:32
Nie wiem do czego ten bank się nadaje ale na pewno się nie nadaje do transakcji walutowych, przesłanie dolarów od nich do pko trwa dzień plus 2 dni mimo że na stronie podają co innego, gołąb by szybciej doleciał z tymi pieniędzmi a w dodatku za przelew zapłaciłem 66zł , nie polecam -
~SMN Kętrzyn / 2023-04-13 10:07
Profesjonalna i miła obsługa. Współpraca na wysokim poziomie. Od wielu lat korzystamy z usług placówki w Kętrzynie i nigdy się nie zawiedliśmy. -
~Tomasz / 2023-04-12 10:17
3 kredyty w różnym czasie zawarte na przyzwoitych warunkach. Zawarcie umowy kredytu ok ale późniejsza obsługa to tragedia.
Po spłacie jednego kredytu na kilkanaście tysięcy poprosiłem o jego zamknięcie aby nie widniała informacja w BIK że kredyt wisi pomimo spłaty (najczęstsza praktyka tego banku otwierają rachunek z limitem w karcie jako kredyt i dopóki go się nie zamknie wisi informacja BIK).
Pracownik banku dał ciała i zamknął również drugi kredyt, który był jeszcze spłacany (oprocentowanie 0%) i cała pozostała kwota przeszła w stan wymagalności. Kilkukrotnie monitowałem telefonicznie (dodzwonić się to masakra) oraz przez wiadomości w koncie bankowym wiecznie odpowiedzi, że czegoś brakuje, że nie mogą sprawdzić itd. Pomimo złożonej reklamacji brak odzewu tylko windykacja przez bank i przez firmę. Żenada, zero kontaktu w sprawie reklamacji - rozpatrywanie dwa miesiące od pierwszego zgłoszenia, aż się wkurzyłem i spłaciłem całość.
Jak już mogłem dojechać do oddziału to stwierdzili, że już za późno i nie mogą nic zrobić (infolinia informowała że wyjaśnić mogę to tylko w oddziale) zaproponowali restrukturyzację ale oczywiście miałbym zapłacić ponownie frycowe (prowizję) od w sumie nowego kredytu - parodia.
Dział reklamacji i restrukturyzacji to ta sama pani z windykacji czyli mają totalnie w du... klienta. Ani przepraszam ani pocałuj mnie w d...
Pozamykałem wszystkie rachunki w tym banku i już nigdy nie zarobią na mnie ani złotówki.ZaletybrakWadyniekompetencja pracowników
niejasne zasady rozliczania
brak szacunku do klienta
brak reakcji na złożone reklamacje
brak kontaktu do oddziału tylko kontakt przez infolinię, która i tak nic nie może oprócz wsparcia technicznego np. reset hasła.
nie działa zmiana hasła logowania do bankowości elektronicznej - za każdym razem wywala napis proszę o kontakt z infolinią - i 30 minut w plecy. -
~Majka / 2023-04-11 17:48
Podnoszą opłatę za kartę. Informują tylko na koncie . Kto nie ma komputera , tylko smartfon , to ciężko jest doczytać drobny druczek . Najpierw było zero i miałam mieć cały czas zero , potem 5 zł , obecnie 7 zł . Nie polecam to co wypisują to nie prawda. Szukam innego banku tego mam dość -
~Kasi / 2023-04-11 10:00
Najgorszy bank, w którym kiedykolwiek miałam konto. Żeby zmienić nazwisko w banku po ślubie, to proszą o przedstawienie umowy najmu, i umowy o prace !!! Żenada
Nie polecam.
Aplikacja ciagle nie działa, przelewy idą czasami ponad dobę, gdy u konkurencji 10 min.ZaletyBrak zaletWadyWszystko co opisałam wyżej.Słaba obsługa klienta. -
-
~Anita / 2023-04-07 11:36
Najlepszy bank w jakim kiedykolwiek coś musiałam zakleić. Gubią dokumenty. I potem udają zaskoczenie.
Jeden pracownik, kolejka 20 osób.
Oddział w Piasecznie to istna masakra. Nigdy nie udało się nic załatwić żeby nie obyło się bez czekania ponad godzinę lub z innymi problemami.ZaletyBrakWadySame wady -
~Bh / 2023-04-06 23:17
Czekam godzinami na sms potwierdzenie płatności i jest proszę Państwa! Drugiego dnia 10 smsow bo już nie miałam cierpliwości ! SYF TOTALNY! -
~noname / 2023-04-03 16:09
Bank nie wysyła wymaganej komunikacji. O wszystko trzeba składać reklamacje! Z dnia na dzień wprowadzają prowizje bez powiadomienia! -
~Marcin 1976 / 2023-04-03 11:20
Miałem w swoim prawie 50 letnim życiu konta założone w kilku bankach ,ale takiego dziadostwa jak BNP Paribas nigdy. W styczniu 2022 roku włamano się na moje konto i dokonano kradzieży (prawdopodobnie poprzez dokonanie zakupów, na co wskazywały nierówne kwoty , które zostały wydane ) znacznej ilości zgromadzonych tam środków finansowych. Miejscem kradzieży była Hiszpania, a ja w tym czasie przebywałem w pracy w Polsce i nigdy wcześniej nie byłem w Hiszpanii... Bank poinformował mnie o tym po fakcie zaznaczając ,że to ja dopuściłem się zaniedbania i za moją zgoda musiało dojść do nieautoryzowanyvh transakcji . Rzecznik Finansowy , do którego zwróciłem się o pomoc uznał winę banku , natomiast bank upiera się przy swoim i jeszcze obciążył mnie za przewalutowanie, ponieważ transakcje wykonano w euro. Złodzieje jak gorszych nie ma . Chcecie żeby Wasze pieniądze były bezpieczne to omijajcie ten syf z daleka... -
~GRAŻA / 2023-03-27 14:12
NIE POLECAM TEGO BANKU , NAJGORSZY BANK W POLSCE. PROBLEM Z PODSTAWOWĄ KOMUNIKACJĘ, NA INFOLINII PRACUJĄ LUDZIE KTÓRZY NIE MAJĄ POJĘCIA O PRODUKTACH BANKU I NIE POTRAFIĄ UDZIELIĆ PODSTAWOWYCH INFORMACJI. ODDZIAŁ W KTÓRYM BYŁAM POTRAKTOWAŁ MNIE JAK INTRUZA. JESZCZE RAZ NIE POLECAM , CHBA ŻE MASZ OCHOTĘ STRACIĆ NERWY. ZaletyBRAKWadyCAŁE MNÓSTWO -
~Honcia / 2023-03-22 15:37
Nie polecam.W momencie zablokowania konta przez komornika nie można samodzielnie korzystać z karty z przelewów. Kwotę wolną od zajęć można jedynie wypłacić w banku z prowizją.Koszmar.Inne banki rewelacja z korzystania z kwoty wolnej od zajęć komorniczych. Tutaj porażka. ZaletyBrakWadyBrak ukłonu w stronę klienta banku. -
~JA / 2023-03-21 11:35
Nie polecam tego banku. Miałam kredyt gotówkowy, który chciałam wcześniej spłacić. W dniu spłaty otrzymałam potrzebną informację, po czym po 3 godzinach dzwoni pracownik, że mam niedopłatę. Następnie po dwóch dniach okazuje się, że mam jednak nadpłatę i nie mogą zamknąć kredytu, bo muszą przeksięgować nadpłatę. Oczywiście oni nie zadzwonili. Gdybym nie wykonała telefonu, to kredyt byłby nadal niezamknięty. Co lepsze. Kiedy po 2 dniach poszłam do banku w celu zamknięcia konta okazało się, że na kredycie jeszcze jest nadpłata i kredyt nadal nie jest zamknięty.
Ta instytucja nie wie, co to profesjonalizm.
Oczywiście od potwierdzenia zamknięcia kredytu na zaświadczenia muszę czekać kolejne 7 dni, gdzie z automatu na maila powinnam dostać taką informację.
A na koniec najlepsze. Jak stwierdziłam przy pracownikowi banku, że z profesjonalizmem im nie po drodze, to stwierdził, że najważniejsze, że spłaciłam kredyt. Co za tekst!!! ŻENADA! -
~GG / 2023-03-20 16:17
OBSŁUGA KLIIENTA MASAKRA PANIE JAKBY PRACOWAŁY ZA KARE W TYM BANKU , BANK NIE PRZYJMUJE BILONU W EURO ŻENADA A KIEDYS ŚWIETNY BANK -
-
~November / 2023-03-17 13:27
Zablokowali konto bez żadnej informacji. Przez 2 tygodnia nie miałam pieniędzy na jedzenie i tramwaj. Nikt nie spieszył to konto odblokować. Nienawidzę. To jest najgorszy bank, z jakim miałam sprawę. Oni istnieją w zeszłym wieku. W innych bankach przez aplikacje można zmienić wszystkie dane osobiste. Tutaj wysyłają tylko papierowego lista na adres, gdzie już dawno nie mieszkam i nie sprawdzam pocztę, ponieważ wszyscy są postępowi i korzystają z telefonów i mailów. Ale nie, nie wszystkie. BNP jeszcze nie doszedł do tego. I do tego bardzo niemiłe i głupi pracowniki działu Poznania na Głogowskiej 113. Pani Kalina Badowska ignorowała mój problem i nie próbowała załatwić odblokowanie mojego konta. W końcu wyszła do mnie jakaś inna pani, żeby powiedzieć, że ja muszę jeszcze czekać na odblokowanie. 2 tygodnia ja nie miałam dostępu do pieniędzy, jaki dostałam za swoją pracę. To jest niedopuszczalne w 21 wieku. Nie korzystam już z tego banku i moja rodzina i przyjaciele też. Mam nadzieję, że w najbliższym czasie ten bank w ogóle przestanie działać przez brak klientów. W Polsce istnieje dużo nowoczesnych i progresywnych banków. Nie widzę sensu dowierzać swoje pieniędzy w takie gówno. Wadywszystko -
~Mag / 2023-03-16 18:09
Po 12 latach współpracy i obsługi moich firm oceniam ich na dno dna. Nigdy w swoim życiu nie spotkałem się z taką ignorancją, niekompetencją i celowym generowaniem problemów ZaletyBrakWadySzkoda gadać -
~FUCEK BNP / 2023-02-28 15:40
Wszystko pięknie kiedy BNP chce sprzedać produkt np. kredyt, a jak zainkasuje prowizje, to wtedy zaczynają się schody z każdą sprawą.
Jedynie zakup nowych usług np. karty kredytowej to nie ma z tym problemu ale już jakakolwiek reklamacja to się bujaj człowieku.
Pracownicy niekompetentni nastawieni tylko na sprzedaż i prowizje byle wyrobić widełki narzucone przez bank.
Zgłosiłem, że chcę zamknąć jedną usługę w banku (spłacony kredyt na dość dużą kwotę) ponieważ po spłacie dalej widnieje w BIK jako kredyt udzielony) pajac z obsługi zamiast zamknąć tylko ten kredyt zamknął wszystkie usługi. Inne kredyty oprocentowane na 0% (zakupy w sklepach) stały się natychmiast wymagalne.
Dzwoniłem do placówki i zgłaszałem reklamacje telefonicznie i przez bankowość elektroniczną - zero odzewu, jedynie monity z windykacji.
Masakra najgorszy bank z jakim miałem styczność.
Nigdy nie miałem opóźnień w spłatach. Dopilnuję aby wszystkie spółki w których jestem w radach nadzorczych nie skorzystały więcej z tych z łodzi ei. Sprawy nie odpuszczę skończy się w sądzie.
ZaletybrakWadyobsługa i nadużycia w zakresie zarządzania finansami -
~Adrian / 2023-02-25 16:15
Dno jeśli chodzi o opiekę i obsługę klienta. 9 razy zlecałem wyłączenie usługi na infolinii gdzie byłem zapewniany, że tym razem już będzie wszystko ok, 5 razy zlecałem zmianę daty pobierania spłaty raty i za każdym razem dostaję tel. od windykacji że pieniądze nie zostały zaksięgowane.
Burdel, burdel i jeszcze raz wielki burdel.
Nie szanujecie klienta, który od lat daje wam zarobek.
Nie polecam nikomu wchodzić w ten przestarzały bank.
strona 13 z 27
- « poprzednia
- 1 ...
- 11
- 12
- 13
- 14
- 15
- nastepna »