strona 13 z 27
- « poprzednia
- 1 ...
- 11
- 12
- 13
- 14
- 15
- nastepna »
-
~Deniska / 2022-04-08 11:07
Nie ufaja nowym klientam
Nie mogli dac 2000 pln na 10 m. Przy zarobkach 6000 netto. -
-
~der / 2023-07-15 10:39
Bank zdecydowanie, nie jest bankiem przychylnym Klientowi.
Ceny z kosmosu, obsługa poniżej oczekiwanych standardów. -
~Diamentxxxy / 2021-08-06 17:21
Szok! Zhakowane konto w 3 minuty, strata 10 tys. Reklamacja rozpatrzona negatywnie bo nie wiadomo czemu. Mimo limitów na konie do 500 zł gdzie ja nie mogłam kupić ani wybrać pieniędzy powyżej 500 zł na dobę oszuści weszli na konto i 10 tys zł wyparowało w 3 minuty. Sadza się ze to moja wina. Nie wiedzą jak zdefiniować słowo „ BLIK” twierdzą ze to transakcja którą można wszystko i o każdej porze (szkoda ze ze względu na limity nie mogłam ja nic a oszuści wszystko). Limity do ściągnięcia tak o! Przez aplikacje bankową bez żadnego potwierdzenia. Tak naprawdę każdy oszust może wejść zabrać pieniądze a oni umywają ręce. Obsługa Banku w Tarnowskich Górach (woj.śląskie)to zwykle chamstwo. Pani stwierdziła ze nie pomoże mi z odwołaniem do reklamacji bo mam sobie to zrobić sama bo ona się takim czymś nie będzie zajmowała. Kpina z klienta! ZaletyBrakWadyKpina z klienta, brak pomocy, brak odpowiedzialności -
~Dorota / 2024-10-31 21:31
Zamykam konto powiązane ze spłaconym kredytem hipotecznym już 3 miesiące. Co miesiąc pobierali sobie za to nieczynne konto prawie 40 złotych. Gdy udało się zamknąć konto premium, w jego miejsce pojawiło się konto pakiet.Po interwencji oddawali pieniądze. Reklamację rozpatrzyli negatywnie. Może to te ich roboty...ha, ha. ZaletyKultura rozmowy.WadyBank nie moze być obsługiwany przez roboty, gdyż przez to tworzą sie rożnego rodzaju zaniechania. -
~DS / 2022-04-09 21:24
Nieautoryzowana przeze mnie transakcja przez co straciłam 6 tys. Nikt w banku nie pomógł zablokować tego przelewu. Teraz nikt po owym incydencie nie umie odblokować mi konta. Dzwoniłam na infolinie, mieli oddzwonic niestetynikt nir oddzwonil. Byłam w osziale na Ćmielowskiej, też pani nie umiała pomoc, dzwoniła gdzieś ale nie udało się. Zapewniała że oddzwonic, niestety nie oddzwonila. Dramat. Jestem bardzo zawiedziona i zniesmaczona -
~dzuszek / 2021-09-06 20:41
Ten bank to jedna wielka masakra. Karzą w zębach przynosić dowody i potwierdzać dane bo inaczej zablokują konto lub zerwą umowę. Po potwierdzeniu danych czekam już 2 tydzień na odblokowanie konta. Nie będę czekał aż raczą mi odblokować konto i złożyłem rezygnację. Mają wtedy obowiązek zwrócić klientowi pieniądze, niezależnie od tego czy już bank raczył zaakceptować dokumenty lub nie. Składajcie rezygnacje, przynajmniej będziecie znać termin kiedy odzyskacie wasze pieniądze. Zaletybrak -
~Ed / 2023-10-31 14:54
Dramat. Kontakt z klientem na poziomie przedszkola. Klient swoje, przemiła Pani swoje. Brak odpowiedzi na proste pytania. Zero wyjaśnienia, dlaczego zaistniała dana sytuacja. Jedno dnia wszystko poszło sprawnie, a następnego 1000 problemów.
Totalnie, nie polecam!ZaletyBrakWadyTylko. -
~Edzia / 2022-06-30 19:51
Obsługa banku jest nieudolna. Każdy pracownik ma inne informacje na temat funkcjonowania usług banku. Szkoda czasu na jakiekolwiek formalności. W niczym nie pomagają!!! -
-
~Ehh / 2021-11-02 13:44
Uwielbiam ich ekologie mają jeden z największych śladów węglowych w śród Banków z Polski ale co tam 60 tys drzew posadzili tylko, że więcej posiadam jako osoba fizyczna na 5,3 h lasu ale tu problemu nie ma. Fakt muszą tak mówić bo jak inaczej można wyjaśnić brak nagrań z rozmów telefonicznych, że co że nie kompetentni.... nie oni zmniejszają ślad węglowy. Zalety"widzę ich tak wiele"~Stevie WonderWadyślad węglowy, nierówność zarobkowa, nieoczyszczanie skrzynek e-mail. -
~eli / 2024-12-02 13:05
TOTALNY OBŁĘD. OTWORZYŁAM KONTO. LISTY DZIEKCZYNNE I STOP !~~
NIEMOŻLIWOŚĆ DOSTANIA SIE DO KONTA. POWOD> wysylanie kodow na nie istniejacy nr tel SPRZECZNY Z TYM PODANYM NA UMOWIE.
Dzial techniczny niewładny aby wprowadzic prawidlowy nr tel!!!!
Zadaja osobistego stawiennictwa co w moim przypadku jest niemozliwe.
Chyba jeszcze nie dorosli do rzeczywistosci i nie powinni otwierac konta online skoro nie moga skorygowac rzeczy tak prozaicznej jak nr telZaletybrakWadycale mnostwo jak wyzej -
~Elli / 2021-07-13 18:44
Nie polecam banku Paribas jesli mieszkasz zagranica.
W roku 2020 w koncu lipca bylam w Polsce aby potwierdzic moja tozsamosc w banku Paribas(wczesniej otrzymalam w tej sprawie sms). Wszystko zostalo pozytywnie zalatwione. Natomiast juz we wrzsniu otrzymalam kolejny sms, aby potwierdzic moja tozsamosc w najblizszym oddziale banku. Zaczely sie telefony, rozmowy itp. Moja tozsamosc zostala ponowanie zatwierdzona.
W lutym otrzymalam sms w tej samej sprawie i w marcu rowniez. Na infolinii otrzymalam numer telefonu i nazwisko mojego "doradcy". Niestety nie odbieral telefonu, wiec po kilku nieudanych probach dodzwonienia sie, wyslalam sms z informacja, ze moja tozsamosc zostala juz potwierdzona osobiscie w lipcu i we wrzesniu. Nie odpowiedzial.
W lipcu tego roku kiedy chcialam dokonac przelewu pieniedzy zauwazylam, ze moje konto jest zablokowane!!!
Dodzwonienie sie do banku Paribas graniiczy z cudem, wiec po polgodzinnym polaczeniu bez odbioru wyslalam mail. Odpowiedz otrzymalam juz nastepnego dnia, gdzie poinformowano mnie, ze zgodnie z paragrafem takim a takim (?) moje konto zablokowano.
Zaczely sie kolejne telefony na infolinie, pani sprawdzila moje dane, i nic nie zrobila. Kolejny telefon i ta sama pracownica, i te same pytania i zadna korzysc, tylko strata pieniedzy za telefon. Nastepnego dnia znowu zadzwonilam, tym razem inna pani, postawila mnostwo pytan, potwierdzila moja tozsamosc i zaczela dzialac. Przynajmniej tak myslam, bo obiecala zadzwonic do mnie w poniedzialek rano, a dzisiaj jest wtorek wieczor, i zadnego telefonu nie otrzymalam.
Olewaja ludzi!!
Nie moge jechac teraz do Polski zeby odblokowac konto, ale jeszcze w tym tygodniu zmienie bank... na bank.ZaletyBrak zalletWadyTylko wady -
~Elżbieta / 2021-10-29 12:33
Trzeba uważać , bank wprowadza w błąd , a po tym przepraszają i informują ,że pracownika z infolinii pouczono , a nagrodę nie wypłacą , nie poczuwają się do odpowiedzialności za błędnie podane informacje na infolinii , przecież takie rozmowy są nagrywane. Ja jako zwykły zjadacz chleba miałam prawo nie rozumieć regulaminu promocji banku , to jak to się ma do pracowników banku , którzy również nie potrafią czytać ze zrozumieniem ?lub celowo wprowadzają w błąd , tylko po to , żeby tych nagród nie wypłacono. ZaletyBrakWadywszystkie , jakie są możliwe -
~Em / 2024-01-23 08:59
Ten bank to jest jakaś pomyłka. Próbuje od dwóch dni w tej pseudobankowej instytucji otworzyć konto. ZaletyChyba brakWadyOtwarcie konta trwa dwa dni XD -
~emerytka / 2022-10-29 08:43
cud się stał - mam konto w bnp CHOCIAŻ NIGDY GO TAM NIE ZAKŁADAŁAM!!! Za lożyła je "naciągaczka" w carefour w Arkadii w Warszawie bez mojej wiedzy i zgody wyciągając dane pod pozorem przeprowadzania badań dotyczących tej placówki! Dałam się nabrać ale może prokuratura wreszcie ukróci te złodziejskie praktyki! ZaletybrakWadyzłodziejstwo ,oszustwo, cwaniactwo, chamstwo -
~Emka9-87 / 2024-06-07 15:42
Najgorszy bank w Ełku. Niedouczone kobiety. Łażą jak na spotkaniu przy kawce. WadyObsługa -
~endi74 / 2024-03-15 10:27
nie podałem im zdjęć dowodu, zablokowali mi konto. ok, ale odblokować już przez tydzień się im nie udało. ZaletyżadneWadywszystkie -
-
~Ewa / 2022-04-25 12:13
najwieksza zenująca obsługa w banku infolinii i czat botach -
~Ewa / 2022-12-16 10:31
Samo zło , zła obsługa złośliwe nierozpatrywanie reklamacji WadyTylko wady -
~ewa / 2023-10-11 17:13
Najgprszy bank, nie zakładajcie kont, załozyłam konto emerytalne, jestem za granicą, emerytura sie odbiła i wraca do zusu, dzwoniłam z pytaniem co jest z kontem, wszystko dobrze mowią, czynne, a emerytura sie odbija znowu i wraca do zusu. -
~Ewelina / 2021-01-22 11:24
Kontakt z infolinią to jakaś komedia. Nie mają cierpliwości, nie rozumieją starszych ludzi jak nie potrafią sobie poradzić z zalogowanie się przez online.
strona 13 z 27
- « poprzednia
- 1 ...
- 11
- 12
- 13
- 14
- 15
- nastepna »