Opiniuj.pl - strona główna

Opiniami warto się dzielić!

BGŻ BNP Paribas opinie

Ocena na podstawie 535 opinii

1.63 / 5

  • Obsługa klienta
    1.61
  • Oferta
    1.64
  • Prostota obsługi
    1.59

Dodaj własną opinię »

Sortuj wg: daty | oceny
  • ~Szalka / 2023-05-31 12:29
    Ocena: 1.00 / 5
    Absolutnie najgorszy bank.
    Udzielają sprzecznych informacji,Pani z działu obsługi klienta rozłącza się w połowie załatwiania sprawy (Karolina Obzejda - mogę przekręcać nazwisko).
    Opiekun nie oddzwania pomimo wielu próśb.
    Korzystałam z wielu banków od tego jak najsalej
  • ~Gospodarstwo Ogrodnicze / 2023-05-30 13:05
    Ocena: 1.00 / 5
    Oszuści, złodzieje i nic więcej. Przy podpisaniu umowy zatajają bardzo ważne informacje które wiążą się ze sporymi dodatkowymi kosztami
    ZaletyZero
    WadyWszystkie możliwe
  • ~Adeian / 2023-05-27 22:25
    Ocena: 1.00 / 5
    Uciekać z daleka od tych wyzyskiwaczy. Nigdy więcej współpracy z nimi jakiejkolwiek
    WadySame qady
  • ~Adeian / 2023-05-27 22:25
    Ocena: 1.00 / 5
    Uciekać z daleka od tych wyzyskiwaczy. Nigdy więcej współpracy z nimi jakiejkolwiek
    WadySame qady
  • ~wojtek80 / 2023-05-27 11:09
    Ocena: 1.00 / 5
    Katastrofalna obsługa klienta. Byłem sam w oddziale w centrum Warszawy. Było pięciu pracowników wszyscy mnie olewali a na koniec wysłali na Tarchomin!!! Mimo iż nikogo nie mieli do obsługi. ten nie mógł bo nie ma uprawnień, ta rozmawiała sobie przez telefon, ten jest tylko od premium. Doatkowo bezczelność i chamstwo. Jak poprosiłem o imię i nazwisko jednego typa to ten odburknął - niech se Pan przeczyta.
    ZaletyŻadnych zalet
    WadyChamstwo, bezczelność , tu mi wisizm, spycholandia czułem się jak intruz.
  • ~Przemek / 2023-05-24 15:11
    Ocena: 1.00 / 5
    Tradegia
    Mamy konto firmowe w tym "banku". Jak co roku weryfikują dane i jak co roku jest problem ..... Przy czym nie poinformują ciebie że według ich jest problem... czekają aż z radością zablokują ci konto. a wtedy w koło Macieju - a to to trzeba poprawić o to w rejestreze beneficjentów rzeczywistych coś im nie pasuje - zmieniałem wpis z 3 lub 4 razy. Niekompetencja? to mało powiedziane
    Firma nie ma dostępu do własnych pieniedzy od 2 tygodni a oni sobie jaja robią i ciągle chcą zmieniać wpisy w rejestrze beneficjentów rzeczywistych.
    Jak tylko odzyskam dostęp do pieniedzy zamykam konto w tym niby banku...
    Zaletyw perspektywie czasu brak
    Wadyniekompetencja, olewanie klienta
  • ~Paweł / 2023-05-19 21:33
    Ocena: 1.00 / 5
    Nie polecam tego Banku. Zaksięgowali zlecenie już po zamknięciu karty kredytowej. Po 1 dniu wysyłają SMS-a, że mam zadłużenie. Nie odpowiadając na reklamację, wysyłają pismo, że począwszy od pierwszego dnia opóźnienia w spłacie, bank raportuje moje zadłużenie do BIK-u. I to wszystko przez 188,58zł. Ostrzegam, unikajcie tego Banku.
    ZaletyBrak
    WadySame wady
  • ~Ddd / 2023-05-18 06:21
    Ocena: 1.00 / 5
    Najgorszy bank. Obsługa- 0. Ffffff ffff gggg

    Pamiętaj, że celem napisania opinii jest pomoc innym użytkownikom w podjęciu dobrych decyzji zakupowych.
    Pisz wyłącznie o swoich doświadczeniach, nie powtarzaj zasłyszanych informacji i plotek.
    Nie odnoś się do innych opinii i nie odpowiadaj na nie.
    Pisz rzeczowo, obiektywnie i na temat produktów i usług, z których faktycznie korzystałeś.
    Podawaj jak najwięcej detali i faktów, które mogą pomóc innym.
    Nie pisz więcej niż jednej opinii na temat jednego produktu.
    Unikaj błędów, wulgaryzmów, nie pisz WIELKIMI LITERAMI.
  • ~AK / 2023-05-10 17:49
    Ocena: 5.00 / 5
    Należę do klientów bankowości internetowej i mobilnej co nie oznacza, że nie mam kontaktu z obsługą bezpośrednią. A jak już jestem na bezpośredniej obsłudze, to spotykam się z bardzo miłą i życzliwą obsługą. Kontaktując się z pracownikiem banku osobiście czy telefonicznie zawsze załatwię sprawę sprawnie i bez kompilacji. Zdarzyło się, ze Pani J.... została dłużej w pracy by dopiąć moje sprawy (w godzinach pracy banku). Podziwiam, pracowników, którzy muszą być mili i uprzejmi wobec nawet agresywnych i roszczeniowych klientów.
    Serdeczna prośba do wszystkich bądźmy mili wobec siebie to pomaga.
    ZaletyDobra i szeroka oferta kont, kart, możliwości oszczędzania oraz inwestowania, dbania o własną emeryturę, w tym
    również oferta bankowości internetowej i mobilnej, płatność blikiem szeroka oferta dla firm, klienta indywidualnego i premium, biura maklerskiego
    Wadyjak w każdym banku rosnące ceny prowadzenia konta i jego obsługi oraz wysokie oprocentowanie
  • ~buba / 2023-05-10 11:59
    Ocena: 1.00 / 5
    To jakaś kpina... w marcu wypowiedziano mi umowę na karcie debetowej, przez ten czas zero powiadomienia o czymkolwiek. Dzis telefon ze złodziejskiej kancelarii ze mam zaległość ponad 900 zł. Jak mam to rozumieć? Rozmowa z przedstawicielem banku na poziomie, nie...tego nawet poziomem. brak poszanowania klienta, brak dialogu..pani z banku nie dała mi dojść do slowa.
    Bank odsyła do windykacji, windykacja do banku
    Zaletybrak jakichkolwiek zalet
    WadySame wady
  • ~Grande / 2023-04-18 17:10
    Ocena: 2.33 / 5
    Od stycznia czekam na potwierdzenie salda. Bank przesyła jakieś śmieci. W dokumentach sumuje waluty EUR i PLN żenada.
    Nie polecam
  • ~Zażenowany / 2023-04-15 13:38
    Ocena: 1.00 / 5
    Żenada jakich mało, spłata karty kredytowej przy użyciu blik, a jaki efekt? Trzeba czekać żeby spłata została zaksięgowania w najbliższym dniu roboczym, pomimo że środki z blik mają od razu. A ja bez środków na koncie i na karcie kredytowej :/
  • ~Wiktor / 2023-04-15 08:38
    Ocena: 1.00 / 5
    Masakra jakaś poszedłem do banku po wypłatę środków to nie dość że nie wypłacić to jeszcze kobieta zmieniła mi autoryzacje z mobilnej na SMS bez mojej zgody następnie zablokowana serwisy złożyłem reklamacje to na drugi dzień. Zablokowali mi konto i ani środków wypłacić ani nic masakra jakaś nawet nie zakładajcie tego konta ostrzegam
    ZaletyBrak
    WadyObsługa
  • ~Tomasz / 2023-04-14 10:38
    Ocena: 1.00 / 5
    ŻENADA!! Spłaciłem kredyt w całości wcześniej na podany specjalnie do tego celu rachunek. Było to 11 miesięcy temu, a do dziś nękają mnie telefonami z windykacji oraz powiadomieniami sms o zaległościach. Mam pismo od pani dyrektor potwierdzające tą spłatę, mam pozytywnie rozpatrzoną reklamację, w której jasno stoi, że mieli błąd systemu, że kredyt faktycznie zamknięty. Udało mi się nawet wyrwać kilka złotych rekompensaty za nerwy, pisanie skarg i reklamacji i co... i nic. dalej dzwonią, że kredyt nie spłacony. 11 miesięcy gehenny z bandą debili i nieuków, bo pismo od pani dyrektor nawet z błędami przyszło...
    ZaletyBRAK BRAK BRAK!!!
    Wadybrak kompetencji, pracownicy nadają się do łopaty jedynie
  • ~Sebastian / 2023-04-13 14:32
    Ocena: 1.00 / 5
    Nie wiem do czego ten bank się nadaje ale na pewno się nie nadaje do transakcji walutowych, przesłanie dolarów od nich do pko trwa dzień plus 2 dni mimo że na stronie podają co innego, gołąb by szybciej doleciał z tymi pieniędzmi a w dodatku za przelew zapłaciłem 66zł , nie polecam
  • ~SMN Kętrzyn / 2023-04-13 10:07
    Ocena: 5.00 / 5
    Profesjonalna i miła obsługa. Współpraca na wysokim poziomie. Od wielu lat korzystamy z usług placówki w Kętrzynie i nigdy się nie zawiedliśmy.
  • ~Tomasz / 2023-04-12 10:17
    Ocena: 2.33 / 5
    3 kredyty w różnym czasie zawarte na przyzwoitych warunkach. Zawarcie umowy kredytu ok ale późniejsza obsługa to tragedia.

    Po spłacie jednego kredytu na kilkanaście tysięcy poprosiłem o jego zamknięcie aby nie widniała informacja w BIK że kredyt wisi pomimo spłaty (najczęstsza praktyka tego banku otwierają rachunek z limitem w karcie jako kredyt i dopóki go się nie zamknie wisi informacja BIK).
    Pracownik banku dał ciała i zamknął również drugi kredyt, który był jeszcze spłacany (oprocentowanie 0%) i cała pozostała kwota przeszła w stan wymagalności. Kilkukrotnie monitowałem telefonicznie (dodzwonić się to masakra) oraz przez wiadomości w koncie bankowym wiecznie odpowiedzi, że czegoś brakuje, że nie mogą sprawdzić itd. Pomimo złożonej reklamacji brak odzewu tylko windykacja przez bank i przez firmę. Żenada, zero kontaktu w sprawie reklamacji - rozpatrywanie dwa miesiące od pierwszego zgłoszenia, aż się wkurzyłem i spłaciłem całość.

    Jak już mogłem dojechać do oddziału to stwierdzili, że już za późno i nie mogą nic zrobić (infolinia informowała że wyjaśnić mogę to tylko w oddziale) zaproponowali restrukturyzację ale oczywiście miałbym zapłacić ponownie frycowe (prowizję) od w sumie nowego kredytu - parodia.
    Dział reklamacji i restrukturyzacji to ta sama pani z windykacji czyli mają totalnie w du... klienta. Ani przepraszam ani pocałuj mnie w d...

    Pozamykałem wszystkie rachunki w tym banku i już nigdy nie zarobią na mnie ani złotówki.
    Zaletybrak
    Wadyniekompetencja pracowników
    niejasne zasady rozliczania
    brak szacunku do klienta
    brak reakcji na złożone reklamacje
    brak kontaktu do oddziału tylko kontakt przez infolinię, która i tak nic nie może oprócz wsparcia technicznego np. reset hasła.
    nie działa zmiana hasła logowania do bankowości elektronicznej - za każdym razem wywala napis proszę o kontakt z infolinią - i 30 minut w plecy.
  • ~Majka / 2023-04-11 17:48
    Ocena: 1.00 / 5
    Podnoszą opłatę za kartę. Informują tylko na koncie . Kto nie ma komputera , tylko smartfon , to ciężko jest doczytać drobny druczek . Najpierw było zero i miałam mieć cały czas zero , potem 5 zł , obecnie 7 zł . Nie polecam to co wypisują to nie prawda. Szukam innego banku tego mam dość
  • ~Kasi / 2023-04-11 10:00
    Ocena: 1.00 / 5
    Najgorszy bank, w którym kiedykolwiek miałam konto. Żeby zmienić nazwisko w banku po ślubie, to proszą o przedstawienie umowy najmu, i umowy o prace !!! Żenada
    Nie polecam.
    Aplikacja ciagle nie działa, przelewy idą czasami ponad dobę, gdy u konkurencji 10 min.
    ZaletyBrak zalet
    WadyWszystko co opisałam wyżej.Słaba obsługa klienta.
  • ~Anita / 2023-04-07 11:36
    Ocena: 1.00 / 5
    Najlepszy bank w jakim kiedykolwiek coś musiałam zakleić. Gubią dokumenty. I potem udają zaskoczenie.
    Jeden pracownik, kolejka 20 osób.
    Oddział w Piasecznie to istna masakra. Nigdy nie udało się nic załatwić żeby nie obyło się bez czekania ponad godzinę lub z innymi problemami.
    ZaletyBrak
    WadySame wady
Dodaj własną opinię »

Zobacz również

mBank
Ocena: 1.66, ilość opinii: 2048
PEKAO SA
Ocena: 1.83, ilość opinii: 1559
Santander Bank Polska (BZWBK)
Ocena: 1.87, ilość opinii: 1226
BOŚ Bank Ochrony Środowiska
Ocena: 4.78, ilość opinii: 1006
Millennium
Ocena: 1.81, ilość opinii: 987
PKO Bank Polski
Ocena: 2.75, ilość opinii: 927
Play
Ocena: 1.39, ilość opinii: 4774
VECTRA
Ocena: 1.60, ilość opinii: 4555
Orange
Ocena: 1.40, ilość opinii: 3999
UPC Internet
Ocena: 1.81, ilość opinii: 3509
Netia Szybki Internet
Ocena: 2.02, ilość opinii: 3210
Plus
Ocena: 1.46, ilość opinii: 3091