Przedłużające się procedury,
wymaganie informacji o kliencie wykraczające poza zakres potrzeb do udzielenia kredytu,
brak wyczerpujących informacji. o wymaganych dokumentów.,
utrudniony kontakt z opiekunem.
ZaletyBRAK
WadySTRATA CZASU KLIENTA
~eldor397 / 2023-07-04 11:45
Ocena: 1.67 / 5
chciałem złożyć reklamacje przez bankowość internetową- odesłali do oddziału, w oddziale doradca na urlopie i nikt go nie zastepuje
Zaletybrak
Wadyjakość obsługi na dnie, nawet nie mozna zlozyc reklamacji
~Radzioooq1 / 2023-07-01 15:32
Ocena: 1.00 / 5
Bank BNP ma w swoim zwyczaju kraść cudze pieniądze . Tak zrobił w moim przypadku , przy nie zrealizowaniu przelewu zagranicznego na kwotę ponad 30000zl pobrali sobie ponad 3000zl prowizji i zrobili to dwukrotnie.
To złodzieje ! Ten bank to złodziejski bank.
ZaletyŻadne
WadyWszystkie
~Krzysztof / 2023-06-30 15:09
Ocena: 1.00 / 5
jeśli mają zrobić coś dla ciebie mają to głęboko w dupie
bank jest tak fatalny że zlikwiduję konto
masakra
Zaletyzalet brak
Wadybrak fachowości tylko nieistotne odpowiedzi
~Maciej / 2023-06-29 11:26
Ocena: 1.00 / 5
Fatalna obsługa,niekompetentni pracownicy, brak podstawowej wiedzy z dziedziny finansów. Potrafią tylko namawiać na otwarcie konta za co biorą profity. Omijać szerokim łukiem ten bank.
ZaletyBrak
~Klaudiusz / 2023-06-29 10:03
Ocena: 1.67 / 5
skusiło nas, że brak opłat dla stowarzyszeń, ale już mamy dosyć, bo obsługa klienta działa fatalnie, opiekun całkowicie olewa klienta, praktycznie nie ma jak się z nim skontaktować, infolinia to porażka, pracownicy nie potrafią nawet przyjąć prawidłowo reklamacji.. TRAGEDIA nie bank
Zaletybrak opłat za prowadzenie rachunku dla ngo, ale po cichu naliczyli np za dostęp do konta drugiej osoby, bez uprzedzenia wcześniejszego
Wadybrak możliwości kontaktu, lekceważenie klienta, wprowadzanie opłat bez uprzedzenia
~Sarah / 2023-06-28 17:37
Ocena: 1.00 / 5
Dzień dobry, bank wpisał mnie do BIK-u za jednodniowe opóżnienie w racie kredytu i pomimo, iż od razu zapłaciłam jak tylko dostałam info że zalegam zostałam wpisana do BIK. Zapłata nastąpiła w dniu 31.05 a bank łaskawie wysłał info 28.06 o czym dowiedziałam się starając się o leasing. Przez małą ratę straciłam bardzo dużo. Odradzam BNP jest to najgorszy bank z jakim miałam do czynienia, pełen niekompetentnych osób.
Zaletybrak
Wadyniekompetentni pracownicy
~Anna / 2023-06-28 15:06
Ocena: 1.00 / 5
Właśnie weszłam do banku. Jest 2 pracowników z czego podszedł do mnie pan z informacją że obsługuje firmy a kolega ma już klienta i ...no mogę poczekać ale on nie wie czy 30 minut czy więcej. Pan tłumaczy że są braki kadrowe i mogę spróbować jutro. Żenada. To jedyny dzień gdzie mogę podjechać do tego banku. Przykre
~Leszek / 2023-06-27 16:24
Ocena: 1.00 / 5
Ten bank to nieporozumienie, zdecydowanie tyłem do klienta. Bank przyjął od od Raiffeisen dział kart kredytowych i tak do niego trafiłem. Najpierw po upływie terminu ważności wymieniono mi bez pytania kartę Visa gold na mastercard. w punkcie stacjonarnym zainteresowanie klientem znikome, czekałem 40 minut aż jedna z pięciu osób siedzących przy biurkach się mną zajmie, ale mniejsza z tym. Ponieważ bilety które chciałem kupić przekraczały o 2 tyś mój limit karty
wystąpiłem o jego zwiększenie z 15tys na 18tys, ale bank mając kilkunastoletnią historię moich kart kredytowych którymi płaciłem mnóstwo rzeczy i nie miałem opóźnień w spłacaniu odmówił, życząc sobie dokumentacje jak bym występował o kredyt na dom, a nie zwiększenie limitu o 3 tys. Obecnie sprawdzam oferty innych banków żeby przenieść karty z BNP.
Zaletybrak
Wadyfatalna obsługa, brak zainteresowania, nieadekwatne wymagania.
~jack_m65 / 2023-06-23 15:50
Ocena: 1.67 / 5
nic sie da zrobic, infolinia nie odbiera, totalny brak kultury korporacyjnej, bałagan i chaos
Zaletyniskie ceny
Wadyprzewazaja nad zaletami; omijac
~G. / 2023-06-23 12:58
Ocena: 1.00 / 5
Tragedia jedna wielka , oszuści, a obsługa w banku w Rudzie Śląskiej to jakiś dramat
ZaletyBrak
WadyWszystki jaki tylko można sobie wyobrazić
~Leśniczy Maurycy / 2023-06-14 20:31
Ocena: 1.00 / 5
Konto oszczędnościowe jest do jakiejś kwoty oprocentowane 1%, a powyżej jakiejś 6,5%, tylko że jak chcesz wejść na 6,5 % to nawet jak masz 32000 zł lub 36555 zł to BNP Paribas ustala nagle minimalną kwotę oprocentowania na 6,5%, na sumę o 1 grosz wyższą, czyli 36556 zł. I klient dalej zostaje na 1%, jawne oszustwo. Pozdrawiam
ZaletyŻadnych
WadyMnóstwo
~Karol Trak / 2023-06-10 13:45
Ocena: 1.00 / 5
Dno. Są jak pułapka na muchy lecące do gówna. Oni zgodnie z reklamą zmieniają świat. Ciągle coś sobie zmieniają z gówna na padlinę lub z padliny na urynę. Ich system go online to jakieś przedpotopowe kalectwo. Omijać z daleka.
ZaletyNie stwierdzono.
WadyZERO KOMPETENCJI
~Waldemar / 2023-06-09 14:22
Ocena: 1.00 / 5
Po zamknięciu konta/2 lata/żądają zapłaty za kartę bez żadnych wcześniejszych kontaktów ani telefonicznych i mailowych.Unikać ten bank szerokim łukiem.Tam nie liczy się klient tylko jak go oszukać na kasę Dno i wodorosty
ZaletyBrak
WadyWszystko co najgorsze
~Eliza / 2023-05-31 15:52
Ocena: 1.67 / 5
Totalna porażka! Mój rachunek został zablokowany przez nieuaktualnienie danych osobowych, już zaczął się trzeci miesiąc jak konto zablokowane mimo, że odrazu poszłam do oddziału z kompletem potrzebnych dokumentów. Półtorej miesiąca czekania były stracone, ponieważ po tym czasie dostałam telefon z informacją, że ankieta na odblokowanie konta powinna była inaczej wyglądać, o czym pracownicy nie wiedzieli!!! Jestem w szoku, przychodzę z małym dzieckiem do banku co tydzień, bo tylko wtedy jak przychodzę zaczynają coś robić. Obsługa to totalna porażka, pan Jakub Tucner, który za każdym razem mówi, że zadzwoni i nigdy nie dzwonił. Pani Wioletta Gutowska która jest menedżerem do spraw jakości i relacji z klientami, mówiła że osobiście będzie pilnować tej sprawy, a tak naprawdę nikt nic w tek sprawie nie robi. Gdybym nie przychodziłam to ciekawe ile dłużej to by się ciągnęło. Nikt nic nie może zrobić, zostałam odcięta od swoich środków na ponad dwa miesiąca przez taki powód i wciąż jest ząbkowane, mam niezapłacone rachunki i małe dziecko. Wstyd!!!!!!
ZaletyNie ma
WadyObsługa, oszustwo
~Szalka / 2023-05-31 12:29
Ocena: 1.00 / 5
Absolutnie najgorszy bank.
Udzielają sprzecznych informacji,Pani z działu obsługi klienta rozłącza się w połowie załatwiania sprawy (Karolina Obzejda - mogę przekręcać nazwisko).
Opiekun nie oddzwania pomimo wielu próśb.
Korzystałam z wielu banków od tego jak najsalej
~Gospodarstwo Ogrodnicze / 2023-05-30 13:05
Ocena: 1.00 / 5
Oszuści, złodzieje i nic więcej. Przy podpisaniu umowy zatajają bardzo ważne informacje które wiążą się ze sporymi dodatkowymi kosztami
ZaletyZero
WadyWszystkie możliwe
~Adeian / 2023-05-27 22:25
Ocena: 1.00 / 5
Uciekać z daleka od tych wyzyskiwaczy. Nigdy więcej współpracy z nimi jakiejkolwiek
WadySame qady
~Adeian / 2023-05-27 22:25
Ocena: 1.00 / 5
Uciekać z daleka od tych wyzyskiwaczy. Nigdy więcej współpracy z nimi jakiejkolwiek
WadySame qady
~wojtek80 / 2023-05-27 11:09
Ocena: 1.00 / 5
Katastrofalna obsługa klienta. Byłem sam w oddziale w centrum Warszawy. Było pięciu pracowników wszyscy mnie olewali a na koniec wysłali na Tarchomin!!! Mimo iż nikogo nie mieli do obsługi. ten nie mógł bo nie ma uprawnień, ta rozmawiała sobie przez telefon, ten jest tylko od premium. Doatkowo bezczelność i chamstwo. Jak poprosiłem o imię i nazwisko jednego typa to ten odburknął - niech se Pan przeczyta.
ZaletyŻadnych zalet
WadyChamstwo, bezczelność , tu mi wisizm, spycholandia czułem się jak intruz.