strona 12 z 27
- « poprzednia
- 1 ...
- 10
- 11
- 12
- 13
- 14
- nastepna »
-
~Bh / 2023-04-06 23:17
Czekam godzinami na sms potwierdzenie płatności i jest proszę Państwa! Drugiego dnia 10 smsow bo już nie miałam cierpliwości ! SYF TOTALNY! -
-
~bibi / 2024-07-26 09:29
Nie polecam. Najgorszy bank z jakim miałem styczność. Pani w infolinii tak niekompetentna a do tego niemiła. Powiedziała, że ona pracuje tylko do 12.00 i nie wie, czy zdąży dzisiaj dać mi odpowiedź. Zabrali mi pieniądze bez mojej zgody. Pracownicy nic nie wiedzą, wszystko zwalają na system. ZaletybrakWadyobsługa, brak ochrony środków na koncie, niekompetencja, brak poczucia odpowiedzialności za pieniądze klientów -
~Bikini / 2024-07-11 20:13
Tragedia,nikomu nie polecam. Po spłaceniu kredytu nie wiem skąd zalegam bankowi 79 groszy i zostałam wpisana do BIK.
Powinni zapłacić odszkodowanie za straty moralne.ZaletyBrakWadySame wady -
~bladzik / 2024-06-05 13:02
Teczowy syf nie polecam! Zachecam wszystkich do unikania tej toksycznej propagandy -
~ble / 2024-06-14 13:33
bank zmieniającego się świata, ale jak stracisz pracę to i tka musisz spłacać kredyt, zero pomocy, a ubezpieczenie kredytu to kpina -
~Bruce / 2021-10-22 14:19
Kredyt na zakup towaru w sklepie internetowym - weryfikacja poprzez blue media - raport z weyfikacji zawierał dane z moich dwóch kont w innym banku z 12 miesiecy - pani przez tel zażądała danych z ostatnich trzech ! Ktoś coś rozumie? Zrezygnowałem z kredytu bo to szopka -
~buba / 2023-05-10 11:59
To jakaś kpina... w marcu wypowiedziano mi umowę na karcie debetowej, przez ten czas zero powiadomienia o czymkolwiek. Dzis telefon ze złodziejskiej kancelarii ze mam zaległość ponad 900 zł. Jak mam to rozumieć? Rozmowa z przedstawicielem banku na poziomie, nie...tego nawet poziomem. brak poszanowania klienta, brak dialogu..pani z banku nie dała mi dojść do slowa.
Bank odsyła do windykacji, windykacja do bankuZaletybrak jakichkolwiek zaletWadySame wady -
~Ceran / 2023-10-19 09:44
Jako wieloletni klient banku zamknąłem konto. Kiedy za jakiś czas chciałem kupić rower córce za 1200 zł pomyślałem że wezmę na rat żeby BIK miał lepsze statystyki na mnie. Oczywiście odmowa. Udałem się do oddział żeby spytać dlaczego. Usłyszałem ze bank nie potrafi mnie zweryfikować pozytywnie bo nie mam u nich ani konta ani lokaty ani nic. Ostatecznie kupiłem za gotówkę a na konie w BIK ubyło mi 5 punktów za zapytanie. Po rozmowie z konsultantką w BIK napisałem pismo o usunięcie zapytania do banku. Oczywiście odmowa i pisemko gotowiec. Nigdy więcej nie chce mieć nic wspólnego z tym bankiem i każdemu odradzam korzystanie z tej oszukańczej instytucji. Od tej pory korzystam z Alior Banku i jestem zadowolony. Nie robią problemów i wiele rzeczy można załatwić prze infolinię. Nie jest to reklama a przykład że można normalnie traktować klienta. ZaletyTen bank nie ma zalet.WadyOn ma same wady. Jak dla mnie do restrukturyzacji od zaraz lub do zamknięcia. -
-
~Chełm / 2023-08-07 12:44
Zbyt długi czas oczekiwania na obsługę do kasy. Finalnie zrezygnowalam z oczekiwania w kolejce (2 osoby obsługujące w tym 1 osoba załatwiajaca jakieś sprawy przez telefon, brak zaangażowania w fizyczna obsluge klientów oczekujących w kolejce).
Oddział banku: Chełm ul. PołanieckaWadyJ/w -
~criee / 2021-09-17 16:28
Nie polecam infolinii, totalna żenada Pan się rozłączył bo usłyszał 'osobę trzecią' moją żonę po 30 minutowej rozmowie, nie polecam nikomu tego banku i za takie potraktowanie zamykam konto u was -
~Człowiek / 2022-07-11 17:29
To jest masakra, najgorsze co widziałem. Mam już 2 tygodnie zablokowane konto, mimo tego że przyniosłem chyba milion różnych dokumentów. Obsługa bańka niekompetentna i nie nadaje prawidłową informacje. Omijać szerokim łukiem ten bank!!! ZaletyNiemaWadyObsługa klienta fatalna. -
~D / 2023-11-07 18:12
Oszukuja. Pobietaja odsetki za opuznienia ktorych sami nie pobierają. Dno -
~Damian / 2024-03-21 11:23
Nie podsylajcienswoich troki do dobrych opinii. Drugi raz wziąłem u was kredyt i drugi raz oszukujecie przy wcześniejszej spłacie. Oczywiście robicie to w białych rękawiczkach , na szczęście są konkurencyjne banki które nie praktykują czegoś takiego. Spłaciłem kredyt pół roku przed jego zakończeniem i po pół roku wam się przypomina że coś jednak jeszcze mam do dopłaty, nie wiem niby skąd się to wzięło skoro liczyłem to bardzo dokładnie, żeby nie zapłacić za mało ale i też za dużo... Do tego dorzuciliscie mi karę 100zl pomimo że dobrze wiecie że powinniście mi jeszcze oddać pieniądze za wcześniej spłacony kredyt. Zrobiliście to raz w moim przypadku, więc bardzo skrupulatnie do tematu po raz drugi i znowu to samo!!!
Absolutnie nie polecam tego banku. Będę was odradzał każdemu znajomemu,i każdemu z nich będę mówił żeby opowiadał to dalej. Oszuści w białych rękawiczkach -
~Damian Sobczak / 2023-09-22 15:03
Unikajcie tego banku. Nie ma tam z kim rozmawiac. Pojawił się problem przez ponieważ ich pracownik nie wprowadził do ich systemu podpisanego aneksu. Wysłałem im dowód że został wysłany. Nasłali na mnie firmę zewnętrzną skuzar. Facet przyjechał i za jego przyjazd naliczyli opłatę 1230 zł ale dodatkowo 2300 za notę odsetkową oraz 7380 za koszty windykacyjne które nie potrafią opisać bo wiedzą, że jest to kwota z kosmosu.
W chwili obecnej jak dzwonię by się dowiedzieć cokolwiek to odsyłają do firmy zewnętrznej nie mogą powiedzieć nawet jakie masz saldo. Nic. Brak możliwości rozmowy z bankiem. Brak możliwości spotkania, porozmawiania. To jest chyba najgorszy z możliwych banków. Unikajcie tej firmy, Tragedia!!!ZaletybrakWadynajgorszy bank. Nigdy nie spotkałem się z takim podejściem jakiejkolwiek firmy. Ci ludzie sami siebie niszczą. Nie zdają sobie sprawy że klient tak potraktowany nigdy nie skorzysta z ich usług. -
~Damian Sobczak / 2023-09-27 08:45
TO SĄ ŚWINIE NIE BANK. Mściwi ludzie. Walą we mnie firmą skuzar zewnętrzną firmą windykacyjną oraz co chwile noty odsetkowe i straszenie. Brak jakiegokolwiek kontaktu z nimi . Wszystko przez ich błąd bo ktoś nie zauważył maila z podpisanym harmonogramem wg. którego płaciłam prawidłowo raty. Nie chca uznawać żadnych reklamacji. Klienta mają w... to jest najgorsza instytucja z jaką miałem do czynienia. Unikajcie z daleka !!!! ZaletybrakWadysame wady -
~Damiian / 2021-09-29 18:03
Nie polecam kompletnie na każdym kroku wyzysk a na końcu nie potrafią dokumentów dostarczać do klienta ZaletyŻadneWadyPodejście do klienta tragedia chyba ze tylko przy podpisywaniu umów to są mili -
-
~Daniela / 2022-10-27 17:13
the most horrible bank ever. I am trying to contact the services for 3 days and never a consultant is available. I am recently being charged for several non sense fees that are not Included in my contract, have already made a complaint but still there is no response from responsible are. I am a client for more than 6 years and still, the service and respect towards the client is something to be really considered when opening account. -
~Darek / 2023-01-23 23:57
Mija rok jak tacie zniknęły pieniądze z konta dla emeryta to poważna kwota .
Bank twierdzi że jest czysty a platnosc dokonano karta za którą bank nieodpowiada.
Jeżeli kartę odbieram w banku to tak samo jak bym kupił w innym banku beż możliwości reklamacji.Bank miał podać adres do siedziby nikt niewie Brak adresu z strony banku.
Na zadawane pytania w tej sprawie wciąż odpowiada jeden i ten sam dział do którego niema numeru i czy ja jako klient mam pewność czy dany dzieł istnieje.
Jak są problemy z bankiem to Brak numeru telefonu.Tylko jak kredyt chcesz wziąć to jest stos numeru telefonu.
Nie polecam złodzieja.ZaletyBrakWadyNumery telefonu -
~dario / 2021-12-04 19:05
Nie polecam .bankomat wstrzymał mi pieniądze zero pomocy ze strony banku.14 dni na rozstrzygnięcie sporu i wielka niewiadoma czy pieniądze trafią z powrotem na konto.NIkogo nie obchodzi czy wplaciles wszystkie oszczędności.!!!!!! WadyPorażka -
~Ddd / 2023-05-18 06:21
Najgorszy bank. Obsługa- 0. Ffffff ffff gggg
Pamiętaj, że celem napisania opinii jest pomoc innym użytkownikom w podjęciu dobrych decyzji zakupowych.
Pisz wyłącznie o swoich doświadczeniach, nie powtarzaj zasłyszanych informacji i plotek.
Nie odnoś się do innych opinii i nie odpowiadaj na nie.
Pisz rzeczowo, obiektywnie i na temat produktów i usług, z których faktycznie korzystałeś.
Podawaj jak najwięcej detali i faktów, które mogą pomóc innym.
Nie pisz więcej niż jednej opinii na temat jednego produktu.
Unikaj błędów, wulgaryzmów, nie pisz WIELKIMI LITERAMI.
strona 12 z 27
- « poprzednia
- 1 ...
- 10
- 11
- 12
- 13
- 14
- nastepna »