Opiniuj.pl - strona główna

Opiniami warto się dzielić!

BGŻ BNP Paribas opinie

Ocena na podstawie 500 opinii

1.63 / 5

  • Obsługa klienta
    1.60
  • Oferta
    1.64
  • Prostota obsługi
    1.59

Dodaj własną opinię »

Sortuj wg: daty | oceny
  • ~Sebastian / 2023-04-13 14:32
    Ocena: 1.00 / 5
    Nie wiem do czego ten bank się nadaje ale na pewno się nie nadaje do transakcji walutowych, przesłanie dolarów od nich do pko trwa dzień plus 2 dni mimo że na stronie podają co innego, gołąb by szybciej doleciał z tymi pieniędzmi a w dodatku za przelew zapłaciłem 66zł , nie polecam
  • ~SMN Kętrzyn / 2023-04-13 10:07
    Ocena: 5.00 / 5
    Profesjonalna i miła obsługa. Współpraca na wysokim poziomie. Od wielu lat korzystamy z usług placówki w Kętrzynie i nigdy się nie zawiedliśmy.
  • ~Tomasz / 2023-04-12 10:17
    Ocena: 2.33 / 5
    3 kredyty w różnym czasie zawarte na przyzwoitych warunkach. Zawarcie umowy kredytu ok ale późniejsza obsługa to tragedia.

    Po spłacie jednego kredytu na kilkanaście tysięcy poprosiłem o jego zamknięcie aby nie widniała informacja w BIK że kredyt wisi pomimo spłaty (najczęstsza praktyka tego banku otwierają rachunek z limitem w karcie jako kredyt i dopóki go się nie zamknie wisi informacja BIK).
    Pracownik banku dał ciała i zamknął również drugi kredyt, który był jeszcze spłacany (oprocentowanie 0%) i cała pozostała kwota przeszła w stan wymagalności. Kilkukrotnie monitowałem telefonicznie (dodzwonić się to masakra) oraz przez wiadomości w koncie bankowym wiecznie odpowiedzi, że czegoś brakuje, że nie mogą sprawdzić itd. Pomimo złożonej reklamacji brak odzewu tylko windykacja przez bank i przez firmę. Żenada, zero kontaktu w sprawie reklamacji - rozpatrywanie dwa miesiące od pierwszego zgłoszenia, aż się wkurzyłem i spłaciłem całość.

    Jak już mogłem dojechać do oddziału to stwierdzili, że już za późno i nie mogą nic zrobić (infolinia informowała że wyjaśnić mogę to tylko w oddziale) zaproponowali restrukturyzację ale oczywiście miałbym zapłacić ponownie frycowe (prowizję) od w sumie nowego kredytu - parodia.
    Dział reklamacji i restrukturyzacji to ta sama pani z windykacji czyli mają totalnie w du... klienta. Ani przepraszam ani pocałuj mnie w d...

    Pozamykałem wszystkie rachunki w tym banku i już nigdy nie zarobią na mnie ani złotówki.
    Zaletybrak
    Wadyniekompetencja pracowników
    niejasne zasady rozliczania
    brak szacunku do klienta
    brak reakcji na złożone reklamacje
    brak kontaktu do oddziału tylko kontakt przez infolinię, która i tak nic nie może oprócz wsparcia technicznego np. reset hasła.
    nie działa zmiana hasła logowania do bankowości elektronicznej - za każdym razem wywala napis proszę o kontakt z infolinią - i 30 minut w plecy.
  • ~Majka / 2023-04-11 17:48
    Ocena: 1.00 / 5
    Podnoszą opłatę za kartę. Informują tylko na koncie . Kto nie ma komputera , tylko smartfon , to ciężko jest doczytać drobny druczek . Najpierw było zero i miałam mieć cały czas zero , potem 5 zł , obecnie 7 zł . Nie polecam to co wypisują to nie prawda. Szukam innego banku tego mam dość
  • ~Kasi / 2023-04-11 10:00
    Ocena: 1.00 / 5
    Najgorszy bank, w którym kiedykolwiek miałam konto. Żeby zmienić nazwisko w banku po ślubie, to proszą o przedstawienie umowy najmu, i umowy o prace !!! Żenada
    Nie polecam.
    Aplikacja ciagle nie działa, przelewy idą czasami ponad dobę, gdy u konkurencji 10 min.
    ZaletyBrak zalet
    WadyWszystko co opisałam wyżej.Słaba obsługa klienta.
  • ~Anita / 2023-04-07 11:36
    Ocena: 1.00 / 5
    Najlepszy bank w jakim kiedykolwiek coś musiałam zakleić. Gubią dokumenty. I potem udają zaskoczenie.
    Jeden pracownik, kolejka 20 osób.
    Oddział w Piasecznie to istna masakra. Nigdy nie udało się nic załatwić żeby nie obyło się bez czekania ponad godzinę lub z innymi problemami.
    ZaletyBrak
    WadySame wady
  • ~Bh / 2023-04-06 23:17
    Ocena: 1.00 / 5
    Czekam godzinami na sms potwierdzenie płatności i jest proszę Państwa! Drugiego dnia 10 smsow bo już nie miałam cierpliwości ! SYF TOTALNY!
  • ~noname / 2023-04-03 16:09
    Ocena: 1.00 / 5
    Bank nie wysyła wymaganej komunikacji. O wszystko trzeba składać reklamacje! Z dnia na dzień wprowadzają prowizje bez powiadomienia!
  • ~Marcin 1976 / 2023-04-03 11:20
    Ocena: 1.00 / 5
    Miałem w swoim prawie 50 letnim życiu konta założone w kilku bankach ,ale takiego dziadostwa jak BNP Paribas nigdy. W styczniu 2022 roku włamano się na moje konto i dokonano kradzieży (prawdopodobnie poprzez dokonanie zakupów, na co wskazywały nierówne kwoty , które zostały wydane ) znacznej ilości zgromadzonych tam środków finansowych. Miejscem kradzieży była Hiszpania, a ja w tym czasie przebywałem w pracy w Polsce i nigdy wcześniej nie byłem w Hiszpanii... Bank poinformował mnie o tym po fakcie zaznaczając ,że to ja dopuściłem się zaniedbania i za moją zgoda musiało dojść do nieautoryzowanyvh transakcji . Rzecznik Finansowy , do którego zwróciłem się o pomoc uznał winę banku , natomiast bank upiera się przy swoim i jeszcze obciążył mnie za przewalutowanie, ponieważ transakcje wykonano w euro. Złodzieje jak gorszych nie ma . Chcecie żeby Wasze pieniądze były bezpieczne to omijajcie ten syf z daleka...
  • ~GRAŻA / 2023-03-27 14:12
    Ocena: 1.00 / 5
    NIE POLECAM TEGO BANKU , NAJGORSZY BANK W POLSCE. PROBLEM Z PODSTAWOWĄ KOMUNIKACJĘ, NA INFOLINII PRACUJĄ LUDZIE KTÓRZY NIE MAJĄ POJĘCIA O PRODUKTACH BANKU I NIE POTRAFIĄ UDZIELIĆ PODSTAWOWYCH INFORMACJI. ODDZIAŁ W KTÓRYM BYŁAM POTRAKTOWAŁ MNIE JAK INTRUZA. JESZCZE RAZ NIE POLECAM , CHBA ŻE MASZ OCHOTĘ STRACIĆ NERWY.
    ZaletyBRAK
    WadyCAŁE MNÓSTWO
  • ~Honcia / 2023-03-22 15:37
    Ocena: 1.67 / 5
    Nie polecam.W momencie zablokowania konta przez komornika nie można samodzielnie korzystać z karty z przelewów. Kwotę wolną od zajęć można jedynie wypłacić w banku z prowizją.Koszmar.Inne banki rewelacja z korzystania z kwoty wolnej od zajęć komorniczych. Tutaj porażka.
    ZaletyBrak
    WadyBrak ukłonu w stronę klienta banku.
  • ~JA / 2023-03-21 11:35
    Ocena: 1.33 / 5
    Nie polecam tego banku. Miałam kredyt gotówkowy, który chciałam wcześniej spłacić. W dniu spłaty otrzymałam potrzebną informację, po czym po 3 godzinach dzwoni pracownik, że mam niedopłatę. Następnie po dwóch dniach okazuje się, że mam jednak nadpłatę i nie mogą zamknąć kredytu, bo muszą przeksięgować nadpłatę. Oczywiście oni nie zadzwonili. Gdybym nie wykonała telefonu, to kredyt byłby nadal niezamknięty. Co lepsze. Kiedy po 2 dniach poszłam do banku w celu zamknięcia konta okazało się, że na kredycie jeszcze jest nadpłata i kredyt nadal nie jest zamknięty.
    Ta instytucja nie wie, co to profesjonalizm.
    Oczywiście od potwierdzenia zamknięcia kredytu na zaświadczenia muszę czekać kolejne 7 dni, gdzie z automatu na maila powinnam dostać taką informację.
    A na koniec najlepsze. Jak stwierdziłam przy pracownikowi banku, że z profesjonalizmem im nie po drodze, to stwierdził, że najważniejsze, że spłaciłam kredyt. Co za tekst!!! ŻENADA!
  • ~GG / 2023-03-20 16:17
    Ocena: 2.67 / 5
    OBSŁUGA KLIIENTA MASAKRA PANIE JAKBY PRACOWAŁY ZA KARE W TYM BANKU , BANK NIE PRZYJMUJE BILONU W EURO ŻENADA A KIEDYS ŚWIETNY BANK
  • ~November / 2023-03-17 13:27
    Ocena: 1.00 / 5
    Zablokowali konto bez żadnej informacji. Przez 2 tygodnia nie miałam pieniędzy na jedzenie i tramwaj. Nikt nie spieszył to konto odblokować. Nienawidzę. To jest najgorszy bank, z jakim miałam sprawę. Oni istnieją w zeszłym wieku. W innych bankach przez aplikacje można zmienić wszystkie dane osobiste. Tutaj wysyłają tylko papierowego lista na adres, gdzie już dawno nie mieszkam i nie sprawdzam pocztę, ponieważ wszyscy są postępowi i korzystają z telefonów i mailów. Ale nie, nie wszystkie. BNP jeszcze nie doszedł do tego. I do tego bardzo niemiłe i głupi pracowniki działu Poznania na Głogowskiej 113. Pani Kalina Badowska ignorowała mój problem i nie próbowała załatwić odblokowanie mojego konta. W końcu wyszła do mnie jakaś inna pani, żeby powiedzieć, że ja muszę jeszcze czekać na odblokowanie. 2 tygodnia ja nie miałam dostępu do pieniędzy, jaki dostałam za swoją pracę. To jest niedopuszczalne w 21 wieku. Nie korzystam już z tego banku i moja rodzina i przyjaciele też. Mam nadzieję, że w najbliższym czasie ten bank w ogóle przestanie działać przez brak klientów. W Polsce istnieje dużo nowoczesnych i progresywnych banków. Nie widzę sensu dowierzać swoje pieniędzy w takie gówno.
    Wadywszystko
  • ~Mag / 2023-03-16 18:09
    Ocena: 1.33 / 5
    Po 12 latach współpracy i obsługi moich firm oceniam ich na dno dna. Nigdy w swoim życiu nie spotkałem się z taką ignorancją, niekompetencją i celowym generowaniem problemów
    ZaletyBrak
    WadySzkoda gadać
  • ~FUCEK BNP / 2023-02-28 15:40
    Ocena: 2.33 / 5
    Wszystko pięknie kiedy BNP chce sprzedać produkt np. kredyt, a jak zainkasuje prowizje, to wtedy zaczynają się schody z każdą sprawą.
    Jedynie zakup nowych usług np. karty kredytowej to nie ma z tym problemu ale już jakakolwiek reklamacja to się bujaj człowieku.
    Pracownicy niekompetentni nastawieni tylko na sprzedaż i prowizje byle wyrobić widełki narzucone przez bank.

    Zgłosiłem, że chcę zamknąć jedną usługę w banku (spłacony kredyt na dość dużą kwotę) ponieważ po spłacie dalej widnieje w BIK jako kredyt udzielony) pajac z obsługi zamiast zamknąć tylko ten kredyt zamknął wszystkie usługi. Inne kredyty oprocentowane na 0% (zakupy w sklepach) stały się natychmiast wymagalne.
    Dzwoniłem do placówki i zgłaszałem reklamacje telefonicznie i przez bankowość elektroniczną - zero odzewu, jedynie monity z windykacji.

    Masakra najgorszy bank z jakim miałem styczność.
    Nigdy nie miałem opóźnień w spłatach. Dopilnuję aby wszystkie spółki w których jestem w radach nadzorczych nie skorzystały więcej z tych z łodzi ei. Sprawy nie odpuszczę skończy się w sądzie.
    Zaletybrak
    Wadyobsługa i nadużycia w zakresie zarządzania finansami
  • ~Adrian / 2023-02-25 16:15
    Ocena: 1.33 / 5
    Dno jeśli chodzi o opiekę i obsługę klienta. 9 razy zlecałem wyłączenie usługi na infolinii gdzie byłem zapewniany, że tym razem już będzie wszystko ok, 5 razy zlecałem zmianę daty pobierania spłaty raty i za każdym razem dostaję tel. od windykacji że pieniądze nie zostały zaksięgowane.
    Burdel, burdel i jeszcze raz wielki burdel.
    Nie szanujecie klienta, który od lat daje wam zarobek.
    Nie polecam nikomu wchodzić w ten przestarzały bank.
  • ~KUDLO / 2023-02-17 20:04
    Ocena: 1.67 / 5
    Napisze tak...krótko i na temat. Odradzam jeszcze raz odradzaM PARIBAS
    ZaletyBRAK
    WadyAZ ZA DUZO BY OPISAC
  • ~Henryk / 2023-02-10 13:38
    Ocena: 1.00 / 5
    Tylko zbierać opłaty na coraz większe własne premie, wpłata do wpłatomaty od kwoty 100zl wynosi 10zl! Złodzieje! Bankowość elektroniczna dla firm to jakaś kpina, jakość obsługi....nie ma żadnej, coraz mniej oddziałów a żeby wpłacić pieniądze do kasy trzeba jechać czasem 50 km! Likwiduje rachunek i idę do banku spółdzielczego bo przynajmniej jest Polski
    ZaletyBrak
    WadyWszystko
  • ~Zadowolony klient / 2023-02-10 09:46
    Ocena: 1.00 / 5
    Zwykłe ku..wy oszukańcze. Najgorszy Bank tylko wyłudza pieniądze. Je..bać BGŻ tak samo mocno jak PIS
    ZaletyŻadnych zalet
    WadyWszystkie wady
Dodaj własną opinię »

Zobacz również

mBank
Ocena: 1.66, ilość opinii: 1999
PEKAO SA
Ocena: 1.78, ilość opinii: 1510
Santander Bank Polska (BZWBK)
Ocena: 1.86, ilość opinii: 1201
Millennium
Ocena: 1.80, ilość opinii: 960
PKO Bank Polski
Ocena: 2.69, ilość opinii: 845
ING Bank Śląski
Ocena: 1.79, ilość opinii: 818
Play
Ocena: 1.39, ilość opinii: 4397
VECTRA
Ocena: 1.60, ilość opinii: 4393
Orange
Ocena: 1.40, ilość opinii: 3865
UPC Internet
Ocena: 1.81, ilość opinii: 3491
Netia Szybki Internet
Ocena: 2.02, ilość opinii: 3198
Plus
Ocena: 1.44, ilość opinii: 2898