Opiniuj.pl - strona główna

Opiniami warto się dzielić!

BGŻ BNP Paribas opinie

Ocena na podstawie 535 opinii

1.63 / 5

  • Obsługa klienta
    1.61
  • Oferta
    1.64
  • Prostota obsługi
    1.59

Dodaj własną opinię »

Sortuj wg: daty | oceny
  • ~Daniel / 2023-07-07 14:03
    Ocena: 5.00 / 5
    Jestem klientem banku przy ul Dworka 1a w Rybniku po wielu perypetiach z innymi bankami jestem bardzo zadowolony z usług banku BNP Paribas w Rybniku .Obsługa jest na najwyższym poziomie zawsze pomocni jeśli zachodzi taka potrzeba.Jestem bardzo zadowolony z obsługi oraz ofert kredytowych w tym banku.Goraco polecam konto przejrzyste łatwe w użytkowaniu a przede wszystkim bezpieczne
    ZaletySuper obsługa najwyższy poziom
    WadyBrak
  • ~Usia / 2023-07-07 13:56
    Ocena: 5.00 / 5
    Przy ul Dworka 1A w Rybniku w siedzibie banku BNP Paribas pracują ludzie odpowiedzialni za dobro i satysfakcję klientów którzy powierzają im swoje dochody.Bardzo konkretnie i jasno tłumaczą klientom oferty oraz korzyści płynące z prowadzenia konta
    ZaletyMiła obsługa, kredyty dostosowane do potrzeb klienta,pełen profesjonalizm
    WadyMogło by być mniejsze oprocentowanie kredytow
  • ~Urszula / 2023-07-07 13:49
    Ocena: 5.00 / 5
    Witam jestem w tym banku już od 7 lat ,korzystam z usług banku BNP Paribas w Rybniku przy ul Dworka 1A obsługa jest zawsze na najwyższym poziomie bardzo konkretnie i jasno mamy wytłumaczone nurtujące nas zagadnienia i omówione konkretnie zaciągane przez nas kredyty.Bardzo gorąco polecam współpracę i powierzenie swoich dochodów w tym banku
    ZaletySzybko,konkretnie ,bardzo miła obsuga
    WadyBrak
  • ~Trzebiska / 2023-07-06 16:47
    Ocena: 1.33 / 5
    Nie polecam korzystania z usług tych zdzierców. Udziela kredytu, przeleja kote osobie trzeciej zanim kredytobiorca ma szansę zobaczyć umowę a jak się coś spierdzieli z tą umową to umywają rączki. Działają zgodnie z zasada płacz i płać a jak się ķlient za bardzo upiera przy swoim to wysyłają na niego prawników. Nie korzystajcie. Nie warto.
    ZaletyBrak
    WadyZdziercy, nie dbaja o dobra współpracę z klientem tylko o zyski szefostwa.
  • ~viktoria / 2023-07-06 00:04
    Ocena: 1.00 / 5
    Placowka na Marszalkowska nie ma specialistow kwalifikowanych. Ma tylko liudzi, ktorym NIE zaleze na klientach. Moj vizit zostal koszmarem. Oczekiwanie w 40 minut zeby otworzyc konto firmowe. i nie otworzyli, bo nie rozumja ze jesc miedzynarodowe prawo jazdy...a jesze dziwi ze potrebuja 2!!! dokumenty dla veryfikacii osoby. Halo!! zawsze pasport to byl glowny dokument. A teraz nie... i nawiec prawo jadzy nie pasuje. Absolutnie nie kwalifikowany podeszc + tysna na otwarcie rachunku indywidualnego
    pani Natalia ktpra jedna tylko moze otworzyc firmowe konto absolutnie nie dokladna i nie zorganizowana. w prace z klientem firmowych nie moze byc tak. nie polecam.
  • ~Marek / 2023-07-05 08:23
    Ocena: 1.00 / 5
    Przedłużające się procedury,
    wymaganie informacji o kliencie wykraczające poza zakres potrzeb do udzielenia kredytu,
    brak wyczerpujących informacji. o wymaganych dokumentów.,
    utrudniony kontakt z opiekunem.
    ZaletyBRAK
    WadySTRATA CZASU KLIENTA
  • ~eldor397 / 2023-07-04 11:45
    Ocena: 1.67 / 5
    chciałem złożyć reklamacje przez bankowość internetową- odesłali do oddziału, w oddziale doradca na urlopie i nikt go nie zastepuje
    Zaletybrak
    Wadyjakość obsługi na dnie, nawet nie mozna zlozyc reklamacji
  • ~Radzioooq1 / 2023-07-01 15:32
    Ocena: 1.00 / 5
    Bank BNP ma w swoim zwyczaju kraść cudze pieniądze . Tak zrobił w moim przypadku , przy nie zrealizowaniu przelewu zagranicznego na kwotę ponad 30000zl pobrali sobie ponad 3000zl prowizji i zrobili to dwukrotnie.
    To złodzieje ! Ten bank to złodziejski bank.
    ZaletyŻadne
    WadyWszystkie
  • ~Krzysztof / 2023-06-30 15:09
    Ocena: 1.00 / 5
    jeśli mają zrobić coś dla ciebie mają to głęboko w dupie
    bank jest tak fatalny że zlikwiduję konto
    masakra
    Zaletyzalet brak
    Wadybrak fachowości tylko nieistotne odpowiedzi
  • ~Maciej / 2023-06-29 11:26
    Ocena: 1.00 / 5
    Fatalna obsługa,niekompetentni pracownicy, brak podstawowej wiedzy z dziedziny finansów. Potrafią tylko namawiać na otwarcie konta za co biorą profity. Omijać szerokim łukiem ten bank.
    ZaletyBrak
  • ~Klaudiusz / 2023-06-29 10:03
    Ocena: 1.67 / 5
    skusiło nas, że brak opłat dla stowarzyszeń, ale już mamy dosyć, bo obsługa klienta działa fatalnie, opiekun całkowicie olewa klienta, praktycznie nie ma jak się z nim skontaktować, infolinia to porażka, pracownicy nie potrafią nawet przyjąć prawidłowo reklamacji.. TRAGEDIA nie bank
    Zaletybrak opłat za prowadzenie rachunku dla ngo, ale po cichu naliczyli np za dostęp do konta drugiej osoby, bez uprzedzenia wcześniejszego
    Wadybrak możliwości kontaktu, lekceważenie klienta, wprowadzanie opłat bez uprzedzenia
  • ~Sarah / 2023-06-28 17:37
    Ocena: 1.00 / 5
    Dzień dobry, bank wpisał mnie do BIK-u za jednodniowe opóżnienie w racie kredytu i pomimo, iż od razu zapłaciłam jak tylko dostałam info że zalegam zostałam wpisana do BIK. Zapłata nastąpiła w dniu 31.05 a bank łaskawie wysłał info 28.06 o czym dowiedziałam się starając się o leasing. Przez małą ratę straciłam bardzo dużo. Odradzam BNP jest to najgorszy bank z jakim miałam do czynienia, pełen niekompetentnych osób.
    Zaletybrak
    Wadyniekompetentni pracownicy
  • ~Anna / 2023-06-28 15:06
    Ocena: 1.00 / 5
    Właśnie weszłam do banku. Jest 2 pracowników z czego podszedł do mnie pan z informacją że obsługuje firmy a kolega ma już klienta i ...no mogę poczekać ale on nie wie czy 30 minut czy więcej. Pan tłumaczy że są braki kadrowe i mogę spróbować jutro. Żenada. To jedyny dzień gdzie mogę podjechać do tego banku. Przykre
  • ~Leszek / 2023-06-27 16:24
    Ocena: 1.00 / 5
    Ten bank to nieporozumienie, zdecydowanie tyłem do klienta. Bank przyjął od od Raiffeisen dział kart kredytowych i tak do niego trafiłem. Najpierw po upływie terminu ważności wymieniono mi bez pytania kartę Visa gold na mastercard. w punkcie stacjonarnym zainteresowanie klientem znikome, czekałem 40 minut aż jedna z pięciu osób siedzących przy biurkach się mną zajmie, ale mniejsza z tym. Ponieważ bilety które chciałem kupić przekraczały o 2 tyś mój limit karty
    wystąpiłem o jego zwiększenie z 15tys na 18tys, ale bank mając kilkunastoletnią historię moich kart kredytowych którymi płaciłem mnóstwo rzeczy i nie miałem opóźnień w spłacaniu odmówił, życząc sobie dokumentacje jak bym występował o kredyt na dom, a nie zwiększenie limitu o 3 tys. Obecnie sprawdzam oferty innych banków żeby przenieść karty z BNP.
    Zaletybrak
    Wadyfatalna obsługa, brak zainteresowania, nieadekwatne wymagania.
  • ~jack_m65 / 2023-06-23 15:50
    Ocena: 1.67 / 5
    nic sie da zrobic, infolinia nie odbiera, totalny brak kultury korporacyjnej, bałagan i chaos
    Zaletyniskie ceny
    Wadyprzewazaja nad zaletami; omijac
  • ~G. / 2023-06-23 12:58
    Ocena: 1.00 / 5
    Tragedia jedna wielka , oszuści, a obsługa w banku w Rudzie Śląskiej to jakiś dramat
    ZaletyBrak
    WadyWszystki jaki tylko można sobie wyobrazić
  • ~Leśniczy Maurycy / 2023-06-14 20:31
    Ocena: 1.00 / 5
    Konto oszczędnościowe jest do jakiejś kwoty oprocentowane 1%, a powyżej jakiejś 6,5%, tylko że jak chcesz wejść na 6,5 % to nawet jak masz 32000 zł lub 36555 zł to BNP Paribas ustala nagle minimalną kwotę oprocentowania na 6,5%, na sumę o 1 grosz wyższą, czyli 36556 zł. I klient dalej zostaje na 1%, jawne oszustwo. Pozdrawiam
    ZaletyŻadnych
    WadyMnóstwo
  • ~Karol Trak / 2023-06-10 13:45
    Ocena: 1.00 / 5
    Dno. Są jak pułapka na muchy lecące do gówna. Oni zgodnie z reklamą zmieniają świat. Ciągle coś sobie zmieniają z gówna na padlinę lub z padliny na urynę. Ich system go online to jakieś przedpotopowe kalectwo. Omijać z daleka.
    ZaletyNie stwierdzono.
    WadyZERO KOMPETENCJI
  • ~Waldemar / 2023-06-09 14:22
    Ocena: 1.00 / 5
    Po zamknięciu konta/2 lata/żądają zapłaty za kartę bez żadnych wcześniejszych kontaktów ani telefonicznych i mailowych.Unikać ten bank szerokim łukiem.Tam nie liczy się klient tylko jak go oszukać na kasę Dno i wodorosty
    ZaletyBrak
    WadyWszystko co najgorsze
  • ~Eliza / 2023-05-31 15:52
    Ocena: 1.67 / 5
    Totalna porażka! Mój rachunek został zablokowany przez nieuaktualnienie danych osobowych, już zaczął się trzeci miesiąc jak konto zablokowane mimo, że odrazu poszłam do oddziału z kompletem potrzebnych dokumentów. Półtorej miesiąca czekania były stracone, ponieważ po tym czasie dostałam telefon z informacją, że ankieta na odblokowanie konta powinna była inaczej wyglądać, o czym pracownicy nie wiedzieli!!! Jestem w szoku, przychodzę z małym dzieckiem do banku co tydzień, bo tylko wtedy jak przychodzę zaczynają coś robić. Obsługa to totalna porażka, pan Jakub Tucner, który za każdym razem mówi, że zadzwoni i nigdy nie dzwonił. Pani Wioletta Gutowska która jest menedżerem do spraw jakości i relacji z klientami, mówiła że osobiście będzie pilnować tej sprawy, a tak naprawdę nikt nic w tek sprawie nie robi. Gdybym nie przychodziłam to ciekawe ile dłużej to by się ciągnęło. Nikt nic nie może zrobić, zostałam odcięta od swoich środków na ponad dwa miesiąca przez taki powód i wciąż jest ząbkowane, mam niezapłacone rachunki i małe dziecko. Wstyd!!!!!!
    ZaletyNie ma
    WadyObsługa, oszustwo
Dodaj własną opinię »

Zobacz również

mBank
Ocena: 1.66, ilość opinii: 2048
PEKAO SA
Ocena: 1.83, ilość opinii: 1559
Santander Bank Polska (BZWBK)
Ocena: 1.87, ilość opinii: 1226
BOŚ Bank Ochrony Środowiska
Ocena: 4.78, ilość opinii: 1006
Millennium
Ocena: 1.81, ilość opinii: 987
PKO Bank Polski
Ocena: 2.75, ilość opinii: 927
Play
Ocena: 1.39, ilość opinii: 4774
VECTRA
Ocena: 1.60, ilość opinii: 4555
Orange
Ocena: 1.40, ilość opinii: 3999
UPC Internet
Ocena: 1.81, ilość opinii: 3509
Netia Szybki Internet
Ocena: 2.02, ilość opinii: 3210
Plus
Ocena: 1.46, ilość opinii: 3090