ZaletyBrak
strona 12 z 27
- « poprzednia
- 1 ...
- 10
- 11
- 12
- 13
- 14
- nastepna »
-
~Maciej / 2023-06-29 11:26
Fatalna obsługa,niekompetentni pracownicy, brak podstawowej wiedzy z dziedziny finansów. Potrafią tylko namawiać na otwarcie konta za co biorą profity. Omijać szerokim łukiem ten bank. -
-
~Klaudiusz / 2023-06-29 10:03
skusiło nas, że brak opłat dla stowarzyszeń, ale już mamy dosyć, bo obsługa klienta działa fatalnie, opiekun całkowicie olewa klienta, praktycznie nie ma jak się z nim skontaktować, infolinia to porażka, pracownicy nie potrafią nawet przyjąć prawidłowo reklamacji.. TRAGEDIA nie bank Zaletybrak opłat za prowadzenie rachunku dla ngo, ale po cichu naliczyli np za dostęp do konta drugiej osoby, bez uprzedzenia wcześniejszegoWadybrak możliwości kontaktu, lekceważenie klienta, wprowadzanie opłat bez uprzedzenia -
~Sarah / 2023-06-28 17:37
Dzień dobry, bank wpisał mnie do BIK-u za jednodniowe opóżnienie w racie kredytu i pomimo, iż od razu zapłaciłam jak tylko dostałam info że zalegam zostałam wpisana do BIK. Zapłata nastąpiła w dniu 31.05 a bank łaskawie wysłał info 28.06 o czym dowiedziałam się starając się o leasing. Przez małą ratę straciłam bardzo dużo. Odradzam BNP jest to najgorszy bank z jakim miałam do czynienia, pełen niekompetentnych osób. ZaletybrakWadyniekompetentni pracownicy -
~Anna / 2023-06-28 15:06
Właśnie weszłam do banku. Jest 2 pracowników z czego podszedł do mnie pan z informacją że obsługuje firmy a kolega ma już klienta i ...no mogę poczekać ale on nie wie czy 30 minut czy więcej. Pan tłumaczy że są braki kadrowe i mogę spróbować jutro. Żenada. To jedyny dzień gdzie mogę podjechać do tego banku. Przykre -
~Leszek / 2023-06-27 16:24
Ten bank to nieporozumienie, zdecydowanie tyłem do klienta. Bank przyjął od od Raiffeisen dział kart kredytowych i tak do niego trafiłem. Najpierw po upływie terminu ważności wymieniono mi bez pytania kartę Visa gold na mastercard. w punkcie stacjonarnym zainteresowanie klientem znikome, czekałem 40 minut aż jedna z pięciu osób siedzących przy biurkach się mną zajmie, ale mniejsza z tym. Ponieważ bilety które chciałem kupić przekraczały o 2 tyś mój limit karty
wystąpiłem o jego zwiększenie z 15tys na 18tys, ale bank mając kilkunastoletnią historię moich kart kredytowych którymi płaciłem mnóstwo rzeczy i nie miałem opóźnień w spłacaniu odmówił, życząc sobie dokumentacje jak bym występował o kredyt na dom, a nie zwiększenie limitu o 3 tys. Obecnie sprawdzam oferty innych banków żeby przenieść karty z BNP.ZaletybrakWadyfatalna obsługa, brak zainteresowania, nieadekwatne wymagania. -
~jack_m65 / 2023-06-23 15:50
nic sie da zrobic, infolinia nie odbiera, totalny brak kultury korporacyjnej, bałagan i chaos Zaletyniskie cenyWadyprzewazaja nad zaletami; omijac -
~G. / 2023-06-23 12:58
Tragedia jedna wielka , oszuści, a obsługa w banku w Rudzie Śląskiej to jakiś dramat ZaletyBrakWadyWszystki jaki tylko można sobie wyobrazić -
~Leśniczy Maurycy / 2023-06-14 20:31
Konto oszczędnościowe jest do jakiejś kwoty oprocentowane 1%, a powyżej jakiejś 6,5%, tylko że jak chcesz wejść na 6,5 % to nawet jak masz 32000 zł lub 36555 zł to BNP Paribas ustala nagle minimalną kwotę oprocentowania na 6,5%, na sumę o 1 grosz wyższą, czyli 36556 zł. I klient dalej zostaje na 1%, jawne oszustwo. Pozdrawiam ZaletyŻadnychWadyMnóstwo -
-
~Karol Trak / 2023-06-10 13:45
Dno. Są jak pułapka na muchy lecące do gówna. Oni zgodnie z reklamą zmieniają świat. Ciągle coś sobie zmieniają z gówna na padlinę lub z padliny na urynę. Ich system go online to jakieś przedpotopowe kalectwo. Omijać z daleka. ZaletyNie stwierdzono.WadyZERO KOMPETENCJI -
~Waldemar / 2023-06-09 14:22
Po zamknięciu konta/2 lata/żądają zapłaty za kartę bez żadnych wcześniejszych kontaktów ani telefonicznych i mailowych.Unikać ten bank szerokim łukiem.Tam nie liczy się klient tylko jak go oszukać na kasę Dno i wodorosty ZaletyBrakWadyWszystko co najgorsze -
~Eliza / 2023-05-31 15:52
Totalna porażka! Mój rachunek został zablokowany przez nieuaktualnienie danych osobowych, już zaczął się trzeci miesiąc jak konto zablokowane mimo, że odrazu poszłam do oddziału z kompletem potrzebnych dokumentów. Półtorej miesiąca czekania były stracone, ponieważ po tym czasie dostałam telefon z informacją, że ankieta na odblokowanie konta powinna była inaczej wyglądać, o czym pracownicy nie wiedzieli!!! Jestem w szoku, przychodzę z małym dzieckiem do banku co tydzień, bo tylko wtedy jak przychodzę zaczynają coś robić. Obsługa to totalna porażka, pan Jakub Tucner, który za każdym razem mówi, że zadzwoni i nigdy nie dzwonił. Pani Wioletta Gutowska która jest menedżerem do spraw jakości i relacji z klientami, mówiła że osobiście będzie pilnować tej sprawy, a tak naprawdę nikt nic w tek sprawie nie robi. Gdybym nie przychodziłam to ciekawe ile dłużej to by się ciągnęło. Nikt nic nie może zrobić, zostałam odcięta od swoich środków na ponad dwa miesiąca przez taki powód i wciąż jest ząbkowane, mam niezapłacone rachunki i małe dziecko. Wstyd!!!!!! ZaletyNie maWadyObsługa, oszustwo -
~Szalka / 2023-05-31 12:29
Absolutnie najgorszy bank.
Udzielają sprzecznych informacji,Pani z działu obsługi klienta rozłącza się w połowie załatwiania sprawy (Karolina Obzejda - mogę przekręcać nazwisko).
Opiekun nie oddzwania pomimo wielu próśb.
Korzystałam z wielu banków od tego jak najsalej
-
~Gospodarstwo Ogrodnicze / 2023-05-30 13:05
Oszuści, złodzieje i nic więcej. Przy podpisaniu umowy zatajają bardzo ważne informacje które wiążą się ze sporymi dodatkowymi kosztami ZaletyZeroWadyWszystkie możliwe -
~Adeian / 2023-05-27 22:25
Uciekać z daleka od tych wyzyskiwaczy. Nigdy więcej współpracy z nimi jakiejkolwiek WadySame qady -
~Adeian / 2023-05-27 22:25
Uciekać z daleka od tych wyzyskiwaczy. Nigdy więcej współpracy z nimi jakiejkolwiek WadySame qady -
~wojtek80 / 2023-05-27 11:09
Katastrofalna obsługa klienta. Byłem sam w oddziale w centrum Warszawy. Było pięciu pracowników wszyscy mnie olewali a na koniec wysłali na Tarchomin!!! Mimo iż nikogo nie mieli do obsługi. ten nie mógł bo nie ma uprawnień, ta rozmawiała sobie przez telefon, ten jest tylko od premium. Doatkowo bezczelność i chamstwo. Jak poprosiłem o imię i nazwisko jednego typa to ten odburknął - niech se Pan przeczyta. ZaletyŻadnych zaletWadyChamstwo, bezczelność , tu mi wisizm, spycholandia czułem się jak intruz. -
-
~Przemek / 2023-05-24 15:11
Tradegia
Mamy konto firmowe w tym "banku". Jak co roku weryfikują dane i jak co roku jest problem ..... Przy czym nie poinformują ciebie że według ich jest problem... czekają aż z radością zablokują ci konto. a wtedy w koło Macieju - a to to trzeba poprawić o to w rejestreze beneficjentów rzeczywistych coś im nie pasuje - zmieniałem wpis z 3 lub 4 razy. Niekompetencja? to mało powiedziane
Firma nie ma dostępu do własnych pieniedzy od 2 tygodni a oni sobie jaja robią i ciągle chcą zmieniać wpisy w rejestrze beneficjentów rzeczywistych.
Jak tylko odzyskam dostęp do pieniedzy zamykam konto w tym niby banku...Zaletyw perspektywie czasu brakWadyniekompetencja, olewanie klienta -
~Paweł / 2023-05-19 21:33
Nie polecam tego Banku. Zaksięgowali zlecenie już po zamknięciu karty kredytowej. Po 1 dniu wysyłają SMS-a, że mam zadłużenie. Nie odpowiadając na reklamację, wysyłają pismo, że począwszy od pierwszego dnia opóźnienia w spłacie, bank raportuje moje zadłużenie do BIK-u. I to wszystko przez 188,58zł. Ostrzegam, unikajcie tego Banku. ZaletyBrakWadySame wady -
~Ddd / 2023-05-18 06:21
Najgorszy bank. Obsługa- 0. Ffffff ffff gggg
Pamiętaj, że celem napisania opinii jest pomoc innym użytkownikom w podjęciu dobrych decyzji zakupowych.
Pisz wyłącznie o swoich doświadczeniach, nie powtarzaj zasłyszanych informacji i plotek.
Nie odnoś się do innych opinii i nie odpowiadaj na nie.
Pisz rzeczowo, obiektywnie i na temat produktów i usług, z których faktycznie korzystałeś.
Podawaj jak najwięcej detali i faktów, które mogą pomóc innym.
Nie pisz więcej niż jednej opinii na temat jednego produktu.
Unikaj błędów, wulgaryzmów, nie pisz WIELKIMI LITERAMI. -
~AK / 2023-05-10 17:49
Należę do klientów bankowości internetowej i mobilnej co nie oznacza, że nie mam kontaktu z obsługą bezpośrednią. A jak już jestem na bezpośredniej obsłudze, to spotykam się z bardzo miłą i życzliwą obsługą. Kontaktując się z pracownikiem banku osobiście czy telefonicznie zawsze załatwię sprawę sprawnie i bez kompilacji. Zdarzyło się, ze Pani J.... została dłużej w pracy by dopiąć moje sprawy (w godzinach pracy banku). Podziwiam, pracowników, którzy muszą być mili i uprzejmi wobec nawet agresywnych i roszczeniowych klientów.
Serdeczna prośba do wszystkich bądźmy mili wobec siebie to pomaga.ZaletyDobra i szeroka oferta kont, kart, możliwości oszczędzania oraz inwestowania, dbania o własną emeryturę, w tym
również oferta bankowości internetowej i mobilnej, płatność blikiem szeroka oferta dla firm, klienta indywidualnego i premium, biura maklerskiegoWadyjak w każdym banku rosnące ceny prowadzenia konta i jego obsługi oraz wysokie oprocentowanie
strona 12 z 27
- « poprzednia
- 1 ...
- 10
- 11
- 12
- 13
- 14
- nastepna »