Opiniuj.pl - strona główna

Opiniami warto się dzielić!

BGŻ BNP Paribas opinie

Ocena na podstawie 502 opinii

1.63 / 5

  • Obsługa klienta
    1.60
  • Oferta
    1.64
  • Prostota obsługi
    1.59

Dodaj własną opinię »

Sortuj wg: daty | oceny
  • ~Anna / 2023-06-28 15:06
    Ocena: 1.00 / 5
    Właśnie weszłam do banku. Jest 2 pracowników z czego podszedł do mnie pan z informacją że obsługuje firmy a kolega ma już klienta i ...no mogę poczekać ale on nie wie czy 30 minut czy więcej. Pan tłumaczy że są braki kadrowe i mogę spróbować jutro. Żenada. To jedyny dzień gdzie mogę podjechać do tego banku. Przykre
  • ~Leszek / 2023-06-27 16:24
    Ocena: 1.00 / 5
    Ten bank to nieporozumienie, zdecydowanie tyłem do klienta. Bank przyjął od od Raiffeisen dział kart kredytowych i tak do niego trafiłem. Najpierw po upływie terminu ważności wymieniono mi bez pytania kartę Visa gold na mastercard. w punkcie stacjonarnym zainteresowanie klientem znikome, czekałem 40 minut aż jedna z pięciu osób siedzących przy biurkach się mną zajmie, ale mniejsza z tym. Ponieważ bilety które chciałem kupić przekraczały o 2 tyś mój limit karty
    wystąpiłem o jego zwiększenie z 15tys na 18tys, ale bank mając kilkunastoletnią historię moich kart kredytowych którymi płaciłem mnóstwo rzeczy i nie miałem opóźnień w spłacaniu odmówił, życząc sobie dokumentacje jak bym występował o kredyt na dom, a nie zwiększenie limitu o 3 tys. Obecnie sprawdzam oferty innych banków żeby przenieść karty z BNP.
    Zaletybrak
    Wadyfatalna obsługa, brak zainteresowania, nieadekwatne wymagania.
  • ~jack_m65 / 2023-06-23 15:50
    Ocena: 1.67 / 5
    nic sie da zrobic, infolinia nie odbiera, totalny brak kultury korporacyjnej, bałagan i chaos
    Zaletyniskie ceny
    Wadyprzewazaja nad zaletami; omijac
  • ~G. / 2023-06-23 12:58
    Ocena: 1.00 / 5
    Tragedia jedna wielka , oszuści, a obsługa w banku w Rudzie Śląskiej to jakiś dramat
    ZaletyBrak
    WadyWszystki jaki tylko można sobie wyobrazić
  • ~Leśniczy Maurycy / 2023-06-14 20:31
    Ocena: 1.00 / 5
    Konto oszczędnościowe jest do jakiejś kwoty oprocentowane 1%, a powyżej jakiejś 6,5%, tylko że jak chcesz wejść na 6,5 % to nawet jak masz 32000 zł lub 36555 zł to BNP Paribas ustala nagle minimalną kwotę oprocentowania na 6,5%, na sumę o 1 grosz wyższą, czyli 36556 zł. I klient dalej zostaje na 1%, jawne oszustwo. Pozdrawiam
    ZaletyŻadnych
    WadyMnóstwo
  • ~Karol Trak / 2023-06-10 13:45
    Ocena: 1.00 / 5
    Dno. Są jak pułapka na muchy lecące do gówna. Oni zgodnie z reklamą zmieniają świat. Ciągle coś sobie zmieniają z gówna na padlinę lub z padliny na urynę. Ich system go online to jakieś przedpotopowe kalectwo. Omijać z daleka.
    ZaletyNie stwierdzono.
    WadyZERO KOMPETENCJI
  • ~Waldemar / 2023-06-09 14:22
    Ocena: 1.00 / 5
    Po zamknięciu konta/2 lata/żądają zapłaty za kartę bez żadnych wcześniejszych kontaktów ani telefonicznych i mailowych.Unikać ten bank szerokim łukiem.Tam nie liczy się klient tylko jak go oszukać na kasę Dno i wodorosty
    ZaletyBrak
    WadyWszystko co najgorsze
  • ~Eliza / 2023-05-31 15:52
    Ocena: 1.67 / 5
    Totalna porażka! Mój rachunek został zablokowany przez nieuaktualnienie danych osobowych, już zaczął się trzeci miesiąc jak konto zablokowane mimo, że odrazu poszłam do oddziału z kompletem potrzebnych dokumentów. Półtorej miesiąca czekania były stracone, ponieważ po tym czasie dostałam telefon z informacją, że ankieta na odblokowanie konta powinna była inaczej wyglądać, o czym pracownicy nie wiedzieli!!! Jestem w szoku, przychodzę z małym dzieckiem do banku co tydzień, bo tylko wtedy jak przychodzę zaczynają coś robić. Obsługa to totalna porażka, pan Jakub Tucner, który za każdym razem mówi, że zadzwoni i nigdy nie dzwonił. Pani Wioletta Gutowska która jest menedżerem do spraw jakości i relacji z klientami, mówiła że osobiście będzie pilnować tej sprawy, a tak naprawdę nikt nic w tek sprawie nie robi. Gdybym nie przychodziłam to ciekawe ile dłużej to by się ciągnęło. Nikt nic nie może zrobić, zostałam odcięta od swoich środków na ponad dwa miesiąca przez taki powód i wciąż jest ząbkowane, mam niezapłacone rachunki i małe dziecko. Wstyd!!!!!!
    ZaletyNie ma
    WadyObsługa, oszustwo
  • ~Szalka / 2023-05-31 12:29
    Ocena: 1.00 / 5
    Absolutnie najgorszy bank.
    Udzielają sprzecznych informacji,Pani z działu obsługi klienta rozłącza się w połowie załatwiania sprawy (Karolina Obzejda - mogę przekręcać nazwisko).
    Opiekun nie oddzwania pomimo wielu próśb.
    Korzystałam z wielu banków od tego jak najsalej
  • ~Gospodarstwo Ogrodnicze / 2023-05-30 13:05
    Ocena: 1.00 / 5
    Oszuści, złodzieje i nic więcej. Przy podpisaniu umowy zatajają bardzo ważne informacje które wiążą się ze sporymi dodatkowymi kosztami
    ZaletyZero
    WadyWszystkie możliwe
  • ~Adeian / 2023-05-27 22:25
    Ocena: 1.00 / 5
    Uciekać z daleka od tych wyzyskiwaczy. Nigdy więcej współpracy z nimi jakiejkolwiek
    WadySame qady
  • ~Adeian / 2023-05-27 22:25
    Ocena: 1.00 / 5
    Uciekać z daleka od tych wyzyskiwaczy. Nigdy więcej współpracy z nimi jakiejkolwiek
    WadySame qady
  • ~wojtek80 / 2023-05-27 11:09
    Ocena: 1.00 / 5
    Katastrofalna obsługa klienta. Byłem sam w oddziale w centrum Warszawy. Było pięciu pracowników wszyscy mnie olewali a na koniec wysłali na Tarchomin!!! Mimo iż nikogo nie mieli do obsługi. ten nie mógł bo nie ma uprawnień, ta rozmawiała sobie przez telefon, ten jest tylko od premium. Doatkowo bezczelność i chamstwo. Jak poprosiłem o imię i nazwisko jednego typa to ten odburknął - niech se Pan przeczyta.
    ZaletyŻadnych zalet
    WadyChamstwo, bezczelność , tu mi wisizm, spycholandia czułem się jak intruz.
  • ~Przemek / 2023-05-24 15:11
    Ocena: 1.00 / 5
    Tradegia
    Mamy konto firmowe w tym "banku". Jak co roku weryfikują dane i jak co roku jest problem ..... Przy czym nie poinformują ciebie że według ich jest problem... czekają aż z radością zablokują ci konto. a wtedy w koło Macieju - a to to trzeba poprawić o to w rejestreze beneficjentów rzeczywistych coś im nie pasuje - zmieniałem wpis z 3 lub 4 razy. Niekompetencja? to mało powiedziane
    Firma nie ma dostępu do własnych pieniedzy od 2 tygodni a oni sobie jaja robią i ciągle chcą zmieniać wpisy w rejestrze beneficjentów rzeczywistych.
    Jak tylko odzyskam dostęp do pieniedzy zamykam konto w tym niby banku...
    Zaletyw perspektywie czasu brak
    Wadyniekompetencja, olewanie klienta
  • ~Paweł / 2023-05-19 21:33
    Ocena: 1.00 / 5
    Nie polecam tego Banku. Zaksięgowali zlecenie już po zamknięciu karty kredytowej. Po 1 dniu wysyłają SMS-a, że mam zadłużenie. Nie odpowiadając na reklamację, wysyłają pismo, że począwszy od pierwszego dnia opóźnienia w spłacie, bank raportuje moje zadłużenie do BIK-u. I to wszystko przez 188,58zł. Ostrzegam, unikajcie tego Banku.
    ZaletyBrak
    WadySame wady
  • ~Ddd / 2023-05-18 06:21
    Ocena: 1.00 / 5
    Najgorszy bank. Obsługa- 0. Ffffff ffff gggg

    Pamiętaj, że celem napisania opinii jest pomoc innym użytkownikom w podjęciu dobrych decyzji zakupowych.
    Pisz wyłącznie o swoich doświadczeniach, nie powtarzaj zasłyszanych informacji i plotek.
    Nie odnoś się do innych opinii i nie odpowiadaj na nie.
    Pisz rzeczowo, obiektywnie i na temat produktów i usług, z których faktycznie korzystałeś.
    Podawaj jak najwięcej detali i faktów, które mogą pomóc innym.
    Nie pisz więcej niż jednej opinii na temat jednego produktu.
    Unikaj błędów, wulgaryzmów, nie pisz WIELKIMI LITERAMI.
  • ~AK / 2023-05-10 17:49
    Ocena: 5.00 / 5
    Należę do klientów bankowości internetowej i mobilnej co nie oznacza, że nie mam kontaktu z obsługą bezpośrednią. A jak już jestem na bezpośredniej obsłudze, to spotykam się z bardzo miłą i życzliwą obsługą. Kontaktując się z pracownikiem banku osobiście czy telefonicznie zawsze załatwię sprawę sprawnie i bez kompilacji. Zdarzyło się, ze Pani J.... została dłużej w pracy by dopiąć moje sprawy (w godzinach pracy banku). Podziwiam, pracowników, którzy muszą być mili i uprzejmi wobec nawet agresywnych i roszczeniowych klientów.
    Serdeczna prośba do wszystkich bądźmy mili wobec siebie to pomaga.
    ZaletyDobra i szeroka oferta kont, kart, możliwości oszczędzania oraz inwestowania, dbania o własną emeryturę, w tym
    również oferta bankowości internetowej i mobilnej, płatność blikiem szeroka oferta dla firm, klienta indywidualnego i premium, biura maklerskiego
    Wadyjak w każdym banku rosnące ceny prowadzenia konta i jego obsługi oraz wysokie oprocentowanie
  • ~buba / 2023-05-10 11:59
    Ocena: 1.00 / 5
    To jakaś kpina... w marcu wypowiedziano mi umowę na karcie debetowej, przez ten czas zero powiadomienia o czymkolwiek. Dzis telefon ze złodziejskiej kancelarii ze mam zaległość ponad 900 zł. Jak mam to rozumieć? Rozmowa z przedstawicielem banku na poziomie, nie...tego nawet poziomem. brak poszanowania klienta, brak dialogu..pani z banku nie dała mi dojść do slowa.
    Bank odsyła do windykacji, windykacja do banku
    Zaletybrak jakichkolwiek zalet
    WadySame wady
  • ~Grande / 2023-04-18 17:10
    Ocena: 2.33 / 5
    Od stycznia czekam na potwierdzenie salda. Bank przesyła jakieś śmieci. W dokumentach sumuje waluty EUR i PLN żenada.
    Nie polecam
  • ~Zażenowany / 2023-04-15 13:38
    Ocena: 1.00 / 5
    Żenada jakich mało, spłata karty kredytowej przy użyciu blik, a jaki efekt? Trzeba czekać żeby spłata została zaksięgowania w najbliższym dniu roboczym, pomimo że środki z blik mają od razu. A ja bez środków na koncie i na karcie kredytowej :/
Dodaj własną opinię »

Zobacz również

mBank
Ocena: 1.66, ilość opinii: 1999
PEKAO SA
Ocena: 1.78, ilość opinii: 1513
Santander Bank Polska (BZWBK)
Ocena: 1.86, ilość opinii: 1201
Millennium
Ocena: 1.80, ilość opinii: 962
PKO Bank Polski
Ocena: 2.68, ilość opinii: 851
ING Bank Śląski
Ocena: 1.79, ilość opinii: 819
Play
Ocena: 1.39, ilość opinii: 4411
VECTRA
Ocena: 1.60, ilość opinii: 4399
Orange
Ocena: 1.40, ilość opinii: 3871
UPC Internet
Ocena: 1.81, ilość opinii: 3491
Netia Szybki Internet
Ocena: 2.02, ilość opinii: 3198
Plus
Ocena: 1.44, ilość opinii: 2904