strona 11 z 28
- « poprzednia
- 1 ...
- 9
- 10
- 11
- 12
- 13
- nastepna »
-
~Andrii Hlushchuk / 2024-04-30 16:17Ocena: 1.00 / 5
Dzień dobry wszystkim. Chcę ostrzec przed tym bankiem wszystkich ludzi, i klientów, i tych kto chcę nimi stać. Byłem klientem tego banku wprawie przez 5 lat, i zostałem okradziony przez (usunięte przez administratora) internetowych na 5213.37 złotuch( ale (usunięte przez administratora) czemuś kradli w ewro), bank w takiej sprawie powiedział że to moja wina, niczym pomóc nie może, że o pieniądzach można zapomnieć. Jest nadzieja jeszcze na Policje. Potem spróbuję do sódu.
P.S. 10 razu pomyślście zamin pracować z tym bankiem, zabezpieczenia przed oszustami nie mają wcale -
-
~andrzej / 2022-09-14 11:22Ocena: 1.00 / 5
Bank to porażka ,zabierać pieniądze potrafią dobrze, dostałem po spłaceniu zaległości , nagle opłaty z banku w ciągu dnia, 8 razy 200 zł bezpodstawnie. Oddać nie chcą.złodzieje to mało powiedzieć . -
~Ania / 2022-01-11 18:13Ocena: 1.00 / 5
Złodziejski bank. Blokuję środki na koncie bez jakiejkolwiek informacji. Prze 7 dni nie miałam dostępu do konta. Nie mogłam nic wypłaci ani zrobić przelewu. Robią co im się podoba. Żenadna. Po prostu złodzieje. Nie polecam!!!!?
Obsługa na infolinii chamskaZaletyBrakWadyBank pomyłka. Omijać szerokim lukiem -
~Ania / 2023-08-17 00:24Ocena: 1.00 / 5
To ja tez nie polecam. Byłam przez wiele lat klientem podobno premium. Niestety zbyt mało by opiekun się inetereswal moją osobą. Nie widziałam takiej obojętności do klienta jak w tym banku l. Gratulacje zachowania i życzą wielu klientów nie krajowych za którymi biegacie z upominki w postaci pieruwek. Pozdrawia życzą ZaletyBrakWadySzkoda języka -
~AniaK / 2021-09-20 10:42Ocena: 1.00 / 5
Dostałam opłatę 400 zł za egzekucje, która nie była zrealizowana ponieważ została wycofana. Dodam, ze to była egzekucja na kilkaset zł wiec opłaty w banku to niemal drugie tyle.
Każdy może się pomylić, jednak moja reklamacja nie została uznana. Odwołuje się dalej.
W żadnym innym banku nie mam takich problemów, choć egzekucja została narzucona i wycofana również w dwóch innych bankach.
Dodatkowo: reklamacja była rozpatrywana 30 dni, odpowiedz nie została do mnie wysłana. Musiałam sama kilka razy dzwonić na infolinie i się dowiadywać. Reklamacje można złożyć za pośrednictwem infolinii, jednak nie dostaje się żadnego potwierdzenia złożenia takiej dyspozycji. Wszystko w ciemno i po omacku.ZaletyPrzez czas współpracy z tym bankiem nie znalazłam zaletWadyObsługa, ukryte bardzo wysokie opłaty -
~Anita / 2023-04-07 11:36Ocena: 1.00 / 5
Najlepszy bank w jakim kiedykolwiek coś musiałam zakleić. Gubią dokumenty. I potem udają zaskoczenie.
Jeden pracownik, kolejka 20 osób.
Oddział w Piasecznie to istna masakra. Nigdy nie udało się nic załatwić żeby nie obyło się bez czekania ponad godzinę lub z innymi problemami.ZaletyBrakWadySame wady -
~anitta / 2020-08-26 19:25Ocena: 1.00 / 5
Z tym Bankiem zawarła umowę kredytu ratalnego. Spłata kredytu rozłożona na 10 równych rat. Oczywiście w umowie inna wysokość raty niż na harmonogramie spłat (dziwne jednak prawdziwe). Pierwsze 5 rat wpłacałam wyższymi kwotami natomiast 5 pozostałych rat wg kwoty na harmonogramie. Oczywiście powstała nadpłata na kredycie, po kontakcie z infolinią dokonała przeksięgowania na poczet szybszej spłaty kredytu. Nie sugerowałam się nadpłatami i raty wpłacałam wg zapisu na harmonogramie. Gdy do końca spłaty pozostało 3 raty skontaktowałam się z infolinia w kwestii dopytania ile zostało kwoty do całkowitego zamknięcia kredytu. Konsultant podaje kwotę nie uwzgledniającą nadpłatę i co za tym idzie nie jest w stanie mi tego wytłumaczyć co się stało z nadpłata. I twierdzi, że raty należy wpłacać wg harmonogramu – tak też to zrobiłam. Klika dni później postanowiłam ponownie zadzwonić na infolinie, może tym razem mi ktoś wytłumaczy co stało się z nadpłatą – lecz bezskutecznie, ta sama śpiewka. Od konsultanta na infolinii otrzymuje informacje, że on tego nie widzi w systemie i nie jest w stanie odpowiedzieć mi dlaczego tak jest. Pytanie moje… Co się stało z kwota przeksięgowaną.? Żaden z konsultantów nie był wstanie mi odpowiedzieć na pytanie odnośnie przeksięgowanej wpłaty. Przed wpłatą 9 raty wykonuje kolejny telefon na infolinie. O dziwo uzyskuje informacje że ma nadpłatę 20zł (wcześniej nikt nic nie widział – oczywiście nie pokrywa się z tym co wpłaciłam więcej, no ale to już coś). Po dokonaniu wpłaty 10 ostatniej raty sytuacja zmienia się diametralnie i tu zaczynają się dziać dziwne rzeczy. Rata wpłacona wg harmonogramu. Kredyt dwa miesiące spłacony wcześniej. Wykonuje kontakt na infolinie aby dokonać rozliczenia kredytu i zamknięcia. Uzyskuje informacje od konsultanta, że jest nadpłata 330zł lecz aby zamknąć całkowicie kredyt musze dopłacić około 10zł (zaznaczę ze rata wynosiła 229,98zł). Pytając z jakiego to jest tytułu i co z poprzednimi nadpłatami – konsultant nie wiem oraz nie może sprawdzić historii wpłat. Przekazuje informacje, że aby to wyjaśnić połączy mnie z działem windykacji.!??(po co ? nie wiem).
W dziale windykacji uzyskuje informacje, że w ich systemie moje dane nie widnieją i ponownie zostaje przekierowana na dział obsługi klienta. Brak konkretnej informacji – konsultant rozkłada ręce – nie wie dlaczego tak jest. Wymagana kwotę wpłacam dla świętego spokoju by zakończyć to współpracę. W tej sytuacji by to wyjaśnić udaje się do Banku – i tym razem uzyskuje jeszcze inne informacje, że wszystko jest w porządku, widnieje nadpłata w kwocie 330,55zł i nie było potrzeby wpłacać kwoty około 10zł. Nadpłatę można przeksięgować na całkowita spłatę kredytu zostanie rozliczony i zamknięty, a nadpłata zwrócona. Zlecam wykonanie tej czynności. Kilka krotnie pytałam czy wszystko jest uregulowane czy należy coś dopłacić. Pracownik Banku zapewnił mnie, że wszystko jest uregulowane i kredyt zostanie rozliczony i zamknięty, a prowizja za wcześniejsza spłatę zostanie zwrócona. 4 dni po wizycie w Banku, gdzie zapewniano mnie, że wszystko jest OK otrzymuje informacje z Alertów BIK, że cytuje „odnotowano opóźnienie 3 dni w spłacie Twoich zobowiązań kredytowych od BNP PARIBAS CENTRUM ROZLICZ. NR 1 W KRAKOWIE” I moje pytanie dlaczego ? jak to możliwe skoro w Banku pracownik zapewnia ze wszystko jest OK. I nawet otrzymuje potwierdzenie rozliczenia całkowitego kredytu. W tej sprawie kontaktuje się z infolinią i otrzymuje informacje, że jest zaległość 28zł. Za co? Z jakiego tytułu nikt nie wie. Po prostu ręce opadają z brak kompetencji pracowników. Po zakończeniu rozmowy dzwonie do Banku bezpośrednio do tej osoby, z którą wcześniej rozmawiała w placówce Banku. Tłumacze mu sytuacje, że otrzymałam taka informacje. Pracownik Banku wszystko sprawdza i mówi faktycznie jest zaległość 28zł. Pytając skąd wzięła się ta kwota – pracownik Banku mówi, że nie wiem, że należy ją wpłacić, a później będziemy dochodzić za co to. Dokonała ekspresowego przelewu nie na kwotę 28zł, a na kwotę 30zł. Kontaktując się z infolinią uzyskuje informacje, że była zaległość 28zł (też nie wiedzą z jakiego tytułu – to kto to ma wiedzieć?).W tym samym dniu po kilku godzinach dzwonie na infolinie, by dopytać czy wszystko jest ok. A tu otrzymuje informacje tym razem, że na rachunku jest 1,05zł nadpłaty lecz na kredycie widnieje zaległość 3gr. Dlaczego tak widnieje nikt nie jest wstanie mi wytłumaczyć. Po prostu to jest jakaś chora sytuacja. Ten bank to jakieś nie porozumienie – brak spójnej informacji. Infolinia nie jest w stanie sprawdzić historii wpłat i nie widzi nadpłaty.
To nie był mój pierwszy kredyt, miałam w innych Bankach i też przed czasem spłacał i taka sytuacja nie miała miejsca. Oczywiście sprawa została zgłoszona do Rzecznika Praw Konsumenta. Złożyłam reklamacje – na którą czekam już 3 miesiąc bo sprawa wymaga do głębszej analizy. Porażka.
Każdemu, ze znajomych odradzam ten Bank!!! Brak kompetencji, odpowiedzialności i rzetelnego oraz uczciwego podejścia do klienta.
-
~Aniu / 2022-01-13 09:29Ocena: 1.00 / 5
Nikomu nie polecam tego Banku nawet największemu wrogowi. Posiadam u nich kredyt hipoteczny i po dodzwonieniu się na infolinię poprosiłem o sporządzenie nowego harmonogramu spłaty kredytu przy jego częściowej spłacie. Jak się dowiedziałem od pracownika tego pseudo Banku oni nie mogą mi zrobić takiej symulacji przed dokonaniem wpłaty ponieważ nie mają narzędzi jest to kpina z klienta. W TV reklamują się jako Bank zmieniającego się świata a powinno być zacofanego świata. Cokolwiek chce się w tym Banku załatwić to zawsze pracownicy stwarzają problemy tzn są bardzo niedouczeni i niekompetentni na swoich stanowiskach. Przykre ale prawdziwe ZaletyŻadnych zaletWadyNiekompetencja pracownikow
Brak podstawowej wiedzy i doświadczenia
Brak narzędzi do obliczenia rat kredytu CHF
Stopy procentowe w górę stopy oszczędnościowe 0,01%
Wprowadzanie klientów w błąd -
-
~Anka / 2024-01-24 15:07Ocena: 1.00 / 5
Brak słów.Strzymujecie nadwplaty. Napewno już uwas nie otworze żadnego konta ZaletyKażdy mówi co innegoWadyLudzi w błąd wprowadzacie -
~Anna / 2022-03-26 18:37Ocena: 1.00 / 5
Generalnie tragedia. Infolinia porażka. Zwłaszcza kobiety, które zamykają konta. ZaletyBrakWadyJakoś obsługi poniżej zera, beznadziejna oferta. -
~Anna / 2022-08-09 18:56Ocena: 1.00 / 5
POLECAM OMIJAĆ SZEROKIM A LEPIEJ JESZCZE SZERSZYM ŁUKIEM TEN BANK!!! NIGDY WIĘCEJ... ZaletyBrakWadySłowa i zapewnienia nic nie znaczą -
~Anna / 2022-09-01 14:45Ocena: 1.00 / 5
Najgorszy Bank pod słońcem , obsługa nie miła , pobierają prowizje jak się chce u nich zapłacić bezpośrednio 10 zł , do ich banku na ich konto gdzie np poczta pobrała tylko 4 zł , wstyd ZaletyBrakWadyZłodzieje -
~Anna / 2023-06-28 15:06Ocena: 1.00 / 5
Właśnie weszłam do banku. Jest 2 pracowników z czego podszedł do mnie pan z informacją że obsługuje firmy a kolega ma już klienta i ...no mogę poczekać ale on nie wie czy 30 minut czy więcej. Pan tłumaczy że są braki kadrowe i mogę spróbować jutro. Żenada. To jedyny dzień gdzie mogę podjechać do tego banku. Przykre -
~Anna / 2023-09-25 15:27Ocena: 1.00 / 5
Gdańsk
Środki zdeponowane przed laty, jeszcze w BGZ, są nie do odzyskania w Paribas, pomimo prawomocnego postanowienia Sądu o nabyciu spadku po zmarłym właścicielu lokaty. Bank robi wszystko, aby nie przyznać, że środki być może "wyparowały" z konta. Początkowo piętrzył biurokratyczne procedury, aby nie przyjąć wniosku o wypłatę. Wreszcie, gdy wniosek wraz z dyspozycją przelewu do innego banku udało mi się złożyć (01.08.2023), minęło 8 tygodni (!) i przelewu środków nie ma. Konkluzja jest jednoznaczna : "Nie mamy pana płaszcza i co nam pan zrobi..." . Ale to nie jest śmieszne jak w filmie. Tu chodzi o bezprawne przetrzymywanie lub zawłaszczenie powierzonych środkówWadyprzewlekłość, biurokracja, niekompetencja. Ogólnie: brak organizacji, procedur i kultury korporacyjnej. -
~Anna / 2024-02-21 19:59Ocena: 1.00 / 5
Dzisiejsza rozmowa z konsultantem o odblokowaniu dziecku konta to skandal. Pani potraktowała syna hamsko bezczelnie i arogancko. Skandal ZaletyBNP w Wejherowie. Tam pracują ludzie. -
~Anonim / 2021-10-06 09:07Ocena: 1.00 / 5
Dramat, dramat, dramat pod każdym względem, a bankowość elektroniczna po każdej tzw „ poprawie” jest coraz mniej czytelna i mniej informacji można uzyskać.
Podsumowując: porażka, niekompetencja, pracownicy bez przeszkolenia, każdy mówi zupełnie coś innego- BURDEL to delikatna ocena !!!ZaletyBrakWadyObsługa pracowników, którzy nie mają pojęcia co mówią i każdy mówi coś zupełnie innego, bankowość elektroniczna to całkowita pomyłka, nieintuicyjny program w którym ciężko się odnaleźć !!!
Jezdny słowem: SYF !!! -
-
~Are / 2022-12-12 22:24Ocena: 1.00 / 5
Pełnomocnictwo urzędnika państwowego jakim jest notariusz nie ma dla nich żadnego znaczenia. Nie mogę od dwóch miesięcy zrezygnować z karty mojej niepełnosprawnej, niewychodzacej mamy, bo nie i co nam Pani zrobi. A opłatę za kartę wciąż naliczają. ZaletyZero. -
~Arek / 2024-04-25 19:39Ocena: 1.00 / 5
Długie procedury od złożenia wniosku do otrzymania decyzji minął tydzień a nie jak się chwalą jeden dzień wypłata środków drugie tyle , człowiek bierze kredyt bo ma coś na oku a nie na zapas -
~AS / 2025-09-22 17:12Ocena: 1.00 / 5
Z winy pracownika banku konta moich córek nie zostały podłączone do promocji, składałam reklamację, na odpowiedź czekałam 30 dni, dostałam informację, że nie ma jakiegoś mojego podpisu, pojechałam podpisałam i ponowne złożenie reklamacji, następnie znowu musiałam czekać 30 dni na rozpatrzenie reklamacji, która nie została uznana. Wytłumaczenie jak z kosmosu, nie mam siły się z nimi szarpać, dzieci zawiedzione. To najgorszy bank, jaki znam, a znam ich wiele. -
~Asd / 2024-01-19 15:29Ocena: 1.00 / 5
Zakładanie ekonta to porażka. 5 razy przesyłane zdjęcie dowodu, po 24 h po podpisaniu umowy przysyłają e-mail z odmową bo zdjęcie nadal zle.
strona 11 z 28
- « poprzednia
- 1 ...
- 9
- 10
- 11
- 12
- 13
- nastepna »
