Opiniuj.pl - strona główna

Opiniami warto się dzielić!

BGŻ BNP Paribas opinie

Ocena na podstawie 544 opinii

1.63 / 5

  • Obsługa klienta
    1.61
  • Oferta
    1.63
  • Prostota obsługi
    1.59

Dodaj własną opinię »

Sortuj wg: daty | oceny
  • ~Ania / 2023-08-17 00:24
    Ocena: 1.00 / 5
    To ja tez nie polecam. Byłam przez wiele lat klientem podobno premium. Niestety zbyt mało by opiekun się inetereswal moją osobą. Nie widziałam takiej obojętności do klienta jak w tym banku l. Gratulacje zachowania i życzą wielu klientów nie krajowych za którymi biegacie z upominki w postaci pieruwek. Pozdrawia życzą
    ZaletyBrak
    WadySzkoda języka
  • ~AniaK / 2021-09-20 10:42
    Ocena: 1.00 / 5
    Dostałam opłatę 400 zł za egzekucje, która nie była zrealizowana ponieważ została wycofana. Dodam, ze to była egzekucja na kilkaset zł wiec opłaty w banku to niemal drugie tyle.
    Każdy może się pomylić, jednak moja reklamacja nie została uznana. Odwołuje się dalej.
    W żadnym innym banku nie mam takich problemów, choć egzekucja została narzucona i wycofana również w dwóch innych bankach.

    Dodatkowo: reklamacja była rozpatrywana 30 dni, odpowiedz nie została do mnie wysłana. Musiałam sama kilka razy dzwonić na infolinie i się dowiadywać. Reklamacje można złożyć za pośrednictwem infolinii, jednak nie dostaje się żadnego potwierdzenia złożenia takiej dyspozycji. Wszystko w ciemno i po omacku.
    ZaletyPrzez czas współpracy z tym bankiem nie znalazłam zalet
    WadyObsługa, ukryte bardzo wysokie opłaty
  • ~Anita / 2023-04-07 11:36
    Ocena: 1.00 / 5
    Najlepszy bank w jakim kiedykolwiek coś musiałam zakleić. Gubią dokumenty. I potem udają zaskoczenie.
    Jeden pracownik, kolejka 20 osób.
    Oddział w Piasecznie to istna masakra. Nigdy nie udało się nic załatwić żeby nie obyło się bez czekania ponad godzinę lub z innymi problemami.
    ZaletyBrak
    WadySame wady
  • ~anitta / 2020-08-26 19:25
    Ocena: 1.00 / 5
    Z tym Bankiem zawarła umowę kredytu ratalnego. Spłata kredytu rozłożona na 10 równych rat. Oczywiście w umowie inna wysokość raty niż na harmonogramie spłat (dziwne jednak prawdziwe). Pierwsze 5 rat wpłacałam wyższymi kwotami natomiast 5 pozostałych rat wg kwoty na harmonogramie. Oczywiście powstała nadpłata na kredycie, po kontakcie z infolinią dokonała przeksięgowania na poczet szybszej spłaty kredytu. Nie sugerowałam się nadpłatami i raty wpłacałam wg zapisu na harmonogramie. Gdy do końca spłaty pozostało 3 raty skontaktowałam się z infolinia w kwestii dopytania ile zostało kwoty do całkowitego zamknięcia kredytu. Konsultant podaje kwotę nie uwzgledniającą nadpłatę i co za tym idzie nie jest w stanie mi tego wytłumaczyć co się stało z nadpłata. I twierdzi, że raty należy wpłacać wg harmonogramu – tak też to zrobiłam. Klika dni później postanowiłam ponownie zadzwonić na infolinie, może tym razem mi ktoś wytłumaczy co stało się z nadpłatą – lecz bezskutecznie, ta sama śpiewka. Od konsultanta na infolinii otrzymuje informacje, że on tego nie widzi w systemie i nie jest w stanie odpowiedzieć mi dlaczego tak jest. Pytanie moje… Co się stało z kwota przeksięgowaną.? Żaden z konsultantów nie był wstanie mi odpowiedzieć na pytanie odnośnie przeksięgowanej wpłaty. Przed wpłatą 9 raty wykonuje kolejny telefon na infolinie. O dziwo uzyskuje informacje że ma nadpłatę 20zł (wcześniej nikt nic nie widział – oczywiście nie pokrywa się z tym co wpłaciłam więcej, no ale to już coś). Po dokonaniu wpłaty 10 ostatniej raty sytuacja zmienia się diametralnie i tu zaczynają się dziać dziwne rzeczy. Rata wpłacona wg harmonogramu. Kredyt dwa miesiące spłacony wcześniej. Wykonuje kontakt na infolinie aby dokonać rozliczenia kredytu i zamknięcia. Uzyskuje informacje od konsultanta, że jest nadpłata 330zł lecz aby zamknąć całkowicie kredyt musze dopłacić około 10zł (zaznaczę ze rata wynosiła 229,98zł). Pytając z jakiego to jest tytułu i co z poprzednimi nadpłatami – konsultant nie wiem oraz nie może sprawdzić historii wpłat. Przekazuje informacje, że aby to wyjaśnić połączy mnie z działem windykacji.!??(po co ? nie wiem).
    W dziale windykacji uzyskuje informacje, że w ich systemie moje dane nie widnieją i ponownie zostaje przekierowana na dział obsługi klienta. Brak konkretnej informacji – konsultant rozkłada ręce – nie wie dlaczego tak jest. Wymagana kwotę wpłacam dla świętego spokoju by zakończyć to współpracę. W tej sytuacji by to wyjaśnić udaje się do Banku – i tym razem uzyskuje jeszcze inne informacje, że wszystko jest w porządku, widnieje nadpłata w kwocie 330,55zł i nie było potrzeby wpłacać kwoty około 10zł. Nadpłatę można przeksięgować na całkowita spłatę kredytu zostanie rozliczony i zamknięty, a nadpłata zwrócona. Zlecam wykonanie tej czynności. Kilka krotnie pytałam czy wszystko jest uregulowane czy należy coś dopłacić. Pracownik Banku zapewnił mnie, że wszystko jest uregulowane i kredyt zostanie rozliczony i zamknięty, a prowizja za wcześniejsza spłatę zostanie zwrócona. 4 dni po wizycie w Banku, gdzie zapewniano mnie, że wszystko jest OK otrzymuje informacje z Alertów BIK, że cytuje „odnotowano opóźnienie 3 dni w spłacie Twoich zobowiązań kredytowych od BNP PARIBAS CENTRUM ROZLICZ. NR 1 W KRAKOWIE” I moje pytanie dlaczego ? jak to możliwe skoro w Banku pracownik zapewnia ze wszystko jest OK. I nawet otrzymuje potwierdzenie rozliczenia całkowitego kredytu. W tej sprawie kontaktuje się z infolinią i otrzymuje informacje, że jest zaległość 28zł. Za co? Z jakiego tytułu nikt nie wie. Po prostu ręce opadają z brak kompetencji pracowników. Po zakończeniu rozmowy dzwonie do Banku bezpośrednio do tej osoby, z którą wcześniej rozmawiała w placówce Banku. Tłumacze mu sytuacje, że otrzymałam taka informacje. Pracownik Banku wszystko sprawdza i mówi faktycznie jest zaległość 28zł. Pytając skąd wzięła się ta kwota – pracownik Banku mówi, że nie wiem, że należy ją wpłacić, a później będziemy dochodzić za co to. Dokonała ekspresowego przelewu nie na kwotę 28zł, a na kwotę 30zł. Kontaktując się z infolinią uzyskuje informacje, że była zaległość 28zł (też nie wiedzą z jakiego tytułu – to kto to ma wiedzieć?).W tym samym dniu po kilku godzinach dzwonie na infolinie, by dopytać czy wszystko jest ok. A tu otrzymuje informacje tym razem, że na rachunku jest 1,05zł nadpłaty lecz na kredycie widnieje zaległość 3gr. Dlaczego tak widnieje nikt nie jest wstanie mi wytłumaczyć. Po prostu to jest jakaś chora sytuacja. Ten bank to jakieś nie porozumienie – brak spójnej informacji. Infolinia nie jest w stanie sprawdzić historii wpłat i nie widzi nadpłaty.
    To nie był mój pierwszy kredyt, miałam w innych Bankach i też przed czasem spłacał i taka sytuacja nie miała miejsca. Oczywiście sprawa została zgłoszona do Rzecznika Praw Konsumenta. Złożyłam reklamacje – na którą czekam już 3 miesiąc bo sprawa wymaga do głębszej analizy. Porażka.
    Każdemu, ze znajomych odradzam ten Bank!!! Brak kompetencji, odpowiedzialności i rzetelnego oraz uczciwego podejścia do klienta.
  • ~Aniu / 2022-01-13 09:29
    Ocena: 1.00 / 5
    Nikomu nie polecam tego Banku nawet największemu wrogowi. Posiadam u nich kredyt hipoteczny i po dodzwonieniu się na infolinię poprosiłem o sporządzenie nowego harmonogramu spłaty kredytu przy jego częściowej spłacie. Jak się dowiedziałem od pracownika tego pseudo Banku oni nie mogą mi zrobić takiej symulacji przed dokonaniem wpłaty ponieważ nie mają narzędzi jest to kpina z klienta. W TV reklamują się jako Bank zmieniającego się świata a powinno być zacofanego świata. Cokolwiek chce się w tym Banku załatwić to zawsze pracownicy stwarzają problemy tzn są bardzo niedouczeni i niekompetentni na swoich stanowiskach. Przykre ale prawdziwe
    ZaletyŻadnych zalet
    WadyNiekompetencja pracownikow
    Brak podstawowej wiedzy i doświadczenia
    Brak narzędzi do obliczenia rat kredytu CHF
    Stopy procentowe w górę stopy oszczędnościowe 0,01%
    Wprowadzanie klientów w błąd
  • ~Anka / 2024-01-24 15:07
    Ocena: 1.00 / 5
    Brak słów.Strzymujecie nadwplaty. Napewno już uwas nie otworze żadnego konta
    ZaletyKażdy mówi co innego
    WadyLudzi w błąd wprowadzacie
  • ~Anna / 2022-03-26 18:37
    Ocena: 1.00 / 5
    Generalnie tragedia. Infolinia porażka. Zwłaszcza kobiety, które zamykają konta.
    ZaletyBrak
    WadyJakoś obsługi poniżej zera, beznadziejna oferta.
  • ~Anna / 2022-08-09 18:56
    Ocena: 1.00 / 5
    POLECAM OMIJAĆ SZEROKIM A LEPIEJ JESZCZE SZERSZYM ŁUKIEM TEN BANK!!! NIGDY WIĘCEJ...
    ZaletyBrak
    WadySłowa i zapewnienia nic nie znaczą
  • ~Anna / 2022-09-01 14:45
    Ocena: 1.00 / 5
    Najgorszy Bank pod słońcem , obsługa nie miła , pobierają prowizje jak się chce u nich zapłacić bezpośrednio 10 zł , do ich banku na ich konto gdzie np poczta pobrała tylko 4 zł , wstyd
    ZaletyBrak
    WadyZłodzieje
  • ~Anna / 2023-06-28 15:06
    Ocena: 1.00 / 5
    Właśnie weszłam do banku. Jest 2 pracowników z czego podszedł do mnie pan z informacją że obsługuje firmy a kolega ma już klienta i ...no mogę poczekać ale on nie wie czy 30 minut czy więcej. Pan tłumaczy że są braki kadrowe i mogę spróbować jutro. Żenada. To jedyny dzień gdzie mogę podjechać do tego banku. Przykre
  • ~Anna / 2023-09-25 15:27
    Ocena: 1.00 / 5
    Gdańsk
    Środki zdeponowane przed laty, jeszcze w BGZ, są nie do odzyskania w Paribas, pomimo prawomocnego postanowienia Sądu o nabyciu spadku po zmarłym właścicielu lokaty. Bank robi wszystko, aby nie przyznać, że środki być może "wyparowały" z konta. Początkowo piętrzył biurokratyczne procedury, aby nie przyjąć wniosku o wypłatę. Wreszcie, gdy wniosek wraz z dyspozycją przelewu do innego banku udało mi się złożyć (01.08.2023), minęło 8 tygodni (!) i przelewu środków nie ma. Konkluzja jest jednoznaczna : "Nie mamy pana płaszcza i co nam pan zrobi..." . Ale to nie jest śmieszne jak w filmie. Tu chodzi o bezprawne przetrzymywanie lub zawłaszczenie powierzonych środków
    Wadyprzewlekłość, biurokracja, niekompetencja. Ogólnie: brak organizacji, procedur i kultury korporacyjnej.
  • ~Anna / 2024-02-21 19:59
    Ocena: 1.00 / 5
    Dzisiejsza rozmowa z konsultantem o odblokowaniu dziecku konta to skandal. Pani potraktowała syna hamsko bezczelnie i arogancko. Skandal
    ZaletyBNP w Wejherowie. Tam pracują ludzie.
  • ~Anonim / 2021-10-06 09:07
    Ocena: 1.00 / 5
    Dramat, dramat, dramat pod każdym względem, a bankowość elektroniczna po każdej tzw „ poprawie” jest coraz mniej czytelna i mniej informacji można uzyskać.
    Podsumowując: porażka, niekompetencja, pracownicy bez przeszkolenia, każdy mówi zupełnie coś innego- BURDEL to delikatna ocena !!!
    ZaletyBrak
    WadyObsługa pracowników, którzy nie mają pojęcia co mówią i każdy mówi coś zupełnie innego, bankowość elektroniczna to całkowita pomyłka, nieintuicyjny program w którym ciężko się odnaleźć !!!
    Jezdny słowem: SYF !!!
  • ~Are / 2022-12-12 22:24
    Ocena: 1.00 / 5
    Pełnomocnictwo urzędnika państwowego jakim jest notariusz nie ma dla nich żadnego znaczenia. Nie mogę od dwóch miesięcy zrezygnować z karty mojej niepełnosprawnej, niewychodzacej mamy, bo nie i co nam Pani zrobi. A opłatę za kartę wciąż naliczają.
    ZaletyZero.
  • ~Arek / 2024-04-25 19:39
    Ocena: 1.00 / 5
    Długie procedury od złożenia wniosku do otrzymania decyzji minął tydzień a nie jak się chwalą jeden dzień wypłata środków drugie tyle , człowiek bierze kredyt bo ma coś na oku a nie na zapas
  • ~AS / 2025-09-22 17:12
    Ocena: 1.00 / 5
    Z winy pracownika banku konta moich córek nie zostały podłączone do promocji, składałam reklamację, na odpowiedź czekałam 30 dni, dostałam informację, że nie ma jakiegoś mojego podpisu, pojechałam podpisałam i ponowne złożenie reklamacji, następnie znowu musiałam czekać 30 dni na rozpatrzenie reklamacji, która nie została uznana. Wytłumaczenie jak z kosmosu, nie mam siły się z nimi szarpać, dzieci zawiedzione. To najgorszy bank, jaki znam, a znam ich wiele.
  • ~Asd / 2024-01-19 15:29
    Ocena: 1.00 / 5
    Zakładanie ekonta to porażka. 5 razy przesyłane zdjęcie dowodu, po 24 h po podpisaniu umowy przysyłają e-mail z odmową bo zdjęcie nadal zle.
  • ~ASP / 2022-06-29 05:40
    Ocena: 1.00 / 5
    Osoby pracujące na infolinii wprowadzają w błąd, dlugi czas odpowiedzi na pytania. Nie polecam nikomu korzystania z usług tego banku.
    ZaletyŻadnych
    WadyKomplet wad
  • ~AŚKA / 2024-06-05 16:05
    Ocena: 1.00 / 5
    Okropny złodziejski bank,omijać szerokim łukiem
    WadySame wady
  • ~Bartłomiej / 2022-06-01 13:02
    Ocena: 1.00 / 5
    Nie polecam!!! Omijać szerokim łukiem. Dałem się nabrać na super okazja i bardzo żałuję!!!
    Wydymali mnie, bo konto nie zostało założone z linka z promocji. Co jest oszustwem!!! Nie polecam. Nie polecam. Nie polecam!!!
    ZaletyBrak
    WadyWszystko
Dodaj własną opinię »

Zobacz również

mBank
Ocena: 1.66, ilość opinii: 2059
PEKAO SA
Ocena: 1.84, ilość opinii: 1566
Santander Bank Polska (BZWBK)
Ocena: 1.86, ilość opinii: 1233
BOŚ Bank Ochrony Środowiska
Ocena: 4.79, ilość opinii: 1053
Millennium
Ocena: 1.82, ilość opinii: 996
PKO Bank Polski
Ocena: 2.75, ilość opinii: 939
Play
Ocena: 1.39, ilość opinii: 4868
VECTRA
Ocena: 1.60, ilość opinii: 4596
Orange
Ocena: 1.41, ilość opinii: 4064
UPC Internet
Ocena: 1.81, ilość opinii: 3513
Netia Szybki Internet
Ocena: 2.02, ilość opinii: 3212
Plus
Ocena: 1.46, ilość opinii: 3143