Należę do klientów bankowości internetowej i mobilnej co nie oznacza, że nie mam kontaktu z obsługą bezpośrednią. A jak już jestem na bezpośredniej obsłudze, to spotykam się z bardzo miłą i życzliwą obsługą. Kontaktując się z pracownikiem banku osobiście czy telefonicznie zawsze załatwię sprawę sprawnie i bez kompilacji. Zdarzyło się, ze Pani J.... została dłużej w pracy by dopiąć moje sprawy (w godzinach pracy banku). Podziwiam, pracowników, którzy muszą być mili i uprzejmi wobec nawet agresywnych i roszczeniowych klientów.
Serdeczna prośba do wszystkich bądźmy mili wobec siebie to pomaga. ZaletyDobra i szeroka oferta kont, kart, możliwości oszczędzania oraz inwestowania, dbania o własną emeryturę, w tym
również oferta bankowości internetowej i mobilnej, płatność blikiem szeroka oferta dla firm, klienta indywidualnego i premium, biura maklerskiego
Wadyjak w każdym banku rosnące ceny prowadzenia konta i jego obsługi oraz wysokie oprocentowanie