Opiniuj.pl - strona główna

Opiniami warto się dzielić!

BGŻ BNP Paribas opinie

Ocena na podstawie 529 opinii

1.63 / 5

  • Obsługa klienta
    1.60
  • Oferta
    1.65
  • Prostota obsługi
    1.58

Dodaj własną opinię »

Sortuj wg: daty | oceny
  • ~AF / 2023-09-11 17:41
    Ocena: 1.33 / 5
    Bank wyjątkowo nieprzyjazny klientowi. Opłaty pobierane nawet za wypłatę w kasie. Obsługa w placówka również średnio przyjazna klientowi, a do tego niemiła.
    ZaletyBrak
    WadyAplikacja, tabele opłat, mizerna obsługa klienta
  • ~Hdghv / 2023-09-05 22:05
    Ocena: 2.33 / 5
    Moim zdaniem średni bank. Czekałam na kartę dwa tygodnie aż zadzwoniłam i dowiedziałam się że karta moja została wysłana na zły adres i przez to jestem zmuszona do czekania następnych dwóch tygodni!!
  • ~Klient / 2023-09-01 14:29
    Ocena: 1.00 / 5
    Najgorszy bank z jakim miałem doczynienia. Brak profesjonalizmu oraz lekceważenie klienta. Wysokie koszty prowadzenia rachunków, wysokie marże kredytów, nie atrakcyjne kursy walut.A na dodatek nie logujesz się kiedy Ty chcesz tylko kiedy akurat system banku jest na tyle stabilny że Ci pozwoli się zalogować.
  • ~XYZ / 2023-08-31 19:54
    Ocena: 1.00 / 5
    Najgorszy bank jaki istnieje. Za pośrednictwem tego banku brałam kredyt ratalny na zakup mebli w Abra, gdzie wniosek wraz z umową dostałam 20.08.23 a potwierdzenie do aktywacji kredytu zostało wysłane 31.08.23, gdzie w tym czasie Abra anulował moje zamówienie. Po kontakcie telefonicznym na infolinii tego banku stwierdził konsultant, że to wina sklepu Abra. Rozmowa zakończyła się niepowodzeniem. Nikomu nie polecam tego banku.
  • ~Mamizan / 2023-08-24 16:23
    Ocena: 1.00 / 5
    Próba zakupienia na 5 rat w BNP Paribas rzeczy za 500 zł kończyła się rezygnację z tej oferty bank rozpatrywał ten kredyt 4.5h i jeszcze nie starczyło mu tego czasu.
    Wprowadza ludzi w błędy. Z tego wynika że ten bank prowadzi działalność jak oszuści.
    Proszę uważać na ten bank.
    Odradzać wszystkim wyboru tego banku.
    ZaletyNie ma
    WadyCały bank
  • ~Niestety klient / 2023-08-24 15:29
    Ocena: 1.00 / 5
    Nie polecam!!!! Naciągają klientów na groszowe sprawy księgując raty po terminie, przy probie kontaktu wciskają kit i przyjmują reklamacje, która i tak jest odrzucana. Jak najdalej od tego banku, nie dajecie się naciągnąć!!
  • ~klient / 2023-08-24 10:52
    Ocena: 3.00 / 5
    Nie życiowy, nie przyjazny, tragedia bank. Zmieniłem pracę i chciałem zmienić datę spłaty raty kredytu konsumenckiego, w 2023 roku w tym banku nie da się tego zrobić bez "pakietu usług bankowych". Okej - w Milenium trzeba 50 zł z poziomu aplikacji zapłacić za to samo, spoko, nie ma problemu. A tutaj? Tutaj trzeba wliczyć to do raty kredytu, co jest śmiechem na sali i mistrzowską lichwą.

    Uciekać jak najdalej, ostatni kredyt u tych Państwa.
  • ~Kasia kk / 2023-08-22 13:19
    Ocena: 2.33 / 5
    Szok!
    Ludzie na infolinii ograniczeni!
    Nikt nie był w stanie ogarnąć, że człowiek jest zameldowany w jednym miejscu, mieszka w innym a kupiony przedmiot (na raty) na być wysłany w inne miejsce. Banda imbecyli (kwota kredytu 300 zł). Nie polecam
    ZaletyBrak
    WadyWszystko nie tak, jak we współczesnym świecie. Bank działa inaczej do d.. y
  • ~Jolanta / 2023-08-20 21:21
    Ocena: 1.00 / 5
    Najgorszy złodziejski Bank jaki kolwiek poznałam nie polecam go opinie jakie słyszałam na jego temat to same zle opinie i to prawda pracują tam ludzie którzy oszukują powinni miec na sumieniu ludzi których wprowadzają w błąd po to żeby mieć z tego korzyść i profity masakra co się dzieje na świecie. Życzę im aby jak to mówią karma wraca
    ZaletyŻadnych zalet
    WadySame wady oszuści i tyle
  • ~Adam / 2023-08-20 11:49
    Ocena: 1.00 / 5
    Nie polecam.
    Trudno nawet tą instytucję finansową nazwać bankiem.
    Każdemu, kto ma kredy hipoteczny zalecam kontrolowanie wszystkich operacji, począwszy od wysokości oprocentowania (czy jest z odpowiedniego dnia wibor + marża) poprzez termin spłaty raty (potrafią brać 2-3 dni po terminie-po mimo posiadania środków na koncie – a następnie naliczać odsetki karne) na jakiś dziwnych 50 groszowych pobraniach nie wiadomo za co.
    Ogólnie Bank, zachowuje się jakby nie panował nad obsługą kredytów. I tam gdzie klient zauważy błąd, poprawiają to ręcznie po czym przy następnej aktualizacji oprocentowania identyczny błąd.
    Z informacji otrzymanych na infolinii od pracownika „Banku” zaprzestali wysyłać harmonogramy spłat kredytu bo tam były błędy. ( „tak mieliśmy błędy zgłaszane na infolinii, dlatego zaprzestaliśmy wysyłać harmonogramy” -cytat z pamięci)

    Z zaniedbań mniejszego kalibru, to BNP Paribas przetwarza dane osobowe, mimo wyraźnego sprzeciwu i wycofania ich. Oczywiście, starali się to ukryć, nawet bezczelnie pytając „Czy posiadam jakieś dowody, że w dalszym ciągu przetwarzają dane osobowe”.

    Każdemu polecam zastanowić się na kredytem w tym „Banku” a jeśli już ktoś ma to maksymalna kontrola. Osobiście praktycznie od stycznia co miesiąc „Bank” ma jakąś błąd i muszę zgłaszać reklamację.
    Oczywiście dysponuję dowodami takiego zachowania się „Banku”
    ZaletyDobrze podnoszą ciśnienie... zamiast kawy.
    WadyFakt istnienia na polskim rynku instytucji finansowych.
  • ~M / 2023-08-18 16:17
    Ocena: 3.67 / 5
    Bezczelność infolinii ,stos dokumentów dla zwiększenia limit ROR ,Staly klient nie ma żadnych profitów ,nagabywanie i inwigilacja konta prywatnego ,
  • ~Tad / 2023-08-17 09:50
    Ocena: 1.00 / 5
    Jednym słowem wielkie gnojstwo. Co innego mówią co innego zamieszczają w papierach na przysłowiowej 23 stronie. Nigdy więcej w całej mojej rodzinie i firmach kontaktów z tym tzw. bankiem. Ostrzegam innych.
    ZaletyBrak
    WadyWszystkie sztuczki dozwolone.
  • ~Tomek / 2023-08-17 09:17
    Ocena: 1.00 / 5
    Najgorszy bank w Polsce. Zachęcają nagrodami do zakładania konta a 95% z nich nie wypłaca bo w regulaminie naplute głupich zasad typu - po miesiącu masz 2 dni na podanie nr konta w mailu w ich banku (jakby go nie znali) a nawet jak już to zrobisz to nie pomyl się o parę groszy przy spełnianiu jakiegokolwiek warunku a możesz zapomnieć nie tylko o tej części nagrody ale o wszystkich kolejnych. Już samo to jak traktują klienta na początku pokazuje jak kombinują tylko żeby wyjść na swoje. Starym klientom włączaja jakieś dodatkowe opłaty bez ich wiedzy i pobierają z konta jak złodzieje jacyś.
    Zaletybrak
    WadyNaliczanie opłat nie wiadomo za co, Ukrywanie kruczków w umowach i regulaminach, ignorowanie klienta, za dużo by wymieniać
  • ~Ania / 2023-08-17 00:24
    Ocena: 1.00 / 5
    To ja tez nie polecam. Byłam przez wiele lat klientem podobno premium. Niestety zbyt mało by opiekun się inetereswal moją osobą. Nie widziałam takiej obojętności do klienta jak w tym banku l. Gratulacje zachowania i życzą wielu klientów nie krajowych za którymi biegacie z upominki w postaci pieruwek. Pozdrawia życzą
    ZaletyBrak
    WadySzkoda języka
  • ~koko / 2023-08-16 12:52
    Ocena: 1.33 / 5
    Bardzo źle, nie polecam. W oddziale oczekiwanie w długiej kolejce, brak wystarczającej ilości osób do obsługi klienta, Kasa do przyjmowania pieniędzy w banku tylko w 2 oddz. w wielkim mieście, bankomaty Euronetu już płatne, porażka.
    Zaletyżadnych
    Wadysame wady
  • ~A / 2023-08-16 09:39
    Ocena: 1.00 / 5
    Dno nie bank brak kompetentnych pracowników,burdel na kółkach najgorszy bank
  • ~Michał / 2023-08-15 09:34
    Ocena: 1.00 / 5
    Po raz kolejny zostałem bez pieniędzy, bo zjebany bank nawet nie raczył powiadomić o "przerwie technicznej". Fajnie być na lotnisku i nie móc wypłacić własnych pieniędzy. Na szczęście mam konto w innym banku.

    Bank dla lubiących niespodzianki i miłośników survivalu, a także dla tych, którzy używają gotówki na codzien (bo wyplata z konta BNP, nie jest czymś oczywistym).

    Nie polecam.
    ZaletyBrak
    WadyCzęste braki w dostępie do pieniędzy na kontach.
  • ~Olcia / 2023-08-15 09:15
    Ocena: 2.00 / 5
    Nie polecam tego banku non stop problemy z przelewami nawet wewnętrznymi.Jak dla mnie jeden z najgorsxych banków !!!
    ZaletyŻanej
  • ~Chełm / 2023-08-07 12:44
    Ocena: 1.00 / 5
    Zbyt długi czas oczekiwania na obsługę do kasy. Finalnie zrezygnowalam z oczekiwania w kolejce (2 osoby obsługujące w tym 1 osoba załatwiajaca jakieś sprawy przez telefon, brak zaangażowania w fizyczna obsluge klientów oczekujących w kolejce).
    Oddział banku: Chełm ul. Połaniecka
    WadyJ/w
  • ~Krzysztof / 2023-08-05 12:44
    Ocena: 1.00 / 5
    Żenada mimo że karty pozamykane to i tak pobierają opłaty nie polecam meczarnia
    ZaletyBrak
    WadyWszystko
Dodaj własną opinię »

Zobacz również

mBank
Ocena: 1.66, ilość opinii: 2037
PEKAO SA
Ocena: 1.83, ilość opinii: 1550
Santander Bank Polska (BZWBK)
Ocena: 1.86, ilość opinii: 1223
Millennium
Ocena: 1.81, ilość opinii: 986
BOŚ Bank Ochrony Środowiska
Ocena: 4.77, ilość opinii: 978
PKO Bank Polski
Ocena: 2.74, ilość opinii: 916
Play
Ocena: 1.39, ilość opinii: 4732
VECTRA
Ocena: 1.60, ilość opinii: 4525
Orange
Ocena: 1.40, ilość opinii: 3979
UPC Internet
Ocena: 1.81, ilość opinii: 3508
Netia Szybki Internet
Ocena: 2.02, ilość opinii: 3209
Plus
Ocena: 1.45, ilość opinii: 3065