Opiniuj.pl - strona główna

Opiniami warto się dzielić!

BGŻ BNP Paribas opinie

Ocena na podstawie 500 opinii

1.63 / 5

  • Obsługa klienta
    1.60
  • Oferta
    1.64
  • Prostota obsługi
    1.59

Dodaj własną opinię »

Sortuj wg: daty | oceny
  • ~mka / 2023-07-20 15:11
    Ocena: 2.00 / 5
    Zamknięty rachunek. Karta spłacona z nadwyżką, bo plus 10 zł za wpłatę gotówki w banku. Pracownik najpierw informuje, że zapłacę odsetki jeszcze za mc wypowiedzenia. Kiedy pytam od kiedy pobiera się odsetki za spłaconą kwotę, skoro okres rozliczeniowy się skończył, nowy już nie wejdzie bo splata, to nie rozumie co się do niego mówi. Przed samym wyjściem dowiaduje się ze faktycznie nie będzie żadnych odsetek. Umowa wypowiedziana 30 czerwca a bank pobiera opłatę za ubezpieczenie 20 lipca! do karty której nie ma, jest zlikwidowana nawet fizycznie i nie daje gwarancji ze się cos nie naliczy za lipiec? Każe mi się dzwonić i sprawdzać? To szczyt żeby klient nie mógł przyjść i pozbyć się koszmarnie niekorzystnego produktu tego banku. NIE POLECAM!!
  • ~GOSIA / 2023-07-19 15:34
    Ocena: 1.00 / 5
    Kiedys BGŻ to był BANK,ale niestety BNP to dno dna. Wymagania przy kredytach z kosmosu.Drogo.Obsluga nie w temacie,ogólnie porażka. Nie uwzgledniaja reklamacji.Nie polecam tego banku nikomu.
  • ~der / 2023-07-15 10:39
    Ocena: 1.00 / 5
    Bank zdecydowanie, nie jest bankiem przychylnym Klientowi.
    Ceny z kosmosu, obsługa poniżej oczekiwanych standardów.
  • ~k / 2023-07-12 09:45
    Ocena: 1.00 / 5
    nie dość że nie mają dobrej oferty to jeszcze doprowadzili mnie do straty ok 9 tyś, informatyka też nie mają tak wiec nie ma możliwości internetowo wykonać korekty w danych , PORAŻKA , nawet nie odpowiadają na korespondencję
    Zaletybrak
    Wadyj.w.
  • ~Matylda / 2023-07-11 20:19
    Ocena: 1.00 / 5
    Konsultanci banku są opryskliwi i brak im elementarnej kultury osobistej.
  • ~Antoni / 2023-07-10 15:23
    Ocena: 5.00 / 5
    Jestem wieloletnim klientem banku dlatego pragnę skierowac najwyzsze słowa uznania i podziękowania do doradcy klienta Pani Renaty Skrzypiec która według mojej opinii prezentuje najwyższy poziom kultury we wszystkich obszarach funkcjonowania powyższego banku.
    ZaletyKulturalnie i rzeczowo
    WadyBrak
  • ~Daniel / 2023-07-07 14:03
    Ocena: 5.00 / 5
    Jestem klientem banku przy ul Dworka 1a w Rybniku po wielu perypetiach z innymi bankami jestem bardzo zadowolony z usług banku BNP Paribas w Rybniku .Obsługa jest na najwyższym poziomie zawsze pomocni jeśli zachodzi taka potrzeba.Jestem bardzo zadowolony z obsługi oraz ofert kredytowych w tym banku.Goraco polecam konto przejrzyste łatwe w użytkowaniu a przede wszystkim bezpieczne
    ZaletySuper obsługa najwyższy poziom
    WadyBrak
  • ~Usia / 2023-07-07 13:56
    Ocena: 5.00 / 5
    Przy ul Dworka 1A w Rybniku w siedzibie banku BNP Paribas pracują ludzie odpowiedzialni za dobro i satysfakcję klientów którzy powierzają im swoje dochody.Bardzo konkretnie i jasno tłumaczą klientom oferty oraz korzyści płynące z prowadzenia konta
    ZaletyMiła obsługa, kredyty dostosowane do potrzeb klienta,pełen profesjonalizm
    WadyMogło by być mniejsze oprocentowanie kredytow
  • ~Urszula / 2023-07-07 13:49
    Ocena: 5.00 / 5
    Witam jestem w tym banku już od 7 lat ,korzystam z usług banku BNP Paribas w Rybniku przy ul Dworka 1A obsługa jest zawsze na najwyższym poziomie bardzo konkretnie i jasno mamy wytłumaczone nurtujące nas zagadnienia i omówione konkretnie zaciągane przez nas kredyty.Bardzo gorąco polecam współpracę i powierzenie swoich dochodów w tym banku
    ZaletySzybko,konkretnie ,bardzo miła obsuga
    WadyBrak
  • ~Trzebiska / 2023-07-06 16:47
    Ocena: 1.33 / 5
    Nie polecam korzystania z usług tych zdzierców. Udziela kredytu, przeleja kote osobie trzeciej zanim kredytobiorca ma szansę zobaczyć umowę a jak się coś spierdzieli z tą umową to umywają rączki. Działają zgodnie z zasada płacz i płać a jak się ķlient za bardzo upiera przy swoim to wysyłają na niego prawników. Nie korzystajcie. Nie warto.
    ZaletyBrak
    WadyZdziercy, nie dbaja o dobra współpracę z klientem tylko o zyski szefostwa.
  • ~viktoria / 2023-07-06 00:04
    Ocena: 1.00 / 5
    Placowka na Marszalkowska nie ma specialistow kwalifikowanych. Ma tylko liudzi, ktorym NIE zaleze na klientach. Moj vizit zostal koszmarem. Oczekiwanie w 40 minut zeby otworzyc konto firmowe. i nie otworzyli, bo nie rozumja ze jesc miedzynarodowe prawo jazdy...a jesze dziwi ze potrebuja 2!!! dokumenty dla veryfikacii osoby. Halo!! zawsze pasport to byl glowny dokument. A teraz nie... i nawiec prawo jadzy nie pasuje. Absolutnie nie kwalifikowany podeszc + tysna na otwarcie rachunku indywidualnego
    pani Natalia ktpra jedna tylko moze otworzyc firmowe konto absolutnie nie dokladna i nie zorganizowana. w prace z klientem firmowych nie moze byc tak. nie polecam.
  • ~Marek / 2023-07-05 08:23
    Ocena: 1.00 / 5
    Przedłużające się procedury,
    wymaganie informacji o kliencie wykraczające poza zakres potrzeb do udzielenia kredytu,
    brak wyczerpujących informacji. o wymaganych dokumentów.,
    utrudniony kontakt z opiekunem.
    ZaletyBRAK
    WadySTRATA CZASU KLIENTA
  • ~eldor397 / 2023-07-04 11:45
    Ocena: 1.67 / 5
    chciałem złożyć reklamacje przez bankowość internetową- odesłali do oddziału, w oddziale doradca na urlopie i nikt go nie zastepuje
    Zaletybrak
    Wadyjakość obsługi na dnie, nawet nie mozna zlozyc reklamacji
  • ~Radzioooq1 / 2023-07-01 15:32
    Ocena: 1.00 / 5
    Bank BNP ma w swoim zwyczaju kraść cudze pieniądze . Tak zrobił w moim przypadku , przy nie zrealizowaniu przelewu zagranicznego na kwotę ponad 30000zl pobrali sobie ponad 3000zl prowizji i zrobili to dwukrotnie.
    To złodzieje ! Ten bank to złodziejski bank.
    ZaletyŻadne
    WadyWszystkie
  • ~Krzysztof / 2023-06-30 15:09
    Ocena: 1.00 / 5
    jeśli mają zrobić coś dla ciebie mają to głęboko w dupie
    bank jest tak fatalny że zlikwiduję konto
    masakra
    Zaletyzalet brak
    Wadybrak fachowości tylko nieistotne odpowiedzi
  • ~Maciej / 2023-06-29 11:26
    Ocena: 1.00 / 5
    Fatalna obsługa,niekompetentni pracownicy, brak podstawowej wiedzy z dziedziny finansów. Potrafią tylko namawiać na otwarcie konta za co biorą profity. Omijać szerokim łukiem ten bank.
    ZaletyBrak
  • ~Klaudiusz / 2023-06-29 10:03
    Ocena: 1.67 / 5
    skusiło nas, że brak opłat dla stowarzyszeń, ale już mamy dosyć, bo obsługa klienta działa fatalnie, opiekun całkowicie olewa klienta, praktycznie nie ma jak się z nim skontaktować, infolinia to porażka, pracownicy nie potrafią nawet przyjąć prawidłowo reklamacji.. TRAGEDIA nie bank
    Zaletybrak opłat za prowadzenie rachunku dla ngo, ale po cichu naliczyli np za dostęp do konta drugiej osoby, bez uprzedzenia wcześniejszego
    Wadybrak możliwości kontaktu, lekceważenie klienta, wprowadzanie opłat bez uprzedzenia
  • ~Sarah / 2023-06-28 17:37
    Ocena: 1.00 / 5
    Dzień dobry, bank wpisał mnie do BIK-u za jednodniowe opóżnienie w racie kredytu i pomimo, iż od razu zapłaciłam jak tylko dostałam info że zalegam zostałam wpisana do BIK. Zapłata nastąpiła w dniu 31.05 a bank łaskawie wysłał info 28.06 o czym dowiedziałam się starając się o leasing. Przez małą ratę straciłam bardzo dużo. Odradzam BNP jest to najgorszy bank z jakim miałam do czynienia, pełen niekompetentnych osób.
    Zaletybrak
    Wadyniekompetentni pracownicy
  • ~Anna / 2023-06-28 15:06
    Ocena: 1.00 / 5
    Właśnie weszłam do banku. Jest 2 pracowników z czego podszedł do mnie pan z informacją że obsługuje firmy a kolega ma już klienta i ...no mogę poczekać ale on nie wie czy 30 minut czy więcej. Pan tłumaczy że są braki kadrowe i mogę spróbować jutro. Żenada. To jedyny dzień gdzie mogę podjechać do tego banku. Przykre
  • ~Leszek / 2023-06-27 16:24
    Ocena: 1.00 / 5
    Ten bank to nieporozumienie, zdecydowanie tyłem do klienta. Bank przyjął od od Raiffeisen dział kart kredytowych i tak do niego trafiłem. Najpierw po upływie terminu ważności wymieniono mi bez pytania kartę Visa gold na mastercard. w punkcie stacjonarnym zainteresowanie klientem znikome, czekałem 40 minut aż jedna z pięciu osób siedzących przy biurkach się mną zajmie, ale mniejsza z tym. Ponieważ bilety które chciałem kupić przekraczały o 2 tyś mój limit karty
    wystąpiłem o jego zwiększenie z 15tys na 18tys, ale bank mając kilkunastoletnią historię moich kart kredytowych którymi płaciłem mnóstwo rzeczy i nie miałem opóźnień w spłacaniu odmówił, życząc sobie dokumentacje jak bym występował o kredyt na dom, a nie zwiększenie limitu o 3 tys. Obecnie sprawdzam oferty innych banków żeby przenieść karty z BNP.
    Zaletybrak
    Wadyfatalna obsługa, brak zainteresowania, nieadekwatne wymagania.
Dodaj własną opinię »

Zobacz również

mBank
Ocena: 1.66, ilość opinii: 1999
PEKAO SA
Ocena: 1.78, ilość opinii: 1510
Santander Bank Polska (BZWBK)
Ocena: 1.86, ilość opinii: 1201
Millennium
Ocena: 1.80, ilość opinii: 960
PKO Bank Polski
Ocena: 2.69, ilość opinii: 845
ING Bank Śląski
Ocena: 1.79, ilość opinii: 818
Play
Ocena: 1.39, ilość opinii: 4395
VECTRA
Ocena: 1.60, ilość opinii: 4391
Orange
Ocena: 1.40, ilość opinii: 3864
UPC Internet
Ocena: 1.81, ilość opinii: 3491
Netia Szybki Internet
Ocena: 2.02, ilość opinii: 3198
Plus
Ocena: 1.44, ilość opinii: 2898