Opiniuj.pl - strona główna

Opiniami warto się dzielić!

Alior opinie

Ocena na podstawie 466 opinii

1.77 / 5

  • Obsługa klienta
    1.75
  • Oferta
    1.86
  • Prostota obsługi
    1.70

Dodaj własną opinię »

Sortuj wg: daty | oceny
  • ~Paula / 2023-10-03 19:29
    Ocena: 1.00 / 5
    Byłam klientem alior banku kilka lat temu - na szczęście już nie jestem. Niestety nic się nie zmieniło - obsługa niekompetentna i opryskliwa zarówno w oddziale banku na ul. Malborskiej jak również na infolinii. Chcąc uzyskać informacje nt odpowiedzi na moje pismo - pani na infolinii dołożyła mi tylko stresu i oczywiście niczego się nie dowiedziałam. Teraz jestem zmuszona napisać skargę do KNF i do UOKIK. Wszystkim odradzam ten bank. Nie dość że pracownicy bez kompetencji Omijajcie z daleka alior bank.
    ZaletyBrak
    WadySame wady
  • ~SebiSgl / 2023-10-02 13:21
    Ocena: 1.33 / 5
    Bank, który ma klientów głęboko w dupie. Traktują Ciebie z góry jak zło konieczne. System dodawania i obsługi aplikacji mobilnej to porażka, natomiast niekompetentni ,,doradcy” to norma. Niepolecam.
  • ~Łukaszek / 2023-10-01 18:32
    Ocena: 1.00 / 5
    Miałem kredyty w kilku bankach ale w Alior zniszczyli mi historię kredytową mimo że płaciłem regularnie aczkolwiek raz się spóźniłem i zapłaciłem tego samego dnia przelew doszedł następnego i naliczyli mi 9 gr odsetek przez pół roku wisiało to w systemie i nikt nie raczył mi przypomnieć w innych bankach 2 gr zaległości i już pisali smsy a tu nic. Już nie wezmę wymarzonej hipoteki przez ten beznadziejny bank.
  • ~Ktodik / 2023-09-29 13:40
    Ocena: 1.00 / 5
    Najgorszy bank z jakim miałam do czynienia, nie biorę kredytów , lokuje gotówkę ale ich obsługa to horror.
  • ~max / 2023-09-27 21:54
    Ocena: 1.00 / 5
    Straszny bank. Głuche telefony aby tylko oddzwonić. Mam to od kilkunastu miesięcy. Weryfikacja danych jest wyłudzającą w obecnym świecie. Podając się za alior bank można wyłudzić mnóstwo danych jeżeli ktoś jest na to podatny. Oferty nie przejrzyste Aplikacje z minimum dostępu. Mogę pisac i pisać ale bank jest gorszy niż chwilówka
    ZaletyBrak
    Wadytak jak wyżej opisane
  • ~Jacek / 2023-09-27 10:53
    Ocena: 5.00 / 5
    Bardzo miła fachowa obsługa pani Agnieszki z placówki w Sokołowie Podlaskim. Polecam
  • ~Brydzia / 2023-09-26 19:49
    Ocena: 1.67 / 5
    Bank oferuje założenie konta przez aplikację mobilną (selfie) która nie działa, po oczekiwaniu na połączenie z infolinią ponad 15min.dowiedziałam się że bank ma zgłoszony ten problem przez użytkowników od 19.09 ale póki co nie udało się go rozwiązać, brak tej informacji na stronie banku!
    WadyOferowanie klientom czegoś co nie jest możliwe do wykonania, brak informacji o nie działającej aplikacji banku
  • ~User1 / 2023-09-26 16:24
    Ocena: 1.00 / 5
    Nie można skontaktować się z pracownikami banku. Wiele rzeczy nie jest zapewnionych, nie ma podstawowego czatu z pracownikami banku, jest dużo bezużytecznych weryfikacji, szczególnie podoba mi się weryfikacja telefoniczna, na którą trzeba czekać cały dzień, mimo że potwierdziłeś kod z karty SIM w bankowości internetowej i aplikację mobilną. Pracownicy nie mówią po angielsku
    WadyNie można skontaktować się z pracownikami banku. Wiele rzeczy nie jest zapewnionych, nie ma podstawowego czatu z pracownikami banku, jest dużo bezużytecznych weryfikacji, szczególnie podoba mi się weryfikacja telefoniczna, na którą trzeba czekać cały dzień, mimo że potwierdziłeś kod z karty SIM w bankowości internetowej i aplikację mobilną. Pracownicy nie mówią po angielsku
  • ~EWA / 2023-09-26 11:28
    Ocena: 1.00 / 5
    beznadzieja , okropny bank, chce zrezygnować z usługi , spłaciłam całą kwotę a nadal mi wysyłają wyciągi z opłatami .
    Zaletybrak
    Wadyweryfikacja beznadziejna, nie można załatwić sprawy
  • ~thomasz1311 / 2023-09-25 16:20
    Ocena: 1.00 / 5
    Upoważnienie do konta bankowego to droga przez mękę. Starsza osoba obłożnie chora musi stawić sie osobiście w oddziale banku, bo innej mozliwosci nie ma. Nie polecam
    Zaletynie ma
    Wadymnóstwo
  • ~Mx / 2023-09-22 18:09
    Ocena: 1.00 / 5
    AC w Aliorze porażka. Drogo jak cholera, niejasne zasady, nigdy więcej.
    Kontakt i rzeczowość obsługi klienta leży. Wcześniejsza spłata finansowania samochodu - 3 osoby mówią mi co innego. Trzeba płacić 2% od spłacanej wcześniej kwoty, potem że nie trzeba, AC kończy się wraz z terminem wcześniejszej spłaty auta a jednak trzeba je zapłacić do końca roku.
    Porażka, wszystko przeniesione do innego banku, nie chcę mieć z nimi nic wspólnego.
  • ~Lidia / 2023-09-22 14:34
    Ocena: 1.00 / 5
    Dzień po terminie zeszedł mi kredyt i już tysiące telefonów i straszą windykacja.. koszmar..żałuję że weszłam w ten bank
    ZaletyBrak
    WadyNatrętni i strasza
  • ~Aga / 2023-09-22 11:27
    Ocena: 1.00 / 5
    Horror,założenie konta on linę, ściągnięcie uruchomienie aplikacji ,.....weryfikacja...horror!!!!
    WadyStraszne utrudnienia dla klienta, byle go oszukać, upokorzyc
  • ~Grzegorz / 2023-09-22 10:24
    Ocena: 1.00 / 5
    Każdy bank tylko nie Alior po mimo nadplacenia rat naliczaja odsetki w splacie bierzacej raty nie w terminie porażka
  • ~Rinces / 2023-09-21 20:01
    Ocena: 3.00 / 5
    Bedac za granica nie jedtrm w stanie skontaktowac sie z kantorze Alior Banku.
    Infolinia to pulapka dla klikentow
    Podchwytliwe pytania weryfikacyjne sluza tylko do zamkniecia konta.Nie ma spsobu by Konto odblkowac innaczej jak niz wizyte w placowce.
    ZaletyProsta wymiana walut.
    WadyOplata 9 zl za wszystkie oprocz pierwszej transakcje w miesiecu.
    Brake kontaktu mailowego I platna infolinia nastawiona nanegatywna weryfikacyjne klienta.


  • ~Grażyna / 2023-09-20 22:04
    Ocena: 1.00 / 5
    Alior Bank nie polecam co do kredytów i co do obsługi mają placówki gdzie nic w nich nie można załatwić trzeba z byle podpisem jechać do oddziału wziełam z męzem 10 kat temu kredyt mąż umarł 10 miesięcy temu zaniosłam dokumenty o spadkobierców powiedzieli że mąż nie był ubezpieczony to kredytu nie umożą teraz jak spłaciłam sama to okazuje że mąż był ubezpieczony mają taki burdel że nie mogę zamknąć ubezpieczenia.
  • ~Justtyna / 2023-09-20 01:12
    Ocena: 4.67 / 5
    Kolejny raz jestem bardzo zadowolona zarówno z oferty jak i z obsługi tego banku. Pani Karolina C. z oddziału w Poznaniu ul. Szyperska - duży profesjonalizm zwłaszcza w kwestii obsługi Klienta. Miła atmosfera, życzliwość, zaangażowanie w poszukiwaniu najkorzystniejszej dla Klienta oferty kredytu. Łatwość w nawiązywaniu kontaktu, uśmiech, brak pytań bez odpowiedzi, otwartość na potrzeby Klienta. Zdaję sobie sprawę z tego, że o wszystko ma na celu zdobycie zaufania Klienta aby osiągnąć konkretną korzyść dla banku nie mniej dużo lepiej mierzyć się z tym w pozytywnej atmosferze. Nie mamy z mężem również problemu z posiadanym w tym banku kontem. Polecam. Najważniejsze aby w kontakcie nawet z pracownikiem banku człowiek człowiekowi nie był wilkiem.
    ZaletyTerminowość, profesjonalizm, dbałość o Klienta
    WadyBrak
  • ~Mario / 2023-09-19 17:47
    Ocena: 1.00 / 5
    Alior Bank, wspaniały jeżeli chodzi o naciągniecie człowieka na jakiś produkt. Dzwonią rozmawiają, wszystko po to by uzyskać klienta. Niestety w momencie wystąpienia problemu nagle nie ma z kim rozmawiać , nikt nic nie wie i generalnie czeski film. Jak dla mnie to instytucja zerująca na klientach i próbująca wyssać człowieka do zera
    Wadyjak wyżej
  • ~beata / 2023-09-18 17:37
    Ocena: 1.00 / 5
    Bank tragedia !!!!
    Oferuje kredytowanie zakupów w sklepach i chyba na tym się kończy jego oferta. Nie można się doczekać na weryfikację toższamości. Przelew 1 zł rządają i koniec na tym. Kontakt mailowy zerowy. Infolinia to całkowita porażka. Jeżeli już jakimś cudem uda się połączyć z konsultantem to na zasadzie" nic więcej ne mogę pomóc proszę jeszcze raz wysłać 1 zł "
    Ta złotówka to niemajątek ale jak takich złotówek wpłynie na ich konto dziesiątki tysięcy to się robi kwota. Nadmieniam że na kilka wysłanych jak do tej pory złotych wróciła tylko jedna. NIE DAJCIE SIĘ NABRAĆ NA TYCH NACIĄGACZY !!!
    Wadynic pozytywnego o tym pseudo banku
  • ~Niemiec / 2023-09-16 11:33
    Ocena: 1.00 / 5
    Kto chce mieć problemy z dostępem do własnych pieniędzy to niech otworzy konto w alior banku ja mam konto i złotówkowe i walutowe bo mieszkam od 30lat w Niemczech i od ponad tyg nie działa aplikacja na kantorze a po skontaktowaniu się z infolinia dowiedziałem się ze mam mojego iphona za starego i nie umiem podać im nr karty bankomatowej i nie mam jej u siebie w portfelu tylko w Polsce jest to moja podejrzenia że kartę moja ma moja żona i mi blokują konto i karty i dostęp do konta i do moich pieniędzy. To czy to jest normalne ? Nigdy nie miałem kredytu ani debetu tylko moje pieniądze ciężko zarobione i to nie małe a pracownicy potraktowali mnie jak przestępcę. Jak tylko wrócę do Pl odrazu likwidacja konta i składam skargę do wszystkich instytucji jakie są możliwe
    ZaletyBrak
    WadyInfolinia jest po to co by zastraszyć klienta
Dodaj własną opinię »

Zobacz również

mBank
Ocena: 1.67, ilość opinii: 1959
PEKAO SA
Ocena: 1.75, ilość opinii: 1441
Santander Bank Polska (BZWBK)
Ocena: 1.83, ilość opinii: 1174
Millennium
Ocena: 1.75, ilość opinii: 910
PKO Bank Polski
Ocena: 2.70, ilość opinii: 797
ING Bank Śląski
Ocena: 1.78, ilość opinii: 792
VECTRA
Ocena: 1.61, ilość opinii: 4276
Play
Ocena: 1.39, ilość opinii: 4156
Orange
Ocena: 1.39, ilość opinii: 3766
UPC Internet
Ocena: 1.81, ilość opinii: 3462
Netia Szybki Internet
Ocena: 2.02, ilość opinii: 3184
Plus
Ocena: 1.43, ilość opinii: 2808