Pierwsza wizyta w banku była rewelacyjna. Pracownik opowiedział o wielu promocjach, z których mogę skorzystać.
Na koncie oszczędnościowym były w listopadzie wpływy 11tys. Nie uznali ich do promocji, ale wpływy w grudniu już tak. Dlaczego?
Kolejny pracownik w banku nie przyjął reklamacji, odesłał do domu.
Żeby zmienić limity przelewów, potrzebujesz numeru CIF. Ja dostałem go na infolinii, a narzeczona musi iść osobiście do oddziału, bo system sobie decyduje komu można pokazać, a komu nie.
Aplikacja nieintuicyjna. Żeby wypłacić z oszczędnościowego, muszę wejść w osobiste, kliknąć z niego przelew i zmienić konto. I wiele innych rzeczy, których sam nie znajdziesz.
Powiadomienia przychodzą z opóźnieniem nawet kilkudniowym.
Na infolinii najpierw krozmawiasz kilka minut z robotem, dopiero potem konsultant.
Regulaminy tak zapisane, żebys nie pamiętał wszystkiego. Nawet doradca w placówce musi je czytać, żeby Ci wszystkie warunki wytłumaczyć.
A gdy masz pytania, dlaczego nie dostałeś promocji, każe Ci pisać reklamację w aplikacji, na której odpowiedź czekasz klika, a może nawet kilkanaście dni. Nie da się w odpowiedzi zadać kolejnego pytania, czyli prowadzić korespondencji, musisz zakładać nową reklamację.
Wszystko skomplikowane i ładne tylko w reklamie.
Porażka...
ZaletyDobry pracownik na obsłudze
WadyAplikacja nieintuicyjna, kontakt słaby, regulaminy skomplikowane, zasady wybiórcze, kontakt z obsługą ograniczony