Opiniuj.pl - strona główna

Opiniami warto się dzielić!

Alior opinie

Ocena na podstawie 507 opinii

1.82 / 5

  • Obsługa klienta
    1.80
  • Oferta
    1.90
  • Prostota obsługi
    1.76

Dodaj własną opinię »

Sortuj wg: daty | oceny
strona 1 z 26
  • ~rafal / 2025-10-31 12:58
    Ocena: 1.00 / 5
    Jeśli chodzi o wciśnięcie klientowi produktów, to są świetni, ale jak klient chce pozyskać archiwalne dokumenty, to od ponad miesiąca czekam i otrzymuję tylko puste odpowiedzi, że nie widzą kiedy będą dokumenty, nie potrafią odpowiedzieć ile potrwa ich przygotowanie i skąd takie opóźnienie. Odradzam ten bank i wszystko co z nim związane!
    Zaletybrak
    WadyJ.w.
  • ~WŚCIEKŁY / 2025-10-26 13:20
    Ocena: 1.00 / 5
    Najgorszy Bank w Polsce, oszustwa ,nie kompetencje, blokowanie konta za złe opinie o pracownikach działu technicznego, lekceważenie pracowników oddziałów terenowych, odrzucanie wszystkich skarg, i nie umieszczanie ich w systemie bankowym przez dział techniczny żeby nikt nie wiedział jaki bałagan tam panuje. Z płaciłem kredyt dwa lata wcześniej, w oddziale terenowym panie wyliczyły że dostanę zwrot prowizji, oprocentowania, i ubezpieczenia. Takie same informacje otrzymałem w dni podpisania wniosku o kredyt . A dostałem informacje że bank nie zwraca nic za wcześniejsze spłaty. Więc do widzenia. Strąciłem kilka tyś. złotych Postanowiłem rozstać się z tym bankiem ale zamknięcie karty kredytowej trwa 59 dni, w tym procesie brały udział oddziały w Gdańsku, Częstochowie, Gorzowie Wielkopolskim i Krakowie. wiele pań próbowało mi pomóc, same nie mogły uwierzyć w to w jakim bałaganie pracują. Bankiem włada system i pracownicy techniczni. Wszelkie ich starania były celowo blokowane przez dział techniczny. Zemsta za wcześniejsze skargi na ich pracę. Wreszcie po 32 dniach kartę kredytową zamknięto bez jakiejkolwiek informacji. Nadpłata na karcie wynosiła 1.030zł. Zwrócono mi 30zł. I kolejne do widzenia. Sprawa zaczeła się w Kwietniu a do dnia dzisiejszego trwa walka o całkowite zamkniecie rachunku w tym pożal się boże banku.
    ZaletyZADNE
    WadyWSZYSTKIE Z MOŻLIWYCH
  • ~MS / 2025-10-21 09:21
    Ocena: 1.00 / 5
    03.10. 2025 r. SKRADZIONO MI 843,07 zł w wyniku nieautoryzowanej transakcji BLIK. Zgłosiłam sprawę natychmiast – dosłownie kilka minut po zdarzeniu.

    I co zrobił Alior Bank? Nic. Kompletnie zlekceważyli moje zgłoszenie i odmówili zwrotu pieniędzy, choć prawo wyraźnie mówi, że to bank ponosi odpowiedzialność za nieautoryzowane transakcje i musi chronić klienta.

    To nie jest przypadek. To pokazuje, że dla Alior Banku klient nie ma żadnej wartości. Ich lekceważenie i brak profesjonalizmu naraża ludzi na straty finansowe i ogromny stres.

    Jeśli myślisz o tym banku – uważaj! Nie ufaj im, w tym banku pieniądze nie są wcale bezpieczne a pracownicy mają w wielkim poważaniu klienta. KLIENT DLA NICH JEST ZEREM I ŚMIECIEM. DLla kogoś 800zl to jest kwota na orzeżycie całego miesiąca a dla Alior Bank szyderczy śmiech z klienta, ze ma u nich konto bankowe
  • ~Rozczarowana Alior Bank / 2025-08-11 20:26
    Ocena: 1.00 / 5
    Nie polecam banku. Byłam ich klientem całe lata, mam stałe dochody, znali moja zdjęcia zdolność kredytową i mi odmówili drobnego kredytu ratalnego na 5000. Przecież nie po to buduje swoją zdolność kredytową będąc klientem jednego banku trzymając u nich swoje pieniądze ale też po to żeby i oni mu dali tzn pożyczyli jeśli będą potrzebowac.biw polecam banku. Bo oni chcą tylko wasza kasę a jak wy będziecie potrzebowac to się na was wypną
    ZaletyŻadnych
    WadyBank antykliencki
  • ~Alior / 2025-08-06 19:15
    Ocena: 1.00 / 5
    Jak ktoś chce kupić coś na raty, to tylko nie w tym banku! Weekendowa promocja - chciałem zamówić AGD na raty przez internet! Weryfikacja żadna nie działa - aplikacja m-obywatel to nie tym razem,SMS - to samo, musiałem wysłać jedynie przelew weryfikacyjny 1 zł. Link do podpisania umowy po weryfikacji wysłali na inny MEiL . Od soboty do czwartku dzwoniłem - doradcy nic nie decydują! Bankiem rządzi - sztuczna inteligencja! Pisałem meila -to samo! Zamówienie anulowane- bo nie dali rady wysłać umowy do podpisu po wszystkich pozytywnych weryfikacjach! Wstyd a nie bank!
    ZaletyBank uzależniony od sztucznej inteligencji!
    WadyPracownicy nic decydują!
  • ~halina / 2025-08-06 09:40
    Ocena: 5.00 / 5
    będąc w Placówce AB w Poznaniu przy ul Głogowskiej zostałam super obsłużona
    Zaletyprofesjonalizm duża wiedza proste przekazanie oferty empatia
    Wadybrak
  • ~Robert / 2025-08-05 08:42
    Ocena: 1.00 / 5
    Bank antyeuropejski.
    Łamiąc prawo bankowe odmówił przyjęcia WPŁATY na konto posiadacza rachunku bankowego w tym banku, od cudzoziemca z obszaru UE.
    Odmowę argumentowano brakiem posiadania polskiego dokumentu tożsamości lub dokumentu tożsamości cudzoziemca z wklepaną wizą co jednoznacznie stanowi o wykluczeniu osób będących obywatelami państw członkowskich Unii Europejskiej.
    O dziwo, przyjęcie takiej wpłaty wyłącznie za zgodą CENTRALI i po założeniu KARTOTEKI dla osoby wpłacającej (cudzoziemca z obszaru UE) na podstawie dokumentu tożsamości którego nie respektują dla przyjęcia wpłaty.

    Ostatecznie wpłaty dokonałem w jednym ze sklepów sieci "Żabka" - bez okazywania dokumentu tożsamości i za opłatą 1,90

    DNO a nie bank

    Zgłoszone do KNF, RF i UOKIK
    ZaletyBogate placówki
    WadyProcedury antyunijne i łamiące prawo bankowe
    Nie wykonanie usługi
  • ~Fuksja / 2025-07-17 09:57
    Ocena: 5.00 / 5
    Super Bank. Miła obsługa. 44-310 Radlin, ul. Korfantego
    ZaletyZa każdym razem miła obsługa
    WadyBrak
  • ~nie zadowolony / 2025-07-11 10:28
    Ocena: 1.00 / 5
    za każdym razem jestem wprowadzany w błąd za każdym razem musze ponosić koszty tego. Ludzie niepotrafiący pomoc ale potrafią wcisnąć niepotrzebne produkty bankowe za ktore trzeba trzeba płacić ale bez poinformowania. nie polecam>prezes działu w Krakowie podjedzie dopiero jak wypije kawę bo czau nie ma na ulicy Kalwaryjskiej to jaks porażka infolinie to samo .
    Zaletybrak
  • ~Barbara / 2025-07-06 09:21
    Ocena: 5.00 / 5
    Witam
    Z przyjemnością chciałam polecić obsługę w punkcie ul. Świetlików 8 w Warszawie, a w szczególności obsługę przez pana W. Sekita. Profesjonalne podejście do klienta, Wyczerpujące odpowiedzi na każde pytanie oraz dopasowanie oferty pod oczekiwania klienta.
    Z poważaniem
    Barbara
    ZaletyProfesjonalna obsługa klienta
    Wady----
  • ~Agnieszka / 2025-07-02 11:44
    Ocena: 1.00 / 5
    Nie polecam zaciągać kredytów w Alior Banku. Wysłałam przelew zgodnie z terminem 6 dnia miesiąca w piątek z mojego banku ale przelew dotarł do Alior Banku 9 dnia miesiąca w poniedziałek i doliczyli sobie odsetki pomimo zlecenia dyspozycji w terminie. Ostatni raz mam do czynienia z tym bankiem. Pani pracująca na infolinii nawet nie potrafi sprawdzić kiedy przelewy do nich przychodzą.
    Zaletybrak
  • ~mik / 2025-06-27 16:10
    Ocena: 1.00 / 5
    straciem ważnosć dowodu będąc za granicą i zadzwoniłem aby się dowiedzieć czy wciąż na to konto mogę przelać pieniądze z banku w Angli i nikt nie umiał mi odpowiedzieć. Osoba która odebrała przekierowała mnie do super eksperta ale nieodbierał przez kilka minut więc podziękowałem i jak tylko wrócę to przeniosę konto do innego banku.
    Wadyutrudniony kontakt, personel nieprzygotowany do udzielania rzetelnej informacji
  • ~Jerxy / 2025-05-28 14:08
    Ocena: 5.00 / 5
    Oddział Wyzwolenie 32 w Szczecinie. Bardzo miła i kompetentna obsługa. Dużo życzliwości i chęci pomocy. P. Justyna b. zaangażowana. Dziękuję.
    ZaletyMiła atmosfera i poczucie zaopiekowania
  • ~Kacper / 2025-04-29 19:35
    Ocena: 1.67 / 5
    12 godzin połączeń oczekujących na p
    ołączenie z kolsultantę bez skutku,idjotyczna elektroniczną sekretarka.Wizyta w oddziale trwała 3 godziny,bo tyle czekano na połączenie z dyrekcją bez skutku,kto ma tam pieniądze to nich wypłacą i szuka innego banku bo się doczeka tego co ja,zabrali wszystko co miałem i znalezili winnego to nie oni to system bankowy kradnie pieniądze, onisą nie winni.
    ZaletyŻadne
    WadyWszystki jakie istnieją w bankowości.
  • ~Malachit / 2025-03-14 13:18
    Ocena: 2.67 / 5
    Prowadzenie rachunku tragedia. Kwota min 1500 zaksięguja w kasie na koncie ale nieważne to jest ponieważ nie liczy to się do prowadzenia rachunku i pobiorą opłatę 10 zł, gdzie nie wszyscy pracodawcy przelewają wypłatę wynagrodzenia na konto. Kiedyś za każde wypłaty i wpłaty pobierali prowizje. Wciskają karty i aplikacje a nie wszyscy klienci chcą korzystać z obsługi internetowej. Obsługa klienta kulturalna.
    ZaletyDarmowe WC, herbata lub kawa. Obsługa klienta życzliwa i kulturalna. Dość dobre oprocentowanie lokat bankowych.
    WadyProwadzenie rachunku od osoby fizycznej.
  • ~Iza / 2025-03-03 16:29
    Ocena: 5.00 / 5
    Dotyczy placówki partnerskiej Alior Bank w Zabierzowie .
    Dostałam rzetelną pomoc od obsługi i to nie pierwszy raz .
    Za każdym razem zastaję tam profesjonalną obsługę, która rzetelnie wykonuje swoje obowiazki .
    ZaletyPlacówka blisko mojego domu , parking bezpłatny , na uboczu - szybko i sprawnie
  • ~Iwona / 2025-02-13 08:28
    Ocena: 1.00 / 5
    Dzwoniąc na infolinię nie spodziewałam się takiej nieprzyjemnej obsługi. Pan jak i Pani z infolinii siedzą jak za karę. Jedna wielka porażka. Nie polecam .
    WadyNiemiła obsługa.
  • ~Guffy / 2025-02-06 19:16
    Ocena: 2.00 / 5
    Bank porazka 2 lata temu aby pozyskać klienta przyznali od tak 1 2 mln Lini z której skorzystałem w 1/10 minęło 2 lata w firmie nic się nie zmieniło obroty dochody i nagle aby odnowić 120 tys problem to jest niepoważne traktowanie klienta. Oczywisl8e oleje ich i dam sobie radę. Ale jak można proponować 1 2 mln a za 2 lata robić problemy ze 120 tys najgorsze że znowu na fv trzeba zmieniać nr rachunku i informować klientów
    ZaletyNa 2 tata są później brak
    WadyMamoenie klienta
    Obsługa w banku tragiczna
    Opiekunowie mają wywalone na klienta
  • ~Gagarin / 2025-02-05 09:54
    Ocena: 1.67 / 5
    Jeśli ktoś będzie brak jakieś raty przez ten bank to odradzam.
    obowiązkowa aplikacja do spłacenia rat w tym niby darmowe konto ale później po spłaceniu swoich rat dowiadujemy się że mamy jakieś opłaty za nie używane konto i musimy dopłacać ( kradzież w białych rękawiczkach)
    ODRADZAM ALBO WSZYSTKO CZYTASZ DOŁADNIE :)

    NIGDY WIĘCEJ ALIORBANK I JEGO APLIKACJA Z HACZYKAMI.
    ZaletyŻADNYCH
    WadyWSZYSTKO CO ZŁE TO W ALIOR BANK
  • ~Justyna / 2025-01-21 11:17
    Ocena: 5.00 / 5
    Profesjonalna obsługa klienta, doopiekowanie w każdym calu.
    Podejsćie indywidualne spełniające potrzeby klienta.
    Odpowiedzi na wszelkie pytania i wątpliwosći.
    Przemiła atmosfera
strona 1 z 26
Dodaj własną opinię »

Zobacz również

mBank
Ocena: 1.66, ilość opinii: 2066
PEKAO SA
Ocena: 1.84, ilość opinii: 1573
Santander Bank Polska (BZWBK)
Ocena: 1.86, ilość opinii: 1234
BOŚ Bank Ochrony Środowiska
Ocena: 4.80, ilość opinii: 1087
Millennium
Ocena: 1.82, ilość opinii: 999
PKO Bank Polski
Ocena: 2.76, ilość opinii: 951
Play
Ocena: 1.39, ilość opinii: 4928
VECTRA
Ocena: 1.60, ilość opinii: 4619
Orange
Ocena: 1.41, ilość opinii: 4091
UPC Internet
Ocena: 1.81, ilość opinii: 3513
Netia Szybki Internet
Ocena: 2.02, ilość opinii: 3213
Plus
Ocena: 1.47, ilość opinii: 3164