Opiniuj.pl - strona główna

Opiniami warto się dzielić!

Zalando.pl opinie

Ocena na podstawie 306 opinii

2.10 / 5

  • Obsługa i reklamacje
    1.53
  • Dostawa
    2.11
  • Poziom cen
    2.28
  • Łatwość zamawiania
    2.70
  • Asortyment
    2.43

Dodaj własną opinię »

Sortuj wg: daty | oceny
  • ~rozczarowana / 2024-01-15 21:14
    Ocena: 2.80 / 5
    Jestem bardzo niezadowolona z obsługi klienta na Zalando gdyż część mojego zamówienia nigdy do mnie nie dotarła i została od razu zwrócona...

    Zamawiałam 2 swetry w jednym zamówieniu, jeden doszedł, ale nie spodobał się i dokonałam jego zwrotu, był on niestety częścią większego zamówienia i najprawdopodobniej automatycznie zwrócono drugi sweter z zamówienia, który nigdy do mnie nie dotarł (choć wyraźnie zaznaczyłam którego produktu dotyczy zwrot).

    Pisałam maile w tej sprawie do Zalando, ale wciskają mi kit że była podjęta próba dostarczenia drugiego swetra przez kuriera, która się nie powiodła, dlatego została zwrócona. Nie dostałam żadnej informacji o dostawie od kuriera (maila , sms'a). Oczywiście Zalando nie chciało mi dostarczyć informacji na temat tego kiedy kurier podjął próbę i z kim się kontaktował? (bo nie za mną).Pierwszy sweter był dostarczony do punktu i przyszedł sms jak należy.

    W dodatku na moje maile odpisuje za każdym razem ktoś inny i brzmi to jak bot....Problem w tym ze ten niedostarczony sweter(prezent gwiazdkowy) jest już niedostępny na stronie bo tak zamówiłabym go ponownie... Jak zapytałam gdzie mogę złożyć zażalenie/ reklamację w tej sprawie to dostałam odpowiedź żebym to zgłosiła 'odpowiednim organom'... to znaczy że Zalando nie bierze pod uwagę składania reklamacji i rozpatrywania ich?. Straciłam czas i produkt- prezent przez złą obsługę poczynając od braku dostawy a kończąc na lakonicznych i lekceważących mailach od service@zalando z 'pozdrowieniami z berlina'....

    To nie pojęte że taki znany sklep internetowy tak traktuje klientów... nie dostałam nic w zamian, żadnej propozycji załatwienia sprawy, jedynie odmowe ponownego wysłania swetra. Czyli coś w stylu spieprzyliśmy i przepraszamy, ale nic więcej nie możemy zrobić... żenada!!
  • ~even / 2024-01-11 22:20
    Ocena: 3.20 / 5
    Jestem klientką ZALANDO od kiedy weszli na rynek POLSKI.
    NIestety jakość obsługi a raczej towaru jest katastrofalna...to SECONHAND a nie sklep z nową odzieżą!! Panie kupują pochodzą i oddają a ZALANDO sprzedaje dalej innym...
    Zamówiłam spodnie za 720 zł a dostałam parę bez metek i z doszytym tandetnym guzikiem (gdzie na zdjęciach na stronach ZALANDO ewidentnie są pięknma logowane elementy)..spodnie wyrażnie używane...

    dramat, zero kontroli zwracanych towarów...to koniec mojej przygody z tą firmą..
    Zaletyszeroki asortyment
    Wadysprzedawana odzież jest używana
  • ~Anna / 2024-01-05 09:11
    Ocena: 3.40 / 5
    Jestem wieloletnia klientka Zalando.
    Wczoraj , po moich wielu mailach z prośbą o zaksięgowanie zwrotu, który został odebrany przez magazyn, otrzymałam odpowiedź, że nie zaakceptują mojego zwrotu i mam dwie opcje: albo zutylizuja odesłany artykuł (sweter) lub odeślą go do mnie z powrotem.
    Próbowałam dowiedzieć się co to oznacza, dlaczego zwrot nie został zaakceptowany (sweter nie został nawet rozpakowany, bo obniżono cenę i zamówiłam kolejny tańszy o 200 zł) ,ale zostałam zignorowana przez kolejno zmieniających się konsultantów, którzy posługują się wyświechtanymi, bezmyślnie wyuczonymi formułkami.
    I tak potraktowano mnie jak oszustkę,.
    Zanim skasuje konto na Zalando i moja ręka nie zadrgnie żeby zrobić tam jeszcze kiedykolwiek zakupy, obiecuję sobie, że tak tego nie zostawię.
    Wczoraj trafiłam na poniższe opinie, jak widać jest to stała od jakiegoś czasu praktyka sklepu. Sprawa zostanie oczywiście zgłoszone do odpowiednich instytucji.
    Skandaliczne jest oszukiwanie swoich wieloletnich klientów, skandaliczne jest oszukiwanie kogokolwiek.
  • ~Zosia / 2023-12-27 06:55
    Ocena: 1.00 / 5
    Dokonałam zwrotu towaru zgodnie z procedurami ustalonymi przez Zalando. Gdy minęły 2 tygodnie, wysłałam zapytanie o zwrot pieniędzy. Dopiero wtedy otrzymałam maila, że w odesłanej paczce były stare, używane rzeczy i zwrot nie może być zaakceptowany. Wymieniłam kilka maili z Zalando, tłumacząc, że dokonałam uczciwego zwrotu. Stwierdzono, że stare rzeczy są moje, tym samym traktując mnie jak oszusta i wyłudzacza. Każdy mail od Zalando był podpisany innym nazwiskiem pracownika, co nie wzbudza zaufania. Rozmowa telefoniczna to była totalna porażka. Powiedziałam, że wysłałam właściwy towar i nie odpowiadam za to, co dzieje się z paczką w punkcie odbioru, transporcie czy magazynie. Jedyne, co usłyszałam, że ich decyzja jest ostateczna. Nie polecam nikomu, potraktowali uczciwego klienta jak zwykłego oszusta. Ktoś podmienił towar w paczce, a zrzucono winę na mnie. Nie miałam żadnej możliwości odwołania czy obrony. Nigdy więcej i będę odradzać każdemu . Po prostu uważajcie, bo możecie stracić swoje pieniądze i nikt z Wami nie będzie rozmawiał.
    ZaletyNie ma
  • ~Natalia / 2023-12-19 13:27
    Ocena: 2.20 / 5
    Zamówiłam sukienkę, którą pragnęłam otrzymać przed świętami. Niestety na linii zalando-partner-DHL doszło do jakiegoś zaniedbania i paczka czekała na mnie w punkcie, mimo, że NIE OTRZYMAŁAM powiadomienia, PINu do odbioru. Zupełnie nic… w sklepie nie chcieli mi jej wydać, bo nie mogą bez kodu, zwrócili paczkę do BERLINA mimo, że interweniowałam i prosiłam o dalszą wysyłkę. DHL sam zaznaczył, że to MOŻLIWE, nawet przed świętami. Tylko wymaga fatygi ze strony sklepu, który musiałby wysłać im nowy formularz. Zalando postawiło nie pytać mnie o zdanie i po prostu odesłali i napisali, że zwrócą mi pieniądze jak tylko sukienka wróci na magazyn. Spoko, bardzo miło z ich strony, że sami podjęli tę decyzję. Aaaaa zapomniałam dodać, że w ramach REKOMPENSATY dali mi 10% rabatu na KOLEJNE ZAKUPY. Połowa maila to instrukcja jak go wykorzystać… przecież w tej całej sytuacji mam niepohamowaną ochotę kupować jeszcze i jeszcze….. skandal. Zalando - spadacie na psy.
    Nie pozdrawiam.
    NM
    ZaletyZero
    WadyBRAK KOKUNIKACJI, PROFESJONALIZMU
  • ~Kana / 2023-12-08 11:05
    Ocena: 1.00 / 5
    Zlodzieje pieniędzy nie oddają.
    Płacisz dwa razy ,za ta sama rzecz ,a oni twierdza,że pieniędzy nie dostali. O oddaniu pieniędzy nawet nie wspomnę, porażka totalna. Tak właśnie dorabia sie założyciel zalando. Jeden wielki zlodziej.
    ZaletyNoe ma wogole
    WadyWszystko
  • ~Michał / 2023-12-04 10:48
    Ocena: 3.80 / 5
    Nie polecam - czekam na zwrot pieniędzy 14 dni i nic się nie dzieje.
  • ~Agnieszka / 2023-11-30 17:43
    Ocena: 1.20 / 5
    Od czterech tygodni nie mogę odzyskać od ZALANDO pieniędzy. Pobrali mi opłatę od zamówienia (ponad 2 tyś zł), którego nie utworzyli z przyczyn technicznych leżących po ich stronie. Wysłałam im ponad 10 maili. Dzwoniłam ponad 10 razy. Wielokrotnie proszą mnie o przesłanie tych samych potwierdzeń transakcji, wprowadzają w błąd a na koniec każą uzbroić się w cierpliwość. Fatalna, niekompetentna obsługa. Za każdym razem muszę przedstawiać sprawę od nowa.
  • ~Gosia / 2023-11-29 18:44
    Ocena: 1.00 / 5
    Wymieniłam punkty z premii na bon do Zalando. Wg regulaminu bon można wykorzystać na produkty "które służą do kształtowania wyglądu zewnętrznego (np. ubrania, buty)". Okazało się że nie mogę kupić za bon walizki co nie wynika z we zapisu. Zwrot "np" dodatkowo pozostawia otwarty katalog asortymentu.
    Ani benefit ani Zalando nie poczuwają się do odpowiedzialnosci. Kuponu zwrócić nie można. Jestem stratna 300 zł!!
    Takie podejście składania mnie do stwierdzenia że to celowe wprowadzanie w błąd majace na celu wytworzenie zysku z niewykorzystanego kuponu!
  • ~Karohalo karolina / 2023-11-06 12:23
    Ocena: 1.20 / 5
    Złodzieje uwaga!!!! Złożyłam reklamacje bransoletki za 600 zł i po 3 tyg dowiedziałam się, że paczka dotarła pusta. Zostałam okradziona … a kontakt z nimi to jakaś masakra …. Widziałam, że wiele osób, również zostało oszukane może pozew zbiorowy ?
  • ~Paulina / 2023-11-05 17:36
    Ocena: 1.00 / 5
    Ostrzegam wszystkich! Tę opinię przeczytają najpewniej osoby, które zostały już oszukane, ale jeśli czytają ją osoby dopiero przed zakupem, to odradzam. Jestem stałą klientką Zalando i to, co się dzieje u nich od kilku miesięcy przechodzi wszelkie granice. Zamówiony towar za ponad 1000zł nie został przyjęty do zwrotu, stwierdzono, że paczka dotarła pusta i bez żadnych dowodów po prostu nie zwrócono mi pieniędzy za towar. Nie zgłoszono także uszkodzenia przesyłki lub czegokolwiek w firmie kurskiej tak, abym mogła zgłosić reklamację. Po prostu potraktowano mnie jak oszustkę i stwierdzono, że towaru w paczce NIE BYŁO. Druga sprawa jest jeszcze gorsza i niech da do myślenia wszystkim, którzy zastanawiają się nad zakupem na Zalando czegokolwiek premium. Zamówiłam okulary Marca Jacobsa, otrzymałam jakieś zupełnie inne okulary, które miały tylko naklejkę Marca Jacobsa, ale w ogóle nie były firmowe. Zwrotu nie przyjęto, stwierdzili, że oni takiego towaru na magazynie nie mają i że nie mogą go przyjąć, A TAKI MI WYSŁALI. Nie jestem w stanie zrobić z tym już nic polubownie, konsultanci na infolinii rozłączają się w trakcie rozmowy. Międzynarodowy pozew sądowy został już przeze mnie złożony, bo ja tego nie odpuszczę, ale zastanówcie się czy chcecie w to wchodzić, bo kosztuje to niesamowicie dużo nerwów. Ja zamawiałam na Zalando od lat i spotkała mnie taka sytuacja po raz pierwszy i naprawdę jestem w szoku, jak traktują klientów.
  • ~Beata / 2023-10-25 09:57
    Ocena: 3.40 / 5
    Zalando to już nie ten sam sklep jaki był kiedyś. Od lat bardzo często dokonywałam zakupów w tym sklepie, jednak działania firmy takie jak usunięcie bardzo pomocnych recenzji i opinii o produktach czy brak korzystnych obniżek produktów i wysokie ceny (o braku rabatu dla stałych klientów nie wspomnę), spowodowało, że prawie do tego sklepu już nie zaglądam. Kiepskie działania ze strony firmy, widocznie obroty spadają a negatywne opinie o produktach jednak działają na niekorzyść. Rezygnuję z zakupów na Zalando. Jest wiele konkurencyjnych sklepów, w których chętnie kupuję.
    ZaletyDobry kontakt z działem obsługi klienta.
    WadyBrak opinii o produktach, wysokie ceny.
  • ~Onilexon / 2023-10-16 14:59
    Ocena: 2.60 / 5
    Nie polecam !! Ponad miesiąc temu zwróciłem dwie rzeczy w 1 paczce,oczywiście z tego samego zamówienia.....,z racji że sklep ma 14 dni na rozpatrzenie zwrotu a w tym czasie się to nie stało,podjęłam próbę kontaktu żeby uzyskać jakiekolwiek informacje dlaczego w ciągu 14 dni magazyn nie przetworzył tego zwrotu. A cała sprawa była wyjaśniana przez ponad 30 dni..... co się nigdy mi nie zdarzyło wcześniej...... Na każdy email odpowiada inna osoba do tego tłuką w kółko ta sama formułkę. Stwierdzili ze sprawa jest weryfikowana przez dzial wewnętrzny..... śmieszne.... Od 4 tygodni codziennie podczas próby kontaktu piszą tylko ze sprawa jest weryfikowana i nie wiedzą kiedy będzie zweryfikowana, i została.... ,a wiecie z jaki sposób???? Otóż za 1 rzecz mi zwrócili środki, i to też po bardzoooooo długim czasie, a nie tak jak " wcześniej " ,a za drugą rzecz którą zwróciłem, nie oddali mi 162zł !!!!!!! Co jest dla mnie ewidentną Kradzieżą!!!!!!!! Zostałem okradziony i nie zapowiada się bym jeszcze zobaczył te pieniądze na na swoim koncie..... Przestrzegam przez zamawianiem tam chyba, że chcecie stracić pieniądze jak i zwrócony artykuł, co jest wręcz niedorzeczne!!!!! Dodać też mogę, iż przesyłkę, którą zwracałem była przecież ubezpieczona, gdzie byłem informowany, iż kontaktowali się z firmą kurierską, i wyjaśnili tą sprawę, w ogóle mnie o tym nie informując!!!! I jak się dobrze domyślam, to jeszcze od firmy kurierskiej Zalando - zgarnęło kwotę ubezpieczeniową!!!! Wstyd po całości, i tym samym stracą mnie, czyli stałego klienta również po całości, bo jest to ewidentna kradzież w tzw. białych rękawiczkach!!!!!!
    WadyZłodziejstwo!!!!! Okłamywanie ludzi!!!!
  • ~Pati / 2023-10-03 09:20
    Ocena: 1.00 / 5
    Uwazajcie na zlodziejskie zalando! Oddalam buty za 650 zl i nie chca oddzc kasy! Pomieszali zwroty i mi sie kaza tlumaczyc! Przesylac dowody! Wyslalam wszystko a oni wymyslaja ze nieczytelne zdjecia ktore zrobione sa ze screena ! Zlodzieje i oszusci! Co chwile laczy z innym konsultantem!
    ZaletyNie ma zalet
    WadyZlodzieje
  • ~Ewa / 2023-09-28 07:13
    Ocena: 3.80 / 5
    Od wielu lat jestem użytkowniczką Zalando, ale ucięcie z ich strony kontaktu z klientem to nieporozumienie. Pozostaje kontakt telefoniczny, a w przypadku problemów - jedynie mętne przeprosiny. W tym roku już po raz drugi Zalando przesyła mi produkt, który zamówiłam w INNYM rozmiarze niż zamówiłam. Zasłania się piękną wymówką "ujedolicania rozmiarówki" ale znowu produkt jest ZA DUŻY i - ponownie - jeśli chcę zamówić mniejszy, licząc że przyślą mi ZAMÓWIONY PRZEZE MNIE rozmiar, jest już w wyższej cenie, bez promocji. Kolejny raz jestem traktowana z góry, bo Zalando lepiej zna moje ciało, moje wymiary i moje preferencje co do rozmiaru. To jest praktyka niedopuszczalna. Cóż, pozostaje zamawianie tej samej rzeczy w 3 rozmiarach - S M i L, a następnie zwracanie dwóch, które nie pasują (o czym klient wie, ale musi się zabezpieczyć, gdyby Zalando znowu wiedziało lepiej...).
    Zaczynam być mocno poirytowana.
    Zaletyłatwa dostępność produktów, zamawiania i zwrotów
    WadyZalando lepiej od klienta wie, jaki ten nosi rozmiar
  • ~Maciej / 2023-09-25 09:47
    Ocena: 1.00 / 5
    Złożone przeze mnie zamówienie miało trafić na czas, a nie przyszło, ponadto zamiast z polskiego magazynu Zalando to otrzymałem międzynarodową wysyłkę z Hiszpanii i tu już zaczęły się kłopoty, ponieważ zamiast obuwia sportowego to otrzymałem klapki.. odesłałem artykuł, wydrukowałem kartki z niezgodnością towarową, nadmieniłem jak sprawa wygląda i nic nie mogli zrobić, nieustannie to samo w wiadomościach na czacie czy e-mailu, jakbym rozmawiał wyłącznie z botami a nie ludźmi. Po tym jak minął czas zwrotu 14-dniowego, napisałem dnia 15, że do tamtej chwili nie otrzymałem zwrotu i zostałem skierowany do działu prawnego Zalando, napisałem jakieś oświadczenie o które prosili i po półtorej tygodnia otrzymałem taką wiadomość:

    "Zgodnie z linkiem do śledzenia Twoja przesyłka dotarła do naszego magazynu, jednak nasz magazyn nie otrzymał produktu zgłoszonego jako zwrócony. Dlatego obecnie nie możemy wykonać zwrotu należności za artykuł."

    Szkoda czasu i chęci na kupowanie od ludzi, którzy piorą pieniędzy w taki sposób, trzeba zgłaszać prawnie i tępić takie zachowania. Ostatnie moje zakupy u Zalando.
  • ~Mariola / 2023-09-17 09:28
    Ocena: 1.00 / 5
    Zalando sprzedaje dane kupujących do firm windykacyjnych. Od 10 lat pierwszy raz kliknęłam zakup odroczony i po 3 dniach zaczęły dzwonić do mnie firmy windykacyjnej. Po oficjalnej reklamacji mam oficjalną odpowiedź,że dane otrzymali od Zalando, wbrew regulaminowi samego Zalando. Firma windykacyjna przeprosiła, zagwarantowała rekompensatę a Zalando twierdzi, że to nieprawda i w ogóle to nic takiego się nie stało. Niemiec to zawsze będzie Niemiec. Na szczęście są jeszcze instytucje zajmujące się takimi sprawami, mi nie zależy na rekompensacie, ale z uśmiechem powitam milionowe kary za nieuprawniony handel danymi osobowymi dla firmy.
  • ~Agnieszka / 2023-09-12 17:13
    Ocena: 4.00 / 5
    Niestety Zalando to już nie to Zalando co kiedyś. Jestem z nimi od początku, zrobiłam mnóstwo zakupów niestety jakoś usług bardzo się pogorszyła. Nie ma już tak cennych opinii klientów, zabrano niektóre metody płatności całkowicie w niezrozumiały sposób ( dostępne gdzieindziej) Nigdy nie miałam zastrzeżeń do przesyłki czy zwrotu - to działało bez zarzutu. Niestety w ostatnim czasie dostałam - raz nie ten rozmiar, który zamawiałam, dwa całkowicie zniszczony kapelusz. Faktem jest, że Zalando przeprosiło - ale nie powinno w ogóle się wydarzyć. Niestety na Zalando od poczatku sierpnia 2023 zaglądam rzadko i chyba się z nimi na stałe pożegnam.
  • ~marcin / 2023-09-05 14:15
    Ocena: 1.00 / 5
    Rowniez zostalem oszukany, oddalem ciuchy, zwrot przyjety, pieniedzy nie dostalem, wymienilem z nimi 20 emaili - uwazaja ze oddali i maja mnie w nosie. I co mam niby zrobic? 200 zlotych stracone, ciuchow tez nie ma.
  • ~Justyna / 2023-09-04 11:44
    Ocena: 1.20 / 5
    Poszukuje osób które również jak ja zostały oszukane przez firmę zalando gdzie z przesyłki zwrotnej został skradziony produkt .
    Widziałam ze jest dużo takich opinii , chętnie nawiąże kontakt z poszkodowanymi do pozwu zbiorowego oraz nagłośnienia sprawy medialnie.
    Proszę o kontakt droga emailowa
    justyna.zinczuk93@gmail.com
Dodaj własną opinię »

Zobacz również

pocztakwiatowa.pl
Ocena: 2.49, ilość opinii: 1671
Empik.com
Ocena: 1.96, ilość opinii: 1645
Tauron
Ocena: 1.38, ilość opinii: 912
KwiatowaPrzesylka.pl
Ocena: 2.18, ilość opinii: 681
Komputronik.pl
Ocena: 3.41, ilość opinii: 611
Zalando.pl
Ocena: 2.10, ilość opinii: 306
VECTRA
Ocena: 1.61, ilość opinii: 4265
Play
Ocena: 1.39, ilość opinii: 4145
Orange
Ocena: 1.39, ilość opinii: 3757
UPC Internet
Ocena: 1.81, ilość opinii: 3462
Netia Szybki Internet
Ocena: 2.02, ilość opinii: 3181
Plus
Ocena: 1.43, ilość opinii: 2796