Zgłosiłam zdarzenie z prośbą o pomoc assistance na konkretną godzinę (17-nastą, czyli prawie 4 godziny po moim telefonie), pracownik infolinii poinformował mnie, że jeśli chcę pomoc drogowa może być na miejscu nawet już za godzinę. Tymczasem o umówionej godzinie czekałam na telefon od pomocy drogowej ponad 3 godziny! W trakcie dzwoniłam na infolinię 3 razy, za każdym razem informowano mnie, że jak najszybciej postarają się kogoś wysłać, tymczasem gdy pojawiła się pomoc drogowa okazało się że pracownik otrzymał to zlecenie dopiero po godzinie 19 i już dawno skończył pracę. Podsumowując ktoś albo zapomniał albo kilkukrotnie olał to zlecenie nie wysyłając w ogóle pomocy! Dodatkowo jedna z Pań na infolinii była bezczelna i opryskliwa! Pozdrawiam Panią Mirosławę, bycie miłym i spokojne tłumaczenie klientowi nic nie kosztuje, tym bardziej kiedy czeka na umówioną pomoc tyle czasu????
Rada: nauczcie pracowników infolinii porządnie wykonywać ich pracę, bo przez ich opieszałość i niedbałość ludzie czekają kilka godzin przy zepsutym samochodzie, co jest po prostu niedopuszczalne! ZaletySprawny transport auta pod wyznaczony adres, cierpliwy i miły pracownik pomocy drogowej, którego reakcja po otrzymaniu zlecenia była natychmiastowa.
WadyKierowca mógłby nie wykonywać telefonów w sprawach prywatnych trzymając go w trakcie jazdy, a lewą ręką zmieniając biegi ???? mandaty kosztują