nikt nie odbiera - co to ma być ? Jesteście fatalni !!!
Zaletybrak
Wadytotalne dno
~Teresa / 2023-06-25 22:38
Ocena: 1.33 / 5
Niedziela, od 18.00 do 22.00 z 3 telefonów na raz próba kontaktu z infolinią assistance. Brak możliwości zamówienia lawety w sytuacji podbramkowej. Nigdy nie spotkałam się z takim potraktowaniem klienta przez ubezpieczyciela. Nigdy więcej Warty!
~Ania / 2023-06-23 19:07
Ocena: 1.00 / 5
Najgorsza ubezpieczalnia!!! Po zderzeniu na drodze przez 40 minut nie można było dodzwonić się na infolinie, aby załatwić holowanie. Kiedy jakimś cudem udało sie dodzwonic i zgłosić potrzebe lawetowania kontakt sie urwał, czekaliśmy godzine, dopiero po tym czasie skontaktował sie z nami laweciarz, który dopiero co dostał zgłoszenie, po czym okazało sie ze musimy czekać kolejne 2 godziny na transport. Łącznie ponad 3 godziny oczekiwania, podczas gdy drugie auto uczestniczące w kolizji odjechało na lawecie z PZU mniej więcej po pol h :) w międzyczasie cały czas próbowaliśmy sie skontaktować ponownie z infolinia - 50 minut wiszenia na słuchawce, bez skutku! Jak można tak olewać swoich klientów!!! Zero szacunku. Ostatni raz ubezpieczaliśmy sie w Warcie.
~Marzena / 2023-06-23 13:22
Ocena: 1.67 / 5
Dno kompletne jeżeli chodzi o wypłatę odszkodowania. Odszkodowanie bardzo zaniżone. Tak naprawdę mogłam nie opłacać polisy a szkodę pokryć z własnych środków. Nie polecam.
~Elzbieta / 2023-06-23 08:08
Ocena: 1.00 / 5
Zglosilam lodowke ponirwaz oplacalam przedluzenie gwarancji lodowka caly czas strzela raz glosniej raz ciszej to raz za razem lub dluzsze okresy strzelania niestety zgloszenie trwa juz 47 dni pani opiekun zapewniala ze 21 czerwca bedzie sprawa zakonczona ponirwaz czekali na czesc i zostanie wymieniona sprezarka a 22 czerwca serwis przysyla mechanika i wkłada mi jakis komputerek na pólke zeby sprawdzic glosnosc decybeli i pracy lodowki strzelania sa na zewnatrz nie w wewnatrz lodowki uwazam ze sa nie uczciwi zarowno serwis jak konsultanci z warty kreca klamia wiec nie polecam ubezpieczenia w Warcie
WadyKlamia i kreca
~Klient / 2023-06-15 11:15
Ocena: 1.00 / 5
4 LATA SKŁADEK I NIE POLECAM WŁAŚNIE REZYGNUJE I PRZECHODZĘ DO LINK4 UBEZPIECZENIE NA ŻYCIE MIAŁEM OPERACJE NA UDZIE WYCIĘTE TKANKI I PRZETOKA ORAZ GUZY W KROCZU 2 RANY 17 SZWÓW I POBYT W SZPITALU WYPŁACILI TYLKO ZA POBYT A OPERACJA WYPLATA ODMOWNA BO NIE PODLEGA ONA DO WYPŁATY ŚWIADCZENIA 3 ODWOŁANIA I DALEJ ODMOWNE UNIKAJĄ WYPŁAT LEKCEWAŻĄC KLIENTA STWIERDZILI ŻE JAK SIĘ NIE PODOBA TO MAM IŚĆ SOBIE DO SĄDU UNIKAĆ Z DALEKA NIE POLECAM !!!
WadyUnikają wypłat i zaniżają świadczenia
~Jan Kowalski POLAK / 2023-06-14 17:30
Ocena: 1.00 / 5
dzwoniąć na infolinie odbiera pani z ukrainy - bardzo słabo rozumie co się do niej mówi
super - więcej ich w naszym kraju a nam POLAKOM będzie lepiej
zero kontaktu jakbym ja mówił do niej o niebie a ona ziemi - masakra jednym słowem
Zaletywszystko po za ukraińską obsługą
Wadyukraińska obsługa
~Lina / 2023-06-13 13:50
Ocena: 1.00 / 5
Warta = GównoWarta i tyle w temacie. Nie polecam.
WadyStrata czasu i pieniędzy
~Łukasz / 2023-06-12 17:00
Ocena: 1.00 / 5
Mam nowego VW Passata wykupiłem w warcie najwyższy pakiet Auto casco i OC ktoś przytarł .i auto i musiałem skorzystać z ac mam 3 małych dzieci gdy przyszło skorzystać z auta zastępczego otrzymałem telefon że dostanę toyotę Yaris mówię do Pana że mam Auto klasy d kombi i z dziećmi się nie zmieszczę tym bardziej że mam najwyższy pakiet po kilku telefonach pani z warty odmówiła I powiedziała że mam sobie dopłacić to jest żart jakaś kpina odradzam wszystkim państwu dramat
~Artur / 2023-06-09 19:25
Ocena: 1.33 / 5
Nie polecam. Komunikacja między ubezpieczycielem a klientem nie istnieje wogole. Zapłaciłem składkę za cały rok a oni mi jeszcze naliczyli dodatkowo 239 zł nie wiem za co , najlepsze jest to że oni też nie wiedzą. Żenada. Nigdy wiecej
~Paweł / 2023-06-07 08:24
Ocena: 1.00 / 5
TUiR WARTA . uwaga . TUiR WARTA omijać z daleka i to szerokim łukiem. TUiR WARTA oszuści i krętacze .
TUiR WARTA firma ubezpieczeniowa która nie wypłaca uczciwie odszkodowań!
TUiR WARTA firma ubezpieczeniowa która miga się na wszystkie sposoby żeby tylko zaniżyć odszkodowanie.
TUiR WARTA kasę na ubezpieczenie to chętnie wezmą, ale jak przyjdzie do wypłaty odszkodowania...... A to już jest dramat.
Oto kolejny dowód że tych dziadów trzeba omijać - https://www.onet.pl/styl-zycia/onetkobieta/wichura-zniszczyla-groby-a-ubezpieczyciel-odmawia-odszkodowania/ekf835v,2b83378a
Zaletydziady
WadyNierzetelna wycena.
Zaniżanie wyceny
Zaniżanie odszkodowań
Niuwzględnianie dołączonej dokumentacji
Niuwzględnianie dołączonych opini niezależnych serwisów o przyczynie i zakresie uszkodzeń towaru
Zero analizy przesłanych dokumentów.
Tragiczny kontakt z opiekunem szkody
Brak odpowiedzi na zadawane pytania na portalu klienta TUiR WARTA.
Brak odszkodowań, bezczelność.
~Monika / 2023-06-05 12:46
Ocena: 1.00 / 5
Złodzieje i oszusty nie polecam nikomu!! Dokumenty dostarczać a i tak odmowa.
ZaletyŻadnych zalet
~Poszkodowany / 2023-05-30 11:45
Ocena: 1.00 / 5
Najgorsza ubezpieczalnia, złodzieje. Obsługa też nie kompetentna
ZaletyNie ma zalet
WadyMnóstwo i brak miejsca by wypisać wszystkie wady
~Adi / 2023-05-29 17:41
Ocena: 1.00 / 5
Nie polecam złodziejstwo chce ktoś otrzymać odszkodowanie za szpital uszczerbek to .....głowę trzeba im pokazać
ZaletyZADNE
WadyWszystkie duże składki na zycie a odszkodania tylko w razie zgonu a tu też będzie problem
~Marek / 2023-05-29 16:02
Ocena: 1.00 / 5
Po przebrnięciu przez pytania automatu co zajmuje mnóstwo czasu zgłoszenie zostało przyjęte i potwierdzone przez panią z numeru na który nie można odwonić. Ktoś się miała skontaktować za kilkanaście minut. po ponad godzinie ciszy pomoc przyszła od przypakowawszy przejezdnego.
ZaletyTrudno znależś
WadyBrak kontaktu i reakcji, wydane pieniądze na nic. Iluzoryczna ochrona.
~Michalina / 2023-05-27 09:34
Ocena: 1.00 / 5
Złapaliśmy gumę na autostradzie w sobotę rano. Po odczekaniu 20 minut na połączenie, udało nam się wreszcie skontaktować z WARTĄ. Dostaliśmy informację, że nasza sprawa zostaję zgłoszona dalej i mamy czekać na kontakt od lawety. Po ponad 30 minutach oczekiwania na telefon, znowu odczekaliśmy swoje w kolejce przy połączeniu i dostaliśmy numer do kierowcy pomocy drogowej, od którego dowiedzieliśmy się, że odrzucił to zgłoszenie i nie przyjedzie. Trzeci telefon do WARTY poskutkował wysłaniem nowej lawety. Niestety kierowca nie dostał informacji os ubezpieczyciela gdzie stoimy. W dodatku okazało się, że ma do nas o około 100 km. Czwarty telefon do WARTY skończył się odwołaniem pomocy i decyzji o skorzystaniu z usług firmy prywatnej. Na koniec oddzwonił do nas drugi laweciarz z pretensją, czemu tak długo nie wysyłamy lokalizacji. WARTA nie poinformowała go, że zrezygnowaliśmy z ich "pomocy". Nie polecam.
ZaletyBrak
WadyBrak kontaktu na linii WARTA-pomóc drogowa-ubezpieczony.
~Marta / 2023-05-27 02:13
Ocena: 1.00 / 5
W Warcie miałam ubezpieczony samochód, pełna polisa z AC włącznie. Po 2 tygodniach jeżdżenia samochodem miałam wypadek i szkodę całkowitą. Warta zaniżyła wartość samochodu a zaniżenie wartości samochodu było tak oczywiste, że aż kuło w oczy. Odwoływałam się dwa razy. Długie czekanie na zakończenie całego procesu ponieważ nie można było się od nich doprosić potrzebnych dokumentów. Ostatecznie podnieśli kwotę odszkodowania, ale i tak wartość samochodu została znacznie zaniżona. Teraz zapraszają do sądu jeżeli nie zgadzam się z ich decyzją. Ich bezczelność i poczucie bezkarności jest porażające. Nigdy więcej nie skorzystam z ich usług i każdemu szczerze odradzam i radzę trzymać się od WARTY z daleka.
ZaletyBrak
WadyOkradają klienta w biały dzień.
~kk / 2023-05-26 13:19
Ocena: 1.33 / 5
Kontakt z infolinią to jakaś absolutna kpina. Funkcja wirtualnego asystenta to abstrakcja.
Zaletybrak
Wadytylko wady
~robert / 2023-05-24 20:26
Ocena: 1.00 / 5
Jak w innych postach, zero chęci do pozytywnego załatwienia sprawy, tylko zbywanie idiotycznymi pismami pisanymi przez...(brak słów). Nie polecam i to było moje pierwsze i ostatnie ubezpieczenie z tym czymś.
Zaletybrak
Wadysame wady
~Ania / 2023-05-23 11:02
Ocena: 1.33 / 5
Witam , nie polecam tej ubezpieczalni. Najagorsza jaką może być. Mają zasadę, aby wpłacić pieniądze za ubezpieczenie ale wypłacić to już szukają problemów aby tylko nie wypłacić. Wypisują takie głupoty dlaczego się nie należy a w polisie jest jak byk napisane że się należy. Twierdzą, że zawsze można złożyć wniosek do sądu. Szkoda czasu na szarpanie się z tak beznadziejna firmą. Mam nauczkę że zrezygnowałam z PZU.
Nie pozdrawiam WARTY. Jedynie życzę, aby klienci wam uciekali