Opiniuj.pl - strona główna

Opiniami warto się dzielić!

Voyager Transport opinie

Ocena na podstawie 154 opinii

2.21 / 5

  • Poziom cen
    2.44
  • Oferta
    2.45
  • Jakość obsługi
    1.80
  • Wygoda
    2.17

Dodaj własną opinię »

Sortuj wg: daty | oceny
  • ~dd / 2018-09-13 18:03
    Ocena: 2.25 / 5
    Beznadziejnie niesolidni. Regularnie zdarza sie, ze nie ma kursu bez podania wczesniej informacji!
  • ~Ela / 2019-02-20 19:01
    Ocena: 2.25 / 5
    Jechałam z Krakowa 20 lutego o godz. 15.30. Kierowca wyjątkowo nieuprzejmy, żeby nie powiedzieć chamski. Żeby wyciągnąć bagaż z luku, sama musiałam sobie otworzyć brudną klapę bagażnika
  • ~KamoL / 2019-03-01 16:29
    Ocena: 2.25 / 5
    Busy odróżniają się nieraz o 30 min, Bardo nie mili kierowcy oprócz starszego Pana z S3 .
    ZaletyNie ma żadnych
    WadyStare rozpadające się busy
  • ~kaszak / 2019-03-21 17:28
    Ocena: 2.25 / 5
    kirowcy zaznaczam ze ni wszyscy okradaja pasarzerow przy wydawaniu reszty za zakup biletu wczoraj 20 03 kierowca oszukal mnie przy zakupie biletu do nowego sacza na przystanku krakow plaszow na pytanie o cene podal wyzsza niz puzniej skonfrontowalem z cena na bilecie w nowym saczu nie zatrzymal sie na przystanku stadionie mimo ze podszedlem do wyjscia przez stracilem polaczenie na dalsza podroz kurs krakow nowy sacz z dworca kolo godz.14 przyjazd do sacza po godz. 16 co na to sznowna wladza firmy zaznaczam ze z tym wydawaniem reszty to do wejatku nalazy uczciwosc kirowcy przeciez trzba sobie dorobic na piwo
    Zaletybrak
    Wadytragedia
  • ~KolejnyKlient / 2019-09-01 20:28
    Ocena: 2.25 / 5
    Nie polecam przewoźnika. Kierowca na którego trafiłam okazał się burakiem do kwadratu. Nie potrafił normalnie wyjaśnić przyczyny 1.5H spóźnienia tylko wydarł się że jego nie obchodzą bilety kupione dzień wcześniej przez portal e-podróżnik i on już sprzedał nasze wykupione miejsca. Sytuacja była bardoz nieprzyjemna i okropnie nerwowa. Według kierowcy portal sprzedaje jedno A on swoje. Niespójność informacji to jakaś żenada ze strony darów o przewoźnika jak i portalu e-podróżnik.
    ZaletyTani bilet to jedyna rzecz na ktorą się skusiłam. Żałuję.
    WadyZachowanie kierowcy było niedopuszczalne.
  • ~KRIS / 2019-10-04 15:36
    Ocena: 2.25 / 5
    Wydawało by się że po osiągnięciu dna może być już tylko lepiej ale gdzie tam! Nie wiem jak jest na innych liniach ale to co się dzieje na połączeniu Tarnów-Kraków woła o pomstę do nieba...
    W ciągu kilku miesięcy ilość połączeń spadła o około 30%, planowy czas kursów został wydłużony a mimo to wszystkie!!! absolutnie wszystkie kursy są spóźnione! Jakby tego było mało to bardzo dużo kursów w ogóle nie przyjeżdża! Bez żadnej informacji dla pasażerów oczekujących jak stado ogłupiałych baranów na dworcu... potem gdy mija czas odjazdu dwóch lub trzech kursów podjeżdża jeden autobus i kierowca upycha pasażerów na miejsca siedzące i stojące jak szproty w puszce a reszcie mówi radźcie sobie sami... ZGROZA!!! NIGDY WIĘCEJ VOJAGERA!
    Zaletyżadnych
    Wadywszystkie
  • ~Nats / 2018-04-19 19:01
    Ocena: 2.25 / 5
    Bilet zakupiony kilka dni wcześniej, jest zniżka bo jeżdżę dość często i na tym zalety się kończą. Zakupiony specjalnie z kilkudniowym wyprzedzeniem I jak się okazuje autobus nie przyjeżdża na przystanek początkowy na czas. Zaznaczam że Voyagerem jeżdżę bardzo często i wielokrotnie opóźnienie występuje. Autobusy są brudne, zaniedbane. Kierowcy przeważnie są mili jednak zdarza mi się trafić na takiego, który na całej trasie A4 rozmawia przez telefon i nie ma panowania nad kierownicą. Podsumowując, nie polecam.
  • ~Stefan / 2019-08-30 21:03
    Ocena: 2.25 / 5
    Dzisiaj spotkałem się z bardzo niemałym zachowaniem Pana kierowcy. Autobus stoi pod dworcem, chce wyjechać ale nie może (zablokowany przez samochody) to pukam grzecznie co by po 12 godzinach pracy wsiąść do środka autokaru i pojechać do domu na to Pan kierowca wzrusza ramionami i robi skwaszoną minę po czym traktując mnie jak powietrze jedzie dalej bo przyszedłem już po czasie odjazdu z dworca. Normalne brak słów... Ciekawe jak Pan kierowca poczół by się będąc ma moim miejscu i wiedząc że kolejny transport do domu będzie miał 1.5 godziny?
  • ~1234 / 2020-01-17 15:35
    Ocena: 2.00 / 5
    Autobus sie zepsul A następny nie zatrzymał bo był cały zawalony zaraz za Sączem powinnam już być w Gorlicach A czekam na następny autobus. Powinni podlozyc jakiś inny A nie że ludzie czekają aż będzie jechał jakiś inny w miarę pusty
  • ~abcd / 2018-06-30 11:47
    Ocena: 2.00 / 5
    Niedopuszczalne w czestochowa-kolobrzeg, 3 osoby jechaly na podlodze. w Łodzi nie wpuscili kilka osob ktore zamowily bilet przez internet bo nie bylo miejsca !!!!
  • ~Em / 2019-11-03 11:14
    Ocena: 2.00 / 5
    Rozkłada jazdy na internecie nijak się ma do tego jak jeżdżą autobusy!
    Nie pierwszy raz człowiek stoi i czeka bez rezultatu...
  • ~Ewa / 2021-09-26 10:02
    Ocena: 2.00 / 5
    Słuchajcie Ludzie nie informują ze jeżeli ktoś nie ma szczepienia 14 dni i nie pokazuje się paszport w ich urządzeniu nie wpuszczana do autobusu a kasa za bilet przepada !!!!!!!
    Nie maja informacji przy zakupie biletu „ nie wsiądziesz jak nie masz testu lub szczepieni „
    Śmieją się z ruch co wydali kasę i nie pojadą !!!!!
    WadyOszukują nie informując
  • ~Niezadowolony pasażer / 2019-07-05 18:55
    Ocena: 2.00 / 5
    Nie ma klimy, nie otworzą nawet okien jak jest ciepło, jedynie siedzenia są wygodne ale ogólnie to 2/10.
  • ~Organista / 2018-11-02 17:48
    Ocena: 2.00 / 5
    Autobusy bardzo często jeżdzą niepunktualnie, kierowcom brakuje kultury. Często kierowcy nie zabierają pasażerów z przystanków pośrednich, ponieważ na kolejnych przystankach mogą chcieć wsiąść osoby, które jadą dalej lub nie zatrzymują się na przystankach. Dawniej firma statała się o pasażera, były kursy bisowe przed świętami/długimi weekendami, Wi-Fi działało, a teraz pasażer jest złem koniecznym, było również więcej kursów. Skutkiem zmniejszenia ilości kursów jest to, że autobusy jeżdzą przepełnione. Czasem trzeba czekać, dwie godziny na przystanku, ponieważ w autobusie nie ma miejsca i kierowca nie może zabrać pasażerów, zwłaszcza na trasach na których Voyager ma monopol. Stan techniczny autobusów również pozostawia wiele do życzenia. Na skargi i reklamacje firma nie ma zwyczaju odpowiadać.
    Zalety- Cena
    Wady- Stan techniczny pojazdów
    - Kultura kierowców
    - Ilość kursów
    - Dbałość o pasażera.
  • ~Pasazer / 2019-10-06 16:24
    Ocena: 2.00 / 5
    Odjazd Białystok 06.10.2019 do Suwałk. Kierowca całkowity prostak. Doprowadził mała dziewczynkę do płaczu bo wielki problem powstał z biletem. Teksty rzucane do klientów to dno w sumie same kobiety.
    ZaletyCzęste połączenia
    WadySiedzenia dla niskich osób, duży hałas pracy silnika na niskich obrotach, kierowca jeśli tylko mógł wrzucał luz może kierowca oszczędzał na paliwie
  • ~Pasazer / 2021-10-27 08:42
    Ocena: 2.00 / 5
    Kierowca znuszczyl torbe i oczywiscie 'szef' nic sobie z tego nie robi bo po co?
    On pogada z pracownikiem a potem trzyma jego strone. Bardzo burackie zachowanie.
    ZaletyBrak
    WadyNiszcza torby pasazerom
  • ~pasażerka / 2018-06-24 12:00
    Ocena: 2.00 / 5
    Bardzo nieuprzejmy kierowca. Na trasie Gorlice-Kraków nie udostępnił toalety dla DZIECKA , ponieważ stwierdził , że nie nalał chemii.Po zapytaniu o regulamin korzystania z toalety odpowiedział, że na tej trasie nie obowiązuje dostęp do WC.Skandal.
  • ~Wkurzona i zmarznięta / 2019-02-01 16:09
    Ocena: 2.00 / 5
    Mam wrażenie, że przewoźnik ma jakiś fikcyjny rozkład jazdy na stronie (trasa Tarnów-Kraków). Już trzeci raz spotykam się z sytuacją że autobus, który jest w rozkładzie w ogóle nie przyjeżdża, po czym za pół godziny normalnie przyjeżdża kolejny kurs. Takie sytuacje są szczególnie uciążliwe kiedy trzeba dojechać na określoną godzinę na umówione spotkanie. Ostatnio z tego powodu miałam nieprzyjemność spędzenia 30 minut na dużym mrozie. Rozumiem opóźnienia spowodowane korkami na ulicy ale nikt mi nie wmówi, że takie rzeczy zdarzają się w niedzielę o godzinie 19.30 w tak niewielkim mieście jakim jest Tarnów! Tym bardziej, że kolejny kurs przyjechał punktualnie. Nie wiem jak inne połączenia ale to zdecydowanie odradzam.
    Wadynie wszystkie kursy w rozkładzie jeżdżą w rzeczywistości
  • ~.... / 2020-02-28 19:50
    Ocena: 1.75 / 5
    Beznadzieja. Zbyt szybka jazda tam gdzie nie trzeba (we wioskach, wąskich drogach), autobusy to stare graty, aż strach że się rozlecą w drodze, zaduch w środku, brak tlenu, syf, kierowcy też niewiele lepsi. Nigdy więcej. Nie pozdrawiam!!!!!
    Zaletybrak
    Wadycała masa wad.
  • ~Bsjskx / 2018-10-17 15:54
    Ocena: 1.75 / 5
    Ceny cały czas drożeją. Z 2,50 na tej samej trasie zrobiło się 4 zł. Autobusy się spóźniają lub w ogóle nie przyjeżdzają bez wcześniejszego uprzedzenia. Mało miejsca, wysokie osoby niech nawet nie próbują jechać. Klimatyzacja? - dziura w dachu, przez którą niejednokrotnie wlewał się deszcz do środka autobusu, padając na wszystkich wokół. Radzę przygotować się na kilkugodzinne czekanie na autobus i nawet nie łudzić się, że się zajedzie na czas:))
    WadyNajbardziej: brak punktualności
Dodaj własną opinię »

Zobacz również

PKP Intercity
Ocena: 1.79, ilość opinii: 4711
Flixbus
Ocena: 2.18, ilość opinii: 2863
Sindbad
Ocena: 2.34, ilość opinii: 775
NeoBus
Ocena: 2.64, ilość opinii: 684
Szwagropol
Ocena: 1.98, ilość opinii: 319
Koleje Dolnośląskie
Ocena: 1.89, ilość opinii: 259
VECTRA
Ocena: 1.61, ilość opinii: 4265
Play
Ocena: 1.39, ilość opinii: 4146
Orange
Ocena: 1.39, ilość opinii: 3759
UPC Internet
Ocena: 1.81, ilość opinii: 3462
Netia Szybki Internet
Ocena: 2.02, ilość opinii: 3181
Plus
Ocena: 1.43, ilość opinii: 2800