Opiniuj.pl - strona główna

Opiniami warto się dzielić!

Voyager Transport opinie

Ocena na podstawie 154 opinii

2.21 / 5

  • Poziom cen
    2.44
  • Oferta
    2.45
  • Jakość obsługi
    1.80
  • Wygoda
    2.17

Dodaj własną opinię »

Sortuj wg: daty | oceny
  • ~Pasażerka / 2021-12-03 18:42
    Ocena: 4.25 / 5
    Tani i wygodny przewoźnik. Panie w biurze obsługi uśmiechnięte, chętnie pomogą znaleźć dogodne rozwiązanie gdy czeka podróż z przesiadkami. Kierowcy mili. Polecam!
    ZaletyBOK
    WadyBrak
  • ~beti / 2019-06-22 07:56
    Ocena: 4.00 / 5
    w dniu 21 lipca b.r korzystałam z usług tego przewoznika . Autobus spoznil sie ok 10 min ,ale to nie problem .Kierowcy bardzo mili i pomocni autokar w miare wygodny . Polecam
  • ~dorga / 2018-07-31 13:42
    Ocena: 4.00 / 5
    PO zakupie biletów i przeczytaniu opinii trochę obawiałam się wybrać w podróż z Lublina do Krynicy. Korzystałam z przewoźnika dwa razy i to co jest napisane w opiniach nie jest prawdą. Autokary w bardzo dobrym stanie (może trochę mało miejsca), klimatyzacja działa, gniazda usb, toaleta działająca.
  • ~Ona26 / 2019-03-08 07:31
    Ocena: 4.00 / 5
    Jeżdżę różnymi liniami ale z tak miła obsługa jak dzisiaj (08.03) to się jeszcze nie spotkałam. Pak kierowca bardzo uprzejmy zanim zakupiłam bilet usłyszałam mile życzenia z okazji Dnia kobiet ????????
    ZaletyMiła i wesoła obsługa
    WadySzkoda że nie każdy kierowca tak potrafi czasami spotykam się z dużym chamstwem
  • ~Podróżnik... / 2018-08-12 16:07
    Ocena: 3.75 / 5
    Uwaga na podróż z Rzeszowa do Krynicy-Zdrój. W Gorlicach jest przesiadka z autokaru do małego BUSIKA bez bagażnika na walizki (bilet sprzedawany jest jako bez przesiadki!). Autokar był Ok. Kierowcy też bardzo mili.. co z tego jak w busiku nie wszyscy podróżni mieli miejsca siedzące od Gorlic. Dziwne, bo każdy z nas miał wcześniej zakupiony bilet! Przewoźnik wiedział że nie starczy miejsc, nie mówiąc o zapakowaniu bagaży! Walizki leżały na ostatnich siedzeniach (pomiędzy siedzeniami by się nie zmieściły) jedna na drugiej i przy hamowaniu spadały ludziom na głowy! Ponad 40km. na stojaka w busie po krętych drogach... Tragedia! Nie polecam Voyagera :(
  • ~ss / 2018-08-12 15:39
    Ocena: 3.75 / 5
    dzisiaj tj 12.08.2018 trasa jasło rzeszów, profesjonalizm kierowcy powala na kolana- tragedia....., było ich dwóch, kierował starszy, który w terenie zabudowanym jechał z prędkością 100kh/h pomiędzy Wiśniową a Ropczycami (na pewno można to sprawdzić na tacho) i wyprzedza na podwójnej ciągłej.A na krajowej starej czwórce z Ropczyc do Rzeszowa wyprzedza osobówkę pomimo ze z naprzeciwka jadą samochody i jedzie z nimi na czołówkę, widzi że nie ma miejsca, jego zmniennik jezcze mu mówi ze sie nie zmiesci a on jedzie dalej zmuszając innych kierujacych do zjeżdzania na pobocze- i ONI wiozą ludzi !!!!! Pierwszy i ostani raz pojechałem z tą firmą - cenię sobie bezpieczeństwo ale w tej firmie się ono chyba nie liczy. Dla zmiennika taki mody kierowca pobocze to pas awaryjny- prosze pana kłania się kodeks drogowy i definicja pobocza, szok i szok, do tego można to chyba sprawdzić na ich kamerce bo mają umieszczoną na szybie przedniej.
    WadyZERO PROFESJONALIZMU U KIEROWCÓW na tym kursie
  • ~Joanna / 2018-09-11 18:38
    Ocena: 3.50 / 5
    Dziś rano wsiadając do voyagera z małym dzieckiem poprosiłam kierowcę o pomoc aby otworzył luk bagażowy i włożył wózek , pierwszy raz spotkałam się z odmową wręcz z pretensjami po co brałam ten wózek . Na dokładkę kierowca puścił focha bo nie miałam drobnych przy sobie tylko 50 zł . Masakra jakaś .
    ZaletySzybko i wygodnie .
    WadyChamstwo niektórych kierowców .
  • ~Maybeline / 2021-08-24 16:38
    Ocena: 3.50 / 5
    Biuro Obsługi Klienta w Gorlicach to totalna porażka. Osoby mające kontakt z klientem powinny być rzeczowe, kompetentne i miłe. Niestety, nie spotkałam osoby, która miałaby którąkolwiek z tych cech.
    ZaletyW autobusach jest czysto, pachnąco, klimatyzacja działa.
    WadyBOK
  • ~Zawiedziona / 2018-09-05 17:06
    Ocena: 3.50 / 5
    Warto byłoby nauczyć kierowców kultury. Chamskie odżywki do pasażerów nie są na miejscu. W chwili gdy widać że kierowca ma pełną kasetkę drobnych robienie problemów z wydaniem 3 złotych nie są na miejscu.
    ZaletyDobra cena, czyste autobusy, które zazwyczaj są na czas.
    WadyBuractwo niektórych kierowców.
  • ~Aleksandra / 2021-08-30 11:01
    Ocena: 3.25 / 5
    Choć autobus nowoczesny, to przejazd już nie należał do komfortowych.
    Zalety+ Autobus przyjechał na czas.

    + Toaleta w środku.
    Wady- Brak postojów na choćby 15 min, gdzie można wyjść na zewnątrz i rozprostować kości, zaczerpnąć powietrza.

    - Kiepsko działająca klimatyzacja

    - Niewygodne fotele (mało miejsca na nogi), siedzenie praktycznie w pionie, nawet po rozłożeniu fotela.
  • ~Anna / 2018-12-04 21:08
    Ocena: 3.25 / 5
    Kurs Wysowa-Gorlice (3 września 2018 r.) Brak autokaru na przystanku o godzinie, o której miał odjechać (a byłam na przystanku kwadrans przed godziną odjazdu; bilet na ten kurs kupiłam wcześniej przez internet). Czekałam półtorej godziny na kolejny autokar. Obsługa na dworcu w Gorlicach wmawia mnie i paru innym osobom, że ten nieistniejący autokar odjechał punktualnie. Pytam w takim razie skąd, bo na pewno nie z przystanku, z którego miał odjechać.
    Brak reakcji na reklamację wysłaną e-mailem na adres wskazany w regulaminie firmy (oraz, dodatkowo, na mailowy adres Zarządu).
    Po przeczytaniu innych opinii na tym forum widzę, że nie jestem osamotniona w swym doświadczeniu z tą firmą i że to, co mnie się wydaje skandalem, jest czymś w rodzaju smutnej normy.
    Dla ścisłości - to nie była moja pierwsza podróż z Voyagerem, poprzednie były w miarę OK, więc gdyby teraz firma była w stanie użyć magicznego słowa "przepraszam", przeszłabym nad tym incydentem do porządku dziennego. Słusznie jednak pisali poprzednicy, że takie słowo chyba w słowniku Voyagera nie istnieje.
    ZaletySzeroka oferta kursów, także w miejsca, gdzie inni przewoźnicy nie docierają. Choć Voyager też czasem, mimo rozkładu jazdy, nie dociera...
    WadyLekceważący stosunek do klienta, bezczelne kłamstwa, żeby tylko kryć kolegę, który nie obsłużył kursu zgodnie z rozkładem jazdy (a może to godne podziwu jest, taka solidarność zawodowa?). BRAK jakiejkolwiek reakcji na reklamację, czyli łamanie własnego regulaminu...
  • ~Millay / 2019-07-30 16:45
    Ocena: 3.25 / 5
    W dniu dzisiejszym 30 VII 2019, kurs z godziny 12.15 Tarnów - Kraków nie odbył się. Zwykle w takich wypadkach na rozkładzie przy stanowisku wisi kartka z informacją. Dzisiaj tej kartki nie było.

    Odnośnie Voyagera jako firmy - zdaję sobie sprawę, że kierowcy nie odpowiadają za częstotliwość kursów i warunki, w jakich się one odbywają.

    Traktuję te dojazdy - do pracy - jako zło konieczne. Alternatywa dla PKP, które w tym samym czasie organizują "zastępczą komunikację przez Podłęże". Gdybym miała wybór, raczej bym z Voyagera nie korzystała.
    Zaletywiększa częstotliwość kursów niż pkp, zachowanie kierowców - do przyjęcia, niekiedy są bardzo mili
    Wadywadliwe autobusy, mniej kursów niż przed rokiem,
  • ~Andrew / 2023-06-01 13:11
    Ocena: 3.00 / 5
    Kompletny brak klimatyzacji!! Zaduch w autobusie, nie ma czym oddychać w upalne dni
    Spociłem się jak prosie
    ZaletyW miarę wygodnie
    WadyBrak klimatyzacji
  • ~Bogumiła / 2018-10-17 09:18
    Ocena: 3.00 / 5
    autobus odwołan ( 17.10.2018 r. godz. 7,20), natępny z dużym opóźnieniem ( 17.10.2018 r. 7,45) kierowca autobusu B26 który podjechał w Tarnowie w dniu dzisiejszym o godz. 8.00 nie chciał zabierać z biletami miesięcznymi, powiedział, że pierszństwo mają bilety z kasy, nie wiem czy tak jest ale skoro płacę za mieciąc i dojeżdżam codziennie to chyba powinni na to jakoś patrzeć. W dniu wczorajszym autobus z godziny 10,45 miał awarię przy wjeździe do Krakowa.
    Nie wiedzieć czy można liczyć na dojazd na czas.
    ZaletyCena spoko
    WadyPodane są w opini
  • ~Jan / 2019-07-16 22:15
    Ocena: 3.00 / 5
    Jechałem ostatnio na trasie Rzeszów - Krynica Zdrój. Autokar nowy, ale 70 miejsc to zdecydowanie za dużo, bardzo mało miejsca na nogi, z Rzeszowa do Krynicy a właściwie do Gorlic bo tam jest przesiadka to jeszcze da się wytrzymwać, ale do Kołobrzegu byłoby cięzko. Kierowcy bardzo mili, uprzejmi, ale pomylili trasę i jechaliśmy okrężną drogą co spowodowało opóźnienie 30 minut, które później udało się nadrobić. Jechali dosyć bezpiecznie, była 1 niebezpieczna sytuacja (bardzo gwałtowne hamowanie). Toaleta czynna, WiFi działało. W Gorlicach przesiadka na inny autobus, starszy, ale za to więcej miejsca na nogi. Za przejazd zapłaciłem 30 zł. Do Krynicy przyjechaliśmy planowo.
    ZaletyNowoczesny autokar
    Mili kierowcy
    Planowy przyjazd
    WadyMało miejsca na nogi
    Brak znajomości trasy przez kierowców
    Przesiadka na inny, starszy autokar w Gorlicach
  • ~Mini / 2019-10-19 21:50
    Ocena: 3.00 / 5
    W dniu 19.10.2019 kurs Kraków-Tarnow. Autobus zepsuł się gdzieś między Wierzchosławicami a Moscicami. Pasażerowie zostali poinformowani że muszą czekać ponad 40 min na kolejny autokar bo żaden z Tarnowa nie przyjedzie.To jakiś chory dowcip bo w autobusie były też osoby starsze.Stan techniczny autobusu pozostawiał wiele do życzenia.
    ZaletyBrak
    WadyFatalny stan techniczny autobusu
  • ~Nick / 2018-06-29 17:36
    Ocena: 3.00 / 5
    Odjazd z przystanku Kamińskiego do brzeska miał być o godzinie 16.58 kolejny 17.23 obecnie jest godzina 17.40 i dalej nic. Porazka. Mam miesięczny więc nie uśmiecha mi się jechać innym ????
  • ~Oszukana / 2019-04-15 20:31
    Ocena: 3.00 / 5
    Na trasie Suwalki-Bialystok spotkałam się po prostu z oszustwem kierowców. Wracając popołudniu z Białegostoku kierowcy wybijają bilety z dużymi zniczami (ponad 80%)- oczywiście klient płaci 100% ale że zmęczenia kto sprawdza bilety????? Teraz już wiem że nawet kierowcom Voyager trzeba patrzeć na ręce. A właścicielowi radzę przyjrzeć się bliżej wydrukiem z kas
  • ~Pasażer / 2018-10-13 21:43
    Ocena: 3.00 / 5
    Jechałem dzisiaj z Nowego Sącza do Krakowa kursem porannym 5.10 nr autobusu chyba 15. Bilet zakupiłem przez internet. Kierowca na wstepie miał problem bo nie wsiadalem na dworcu, druga sprawa...ksieciunio za kierownicą skrzywiony jak bym mu przynajmniej kota rozjechal. W trakcie jazdy wydał się na dziewczynę bo przeszkadzało mu, że rozmawia przez telefon. Szanowny prezesie za kierownicą, pamiętaj że masz pracę bo tacy jak ja kupili bilet. Nikomu łaski nie robisz, tylko firmie robisz opinie.
    ZaletyFirma ok
    WadyWyżej w opisie
  • ~podróżniczka / 2019-05-07 16:12
    Ocena: 3.00 / 5
    Po roku przerwy znów miałam okazję skorzystać z usług firmy. Trasa Katowice - Koszalin (04.05), Koszalin - Katowice (06.05). Co mogę powiedzieć? Hmm... Totalnie się rozczarowałam! Kierowcy mega nieuprzejmi. Gburowaci. Gdzie są Ci Panowie, przemili i weseli, dzięki którym kiedyś podróżowało się z przyjemnością?! No gdzie?!
    Pozamykane toalety - tragedia!
    Szczerze? Bardzo zawiodłam się na przewoźniku po ostatnim rejsie...
    ZaletyHmm... chyba takowych brak.
Dodaj własną opinię »

Zobacz również

PKP Intercity
Ocena: 1.79, ilość opinii: 4712
Flixbus
Ocena: 2.18, ilość opinii: 2863
Sindbad
Ocena: 2.34, ilość opinii: 775
NeoBus
Ocena: 2.64, ilość opinii: 684
Szwagropol
Ocena: 1.98, ilość opinii: 319
Koleje Dolnośląskie
Ocena: 1.89, ilość opinii: 259
VECTRA
Ocena: 1.61, ilość opinii: 4265
Play
Ocena: 1.39, ilość opinii: 4146
Orange
Ocena: 1.39, ilość opinii: 3759
UPC Internet
Ocena: 1.81, ilość opinii: 3462
Netia Szybki Internet
Ocena: 2.02, ilość opinii: 3181
Plus
Ocena: 1.43, ilość opinii: 2802