MiejscowośćGrodków
strona 2 z 232
-
~Joanna / 2025-10-09 09:47Ocena: 5.00 / 5
Miła, szybka i profesjonalna obsługa rzeczowo i konkretnie wytłumaczenie problemu -
-
~Zbigniew / 2025-10-06 19:03Ocena: 5.00 / 5
Serdecznie dziękuję Pani Karolinie z Oddziału Vectra / Multimedia w Świdnicy za profesjonalną , bardzo sprawną i pełną życzliwości obsługę .
zadowolony klient Zbigniew O.WadybrakMiejscowośćŚwidnica 58-100 -
~Ccccccccc / 2025-09-26 03:59Ocena: 1.00 / 5
Skoda zachodu brak kompetencji konsultanci do bani nie wyszkoleni .to firma od brania pieniędzy a nie udzielania uslug ZaletyBrakWadyBrak kompetencji kolsultantowMiejscowośćMyszyniec -
~Anna / 2025-09-17 07:37Ocena: 1.50 / 5
Jest taki dobry zwyczaj jeśli wyłączacie Państwo, uwaga po prawie 4 latach jakieś kanały, to wypadałoby poinformować klienta, o tym fakcie, a nie powoływać się na umowę, która to podobno dawała prawie 4 letni okres próbny i tylko zapomnieliście o tym poinformować klienta i tego zapisu w umowie znaleźć też nie mogę. I jeszcze jedno jeśli programy nie działają z Waszej winy i tu uwaga jak twierdzicie nie ponosicie za to odpowiedzialności. Obsługa klienta na poziomi 0, O!!!!!! ZaletyBrakWadyWszystkie możliwe -
~dzieciśmieci / 2025-09-16 18:19Ocena: 1.75 / 5
Internet na początku był w porządku. A od kilku miesięcy jest masakra. Gdy gra mój chłopak w lola to bardzo często ja nie mogę normalnie oglądać na przykład yt, bo albo chłopakowi skacze ping albo mi zacina filmik, a tak chyba być nie powinno, prawda? Nie za to płacimy takie pieniądze.. a bardzo często jesteśmy zmuszeni do tego żeby jedno z nas ciągnęło internet z telefonu ???? MiejscowośćRogoźno -
~Adam / 2025-09-13 20:58Ocena: 2.25 / 5
Dekoder jakiś czas po wymianie ,ten nie lepszy sam się włącza,wyłącza zawiesza. Dzwoniąc na infolinię ludzie każą reszta robić i to nic nie daje . A pytając o wymianę dekodera rozkładają ręce bo nie można . Porażka ZaletyBrakWadyWadliwe dekoderyMiejscowośćKalisz -
~Diana / 2025-09-09 17:14Ocena: 1.00 / 5
Mamy internet, który dwa razy na dobę się resetuje w różnych godzinach. Jak skończy się umowa to nigdy więcej. MiejscowośćBielsko-Biała -
~MM / 2025-09-06 17:40Ocena: 1.00 / 5
ZDECYDOWANIE ODRADZAM. KLAMIA NA MAKSA. TELEMARKETER Z WADA WYMOWY . CYRK NA KOLKACH ZaletyBRAK -
-
~Zawiedziona / 2025-09-05 23:32Ocena: 1.00 / 5
Wieczne problemy ze sprzętem, zero reakcji po zgłoszeniu problemu, fałszywe informacje zwrotne o rozwiązaniu problemu. Faktury wystawiane po rozwiązaniu umowy. Daje 1 bo nie mogę dać zero. Tylko dlatego.... ZaletyŻadneWadyWystawianie faktury przy braku świadczenia usługiMiejscowośćSieradz -
~Monika / 2025-09-05 12:33Ocena: 1.75 / 5
Nie które osoby na infolini obsługa techniczna wydaje mi się że są nie na miejscu. Nie znają się na swojej pracy absolutnie. Są to osoby z przypadku. ZaletyŻadnychWadyWszystkoMiejscowośćRadom -
~Kuba-KupaOliwia,Osowa / 2025-09-03 21:52Ocena: 1.00 / 5
Nie lubię tych łącz, słabe łącze. Bardzo słabo. Zaletynie ma zalet, ani jednejWadywszystko jest tutaj wadomMiejscowośćStara Biała -
~Centrum / 2025-09-03 21:45Ocena: 2.75 / 5
Uwaga to jest oszustwo. Otrzymałem telefon i propozycje netflixa za darmo na 6 miesięcy zgodziłem się. Po wysłuchaniu umowy i jej akceptacji cisza przez parę dni. Zacząłem więc upominać się o ten dostęp do konta Netflix. Otrzymalem login i hasło czyli mój email. Udało mi się włączyć Netflix l. Zajrzałem do umowy w umowie było że pierwsze 5 miesięcy za darmo a kłamali przez telefon że 6. Po miesiącu czas dostałem do faktury dodatkową opłatę 35 zł więcej za ten niby darmowy Netflix. Po bataliI skarg i wypowiedzeniu umowy dostałem pismo na adres zamieszkania oficjalne o wypowiedzeniu umowy. I Netflix przestał działać. A więc nabijanie ludzi w butelkę. Oszustwo Vectra oszukuje swoich klientów!!! ZaletySzybki etWadyOszukujaklientowMiejscowośćWarszawa -
~Beata Piotrowska / 2025-09-02 15:00Ocena: 1.00 / 5
Zlodzieje i klamcy.mnie oszukali i naciagli na hbo ktore nie chciala. A teraz strasza mnie kara ZaletyZlodziele i oszusci -
~Marcin / 2025-08-31 12:08Ocena: 4.50 / 5
Jestem abonenyrm .uzytkownikiem od trzech lat w Ozwiecimiu ZaletySzybka obslugaWadyTridno cos wymyślaćMiejscowośćOświęcim -
~Sławomir / 2025-08-30 15:06Ocena: 1.00 / 5
Brak prawidłowego serwisu/nieodpowiedzialni pracownicy ZaletyBrakWadyWielkieMiejscowośćNowy Dwór Mazowiecki -
~Natalia / 2025-08-29 18:22Ocena: 4.75 / 5
Chciałabym podziękować pani Renacie z działu obsługi klienta za pomoc i miłą obsługę.
PolecamWadyBrakMiejscowośćSzczecin -
-
~WiktorWektor / 2025-08-29 10:48Ocena: 1.00 / 5
Beznadziejna obsługa, internet wolny, przerywa i tnie. ZaletybrakWadywszystko jest wadąMiejscowośćOborniki -
~Anna / 2025-08-28 11:29Ocena: 5.00 / 5
Z usług oprestora Vectra i doradcy - Pani Barbary Kraśnickiej korzystam już kilkanaście lat . Jestem bardzo zadowolona z tej współpracy . Biuro obsługi klienta znajduje się w Czeladzi, na ul. Niepodległości 1A . Na wszystkich zainteresowanych czeka tam życzliwa i kompetentna Pani Barbara , która spokojnie i fachowo informuje oraz przedstawia oferty I zachęca do skorzystania z usług operatora Vectra. Taki pracownik dla firmy to skarb !!!! Pani Basiu - dziękuję za cierpliwość , życzliwość i uśmiech . Zaletykompetencja , życzliwość, cierpliwośćWadybrakMiejscowośćCzeladź -
~Sia / 2025-08-28 08:08Ocena: 1.50 / 5
OMIJAĆ Z DALEKA!!!! chyba że ktoś chce dożywotnio utknąć z umową TV (podejrzewam że wszystkie inne opcje usług podobnie). Rozwiązanie umowy czy raczej wypowiedzenie & zakończenie czasowej umowy z datą jej obowiązywania wymaga dużego uporu bo Vectra robi wszystko żeby uczynić niemożliwym takie rozwiązanie:
Formularze wypowiedzenia -niedostepne z poziomu konta klienta;tylko taka forma (FORMULARZ) będzie przyjęta do rozpatrzenia
Zwrot sprzętu -albo zaniesiesz w zębach sam(i to chyba najlepsze bo będzie gwarancja że nie będą próbować wyciągnąć kasy za niezwrocony sprzęt) albo utkniesz; próbuję nadać od 3 dni VIA InPost Zwrot...i czekam bo utworzenie przesyłki w systemie będzie możliwe DOPIERO PO POTWIERDZENIU Z VECTRY. Oczywiście te wszystkie bzdury w stylu zwróć przez konto klienta &formularz wypełni się sam wsadźcie między bajki-link przekieruje do konta klienta i na tym koniec=możesz sobie poprzeglądać swoje dane ale o jakimkolwiek "formularzu automatycznie wypełnionym" ZAPOMNIJ.
poważnie - jeśli nie macie żelaznych nerwów OMIJAĆ I NIE PAKOWAĆ SIĘ W UMOWĘ!!!ZaletyBrakWadySame+chamskie próby zmuszania do kontynuacji umowyMiejscowośćKatowice -
~Szarlotka / 2025-08-28 08:01Ocena: 4.50 / 5
Dziewczyny dobra robotę robią, wszystko dobrze przedstawione i wytłumaczone ZaletyMiła onslugaWadyBrakMiejscowośćSzczecin
strona 2 z 232
