Dzial techniczny to jest totalnie nieporozumienie. Technicy prawie 70 letniej kobiecie kazda wykonywac rozne czynnosci zwiazane z elektrospretem, gdy kobieta informuje, ze sobie nie radzi, wowczas informuja ze wina sprzetu jest pani a nie nasza (wadliwosc sprzetu zrzucaja na operatora z powodu nieumiejetnosci przez operatora resetowania, robienia ustawien, sprawdzania kabli, wtyczek itd) i informuja ze wysla technika ale groza oplata za przyjscie technika. Takze dzial techniczny stal sie jednym z najgorszych, dodatkowy minus pracownicy, ktorych czasami nie mozna zrozumiec, bo nie mowia zbyt dobrze po polsku i nastepny minus za sztucznego bota. Polaczyc sie z konsultantem graniczy z cudem. Sprawy techniczne zglaszane online przez strefe klienta nie zostaja w ogole przyjete i nie sa rozpatrywane. Firma zeszla na psy. Zaletyniezawodnosc polaczenia, stabilnosc, cena, jakosc
Wadyobsluga klienta, infolinia, zgloszenia techniczne, technicy - na poziomie żenującym
MiejscowośćPiła