MiejscowośćSzczecin
strona 2 z 230
-
~Bronislawa / 2025-08-20 10:06
Miła kompetentna obsługa, konsultantki zwłaszcza Pani Renata pomocna w wyborze oferty, wszystko jasno i zrozumiałe przedstawione. -
-
~Harcerz / 2025-08-14 00:41
Dzieci z harcerki w 2 wojnie światowej szybciej dostarczały listy niż vectra, co chwile nowy "niezawodny router" a działa miesiąc i się losowo wieczorami co 30 minut wyłącza ZaletyZa niedługo zmieniam usługodawceWadymusiałem sie z tym męczyć zbyt długoMiejscowośćTarnowskie Góry -
~Grzegorz / 2025-08-13 17:36
Witam chciał bym oszczec klientów vektry w Legnicy siedzą tam dwie oszustki która jedna fałszuje daty a druga twierdzi że czeba sobie potem samemu pisać wyjaśnienia nie polecam vektry w Legnicy MiejscowośćSZCZEDRZYKOWICE -
~Tomasz / 2025-08-13 10:27
Korzystałem z usług Multimedii-Vectry od lat i do czasu przejęcia było całkiem ok. Vectra wprowadziła "nowy dziadowski standard" widać że jakość usług spadła, a internet zaczął działać jak u lokalnego dostawcy w latach 2000. Jakość obsługi telefonicznej zasługuje na laur bazarowy, odnoszę wrażenie, że w firmie liczy się jakoś -- jakoś to będzie. Zaletysprawny serwis technicznyWadydziadowanie na każdym krokuMiejscowośćTarnów -
~Tomasz / 2025-08-12 12:09
Najgorsza z najgorszych firm telekomunikacyjnych!
Naciągają starsze osoby na dodatkowe usługi HBO dla 90- letniej kobiety? Oszustwo i wyłudzenia,
Brak jakichkolwiek pohamowań. Dodzwonić się na infolinię – graniczy z cudem.. Prosiliśmy o udostepnienie zapisu z rozmowy – obiecali i też nie dosłali! Oszuści – omijać szerokim łukiem. Dodatkowo na dekoderze programy są tak poukładane, że nie wiadomo o co chodzi.. radio na początku, masa zakodowanych programów.. nie można tego zmienić! Jakość usług słaba, jakość obsługi tragiczna. Zwykli wyłudzacze!ZaletybrakWadybrak zaletMiejscowośćBydgoszcz -
~Andrzej / 2025-08-10 14:25
Profesjonalna obsługa w salonie w Szczeinie, szczególnie Pani Renaty, pod kątem technicznym i sprzedażowym, polecam. MiejscowośćSzczecin -
~Andrzej / 2025-08-10 14:24
Profesjonalna obsługa w salonie w Szczeinie, szczególnie Pani Renaty, pod kątem technicznym i sprzedażowym, polecam. MiejscowośćSzczecin -
~Ewa / 2025-08-10 10:06
Jestem bardzo zadowolona z obsługi Pani Katarzyny z biura w Starachowicach. Wszytko bardzo jasno i klarownie wytłumaczone, bardzo cierpliwa i miła:) polecam bardzo ! MiejscowośćStarachowice -
-
~M81 / 2025-08-07 23:07
Firma, która naciąga seniorów, ludzi z demencją. Ponad 90 letnia kobieta płaciła za usługi premium, w tym netflixa, nie wiedząc nawet o jego istnieniu. W przypadku rezygnacji z usług (seniorka jest osobą przebywającą w opiece stołecznej, wymaga stałej opieki, jest leżąca) wysoka kara. By anulować karę (jak zapewnial mnie setny konsultant jest to moxliwe w tym przypadku) wymagają licznych dokumentów, zaświadczeń , podpisów, po ich przesłaniu okazuje się, ze są niekompletne i nie spełniają ich kryteriow, o czym wczesniej nikt nie informuje.
Korespondecja mailowa nie wnosi nic - koresponduje się z setkami różnych pracowników, nie znających sprawy...
Do tej pory nie znałam takiej firmy, która wyłudzałaby pieniadze jak Vectra, oszukiwała i wykorzystywała osoby starsze.MiejscowośćWarszawa -
~Sylwia / 2025-08-05 20:12
Internet od paru dni źle działa i w TV i w telefonie WadyInternet w TV i w telefonie źle działaMiejscowośćPyskowice -
~Bylyklientvectry / 2025-08-05 09:57
Internet fatalny. Z ulgą uwolniłam się po latach. Złodzieje wyłudzili pieniądze za zwrot sprzętu i mimo że wszystko dawno opłacone wysyłają wezwania do zapłaty. Złodzieje!!!!!!!! Pracownicy działu windykacji niekompetentni i bezczelni. Nie widzą zaksięgowanej płatności na koncie. Czekasz 10 minut na telefonie aż śpiąca idiotka łaskawie sprawdzi że wszystko masz zapłacone. Dramat!!!! WadySame wadyMiejscowośćWarszawa -
~Mateusz / 2025-07-30 08:28
Nękają telefonami i wysyłają jakieś aneksy do umowy (niby niezobowiązujące), ale jak już olejesz ten aneks to po jakimś czasie okazuje się, że on jednak wchodzi w życie. Często są wyłączenia bez powodu i trwa to od kilku minut do kilku godzin. Usługa jest tragiczna. Nie wspomnę już o telewizji, modem ledwo działa, nie można nawet do niego podchodzić, bo już się coś z nim dzieje. Telewizja również często nie działa i trzeba czekać, aż w końcu sama dojdzie do siebie. Poza tym gdy zbliża się termin płatności to zaczynacie dziwnie często wyłączać internet i telewizję - forma przypomnienia? Czekam z utęsknieniem na rozwiązanie umowy, ale jednocześnie boję się tego momentu, że znowu coś się wydarzy. Trzeba było wziąć internet mobilny - miałby z pewnością lepszy zasięg... A z telewizji i tak za często nie korzystam (taniej było w pakiecie). Wady-Cena
-Częste awarie/przerwy w dostawie usług
-Jedno mówią, drugie robiąMiejscowośćGorzów Wielkopolski -
~Mejq / 2025-07-27 14:16
Tragiczny internet domowy, co chwila przerwy w dostanie Internetu. Bardzo często się zacina. WadyZa zerwanie umowy trzeba płacić nie małą sumę pieniędzy gdzie w inny sieciach jest to darmoweMiejscowośćBydgoszcz -
~Aras / 2025-07-25 22:40
Często zawodzi
Za często przerwy w dostawie inteternetuMiejscowośćWarszawa -
~Y / 2025-07-23 14:14
Najgorszy internet - drogi, opłata za płatności internetowe, zero pomocy w przypadku awarii. ZaletybrakWadywszytskoMiejscowośćGliwice -
~ALINA / 2025-07-21 19:51
Nie polecam, ciągłe problemy z internetem. Nie ma dnia żeby móc obejrzeć telewizję bez przerwy. ZaletyBrakWadyBrak ciągłości dostawy internetuMiejscowośćBytom -
-
~ycv / 2025-07-20 13:51
konsultant vectra przez telefon ustalał umowę z abonentem i nie informował abonenta o dodatkowych usługach które wciska bez wiedzy .TVN TURBO RAZY trzy na 126 145 i 218 . awarie telewizji standard oraz radia obsługa techniczna nie robi nic by poprawić usługę . Zaletynie maWadynie informowanie abonenta o wprowadzanych zmianach w postaci dodatkowych usług internet opieka .Miejscowośćkal;isz -
~Arek / 2025-07-19 18:29
Powiem tak, jeśli nie chcecie mieć państwo masy problemów na głowie oraz być zadowoleni z usług multimedialnych to tą firmę omijajcie państwo szerokim łukiem bo kurwicy dostać idzie, wiecznie mają jakieś awarię nawet w małych miejscowościach i na Wioskach pewnie tymbardziej tych awarii podejrzewam że jest mnóstwo, co do oferty którą wybiera klient to i tak on ma mało do powiedzenia bo co innego obiecuję Vectra na swojej stronie internetowej a co innego dostaje klient, sygnał jest tragiczny a prędkości ciągle się wahają o telewizji jaką oni oferują nawet się nie wypowiem bo to jedna wielka masakra. ZaletySzczerze mówiąc to niestety ale Vectra według mnie nie ma żadnych zalet pod żadnym z kątów. I usług świadczonych przez nich.WadyBardzo słaby sygnał i jego siła, nie stabilne łącze, prędkości internetu nie zgodne z przedstawioną ofertą i umową, częste spadki prędkości szczególnie uploadu, wysoki ping w grach oraz rozmowach na komunikatorach, ceny nie artefaktne do jakości, sprzęt z kiepską specyfikacją techniczną, częste awarię i problemy z usługami multimedialnymi, pracownicy bez żadnego większego doświadczenia w swoim zawodzie, brak pomocy kiedy klient takowej potrzebuje, długi czas oczekiwania na połączenie z infolinią, awarię które są bardzo długo naprawiane.MiejscowośćTuchola -
~Barbara / 2025-07-18 15:36
W punkcie obsługi klienta w Słupsku zachęcam do korzystania z porad Pani Doroty. Przemila, kompetentna osoba. Potrafi bardzo spokojnie i dokładnie wytłumaczyć wszelkie propozycje. umie rozwiazywac problemy techniczne - niektore oczywiście , ale nikt na infolinii nie wpadł na to . ZaletyMiła, sympatyczna posiadająca dużą wiedzę na temat wszystkich produktów oferowanych przez vectrę.MiejscowośćSłupsk -
~yvx / 2025-07-17 14:22
vectra nie ma zamiaru informować abonenta o tym że kanały MTV znikają z końcem lipca od 1 08 2025 ma być show tv o tym niema nic żadnej informacji .traktowanie abonenta smart tv 4k lepiej a pozostałych z dekoderem HD jak druga liga . cenna do góry ale jakości usługi już nie .awarie standard sygnału tv radio też było radio rmf clasik i rmf max niema żadnego z nich . ZaletyniemaWadybrak informowania o zmianach planowanych i wprowadzanych bez uprzedniego informowania abonenta .nie kompetentna obsługa biura abonenta oraz obsługa technicznaMiejscowośćkalisz
strona 2 z 230