Opiniuj.pl - strona główna

Opiniami warto się dzielić!

UPS opinie

Ocena na podstawie 4050 opinii

1.27 / 5

  • Parametry
    1.00
  • Cena
    1.54
  • Obsługa klienta
    1.38
  • Niezawodność
    1.50
  • Obsługa i reklamacje
    1.16
  • Oferta
    1.37
  • Cena/Jakość
    1.25
  • Czas dostawy
    1.39

Dodaj własną opinię »

Sortuj wg: daty | oceny
  • ~bellona / 2023-05-25 09:06
    Ocena: 3.00 / 5
    drugi raz sytuacja ze byla proba dostarczenia. Trzeba dzwonic na infolinie, dlugo czekac na polaczenie i prosic aby nastepnym razem kurier skontaktowal sie telefonicznie (prawdopobnie pomylil klatki schodowe). W innych firmach kurierskich nigdy sie z tym nie spotkalam, zawsze kurier dzwonil jesli nie mogl trafic
    Wadybrak kontaktu
  • ~Dominika / 2022-05-17 14:34
    Ocena: 3.00 / 5
    Ogólnie transport przebiegł pomyślnie. Ale na znaczny minus chce ocenić dział rozliczeń. Osoba, która korespondowała ze mną nie miała do mnie żadnego szacunku. Też pracowałam w dziale obsługi i to jest niewyobrażalne aby tak traktować klienta. Firma UPS wysyła mi przypomnienie zapłaty na uregulowane koszta i w odpowiedzi na profesjonalnego maila otrzymuje żargon że nie interesowałam się swoją płatnością. Naprawdę brak słów...
    ZaletyCzas wysyłki
    Kurier
    WadyDział rozliczeń - billing
  • ~Dudus / 2023-06-27 11:11
    Ocena: 3.00 / 5
    Czas dostaw dość szybki po zamówieniu produktu .Kurier uprzejmy.Ale jedyna wada to brak możliwości płatności karta czy BLIKIEM tylko GOTÓWKA gdzie na stronie firmy jest informacja ze można płacić w każdy sposób.Nie każdy posiada gotówkę w domu.Właśnie przez błędne informacje na stronie klijent jest wprowadzany w błąd.
    ZaletySzybki czas dostawy
    WadyBrak możliwości płatności karta
  • ~Edyglo / 2019-07-25 16:59
    Ocena: 3.00 / 5
    Przesyłka doszła szybko i to tyle na plus. W dzień dostawy dzięki śledzeniu paczki dowiedziałam się że paczka do odebrania jest w punkcie. I ok, myślę sobie, trochę daleko, ale podjadę. Tylko że za chwilę otrzymałam smsa że kurier próbował się skontaktować ale mnie według niego nie bylo(podczas gdy pół dnia siedziałam w domu w oczekiwaniu) więc przekierował paczkę do punktu. Jednym słowem, nie chce im się dowodzić paczek pod konkretny adres, łatwiej podrzucić do punktu a klient sam się pofatyguje. Dla mnie to zwykle oszustwo. Nie po to zamawiam kuriera, żeby biegać do punktu. Na minus również brak numeru do kuriera podczas gdy np.w DPD kontakt jest czymś naturalnym. Nie polecam
  • ~Elżbieta / 2019-08-20 13:24
    Ocena: 3.00 / 5
    Jak to jest możliwe ,aby kurier nie miał wydać Z kwoty, którą płacimy za przesyłkę.Dzisiaj miałam sytuację ,którą jestem wręcz zbulwersowana.Kurier po dostarczeniu przesyłki stwierdził, że nie ma wydać-cytuję,,Przecież Pani wiedziała ile przesyłka kosztuje''. A chodziło zaledwie o 3 ZŁ.Tak więc zamiast 117 ZL. zapłaciłam 120 ZŁ.Nie chodzi mi już o te 3 ZŁ, ale chamstwo z jakim się spotykamy . Nasuwa się więc pytanie-czy to jest nowy sposób na dodatkową premię? w ciągu jednego dnia roboczego uzbierało by się tej,,niewydanej reszty'',a druga sprawa odliczajmy co do grosza za przesyłkę-,, nie liczmy na resztę -ile by to nie było''
    Zaletyspokój
    Wadygatatliwość
  • ~elżbieta / 2021-10-07 20:02
    Ocena: 3.00 / 5
    jedyna firma kurierska . w której kurier nie zadzwoni do klienta , w razie nieobecności można wskazać miejsce zostawienia paczki , ale woli odwieść do punktu po którą trzeba pójść . UŻYWAJCIE TELEFONU . NIE POLECAM

    Elżbieta
  • ~Er / 2021-04-12 15:13
    Ocena: 3.00 / 5
    Przesyłka z Holandii nie może dotrzeć do Polski. Firma swoje opóźnienie tłumaczy rzekomo nieoprawnym adresem zamieszkania (jednak w trakcie dodatkowej rozmowy z konsultantem na infolinii nie zostały wykryte żadne błędy..)
  • ~ewa / 2021-04-11 19:34
    Ocena: 3.00 / 5
    Totalna pomylka wysłałam paczkę do Angli 25 02 2021 dziś jest 12 04 2021 jeszcze nie dotarła ,w angli w magazynie jest od 9 03 2021.
    Zaletyzalet 0
    Wadysame wady
  • ~g / 2020-09-03 19:26
    Ocena: 3.00 / 5
    Skandal. Zero informacji, przesyłka została przekierowana do najbliższego punktu, nie było nigdzie podanej daty dostawy, po informację o przekierowaniu trzeba było dzwonić do firmy.
  • ~Greg / 2023-04-06 11:28
    Ocena: 3.00 / 5
    Dostawa sprawna i dobra, nie zdażyło mi się by w UPS paczka została okradziona. Natomiast fakt, iż brak jest możliwości kontaktu z kurierem jest skandaliczny.
    Zalety-sprawność dostawy
    Wady-brak przybliżonej godziny dostawy
    -brak kontaktu z kurierem
  • ~JA / 2020-04-11 08:35
    Ocena: 3.00 / 5
    Kurier nie dostarczył paczki na wskazany adres. Prawdopodobnie od razu mieścił w punkcie odbioru UPS. Szkoda, mogli od razu zastrzec , że w obecnej sytuacji epidemiologicznej tak będą postępować.
  • ~ja / 2022-07-08 15:40
    Ocena: 3.00 / 5
    Paczka dotarła dzisiaj, kurier zadzwoni, że jedzie.
  • ~Jakub / 2024-01-24 10:47
    Ocena: 3.00 / 5
    Fatalna obsługa celna. Buta i spychoterapia. Dupowaty, rozbudowany i nieuntuicyjny interfejs Bardzo dobra terminowość doręczeń.
    Zaletyterminowość
    Wadyobsługa celna
  • ~Janusz / 2023-04-13 12:33
    Ocena: 3.00 / 5
    Przy zamówieniu usługi internetowo z płatnością przy odbiorze( przez formularz) płaci się za dostarczenia podwójnie. Aby zakończyć proces zamawiania należy najpierw opłacić z konta bankowego dostawę. Odbiorca aby otrzymać przesyłkę płaci za towar i ( ponownie ) za dostarczenie gdyż całość z definicji jest płatna przy odbiorze.
    Nikt się już nie poczuwa do zwrotu nadpłaty zamawiającemu usługę za dostawę po zrealizowaniu zamówienia.
    Gdyby wliczyć dostawę do ceny towaru podwójną kwotę dostawy zapłaci odbiorca.
    ZaletyMożliwość zamówienia usługi on-line
    WadyPodwójna opłata
  • ~Joanna / 2023-08-23 10:52
    Ocena: 3.00 / 5
    Okropne zachowanie kuriera nie miał jak wydać reszty nie poczekał aż znajdę odliczoną kwatę po dwóch minutach odjechał mimo że wolałam że mam pieniądze zawołał dowodzenia i już.Zlozylam telefonicznie skargę obiecano mi że w ciągu półtora godziny przyjedzie z przesyłką po upływie prawie 2 godzin zadzwoniłam ponownie i powiedziano mi że zjechał do bazy przedstawiłam ponownie sytuacje i po dłuższej rozmowie powiedziano mi że kurier przywiezie mi ta paczkę tak się stało z tym że owy kurier wręczając mi te paczkę i biorąc należność chciał chyba sobie ulżyć i nazwał mnie szmatą co również Zgłosiłam zostałam przeproszono przez przełożonego i obiecano mi że to jego ostatni dzień pracy mam nadzieję że firma dotrzyma słowa a ten kurier przemyśli swoje zachowanie.
    ZaletyPozytywne załatwienie sprawy
    WadyOpryskliwość kuriera i dużo nerwów
  • ~JvG / 2022-11-14 15:16
    Ocena: 3.00 / 5
    Brak kontaktu z kurierem przed dostawą więc cały dzień trzeba czekać aż się pojawi.
    ZaletyTowar dostarczony w dniu kiedy była zapowiedź
    WadyBrak kontaktu z kurierem. Przedział godzinowy to cały dzień.
  • ~Kamil / 2020-06-30 08:26
    Ocena: 3.00 / 5
    Czas dostawy,realizacji bardzo dobry jednak odsługa klienta bardzo zła,do tej pory korzystałem z usług bo kurierzy którzy doręczali byli mili i jeśli był jakiś problem to wytłumaczyli wszystko na spokojnie jednak trafił się ostatnio jakiś dziwny kurier chyba pracuje tam za karę głupie odzywki był chamski, więcej już raczej nie skorzystam z tych usług.
  • ~Kara / 2021-09-03 07:00
    Ocena: 3.00 / 5
    Paczka miala byc dostarczona miedzy 8:45 - 11:45. O 6 rano dzwoni kurier, ze bedzie za 15 minut!!! Niedlugo beda dostarczac paczki w srodku nocy.
  • ~Małgorzata / 2021-01-18 18:24
    Ocena: 3.00 / 5
    Po to dajemy nr telefonu aby kurier mógł się z nami skontaktować nie każdy siedzi w domu i czeka na kuriera, są ludzie którzy pracują cały dzień. Brak telefonu do klienta, brak awiza i jak tu być mądrym czy w ogóle był u nas kurier? Gdybym nie zadzwoniła na infolinię to pewnie nie wiedziałabym, że paczka jest już w punkcie do odbioru. Reasumując kiepska informacja z klientem.
  • ~Małgorzata / 2024-01-12 08:35
    Ocena: 3.00 / 5
    Miałam dostać paczkę pod pewien adres (dostałam maila i sms z tą informacją) jakie było moje zdziwienie że paczka nie została dostarczona.Dzwonię do obsługi klienta i dowiaduję się że została odebrana w e-paka dwie ulice dalej o czym mnie w ogóle nie powiadomiono. Zależało mi aby dotarła ona właśnie w danym dniu za co więcej zapłaciłam.
    Zostałam zlekceważona .UPS miało moje namiary więc nie wiem czemu o zmianie adresu dostawy mnie nie poinformowano.
Dodaj własną opinię »

Zobacz również

DPD
Ocena: 1.50, ilość opinii: 12089
InPost
Ocena: 1.74, ilość opinii: 7849
DHL
Ocena: 1.29, ilość opinii: 7382
UPS
Ocena: 1.27, ilość opinii: 4050
Pocztex
Ocena: 1.27, ilość opinii: 3936
GLS
Ocena: 1.55, ilość opinii: 2341
VECTRA
Ocena: 1.61, ilość opinii: 4276
Play
Ocena: 1.39, ilość opinii: 4157
Orange
Ocena: 1.39, ilość opinii: 3767
UPC Internet
Ocena: 1.81, ilość opinii: 3462
Netia Szybki Internet
Ocena: 2.02, ilość opinii: 3184
Plus
Ocena: 1.43, ilość opinii: 2809