Opiniuj.pl - strona główna

Opiniami warto się dzielić!

UPS opinie

Ocena na podstawie 4050 opinii

1.27 / 5

  • Parametry
    1.00
  • Cena
    1.54
  • Obsługa klienta
    1.38
  • Niezawodność
    1.50
  • Obsługa i reklamacje
    1.16
  • Oferta
    1.37
  • Cena/Jakość
    1.25
  • Czas dostawy
    1.39

Dodaj własną opinię »

Sortuj wg: daty | oceny
  • ~Piotrek49 / 2023-10-04 09:43
    Ocena: 1.33 / 5
    Od dwóch tygodni przesyłka leży w oddziale UPS w Brzegu Dolnym, mimo że docelowo miała być dostarczona na mój adres zamieszkania. Nie mogę jej odebrać z oddziału, ponieważ mam problemy z kręgosłupem, które utrudniają mi poruszanie się. Trzykrotnie kontaktowałem się telefonicznie z oddziałem UPS i za każdym razem otrzymywałem odpowiedź, że przesyłka zostanie doręczona następnego dnia. Mija już drugi tydzień, a przesyłki nie otrzymałem. Z firmami kurierskimi DPD i DHL nie miałem żadnego problemu.
    Jak to jest możliwe, że konkurencja nie wyeliminowała tak nieodpowiedzialnej firmy z rynku?
    ZaletyAbsolutnie żadne
    WadyFirma UPS nie powinna już istnieć.
  • ~Aaa / 2023-10-04 09:09
    Ocena: 1.00 / 5
    Beznadziejna firma. Najgorsza na rynku, nie ma porównania. Nigdy już z tego nie skorzystam, jedynie raz mi się zdarzyło przez to, że sprzedający tylko tak sobie chciał wysłać przez allegro. Niestety na swoją niekorzyść bo kurier miał w dupie to dostarczenie i przesyłka mu wróciła. Współczuję, jeżeli ktoś z tego syfu korzysta.
    ZaletyŻadne!!!!
    WadyTylko i wyłącznie wady.
  • ~Anna / 2023-10-03 14:46
    Ocena: 1.00 / 5
    Czekam na dostawę do tej pory! Za każdym razem specjalnie zmieniam plany i siedzę w domu aby otrzymać paczkę. Nikt nie przychodzi, nikt nie dzwonił I pisze w treningu że była podjęta sproba doręczenia i nie było mnie na miejscu. Kłamstwo! Nigdy więcej nie będę korzystać z usług tej firmy
  • ~Matt / 2023-10-03 11:35
    Ocena: 4.67 / 5
    Wszystko w porządku ???????? brak jakichkolwiek problemów z paczką. Polecam
    ZaletyKontakt z kurierem
    Czas dostawy
    WadyBrak
  • ~D / 2023-10-02 16:01
    Ocena: 1.00 / 5
    Kurier niby trzy razy( przez dwa dni) próbował dostarczyć paczkę( prezent dla dziecka),osoba oczekująca była cały czas w domu, a " łaskawca" po otwarciu domofonu nie potrafił wejść do góry,po natychmiastowym monicie telefonicznym oraz mailowym zostałam poinformowana ,że kurier był ale nikogo nie zastał.Dramat,kłamstwo pogania kłamstwem w dodatku zdanie klienta kompletnie się nie liczy.W dobie 21 wieku kiedy są telefony,emalie nie można skontaktować się z tzw.kurierem,aby sprawę bezpośrednio wyjaśnić??????????Piszę to jako klient indywidualny i instytucjonalny.W każdej sytuacji kurier zachował się tak samo nieodpowiedzialnie i bez poniesionych konsekwencji.Moja mam prawie przypłaciła to zawałem,czekała trzy całe dni,jak niewolnik.
    ZaletyProdukt nie dostarczony,oceniam usługę kurierską
    WadyProdukt nie dostarczony,oceniam usługę kurierską i zachowanie tzw.zwierzchników BOK z UPS.Dzwonił pan X nie przedstawił się tylko,że UPS z informacją,że paczka nie dojdzie ,bo......
  • ~Piotr Wydra / 2023-10-02 15:29
    Ocena: 1.67 / 5
    Brak słów jeżeli chodzi o tą firmę kurierską.
    Towar opłacony przelewem na kwotę 5110 zł a kurier zostawił paczkę u sąsiadki. Po interwencji telefonicznej do UPS dopiero po godzinie czekania na kontakt z ich strony dowiedziałem się pod jakim numerem mieszkania znajduje się moja paczka. Zgroza nie polecam tej firmy kurierskiej.
    ZaletyBrak
    WadyNie liczą się z klientem
  • ~Oli / 2023-10-02 14:36
    Ocena: 2.67 / 5
    Kurier podjeżdża prze 3 dni do domu obok nie dzwoni dzwonkiem ani telefonem i anuluje doręczenie... Ręce opadają
    ZaletySzybka zmiana kurierów
  • ~Alicja / 2023-10-01 20:24
    Ocena: 5.00 / 5
    Koordynator kuriera zachował się bardzo poprawnie, kiedy paczka nie dotarła na czas, w piątek wysłano do mnie kuriera w sobotę.
    Dziękuję za profesjonalne załatwienie sprawy ostatecznie
  • ~Alicja / 2023-09-29 17:14
    Ocena: 1.00 / 5
    Tragiczną firmą kurierska. Paczka zaginęła i nikt nie raczył mnie poinformować. Nie polecam !!!!!
    WadySame wady
  • ~Niezadowolona / 2023-09-29 15:42
    Ocena: 3.33 / 5
    Unikajcie zamawiając na Allegro dostawy kurierem UPS. Kpina, kurier nie dzwoni, nie kontaktuje się, a paczkę zostawia w punkcie odbioru. Mało tego, konsultanci z UPS nie mają numerów do kurierów i nie mogą interweniować w tej sprawie. Zostaje tylko się pofatygować do punktu odbioru albo kontaktować z Allegro. UPS zszedł na psy. Nigdy więcej!
    ZaletyCzas dostawy
    WadyNierzetelność, brak kontaktu z kurierem i ze strony kuriera, samowolka z dostawą do punktu odbioru UPS pomimo wybranej dostawy kurierem, niekompetencja
  • ~Maciej / 2023-09-29 07:50
    Ocena: 1.00 / 5
    Kuriet nie podiol proby dostarczenia paczki tylko zostawil w punkcie odbioru nikogo nie informujac.Kogo zatrudnia UPS chyba samych leni
    WadyUnikac firmy
  • ~fredlak / 2023-09-28 14:17
    Ocena: 2.33 / 5
    Przesyłka z Chin warta 70 zł opłaty celne + Opłata rządowa (????!!!!) 84 zł dramat.
  • ~AK / 2023-09-28 12:12
    Ocena: 1.00 / 5
    Wczoraj do godz.14.00 miała dotrzeć przesyłka z żywymi zwierzętami (firma deklaruje dostawę w ciągu 24h; nadawca wnosi stosowną - wyższą - opłatę; ta firma jako jedyna realizuje takie dostawy i chyba poczytuje to sbie za wyjatkowość swojej oferty). Tak więc siedzę cały dzień w domu, a od około 13.15 jestem na dworze żeby nie przeoczyć kuriera (bo ten, co u nas jeździ ma zwyczaj zatrąbić, rzucić paczkę za ogrodzenie i odjechać; nie korzysta z dwonka na bramie, nie korzysta z telefonu), siedzę i czekam, łażę po posesji i czekam... Jest 15.00 i nic. Jest 16.00 i nic. Ot, myślę, że może opóźnienie będzie, ale na wszelki wypadek sprawdzę jeszcze monitorowanie przesyłki. I cyk, patrzę, a tu wpis o próbie dostarczenia!!! Lecę do skrzynki na listy: żadnego awizo nie ma, patrzę w telefon i też nie ma żadnego połączenia nieodebranego. O, żesz... Od 16.45. dzwonię do Centrum firmy (automat potrafi doprowdzić do szału), tłumaczę konsultantowi o co chodzi, a on na to, że skontaktuje się z Warszawą i ustali co i jak. W między czasie daję znać nadawcy przesyłki, że zwierzaki nie dotarły, że licho wie co z nimi, w jakich warunkach, w jakiej temperaturze przebywają, to Bóg raczy wiedzieć. Po pewnym czasie oddzwania z zastrzeżonego numeru miła Pani, która tłumaczy, że kurierowi zepsuł się samochód... Pytam czy wobec tego przesyłka z żywymi zwierzętami (podobno takie są dla tej firmy priorytetowe) jest bezpieczna, w jakich warunkach się znajduje i czy stworzonka dotrą do mnie całe i zdrowe, bo przecież są opłacone. Pytam też o ten wpis dotyczący nieudanej próby doręczenia przesyłki i tłumaczę, że to oszustwo, bo nikt się nie pojawił... Pani przyznałą, że kurier nie powinien dokonać takiego wpisu, że źle zrobił, ale zepsuł się mu samochód. A, co mnie to obchodzi, że kurier dopuścił się fałszerstwa dokumentacji (ciekawe ile razy już tak robił), mnie interesuje stan i dostarczenie mojej przesyłki. Pani na to, że skontaktuje się z koordynatorem kuriera i ktoś do mnie oddzwoni w tej sprawie. Niestety nikt już nie oddzwonił. Cały czas jestem na łączach z nadawcą, On też interweniuje, a firma kurierska milczy... Nagle, o 19.02 dwoni jakiś człowiek, że wyjeżdża z Warszawy i dostarczy mi przesyłkę, lekkie uff, ale niedowierzam, siedze na dworze i czekam, czekam, czekam. Ten sam człowiek o 20.09 dzwoni, że już jest - widzę samochód, bo siedzę i marznę na dworze (ciemno i chłodno o tej porze). Delikatnie podaje mi przesyłkę i przeprasza za kolegę (no fajny kumpel z niego, szkoda gadać). Zwierzaki dotarły, ale jeden z większymi uszkodzeniami (odpadło od niego 7 elementów tkanki), a drugi z mniejszymi (tylko 1 element tkanki odpadł). Dobrze, że są, teraz tylko rozpakowanie, aklimatyzacja i próba reanimacji tych, które odpadły). Nadmienię, że na etykiecie były moje dane personalne, adres dostawy, telefon i mail.
    Pytania:
    Czy ta firma wywiązuje się z dawanej rękojmi błyskawicznie i priorytetowej dostawy żywych zwierząt? Czy firma posiada zabezpieczenie alternatywnego transportu przesyłek w przypadku awarii samochodów kurierów lub innych okoliczności powodujących niedostarczenie przesyłek w oznaczonym czasie?
    Czy ta firma pozwala na fałszowanie wpisów o próbie dostarczenia przesyłki (ten, który dotyczył mojej, jak się nam udało ustalić, dotyczył godziny 14.30)?
    Jakie są konsekwencje dokonywania poświadczenia nieprawdy w dokumencie służącym odbiorcy i nadawcy do monitorowania przesyłki? Dlaczego firma nie kontaktuje się z odbiorcą, że zaszły jakies nieprzewidziane okoliczności, które uniemożliwiają lub opóźnią dostarczenie przesyłki (pomijam fakt, że ta firma nie wysyła maili czy smsów z informacją o przebiegu realizacji dostawy)?
    Cała sytuacja mocno nadszarpnęła moje zaufanie. Nie ukrywam, że nie będę korzystac z jej usług, ani zakupów przy których jedyna opcja dostawy, to ta nieszczęsna firma. Nie polecam.
    ZaletyŻadnych
    WadyWszystkie możliwe - opisane powyżej
  • ~Klient UPS / 2023-09-28 10:20
    Ocena: 1.00 / 5
    Szanowni Państwo,
    Firma UPS kłamie w żywe oczy. Nie dostarcza przesyłek na czas. Naraża klientów na dodatkowe koszty - kary umowne naliczane przez kontrahentów za nieterminowe dostarczenie towaru. Konsultanci manipulują danymi w systemie: u mnie przesyłka została wysłana w piątek z Chin, w poniedziałek "zeszła z cła". We wtorek przesyłka według systemu UPS była w doręczeniu (oczywiście nie dotarła), w środę ktoś zmienił status w systemie na "Opóźnienie" i mimo wielokrotnych zapewnień, że przesyłka zostanie dostarczona w środę nie dotarła. UPS zapewnił mnie, że oddzwonią w ciągu godziny do mnie z informacją, ale oczywiście nie oddzwonili. Co więcej, w czwartek bezczelny konsultant, powiedział mi, że dzwonili do mnie, ale miałem zajęty telefon co jest kolejnym kłamstwem. Reasumując transport Chiny-Polska 3 dni, odprawa celna 1/2 dnia, dostawa na terenie Warszawy i okolic 3 dni. Obsługa klienta, uciążliwa (call center zniechęcający do uzyskania informacji), niekompetentna, kłamliwa i zmieniająca statusy w systemie, aby ukryć swoje lenistwo lub indolencję. Najgorsza ze wszystkich firm kurierskich w Polsce.
    Dla mnie jako klienta: obsługa 0, czas dostawy 0, dodatkowe koszty generowane przez firmę kurierską 0, zmarnowany czas 0.
    Serdecznie nie polecam.
    ZaletyBRAK
    WadyKrętactwo, Kłamstwa, unikanie odpowiedzialności
  • ~Arkady / 2023-09-28 09:28
    Ocena: 1.33 / 5
    ŻENADA,
    przestroga dla firm posiadających konto w ups.
    Brak pomocy w każdej dziedzinie. Arogancja i jeszcze raz arogancja.
    z pośród wielu firm kurierskich najwięcej problemów logistycznych!!!
    NIE polecam
  • ~Dawid / 2023-09-27 18:56
    Ocena: 1.00 / 5
    Niemam słów na kuriera. Pracuję w godzinach od 7 do 17, zostawił paczkę w sąsiedniej firmie obok mojego domu, zanim wrócę to jest godzina 17:30, firma w której zostawił przesyłkę pracuje w godzinach 8-16 czyli niemam możliwości odebrania paczki, gdyż iż aż ponieważ firma gdzie zostawił jest zamknięta w soboty i niedziele. Kutrierom UPS brakuje oleju w kapuścianych łbach, mógł zostawić w sąsiadującym domu mieszkalnym ale ma nasrane pod deklem i zostawił w firmie. Brak mi słów na zaistniałą sytuację.
    ZaletyBrak
    WadyWszystkie
  • ~Klient / 2023-09-26 14:07
    Ocena: 1.00 / 5
    Tragedia . SMS z godzina dostawy . Czekam w domu na paczkę po czym okazuje się że paczka dostarczona do punktu UPS . Zero jakiejkolwiek informacji. Zerowy kontakt z kurierem. Nie polecam.
    WadyBrak informacji i zerowy kontakt
  • ~Marek_07 / 2023-09-25 12:41
    Ocena: 1.00 / 5
    Dramat, zerowy kontakt z kurierem, infolinia nie może podać numeru do kuriera, paczka przekładana w nieskończoność. Nikt nic nie wie.
  • ~Mateusz / 2023-09-23 07:52
    Ocena: 1.00 / 5
    Przesyłka miała być na następny dzień i jej nie było, a to było przed weekendem, więc tak na prawdę została dostarczona w 4 dniu od zamówienia.
    Zaletybrak
    Wadynieterminowość
  • ~Zbyszek (zm352) / 2023-09-23 07:05
    Ocena: 1.67 / 5
    Ostatnio coraz częściej uszkadzają paczki, chociaż wyraźnie jest oklejone kilkoma naklejkami, żeby uważać, bo w paczce jest szkło.
    Niestety, to nie jest jednorazowy przypadek. Paczki są zazwyczaj opłacone, więc uszkodzone paczki zostawiają przed domem i odjeżdżają bez zostawienia protokołu szkody.
    Cena usługi kurierskiej w stosunku do jakości wykonania usługi jest nieadekwatna.
    Zapewne paczka jest rozbijana na ostatnim etapie dostarczania, bo przecież uszkodzonej nie wydaliby do doręczenia.
    Nie ma jak się odwołać, bo nie ma protokołu.
    Przyjmują widocznie ludzi z łapanki i nie są przeszkoleni, albo cwaniaczki. którzy rzucają czyjąś własnością bez respektowania oznaczeń.
    ZaletyNa tle innych firm kurierskich nie są jeszcze najgorsi
    WadyBrak odpowiedzialności za zniszczony towar podczas usługi kurierskiej
Dodaj własną opinię »

Zobacz również

DPD
Ocena: 1.50, ilość opinii: 12087
InPost
Ocena: 1.74, ilość opinii: 7848
DHL
Ocena: 1.29, ilość opinii: 7378
UPS
Ocena: 1.27, ilość opinii: 4050
Pocztex
Ocena: 1.27, ilość opinii: 3931
GLS
Ocena: 1.55, ilość opinii: 2341
VECTRA
Ocena: 1.61, ilość opinii: 4274
Play
Ocena: 1.39, ilość opinii: 4154
Orange
Ocena: 1.39, ilość opinii: 3765
UPC Internet
Ocena: 1.81, ilość opinii: 3462
Netia Szybki Internet
Ocena: 2.02, ilość opinii: 3184
Plus
Ocena: 1.43, ilość opinii: 2808