Kurier niby trzy razy( przez dwa dni) próbował dostarczyć paczkę( prezent dla dziecka),osoba oczekująca była cały czas w domu, a " łaskawca" po otwarciu domofonu nie potrafił wejść do góry,po natychmiastowym monicie telefonicznym oraz mailowym zostałam poinformowana ,że kurier był ale nikogo nie zastał.Dramat,kłamstwo pogania kłamstwem w dodatku zdanie klienta kompletnie się nie liczy.W dobie 21 wieku kiedy są telefony,emalie nie można skontaktować się z tzw.kurierem,aby sprawę bezpośrednio wyjaśnić??????????Piszę to jako klient indywidualny i instytucjonalny.W każdej sytuacji kurier zachował się tak samo nieodpowiedzialnie i bez poniesionych konsekwencji.Moja mam prawie przypłaciła to zawałem,czekała trzy całe dni,jak niewolnik.ZaletyProdukt nie dostarczony,oceniam usługę kurierską
WadyProdukt nie dostarczony,oceniam usługę kurierską i zachowanie tzw.zwierzchników BOK z UPS.Dzwonił pan X nie przedstawił się tylko,że UPS z informacją,że paczka nie dojdzie ,bo......