Opiniuj.pl - strona główna

Opiniami warto się dzielić!

UPS opinie

Ocena na podstawie 4156 opinii

1.27 / 5

  • Parametry
    1.00
  • Cena
    1.54
  • Obsługa klienta
    1.38
  • Niezawodność
    1.50
  • Obsługa i reklamacje
    1.16
  • Oferta
    1.37
  • Cena/Jakość
    1.25
  • Czas dostawy
    1.39

Dodaj własną opinię »

Sortuj wg: daty | oceny
  • ~Jacek / 2022-12-21 23:35
    Ocena: 1.00 / 5
    Brak słów kulturalnych którymi można opisać wykonanie usługi dostarczenia zamówionej przesyłki. Status z przesyłki w doręczeniu nagle zmienia się na: przesyłka w drodze. Tłumaczenie braku dostawy: trudne warunki pogodowe.Brak możliwości kontaktu z kurierem, a człowiek chce ułatwic i podjechać na własny koszt i własnym samochodem żeby przejąć swoją przesyłkę. Oczywiście w godzinach deklarowanych kurier nie dociera, a informacja zwrotną z infolini jest taka, że podane godziny określone są statystycznie i nie należy się nimi sugerować. Statystycznie robicie z ludzi idjotów bo dajecie informację, że adresata nie zastano pod adresem, gdy pod wskazanym adresem o tej właśnie godzinie przebywa troje dorosłych i dwoje dzieci. Zróbcie ludziom przysługę i zniknijcie z rynku. Zróbcie miejsce dla firm które chcą i potrafią wykonywać należycie usługę.
    ZaletyBRAK JAKICHKOLWIEK ZALET.
    WadyBRAK ZALET OZNACZA JEDYNIE WADY. WSZYSTKO CO MOŻNA SPIEPRZYĆ, UPS DAJE RADĘ. NIE TERMINOWO, BRAK KONKRETNYCH INFORMACJI ZWROTNYCH, CENA NIE ADEKWATNA DO POZIOMU USŁUGI.
  • ~Jacek / 2023-03-31 07:24
    Ocena: 1.00 / 5
    Opinia jako o pracodawcy jest bardzo mierna , jeden wielki folwark. Gdzie traktuje się ludzi jak śmieci. Szczególnie w mniejszych działach. Układy i układziki :)
    WadyMobbing
  • ~Jacek / 2023-05-12 08:30
    Ocena: 1.00 / 5
    Najgorsza Firma kurjerska UPS . Bardzo długi okres oczekiwania na paczkę żenada. Firmy konkurencyjne bez problemu potrafią dostarczyć paczkę i to w dwa dni. Firmie UPS zajmuje to ponad dwa tygodnie ŻENADA. Nie Polecam Firmy UPS
    ZaletyBrak
    WadyBardzo długi okres dostawy
  • ~Jacek / 2024-10-09 19:27
    Ocena: 1.00 / 5
    Odradzam korzystanie z UPS ! Przez dwa dni o żadnej godzinie podawanej przez firmę przesyłka do mnie nie dotarła nieprofesjonalnie nierzetelnie realizowane usługi. Pomimo że zapłaciłem za dostawę do domu muszę jechać do punktu i odebrać przesyłkę żeby ją w ogóle dostać
    ZaletyBrak
    WadyTotalna ignorancja klienta
  • ~Jacek z Kęt / 2022-04-15 11:25
    Ocena: 1.00 / 5
    Totalny żart. Moja paczka widnieje od dwóch dni w systemie jako próba doręczenia ,a jest gdzieś w magazynie gdzie mógłbym ja odebrać samodzielnie.
    Nie zostałem o tym poinformowany ,bo UPS żąda opłaty za takie informację.
    Następnym razem jak będę coś kupował przez Allegro zaznaczę wyraźnie ,że nie życzę sobie UPS.
    A złożenie reklamacji to żart.
    Adres mailowy nie obsługuje niezarejestrowanych ,a rejestracja to kolejna próba naszej cierpliwości.
    UPS to żart.
    Ale takie mają procedury
    ZaletyBrak
    WadySame
  • ~jacek24 / 2022-06-23 16:05
    Ocena: 1.00 / 5
    Kpina. Kurier nawet nie próbował dostarczyć paczki. Byłem cały dzień w domu, nie dzwonił przez domofon, ani na podany numer telefonu. Paczka została odesłana do sortowni. Mail o tym jest zdawkowy, nie ma nigdzie możliwości zmiany sposobu dostarczenia, ani kontaktu. Żadnych możliwości reklamacji usług. Kompletne dno. Spierdolona firma.
    ZaletyŻadne
  • ~Jack / 2021-10-22 08:14
    Ocena: 1.00 / 5
    KPINA. Wykupiona usługa Express Saver. Paczka wysłana 19.10 o 22:40 z Koeln w Niemczech dotarła przez Poznań do Zielonej Góry (50 km od miejsca docelowego) już 20.10 o 9:05 - czyli całkiem szybko. Po czym DOBĘ!!! później 21.10 o 9:45 pojawia się w systemie śledzenia komunikat, że odbiorcy nie zastano i paczka trafiła do punktu odbioru 5 km od miejsca dostarczenia. Chyba nie muszę pisać, że w międzyczasie nie było ŻADNYCH informacji i prób kontaktu (mail, SMS, tel.) a odbiorca CAŁY DZIEŃ bez chwili przerwy oczekiwał na odbiór przesyłki. Sieć szkieletowa działa szybko ale "ostatnia mila" realizowana KPINA. Wykupiona usługa Express Saver. Paczka wysłana 19.10 o 22:40 z Koeln w Niemczech dotarła przez Poznań do Zielonej Góry (50 km od miejsca docelowego) już 20.10 o 9:05 - czyli całkiem szybko. Po czym DOBĘ!!! później 21.10 o 9:45 pojawia się w systemie komunikat, że odbiorcy nie zastano i paczka trafiła do punktu odbioru 5 km od miejsca dostarczenia. Chyba nie muszę pisać, że w międzyczasie nie było ŻADNYCH informacji i prób kontaktu (mail, SMS, tel.) a odbiorca CAŁY DZIEŃ bez chwili przerwy oczekiwał na odbiór przesyłki. Sieć szkieletowa działa szybko ale "ostatnia mila" realizowana przez podwykonawców (w tym wypadku chyba "Pakersi.pl") to żenada i... oszustwo. Pobierana jest opłata za usługę, której nawet nie próbują realizować. Równie dobrze można zamówić do paczkomatu - będzie taniej i szybciej.
    Osobny temat to obsługa klienta - legendarny przygłuchy automat to niezły firewall do odsiewu niezadowolonych klientów.
    ZaletyMoże jakieś są - nie wiem
  • ~JACK / 2022-09-07 14:25
    Ocena: 1.00 / 5
    Od dwóch dni czekam na przesyłkę realizowaną przez UPS. Jestem zwodzony mailami o dostawie w godz. 9-30 - 13-30. i w trakcie interwencji telefonicznej w dziale reklamacji pracownica łaskawie wyjaśniła mi że mają czas na dostawę do godz. 19-00 a numeru telefonu do kuriera mi odmówiono. Ktoś tu oszukuje. Klient ma po prostu warować pod bramą w oczekiwaniu na łaskawce kuriera przez cały dzień. Ja straciłem dwa dni lecz na pewno po raz ostatni. Ostrzegam.
    Zaletybrak
    Wadyjw
  • ~Jack / 2022-11-15 12:48
    Ocena: 1.00 / 5
    Przesyłka dostarczana prze długi czas przez kuriera raz w tygodniu w godzinach kiedy gabinet jest nieczynny. Niestety zero kontaktu z kurierem. Na drzwiach podany jest harmonogram pracy oraz numer telefonu do gabinetu. Na próżno czekać na kontakt od Jaśnie Pana kuriera. W końcu przesyłka nie dostarczone tylko odesłana do nadawcy. Na stronie internetowej również brak jakiegokolwiek kontaktu z firmą. Najgorsza firma z możliwych.
    WadyBrak szacunku dla odbiorcy przesyłki prze Jaśnie Pana kuriera.
  • ~Jack / 2022-12-17 21:01
    Ocena: 1.00 / 5
    Stwierdzili, że nie ma takiego adresu, a adres istnieje od ponad 50 (pięćdziesięciu) lat i niby dlatego nie dostarczyli paczki za pobraniem. koszt przesyłki to ponad 30 zł !!!!
    Zaletybrak
  • ~JACK / 2023-10-24 20:57
    Ocena: 1.00 / 5
    Ta firma to kpina,mam z nimi umowę, na którą to wysyłałem list do Chin, naliczyli mi 1088,00 pln,napisałem reklamację już kilkaktotnie,zdjęli mi z tego 489,00 pln, mimo,że taką samą przesyłkę wysyłałem u nich w to samo miejsce jako klient bez umowy i zapłaciłem 116,00 pln,nie bardzo wiem co mam zrobić, bo tam nie ma z kim rozmawiać,wydzwaniałem już chyba na ''milion '' numerów telefonów i nikt tam nie jest kompetentny,żeby uznać reklamację i... właśnie zablokowali mi konto!!!!!!!!!!!!!
    ZaletyTA FIRMA TO DRAMAT!!!!!!!!!!!!!!!!
    WadyTA FIRMA TO DRAMAT!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
  • ~JACK4660 / 2019-11-28 16:14
    Ocena: 1.00 / 5
    Kurierzy nie maja nad sobą bata! 1 SMS - paczka będzie doręczona jutro do godziny 14: 2 SMS - mimo ze z żona byliśmy obydwoje w domu to o godz. 13.30 przyszła wiadomość ,,paczka nie doręczona odbiorcy nie ma w domu,,! Paczka do odbioru na drugim końcu miasta! Żadnego kontaktu z kurierem, napisać reklamacje do UPS to gimnastyka umysłowa! ZDECYDOWANIE NIE POLECAM KORZYSTAĆ Z USŁUG TEJ FIRMY!
    ZaletyŻadnych
    WadyBrak kontaktu z kurierem, biurem UPS w celu złożenia reklamacji, umysłowa rozrywka przy pisaniu reklamacji na stronie UPS!
  • ~Jadwiga / 2021-02-08 16:00
    Ocena: 1.00 / 5
    Kurier nie podjął próby dostarczenia przesyłki tylko zaznaczył ,że to zrobił.
    Najgorsza firma kurierska.Reklamacje porażka.
    NIE POLECAM
    WadyINFOLINIA tylko na papierze ,Konsultant umie tylko poinformować żeby sobie wejść na stronę
  • ~jadwiga2008 / 2019-10-17 17:19
    Ocena: 1.00 / 5
    Nie powinna taka firma istnieć na rynku.2 razy wysyłałam przez e-paka.porażka. 8 dni i nie dostarczona .blef i niekompetencja firmy która jest pośrednikiem. UPS brak słów. nigdy z tej firmy kurierskiej nie skorzystam. radzę tym co chcą z niech skorzystać niech się zastanowią 2 razy zanim po nich zadzwonią .
    Zaletyżadnych wręcz przeciwnie odradzam
    Wadyw/w
  • ~jag / 2019-11-12 16:17
    Ocena: 1.00 / 5
    Masakra. Czekam od 6 listopada, dziś 12 listopada i nadal nie wiadomo, gdzie jest paczka. Na infolinii mówią, że trzeba czekać. Czekać od rana do wieczora. Na ich stronie brak informacji o śledzonej paczce. Nie polecam !!!
  • ~Jaga / 2018-02-05 14:16
    Ocena: 1.00 / 5
    zero informacji od kuriera, że będzie przesyłka, zero telefonu i nagle e-mail, ze paczka ląduje w jakimś punkcie odbioru. Obsługa wciska mi że e-mail informujący poszedł w spam, paczkę mogą wrócić na adres w 2 dni robocze i dostarczenie tylko o 13 stej bo kurier ma taką trasa, przecież to jest jakaś kpina, żeby kurier mógł być tylko w jednej określonej godzinie.
    Zaletybrak
    Wadyzero kontaktu
  • ~Jaga / 2025-07-25 14:21
    Ocena: 1.00 / 5
    FIRMA BEZNADZIEJNA,KURIERZY OSZUKUJĄ I KŁAMIĄ. rEKLAMACJE ZAŁATWIANE SĄ ODMOWNIE. z CAŁEGO SERCA NIE POLECAM TEJ FIRMY.wSZYSTKIE INNE SĄ LEPSZE
    Zaletyżadnych
    Wadyniesłowność i oszukiwanie odbiorców
  • ~jager / 2020-12-15 14:56
    Ocena: 1.00 / 5
    Najgorsza firma kurierska z jaką miałem do tej pory do czynienia . Paczka wysyłana do USA odbierana była przez kuriera przez 4 kolejne dni ( codziennie przynajmniej 2 razy ustalał termin odbioru ) , po monitach W centrali okazało się że kurier był po paczkę ale nikogo nie zastał , co jest wierutnym KŁAMSTWEM gdyż przez te 4 dni wszyscy domownicy byli w domu. Następnie okazało się , że niby ja jako nadawca anulowałem przesyłkę , co również jest kompletną bzdurą. Wreszcie po tych perypetiach łaskawie "hrabia" zjawił się po paczkę , a teraz najlepsze , okazało się że paczka dotarła na miejsce w połowie OGRABIONA ( z połową zawartości).
    Zaletyabsolutnie żadnych
    Wadywszystkie możliwe
  • ~Jagererk / 2019-03-25 17:51
    Ocena: 1.00 / 5
    Kurier nie podjął próby doręczenia, wpisał tylko w status paczki - nieudana próba doręczenia. Zero kontaktu, dzwonka, pukania, telefonu. NIC. Zadzwoniłem, powiedzieli że do odbioru w acces point jeszcze tego samego dnia. O 16 dowiaduję się że jednak nie doręczone do acces point. Zero kontaktu z kurierem. W ups mnie zbywali mówiąc że jutro jutro. Zapłaciłem 20zł za tą wysyłke (bez pobrania) Najgorszy kurier i patologia. Nigdy więcej i radzę unikać tego przewoźnika bo oszukuje i jest bardzo drogi
    Zaletybrak
    WadyWszystko.
  • ~Jagna / 2023-02-21 11:29
    Ocena: 1.00 / 5
    Moje NAJGORSZE doświadczenie! Pierwszy i OSTATNI raz skorzystałam z usług ups.
    Zgubili przesyłkę wysyłaną z Polski do USA. Przesyłka o wymiarach 120x100 cm!!
    To było trzy tygodnie temu. Jak można zgubić coś tak dużego??
    Pani na infolinii nic powiedzieć nie może. Kontakt z działem reklamacji jedynie na maila.
    Jednak na maile nie odpowiadają. DNO.
    ZaletyŻadnych
    WadySame
Dodaj własną opinię »

Zobacz również

DPD
Ocena: 1.50, ilość opinii: 12796
InPost
Ocena: 1.75, ilość opinii: 8221
DHL
Ocena: 1.29, ilość opinii: 7804
Pocztex
Ocena: 1.28, ilość opinii: 4162
UPS
Ocena: 1.27, ilość opinii: 4156
GLS
Ocena: 1.56, ilość opinii: 2490
Play
Ocena: 1.39, ilość opinii: 4935
VECTRA
Ocena: 1.60, ilość opinii: 4625
Orange
Ocena: 1.41, ilość opinii: 4093
UPC Internet
Ocena: 1.81, ilość opinii: 3514
Netia Szybki Internet
Ocena: 2.02, ilość opinii: 3213
Plus
Ocena: 1.47, ilość opinii: 3172