WadyWszystko
strona 96 z 208
- « poprzednia
- 1 ...
- 94
- 95
- 96
- 97
- 98
- nastepna »
-
~Iwona / 2023-12-19 15:05Ocena: 1.00 / 5
Kurier "niby" podejmował 3 próby doręczenia paczki, a nie było go ani razu (zawsze jest ktoś w domu). Zero kontaktu, po prostu tragedia. Zamówienie miało być dostarczone 5 grudnia, jest 18 grudnia a paczki nie ma. -
-
~IWONA N. / 2022-04-07 13:35Ocena: 1.00 / 5
NIE POLECAM TEJ FIRMY!
Szanowni Państwo, złożyłam zamówienie w dniu 30.03.2022 r. Dzisiaj jest 7 kwietnia i dalej nie mam paczki. Na stronie pojawia się status: Brak numeru mieszkania lub jest on błędny. Może to spowodować opóźnienie doręczenia. Próbujemy zaktualizować adres. Wykonano zmianę doręczenia. / Doręczenie zostało zaplanowane na następny dzień roboczy. Otrzymaliśmy od odbiorcy prośbę o zmianę terminu doręczenia.
WSZYSTKO TO SĄ KŁAMSTWA!
Kontaktowałam się w tej sprawie z kilkoma osobami w Warszawie, następnie dostałam nr tel. do pani z oddziału we Wrocławiu. Rozmawiałam z nią. Zapewniła mnie, że następnego dnia dostanę paczkę. I tak drugi tydzień się zaczyna, codziennie jest to samo. Codziennie dzwonie do Warszawy, do Wrocławia, do Kuriera, który nie odbiera telefonu. Wysyłam SMSY. NIC NA NICH NIE DZIAŁA. DZISIAJ WYSYŁAM PISMO POCZTĄ LISTEM POLECONYM DO ZARZĄDU TEJ FIRMY. Proszę sobie wyobrazić, że kurier Sasza był na recepcji pod moim adresem. Pani mu wskazała wejście do biura a on wsiadł w samochód i pojechał. Zaczynam myśleć, że coś się stało z tą paczką. Może ją sprzedał, może uszkodził, może coś innego. Nie wiem. Paczki za 1500 zł nie ma. Nie pomogła nawet rozmowa z panią Anną M. z oddziału Wrocław. Zastanawiam się po co Zarząd zatrudnia tak niekompetentnych ludzi, którzy działają na szkodę firmy, na zły wizerunek? Na złą opinię? Przecież to są straty finansowe dla firmy! Za co Ci pracownicy biorą kasę???
Daję 1 gwiazdkę bo niżej dać nie mogę.ZaletyBRAK ZALET!WadyNIEKOMPETENCJA PANI ANNY M. Z Oddziału we Wrocławiu, niekompetencja Kuriera -
~Iza / 2019-06-25 12:58Ocena: 1.00 / 5
Nie polecam. Nie jest podany czas dostawy, nie ma możliwosci sprawdzenia o ktorej godzinie dostawa, serwis klienta beznadziejny,nie ma możliwosci przekierowania paczki.
Zaletyzero -
~Iza / 2019-09-17 09:05Ocena: 1.00 / 5
Najgorsza firma z której nigdy więcej nie skorzystam. Jednego dnia otrzymuje info ze w dniu następnym będzie dostarczona paczka - ,,do końca dnia”. Organizuje czas, siedzę w domu a o 16:00 przychodzi info ze przyjdzie w dniu następnym. Dostaje info ze mogę przekierować do dogodnego dla mnie punktu, ale opcja jest nieaktywna. Dzwonię do Warszawy i okazuje się ze nie mogę tego zrobić bo paczka jest za pobraniem. Nie rozumiem to dlaczego otrzymuje taką informację?? Nawet nie mogę zlecić ze odbiorę sama w siedzibie bo musi być pierwsza próba doręczenia. Dopiero wtedy mam ponownie dzwonić czekać 20 minut jak zostanę połączona z konsultantem i dopiero to zgłosić. Firma kompletnie nie szanuje czasu klienta. Nie polecam i będę rezygnować z zakupu jeśli dostawę będzie obsługiwać ta firma. ZaletyŻadnychWadySame -
~Iza / 2020-01-17 17:52Ocena: 1.00 / 5
Kurier nie podejmuje próby dostarczenia przesyłki tylko dostarcza paczkę do punktu odbiór.Nie ma możliwości kontaktu z kurierem ani żadnej informacji w jakich godzinach będzie dostarczona przesylka. Nie polecam. Najgorsza usługa kurierska w kraju! -
~Iza / 2020-03-23 19:24Ocena: 1.00 / 5
Kurier nie przywiózł paczki na dany adres, nie napisał smsa, nie otrzymałam maila, że nie zastano mnie w domu, brak awizo. W domu siedziałam cały dzien...po paczkę oczywiście muszę jechać sama, bo nie ma się z wami jak skontaktować. Każdemu odradzam tę firmę. -
~Iza / 2020-05-23 19:23Ocena: 1.00 / 5
Żenada zamówiłam buty 12 mają dzisiaj jest 23 maj kurier zamiast zadzwonić do mnie, że ma przesyłkę z nie zgadza mu się adres mój zero kontaktu i do tej pory nie dostałam przesyłki dwa razy dzwoniłam na centrale aby mi przekierowali paczkę w dupie to mieli dopiero kolejny telefon przyniósł skutek Pani mi pomogła... Żenada UPS ostatni raz zamawiałam kuriera u Was, patologia -
~Iza / 2021-03-05 13:56Ocena: 1.00 / 5
Koszmar. Jestem w domu cały dzień a dostaje informacje,że kurierowi nie udało się dostarczyć paczki. Mało tego!!! Ta paczka miała być dostarczona dzień wcześniej między 9-13 a o 18:40 dostałam wiadomość że jednak będzie na następny dzień! Chamstwo i prostactwo. ZaletyBrakWadyWszystko jest wadą. Jesteście jedną wielką wada. -
-
~Iza / 2021-03-12 18:57Ocena: 1.00 / 5
Zero odpowiedzi na e-mail! Dostawa idzie już drugi tydzień i nadal nie dostarczono nie polecam! -
~Iza / 2021-08-08 13:39Ocena: 1.00 / 5
Tragedia !!! Trzy dni do wieczora czekałam na kuriera. Trzy razy zmieniali datę dostawy. Zero kontaktu . Infolinia zupełnie niekompetentna , nic się człowiek nie dowie . Paczka w drodze - tyle ! Bardzo , bardzo nie polecam !!! WadyNigdy więcej nie skorzystam z usług tej firmy kurierskiej ! -
~Iza / 2021-11-26 15:14Ocena: 1.00 / 5
Próba doręczenia dzień przed umówioną, brak kontaktu od kuriera przy drugiej próbie, mimo że czekam w domu to z powodu awarii domofonu nie otrzymałam przesyłki, nigdy z żadną firmą kurierską przy awarii nie było problemu. Następnym razem kiedy nie będzie innej opcji dostawy niż ups zrezygnuje z zakupu i innym też to radzę zrobić, szkoda nerwów -
~Iza / 2022-02-14 12:21Ocena: 1.00 / 5
Kurier nawet nie próbował dostarczyć paczki. Cały dzień jest ktoś w domu i nie było żadnej próby. Otrzymałam maila, że paczka po nie udanej próbie dostarczenia czeka w punkcie. W punkcie, w którym kiedyś usłyszałam, że mojej paczki nie ma i dopiero po reklamacji się magicznie znalazła... najgorsza firma kurierska. NIE POLECAM. Ocena powinna być zero, ale niestety nie jest to możliwe. WadyLeniwi kurierzy -
~Iza / 2022-04-07 14:26Ocena: 1.00 / 5
Nie polecam firmy UPS. Na stronie śledzenia paczki inf. że kurier nie zastał odbiorcy. Nieprawda. Cały czas byłam i czekałam. Paczka zostanie przekierowana do punktu odbioru. Dzwonię do konsultanta o godz. 13.55
Bardzo niemiło Pan informuje mnie że kurier nie był w stanie zrealizować dostarczenia. Paczka będzie do odbioru w punkcie. I na koniec mam odebrać paczkę pokazując dowód osobisty Pani w sklepie Carrefour.
-
~iza / 2022-05-04 12:11Ocena: 1.00 / 5
ta firma jest jakimś żartem. niejednokrotnie miałam z nimi problemy. niedostarczone paczki, zostawione gdzieś w punktach albo samowolne zmienianie daty dostarczenia Zaletyabsolutnie nicWadycała ta firma to jedna wielka wada -
~Iza / 2022-10-04 11:26Ocena: 1.00 / 5
Przesyłka dostarczona po tygodniu do klienta W Gdyni, kurier przez tydzień nie pojawił się z przesyłką. Kłamał, że był kilka razy u klienta, który pracuje zdalnie w domu. Konsultanci w Warszawie bezużyteczni i bezradni, reklamacje rozpatrywane w ślimaczym tempie. Czas dostawy -10, cena/jakość -10, obsługa i reklamacje -10. Żenada i brak słów. Nie korzystać z usług UPS. ZaletyBrak zaletWadySame wady -
~Iza / 2023-07-21 20:00Ocena: 1.00 / 5
Kurier oszukuje że nie zastał odbiorcy w domu.
Nie podejmuje kolejnej próby dostarczenia.
Zostawia paczkę w punkcie bardzo oddalonym od adresu dostawy.
Nie polecamZaletyNie ma zaletWadyJak wyżej w opisie -
-
~Iza / 2024-01-18 21:00Ocena: 1.00 / 5
Kurier tragedia uzgodniona była godzina odebrania paczki a on po 15min zwrócił paczkę do nadawcy oraz urzywal wulgarnego języka! NIE POLECAM -
~Izabela / 2020-02-21 13:43Ocena: 1.00 / 5
Najgorsza firma kurierska na polskim rynku! Na paczkę czekałam prawie tydzień. Żaden kurier nie skontaktował się ze mną, nawet 1 nie było go pod moim adresem . Paczkę pozostawiono w sklepie o czym poinformowano mnie mailowo w... JĘZYKU ANGIELSKIM. Na litość boską ja mieszkam w Polsce i nie mam obowiązku znać innych języków !!! To usługodawca powinien się dostosować , tak samo jak ludzie z naszego kraju dostosowują się i uczą języka wyjeżdżając za granicę. Poza tym ja za usługę dostarczenia paczki płacę z własnej kieszeni ! Dziękuję , więcej nie skorzystam . -
~Izabela / 2020-07-01 10:48Ocena: 1.00 / 5
Dramat, w życiu nie spotkałam sie z tak dramatycznie działającą firmą. Dodzwonić się ciężko, kurier nie zadzwoni kiedy bedzie. nikt nic nie wie. dno totalne -
~Izabela / 2020-12-10 12:28Ocena: 1.00 / 5
Nie polecam tej firmy nikomu !!!!!!!!!!!!!!!!!
Zawyżają wagę przesyłek o ponad 200% życząc sobie po dostarczeniu kosmicznych dopłat. Wagę przesyłek oceniają po wielkości paczki a nie po jej faktycznej wadze. Nie przyjmują reklamacji zasłaniając się swoim wewnętrznym regulaminem. Klienta oszukanego mają w "nosie". Szukajcie innej firmy kurierskiej, nawet trochę droższej ale uczciwej.
strona 96 z 208
- « poprzednia
- 1 ...
- 94
- 95
- 96
- 97
- 98
- nastepna »
