strona 92 z 208
- « poprzednia
- 1 ...
- 90
- 91
- 92
- 93
- 94
- nastepna »
-
~Grzegorz / 2022-07-08 15:09
Porażka totalna paczka miała przyjść 6 lipca z informacją doreczenia do końca dnia byłem w domu caly dzien po czym na email przyszła wiadomość ze próbowali dostarczyć paczkę pod wskazany adres jednak nie mogli pozostawić jej bez podpisu. Tak email o 13;33 i paczka pozostawiona do odbioru w jakims punkcie gdzie kurierowi było najwygodniej ja zostawić.
Kurier nawet nie probował kontaktować sie telefonicznie...
Porażka totalna -
-
~Grzegorz / 2022-11-26 14:17
Kiedyś szanowana firma kurierską a teraz? Wystarczy spojrzeć na te opinię online, na każdym z portali z opiniami. Zajmuję się online marketingiem od dekad i powiem szczerze, że takiej reputacji nie da się już naprawić. I mnie przydarzyła się niemiła sytuacja z UPS i jak większość ludzi , powiem że obsługa klienta to jakiś żart. Moja paczka 1ZA23V300497211024 została dostarczona uszkodzona ponieważ była opóźniona przez kuriera o cały weekend. Specjalnie została zapłacona podwójna stawka żeby doszła na drugi dzień i dowiaduje się w dzień dostawy że coś poszło nie tak i będzie zamiast w piątek to w poniedziałek! Szok. W poniedziałek przyjechał kurier, obdartym vanem bez nalepek UPS , także wiedząc że przesyłka była w drodze o wiele dłużej niż powinna, mówię do kuriera że przy nim chce otworzyć paczkę (wartość paczki 5000zl) no i naszym oczom ukazała się uszkodzona zawartość. Nie miał protokołu szkody, podzwonil do szefostwa i mówi do mnie że przyjedzie jutro z protokołem. Mówię mu że co niby na słowo mam ufać że wróci? Nie podpisałem żadnego odbioru i zrobiłem zdjęcia zawartości paczki wraz z uszkodzeniami i vana i kierowcy, na wszelki wypadek. Nie przyjechał jak obiecał na drugi dzień ale napisał że będzie za 2 dni. Faktycznie wrócił, przywiózł protokół szkody już wypełniony , który ewidentnie wskazywał na winę kogoś innego a nie transportu, poprawiłem brakujące dane i tyle go widziałem, tyle od nich słyszałem, zero kontaktu zwrotnego. Dziś dzwonię do UPS a oni mówią że rozpatrzą sprawę do 30 dni ale ja jako poszkodowany nie dowiem się o jej rezultacie tylko ta firma która wysłała paczkę. Szok! Długo by tu jeszcze pisać o ich uchybieniach i braku profesjonalizmu, ale czy to coś da? Nic, puki ludzie nie przestaniecie korzystać z ich usług. Może wtedy się ocząsną. WadyUps spadło na "Psy" -
~Grzegorz / 2023-04-17 18:21
Szkoda prądu na rozpisywanie sytuacji z UPS ???????????? odniosłem wrażenie że pomimo dwuch awizo gdzie domownicy byli w domu kurier z UPS nie miał ochoty dostarczyć przesyłki porażka UPS nie polecam ???????????? telefon kuriera to 695380103 uwaga na gościa ???????????????? -
~Grzegorz / 2023-05-12 17:12
Uwaga !!!
UPS zgubiło moja paczkę o wartości 9 tys zł . Proces reklamacji trwał ponad miesiąc , w tym czasie wypełniałem różne deklaracje , włączałem faktury itd . Po 40 dniach dostałem maila ze zawartość paczki była nie zgodna z regulaminem przesyłek i że nie dostanę odszkodowania . Dodam że przed wysyłką dzwoniłem na infolinię i Pani sprawdzała że nie ma żadnych przeciw wskazań do wysyłki srebrnych monet . Wręcz kazała na przesyłce jasno określić jej zawartość . Nie odpuszczę idę że sprawą do sądu. -
~Grzegorz / 2023-06-26 16:01
Nie polecam tej firmy towar kupiłem w czwartek miał przyjść w piątek ,w piątek dostałem wiadomość że paczka nie dotrze że będzie w poniedziałek ,w poniedziałek paczka nie dotarła .Nigdy już nie będę zamawiał poprzez UPSa masakra -
~Grzes / 2021-10-27 17:02
Międzynarodowy syf!!!!
Bagno brak kontaktu i brak możliwości rozwiązania sprawyZaletyBrakWadySyf syf syf brak dialogu -
~Grzesiek / 2022-10-17 16:32
Brak jakiegokolwiek kontaktu z odbiorcą, nie powiadamiają kiedy będzie próba doręczenia. O tym, że paczka była w ogóle wysłana dowiedziałem się od nadawcy jak do niego wróciła. Najgorsza firma kurierska. ZaletyBrak zaletWadySame wady -
~Grześ / 2023-06-21 18:30
Kurier nie dostarczył paczki we planowanych godzinach. Prawdopodobnie w ogóle nie było próby dostarczania, późnym popołudniem dostałem informację, że paczkę pozostawiano w punkcie odbioru, który jest dosyć daleko. Pojechałem do punktu odbioru, okazało się, że podano nieprawidłowe godziny otwarcia, punkt był już zamknięty, straciłem cza i paliwo. ZaletyBrakWadyNieterminowość, Przesyłanie informacji wprowadzających w błąd. -
-
~Guguś / 2020-05-29 13:53
Totalna porażka. Będę unikać jak ognia.
Paczka miała być wczoraj, oczywiście ZERO informacji o której więc siedź człowieku w domu i czekaj. Paczka nie dotarła, dzień zmarnowany oczekiwaniem.
Dziś rano mail, że dzisiaj paczka dotrze a że już dzisiaj w domu zostać nie mogłam to dzwonię na infolinię aby zapytać o numer do kuriera i ustalić w jakich godzinach ma zamiar mnie zaszczycić swoją obecnością. Pani na infolinii „nie podam numeru, nie umiem pomóc, niech pani przekieruje paczkę”. Poinformowałam, że taka opcja jest niedostępna dla mojej paczki- komunikat ze strony monitorowania przesyłki. Pani bardzo peofesjonalnie „proszę klikać może coś się zacieło”. Żenada.
Wyszłam dosłownie na 30 min w pilnej sprawie z myślą, że kurier użyje mózgu i przedzwoni, na wszelki wypadek pieniądze zostawiłam u sąsiadki. Kurier jeszcze bardziej niemyślący niż pani na infolinii. Zostawił w drzwiach karteczke z numerem telefonu (wow czyli jednak można?!) i z godziną o której się zjawił. Było to dosłownie 10 min przed moim powrotem do domu. Dzwonię i informuję, że jestem w domu, był pan u mnie dosłownie chwile temu, dlaczego pan nie zadzwonił. Kurier odpowiada tylko że dostarczy przesyłkę w poniedziałek i się rozłącza.
NIE POLECAM, najgorsza firma kurierska jaka istnieje.ZaletyBRAK -
~Gumi / 2022-04-13 18:24
Pomimo że byłem w domu paczka nie została dostarczona. Kurier się nawet nie pojawił. Brak informacji gdzie znajduje się paczka i kiedy jest gotowa do odbioru. Dramat najgorsza firma kurierska. ZaletyBrakWadyKurier się nie pojawia tylko zawozi paczkę do punktu odbioru -
~Hajduczek / 2022-03-29 18:28
Jak może w tak nieprofesjonalny sposób działać firma kurierska. Zero smsów/telefonów o nadaniu i statusie paczki. Kurier twierdzi że nikogo nie zastał w domu (co jest nieprawdą) i zostawił wrażliwą na wilgoć paczkę w punkcie odbioru w pralni. Oczywiście nie poinformował mnie o tym fakcie. Interweniując u nadawcy paczki że długo jej nie otrzymuje, dowiedziałam się przypadkowo że moja paczka od 5 dni leży w pralni.
Zadzwoniłam na infolinię UPS i rozmawiałam z panem Szymonem, chcąc wyjaśnić zaistniałą sytuację. Dowiedziałam się że kurier podobno postąpił prawidłowo (zgodnie z zaleceniami szefostwa firmy) i nie musi mnie powiadamiać o tym, że moją paczkę zostawił w punkcie pralniczym. Zwalił winę na sklep, że jakoby na zamówieniu ze sklepu nie było podanych danych kontaktowych. Na moją prośbę żeby to jeszcze raz sprawdził, rozbrajająco stwierdził że nie ma dostępu. Jaka jest w takim razie organizacja w tej firmie, że człowiek na infolinii nie ma wystarczających uprawnień żeby móc sprawdzić jakie dane były na zamówieniu oraz jaki kurier i w jaki sposób obsługiwał moje zlecenie. Sklep/nadawca paczki przesłał mi mailowo etykietę, na której widać że był podawany numer telefonu. W razie czego, będzie to dowód w sprawie. Uważam że managerowie firmy powinni przeanalizować pracę i kompetencje swoich pracowników.ZaletybrakWadyniedostarczona paczka
brak informacji o tym co się dzieje z paczką -
~Hala 33 / 2022-12-14 12:00
Ta firma to dno...Brak powiadomień sms,mail oraz przybliżonego czasu dostawy paczki. Brak kontaktu z kurierem. Od nadawcy paczki dowiedziałam się,że kurier podobno był i paczkę trzeba sobie odebrać samodzielnie w punkcie. Jestem osobą z niepełnosprawnością ruchową i właśnie dlatego korzystam z dostaw do domu. Z tą firmą już po raz trzeci to niemożliwe. OMIJAĆ,NIE POLECAM!!! ZaletyBrakWadyJ w. -
~Halina / 2021-12-06 11:57
Pan na infolini po prostu sie rozłączył. Nie udzieli zadnej przydatnej informacji. Stwierdzil ze kurier moze dostarczyć przesyłkę przez caly dzien, jak nie zastanie mnie w domu to moze zostawi w punkcie ale nie wie za bardzo w jakim. Tak naprawde to powinnam dzwonic i sie pytac bo pan nic nie wie. Rozłączył sie bez słowa. Zupełny brak kultury i profesjonalizmu, nie wiem jaka jest rola obsługi klienta w tej firmie WadyObsługa klienta, informacja dotycząca dostawy, zerowa chęć pomocy, kultura osobista agenta infolinii -
~Halszka / 2021-06-29 14:36
Najgorsza firma. Kurier nikogo nie zastając w domu, oddaje paczkę bez jakiejkolwiek informacji w poincie. To jakaś kpina. Najgorsza z najgorszych ZaletyŻadnych zalet.WadySame wady -
~Hania / 2018-10-06 07:34
Najgorsza firma . Totalna porażka. Kurier miał dostarczyć mój komputer, niedostrczył, zostawił w jakimś sklepie na wygwizdowie. mimo kilku moich telefonów z prośbą o przekierunkowanie na adres domowy, firma mnie olała. już nigdy w życiu nie skorzystam z usług też firmy. Zaletybrak zaletWadyTotalna porażka -
~hanka126 / 2019-06-28 10:48
Porażka oszuści, nawet nie podjął próby dostarczenia, wpisane w list przewozowy że nikogo nie zastał, a byliśmy z męzem oboje w domu. Brak kontaktu telefonicznego. Jak najdalej od tych oszustów radzę się trzymać ZaletybrakWadyoszuści, kłamczuchy -
-
~Hanna / 2019-12-04 15:55
Najgorsza firma kurierska na rynku. Brak kontaktu z kurierem. Pusta kartka wrzucona do skrzynki na listy "niestety nikogo nie zastaliśmy" a brat mieszka obok i miał odebrać paczkę ale niestety kurier nie dzwoni do klienta. To nie jest pierwszy raz. Telefon do firmy obsługuje automat. Porażka
WadySame wady -
~harry / 2022-07-22 15:57
Mieszkam na wsi pod Warszawą i to wystarczy, aby kurierowi nie chciało się jechać z Warszawy. W deklarowanym dniu dostarczenia przesyłki (20.07) na stronie allegro, w statusie przesyłki pojawiło sìę kłamstwo, że mój adres jest błędny i ustalają adres. Rozpoczęłam dyskusję ze sprzedawcą. Sprzedawca interweniował, następnie Allegro interweniowało, ja czekam, a przesyłki brak. UPS twierdzi, że zmieniło adres na moje życzenie (ciekawe na jaki?!), co jest kolejnym kłamstwem, bo kurier się ze mną nie kontaktował. Kolejny dzień rozwalony, bo czekam na przesyłkę od kłamców. Wadypobieranie pieniędzy za usługę, która nie zostaje wykonana
brak kontaktu kuriera z odbiorcą
generowanie kłamstw -
~Harus / 2022-12-12 16:53
Żadnych powiadomień o przesyłce ani dostawie. Żadnego kontaktu z kurierem. Przesyłka zostawiona w punkcie, bez powiadomienia ani próby doręczenia. -
~Hashayar / 2021-12-29 13:00
Jedna wielka tragedia, najgorsza firma kurierska z obecnych na polskim rynku. Zero kontaktu, infolinia automatyczna na której nic nie działa.
strona 92 z 208
- « poprzednia
- 1 ...
- 90
- 91
- 92
- 93
- 94
- nastepna »