strona 89 z 208
- « poprzednia
- 1 ...
- 87
- 88
- 89
- 90
- 91
- nastepna »
-
~Gardlo / 2023-09-13 15:27Ocena: 1.00 / 5
Zamawiając produkt z nike 20.08 dostałem informacje z ups że paczka dojdzie 12.09 i z niecierpliwością czekałem. Gdy jednak nadszedł ten dzień nie dostałem żadnej powtarzam żadnej informacji o tym ze paczka nie dotrze tego dnia. Wiec zadzwoniłem na infolinie gdzie pani zapewniała mnie ze buty dotrą następnego dnia. Jak można się domyśleć paczka dalej nie dotarła a ja dalej czekam jak głupi. -
-
~Garry / 2021-12-22 04:11Ocena: 1.00 / 5
Odradzam z całą stanowczością , każdego dnia dostaję inny termin dostawy , oczywiście żaden się nie sprawdza kontakt z tą firmą po prostu nie istnieje, działanie ich strony polega na ciągłym logowaniu się które nic nie przynosi i nie możności dowiedzenia się czemu notorycznie opóźniają przesyłkę. ZaletyBrakWadyBrak rzetelności , opóźnienia , uszkodzony towar. -
~gawenda / 2019-10-14 11:18Ocena: 1.00 / 5
Zamówiłam przesyłkę do firmy, w której pracuję. Kurier się nie pojawił, a ja dostałam SMS o "nieudanej próbie doręczenia przesyłki". Po takiej jednej "próbie" przesyłka od razu trafia do punktu odbioru, gdzie trzeba udać się osobiście. Oczywiście kurier nie zadzwonił, gdy "nie został" mnie pod wskazanym adresem. Nie po to wybieram opcję doręczenia przesyłki kurierem za 12 zł, by odbierać ją osobiście, bo taką opcję miałam do wyboru za 0 zł.
Przez stronę WWW też nie da się nic wskórać - przekierować paczkę, poprosić o ponowną próbę doręczenia... Nic. Chyba, że jest się zarejestrowanym użytkownikiem, a to nie wiąże się z elektroniczną rejestracją, ale tradycyjną - pocztową (!). Trzeba poczekać aż przyjdzie list od UPS z kodem weryfikacyjnym. Można się domyślić ile to trwa i do tego czasu paczka pewnie wróci do nadawcy.
Najgorsza firma kurierska. Nigdy więcej.Wadybrak kontaktu , nierzetelność, niewykonanie usługi -
~Gdansk / 2019-07-15 15:53Ocena: 1.00 / 5
Brak kontaktu z ups, brak kontaktu do kuriera, niemila obsluga, zero szans na polubowne zalatwienie problemu, firma zaslania sie procedurami, plac a my i tak mamy cie w tylku... ZaletyBrak zaletWadyGdyby ups prowadzil stacje benzynowe lali by torf i piach -
~GDYNIA / 2022-01-21 22:39Ocena: 1.00 / 5
Kurier kłąmie że nikogo nie został w domu, Przesyłak krąży po róznych punktach odbioru. Fatalna obsługa, zero pomocy nawet po kontakcie z biurem obsługi klienta. Nie polecem, chyba zę lubicie bawić się w śledzwto i szukać własnej przesyłki przez kilka dnia wydzwaniajać do UPS. PORAŻKA!!! ZaletyBRAKWadynieprofesjonalna i niemiła obsługa, kłamią -
~gdziemojapaczk! / 2021-02-04 14:33Ocena: 1.00 / 5
UWAGA NA UPS - najgorsza firma kurierska z jaką miałem do czynienia. Moja przesyłka z UK jedzie do mnie już 4 tygodnie, na infolinii nic nie wiedzą, na maila nikt nie odpisuje. Wysyłam dzisiaj wypowiedzenie współpracy i nigdy już nie skorzystam z UPSa!!!!!!!!!!!!!!!!!! -
~Gehmir / 2023-02-08 03:28Ocena: 1.00 / 5
Jest to najgorsza firma kurierska z jaką miałem kiedykolwiek do czynienia. Cały czas ktoś był w lokalu, ponieważ jest tu prowadzona działalność gospodarcza, a na paczce były tylko dane osobowe. Kurier pewnie stwierdził, że nikogo nie ma w lokalu i po niby 3 nieudanych próbach dostarczenia paczki, została ona odesłana do nadawcy. Jakoś firma DPD zawsze dostarcza paczki, a jak nie mogą się dostać do lokalu to dzwonią i to jest profesjonalne załatwienie sprawy. UPS mogłoby w ogóle nie istnieć. WadyCała ich działalność -
~Geniula62 / 2023-01-07 15:34Ocena: 1.00 / 5
Witam mam złą opinię o kurirze który miał dostarczyć przesyłkę 27 grudnia i nie dostarczył bo mu się nie chciało zadzwonić domofonem ani telefonem i nie zostawił awizo w skrzynce na listy a ja czekałem w domu po pewnym czasie dowiedziałem się że paczkę odesłano do nadawcy do Francji nawet nie smieli zadzwonić z centrali i nie było żadnego powiadomienia w sprawie paczki. Ja osobiście nie mam zaufania do takiej firmy co olewa klienta. WadyBrak kontaktu z kurierem -
-
~George / 2022-07-27 09:55Ocena: 1.00 / 5
Firma oszukuje odbiorców i jest totalnie niewiarygodna
Kurier nie jeździ na podane adresy tylko oszukuje że nikogo nie było
Firma odmawia podanie telefonu do kuriera
Kurier w ogóle nie dzwoni i nie ma żadne informacje kiedy może być
Firma nie zasługuje na żadną gwiazdkę raczej na -1 -
~George / 2022-11-15 15:02Ocena: 1.00 / 5
Tragedia!Przesyłka miała być dostarczona do godz.13.45. Kiedy nie dotarła do proponowanej godziny zmieniono informację, ze dotrze do końca dnia!! Od rana siedzę i czekam. Żadnego kontaktu z kueierem.Beznadziejna firma. Kiedyś funkcjonowała całkiem przyzwoicie.Unikajmy firmy UPS.Wybierajmy inne firmy. ZaletyBrak zalet.WadySame wady. -
~Gerard / 2020-07-09 17:20Ocena: 1.00 / 5
XXI wiek, straszą nas 5G, a kurierzy UPS nie są nawet w 2G, nie są w stanie wykonać połączenia telefonicznego. Byłem 50 m od domu, teren wiejski, gdyby kurier zadzwonił był bym przy bramce w 20 sekund, ale jak wyjaśniła Pani na centrali UPS, ,kurierzy nie dzwonią. A ja muszę się potem przebijać 20 minut przez infolinie i roboty telefoniczne, szok.Dzwonić nie muszą, paczek też dostarczać nie muszą, może pora zajać się czymś innym? WadyBrak kontaktu z kurierem, trzeba warować koło bramki 24h/dobę. -
~gfhhhhhfuty / 2022-02-17 12:52Ocena: 1.00 / 5
Najgorsza firma paczka nigdy nie dociera na czas. kurier nie przyjeżdża do odbiorcy tylko zawozi na centrale a później mówią że nikogo nie było w domu ZaletybrakWadyNajgorsza firma paczka nigdy nie dociera na czas -
~gg / 2021-06-30 10:40Ocena: 1.00 / 5
Paczka nadana w środe rano była dostarczana dopiero w piątek, dodatkowo kurier niedojechał pod wskazany adres do czego sie przyznał równocześnie oznaczając w systemie "
Próbowaliśmy dostarczyć paczkę, jednak nie mogliśmy pozostawić jej bez podpisu." . Paczka została pozostawiona bez zadnego kontaktu w sklepie odległym od adresu docelowego o ok. 2km.
Kontakt z infolinią od razu po odczytaniu maila o tym, że nie zastano nikogo w domu skontaktowałem się z infolinią informując, że pracuję zdalnie i nigdzie się nie ruszałem, dostałem jedynie informację o tym, że moge przekietrowac przesyłkę pod inny adres i w najbliższym dniu roboczm zostanie podjeta próba doręczenia, lub po prostu samemu sie przejśc i ją odebrać...
Nie po to dopłacam do przesyłki kurierskiej by musieć wychodzic z domyu w godzinach pracy, tracić czas na poszukiwania sklepu (niestety nie całodobowego...) i na koniec samemu targać niewymiarowe, choc lekkie pudełko do domu.WadyCzas dostawy
Kurier nie dociera pod adres
Fałszywe oznaczenia statusu przesyłki
Pozodstawianie przesyłki w odległym punkcie odbioru - przypuszczam, że we współpracującym sklepie kurier porzucił wszystkie przesyłki z rejonu. -
~giees / 2021-02-10 20:08Ocena: 1.00 / 5
Dostawa przez firmę UPS.
Dzień przed dostawą otrzymuję informację że dostawa na następny dzień w godzinach 13.00-17.00
Zwalniam się z pracy aby czekać na kuriera i co ? Do 17.00 nikogo nie ma. O 19.00 dostaję e-mail że jest nowy termin dostawy ustalony na kolejny dzień. Co teraz ??? Znowu mam się zwolnić z pracy po to żeby kretyńska firma nieudaczników UPS postawiła mnie przed kolejnym durnym faktem ?
NIE POLECAM, ODRADZAM, NAJGORSZA FIRMA TRANSPORTOWA POD SŁOŃCEM. OMIJAĆ WIELKIM ŁUKIEM !!!ZaletyZalety będą jak w końcu znikną z rynku transportowego.WadyWspółpraca z tą najdroższą firmą to największa wada. -
~gina / 2021-12-03 20:03Ocena: 1.00 / 5
Paczka miała zostać odebrana od nadawcy do godziny 15, a została odebrana po 19 po interwencji telefonicznej do centrali. Odbiorca miał otrzymać przesyłkę do godziny 14 następnego dnia, a dostał tuż po 22!!!
Najgorsza firma kurierska!!!!!!!!!ZaletyBrakWadyNie dotrzymują terminów, o wszystko trzeba się upominać. Aby dowiedzieć się czegokolwiek na temat swojej przesyłki trzeba poświecić minimum 20 minut na telefonie -
~Giovanni / 2023-01-20 18:51Ocena: 1.00 / 5
UPS - ta nazwa doskonale przedstawia obraz tej firmy. "Kurier doręczy przesyłkę między 14:50 a 16:50" oznacza, że jest szansa, że będzie akurat w tych godzinach, ale jest to taka sama szansa jak między 9:00 a 19:00. Chcesz przesyłkę? Warój pod drzwiami, bo nikt nie zna dnia ani godziny. Dobrze, że przynajmniej co do dnia w miarę się zgadza, bo gdyby np. "w czwartek" oznaczało "około czwartku"...
Swoją drogą ciężko jest zadzwonić i zapytać gdzie jest adresat...
Infolinię odbiera sztuczna "inteligencja" i tracimy około 3 minuty na jakiś produkt testowy, który niekoniecznie działa. Potem odbiera telefon miła pani, która udaje, że jest pierwszy dzień w pracy i na końcu rozmowy, z której w zasadzie nic treściowego nie wynika, otrzymujemy informację, że do godziny ktoś się z nami skontaktuje. Jak zapewne łatwo się domyślić, nikt się nie kontaktuje, więc trzeba ponownie zadzwonić, ponownie przebić się przez AI. Kolejny konsultant informuje, że kierowca twierdzi że był, mimo że go nie było, że dostał numer i będzie dzwonił w następny dzień roboczy. I teraz najważniejsze: żeby dostać paczkę, należy w tym momencie przerwać konsultantowi snucie historii o tym jak to kierowca się skontaktuje i powiedzieć, że chce się na konkretny termin. Podać datę i godzinę, po czym jeszcze raz zapytać, czy konsultant zrozumiał co to znaczy konkretna godzina. W moim przypadku okazało się, że skoro jest zapisane na 14:00, to to będzie około 14:00, czyli miedzy 12:00 a 14:00.
Ostatni raz korzystałem z usług tej firmy.ZaletyxDWadyUPS to jedna wielka wada -
-
~Gizmo / 2021-12-07 19:10Ocena: 1.00 / 5
Najgorsza firma przewozowa z jaką miałem do czynienia. Przesyłka ekspresowa, która miała dotrzeć w ciągu 3 dni została zagubiona i nie dotarła w ogóle.
Ciągłe przeciąganie dostawy o kolejne dni i zero informacji. Infolinia w niczym nie potrafi pomóc, więc jedyne rozwiązanie to zgłoszenie zaginięcia paczki. Stanowczo odradzam współpracę z pseudo firmą ups.!ZaletyŻadneWadyMożna powiedzieć że wszystko co wiąże się z ta firma jest wadliwe... -
~gkawalec / 2019-06-07 20:55Ocena: 1.00 / 5
Pomimo całodniowego oczekiwania na przesyłkę, nie została ona dostarczona, a jedynie została wysłana wiadomość o niezastaniu nikogo w miejscu, gdzie przesyłka miała być dostarczona oraz, że paczkę można odebrać w punkcie odbioru.
To nie pierwsza tego typu sytuacja z jaką się spotkałem z firmą kurierską UPS.
Nigdy nie wybiorę tego kuriera z własnej woli.WadyBrak dostarczenia paczki.
Paczkę trzeba odbierać samemu w ich punkcie. -
~Glowa501 / 2022-11-16 12:37Ocena: 1.00 / 5
Firma która chodzi z centymetrem aby zwiększyć dochody, parę milimetrów i od razy bardzo duża dodatkowa opłata. APTEKARZE WYSYŁKOWI, STRZEŻ SIĘ. ZaletyNie maWadyAptekarze, jeśli ktoś nie rozumie co mam na myśli, tragedia. -
~gocharuda / 2021-11-05 13:08Ocena: 1.00 / 5
Niestety po raz kolejny,ale zapewniam ostatni skorzystałam z waszych usług,kurier opryskliwie poinformował mnie bez wcześniejszego kontaktu że jest on pod moim adresem a pożniej będzie dopiero jak sobie pani chce w poniedziałek,bo on tu więcej nie bedzie,oczywiście informacja o wizycie kuriera od państwa to godzina 14, więc tylko z powodu żalu mojego dziecka że nie dostanie swojego prezentu podeszłam do szanownego pana pod adres jego następnego dostarczenia,po pół godziny stania na deszczu odebrałam swoją przesyłkę.Nie polecam jesteście po prostu beznadziejni,kurierzy traktują ludzi z góry ,ale z tego co wiem to pieniądze macie od ludzi i to dla nich powinniście być,inne firmy chylę czoło,profesjonalizm i kultura,kontakt z klientem i myślenie,a u was niestety zero(gwiazdki dostaliście za info na e-mail) WadyPo prostu porażka
strona 89 z 208
- « poprzednia
- 1 ...
- 87
- 88
- 89
- 90
- 91
- nastepna »
