Opiniuj.pl - strona główna

Opiniami warto się dzielić!

UPS opinie

Ocena na podstawie 4146 opinii

1.27 / 5

  • Parametry
    1.00
  • Cena
    1.54
  • Obsługa klienta
    1.38
  • Niezawodność
    1.50
  • Obsługa i reklamacje
    1.16
  • Oferta
    1.37
  • Cena/Jakość
    1.25
  • Czas dostawy
    1.39

Dodaj własną opinię »

Sortuj wg: daty | oceny
  • ~Franek / 2021-02-28 16:17
    Ocena: 1.00 / 5
    Paczka nadana z Anglii 23.01.2021 i dalej jej nie ma, a jest już prawie że marzec. Na infolinii nic nie wiedza, cały czas status 'brexit'. To chyba było wiadome wcześniej że będzie Brexit? Na Facebooku pani elżbieta tylko 'przeprasza za opoznienia' i nic więcej. Odprawę przeszła 8.02.2021 i tak sobie leżakuje w tym nędznym Strykowie.
    ZaletyBrak
    WadyCała firma
  • ~Franek / 2023-01-28 15:23
    Ocena: 1.00 / 5
    Dziś po 8:30 (według ostatniej dostępnej aktualizacji doręczenia przesyłki) dostałem informację, że kurier będzie pod adresem między 10:30-14:30.

    Jak się okazało, na monitoringu paczki była już próba doręczenia. Po odczekaniu szalonych 12 minut na infolinii, podaniu wcześniej numeru przesyłki automatycznemu asystentowi, w końcu zostałem połączony z konsultantką.

    Po pierwsze! Znów zostałem zapytany o numer paczki, a gdy poinformowałem, że numer podałem botowi, Pani konsultantka powiedziała, że te numery się nie zaczytują. To jest kuriozum i bezsensu wydawania przez Państwa pieniędzy na bezsensowne automatyczne linie obsługi.

    Wracając do meritum sprawy: Pani przekazała, że próba dostarczenia odbyła się o 10:39. Kurier nie raczył uprzejmie do mnie zadzwonić, o której będzie pod adresem, ani ustalić czy w przypadku gdy mnie nie będzie (e.g., bo gdzieś na chwilę wyjdę), aby przekazać do sąsiada.

    Państwo są niedorzeczni i wydaje mi się, że globalnie traktują Państwo klientów (abonamentowców i osoby, do których mają trafiać paczki) jak ludzi, czekających z przygryzaniem paznokci aż łaskawy kurier-król powita ich paczką. Nie mieści mi się to w głowie w XXI w.

    Telefon od kuriera to kwestia maks 1-2 minutów rozmowy i ustalenie co i jak z doręczeniem.

    Dla mnie patologia. Gdybym mógł to napisałbym po angielsku do centrali UPS ale Państwo i tak pewnie się nic nie robią z takich opinii... POLSKA
    WadyOpisane powyżej w głównej wiadomości o mojej sytuacji
  • ~franek / 2024-03-28 12:17
    Ocena: 1.00 / 5
    express saver (mega droga). katastrofa .
    paczka następnego dnia powinna być u odbiorcy. do miasta następnego dnia dojechała ale nie dostarczono bo zmieniono datę na dostarczenie na kolejny dzień .
    w kolejnym dniu znowu paczka w dostarczeniu ale popołudniu zmieniono termin dostarczenia na kolejny dzień. w trzecim dniu dokładnie tak samo jak w drugim :(:(
    dziś jest czwarty dzień paczka jest w dostarczeniu .... ciekawe czy znowu zmieni datę ???
    UPS DLA MNIE TO KONIEC Z WYSYŁKAMI WASZ FIRMA
  • ~frotka / 2023-11-09 13:07
    Ocena: 1.00 / 5
    DNO! potem warstwa mułu, wrak Titanica, dopiero potem "ups". Nie znam gorszej firmy w żadnej dziedzinie.
    Totalna olewka na reklamacje, telefony i prośby o wyjasnienie. Doskonale wiedzą, że moga zrobić co chcą, bo my, jako klienci, nie mamy mozliwości wyegzekwowania jakiejkolwiek odpowiedzialności za ich zachowanie.
    Paczka, jak się można domyślić, nie została doręczona, mimo że dzień wcześniej otrzymałam maila o treści: dostarczymy w dniu jutrzejszym w godzinach 10.00-12.00.
    Myślałam nawet, żeby skierować wreszcie sprawę do jakiegoś sądu albo spróbować to rozwiązać na drodze prawnej w jakiś inny sposób, ale podejrzewam, że nic nie ugram.
    Pozostaje tylko kontaktować się z firmami, które korzystają z ich usług i tam zgłaszac żądanie o zmianę kuriera. Moze wtedy to wynaturzone coś padnie.
    Zaletyżadnych!
    WadyWszystko, co przyjdzie do głowy - arogancja kurierów, brak kontaktu telefonicznego, obsługa klienta zwala winę na nadawcę (sprawdziłam rzetelnie na stronie, z której zamawiałam - mam potwierdzenie każdego nadania), jawne wprowadzanie w błąd odbiorcy; najgorsze, że niejednokrotnie miałam z nimi takie przeboje.
  • ~fuk / 2021-06-29 12:15
    Ocena: 1.00 / 5
    Kłamcy, piszą że dostarczają przesyłki co jest niezgodne z prawdą, nie polecam tej oszukańczej firmy !!!!!!!
    Zaletybrak
    Wadycała masa wad szeroko pojętych
  • ~G / 2025-03-05 21:47
    Ocena: 1.00 / 5
    Najgorsza opcja dostawy, lepiej nie zamawiać nic przez tą firmę. Obsługa klienta nie istnieje. Przetrzymują paczki, gwarancja otrzymania zamówienia jest zerowa. Po próbach kontaktu tylko się wykręcają. Zero odpowiedzialności. Paczka zostaje odebrana przez kuriera i dostarczona do magazynu gdzie następnie magicznie znika. Zastanawiam się jakim cudem takie coś jeszcze istnieje.
    ZaletyJedyną zaletą jest to że można wybrać innego dostawcę.
    WadyWszystko
  • ~Gabi / 2020-01-16 10:02
    Ocena: 1.00 / 5
    Dostawa bez kontaktu z klientem, brak żadnej informacji o planowanym przyjeździe kuriera. Na awizo brak nadawcy i odbiorcy. Paczka dareczona w innym terminie niż było w planach.
  • ~gabi / 2023-05-02 23:40
    Ocena: 1.00 / 5
    Firma porażka. Zamówiłam przesyłkę 28.04.23r. za pobraniem,żeby było szybciej- potrzebowałam farbę do włosów, 30.04.miałam imprezę rodzinną.Sprzedający wysłał od razu , rano 29.04.23 była w kieleckim oddziale w Nowinach.
    Na imprezie nie byłam , bo do dziś do 02.05.23 przesyłki nie mam.Wg informacji z UPS- miałam otrzymać dziś w godzinach 10-14.00.Czekałam w domu , niestety przesyłki nie było.0 15,00 mignął mi w oknie samochód kuriera , który wracał od sąsiada.Gdy zadzwoniłam kłamał ,że trąbił pod bramą u mnie i nikt nie wychodził.Chcąc się uwiarygodnić powiedział,jaki samochód stał na podwórku- tyle ,że ja takiego samochodu nie mam , a teraz to mogę odebrać paczkę w punkcie oddalonym o 60 km.
    Nie wiem ,czemu sprzedawcy decydują się na firmę, w której ludzie nie mają pojęcia o tym,jak powinna wyglądać praca firmy kurierskiej.
  • ~Gabriela / 2019-05-31 15:50
    Ocena: 1.00 / 5
    Jak u wszystkich poniżej. Kurier nie podjął wysiłku dostarczenia paczki, bezczelnie kłamiac że nie zastał nas w domu (o godzinie 9:36). I ja i mąż pracujemy w domu a tego dnia dodatkowo nikt z nas nie wychodził. Po paczkę trzeba się udać po punktu mimo że zapłaciłam za dostawę do domu. Na szczęście nie muszę jechać do innego miasteczka po nią jak niektórzy z Państwa. Z takim podejściem upadek nastąpi szybko.
    Żal.
    Uwaga! Nie dostałam nawet smsa że paczka czeka w punkcie. Sama po numerze paczki znalazłam gdzie ona jest bo czas oczekiwania zaczął mnie niepokoić. Czeka tam od wczoraj.
    ZaletyZalety? To chyba żart
    Wadyj.w.
  • ~Gabriela / 2020-02-12 14:49
    Ocena: 1.00 / 5
    Nie dostałam żadnego powiadomienia kiedy przesyłka zostanie dostarczona, kurier się ze mną nie kontaktował i sam podjął za mnie decyzje o odwiezieniu paczki do punktu odbioru. Nie polecam i już nigdy nie skorzystam z usług ten firmy
  • ~Gabriela / 2022-06-16 07:37
    Ocena: 1.00 / 5
    Dzień dobry, chciałabym złożyć skargę na ten punkt i przede wszystkim kuriera UPS. Za każdym razem kiedy list polecony jest wysyłany z mojej firmy w Warszawie do Bedzina i trafia do kuriera UPS to wiem, ze ta paczka/list do mnie nie trafi. Zawsze tego samego dnia co miałam dostać przesyłkę to mnie informują ze mam przyjechać do punktu odebrać przesyłkę. Nadmienię ze pracuje w domu w 100% i mój partner również. Nigdy na oczy nie widziałam kuriera UPS. Poza tym nie powinno być dwóch prób doręczenia przesylki? Powoduje to tylko tyle ze nigdy nie wybieram tej firmy jako preferowanego przewoźnika i również odradzam rodzinie i przyjaciołom. Według mojej oceny i punkt i kurier maja swój układ. Kurier nie dostarcza paczek, a punkt zarabia, bo trafia to do niego. Nie jestem jedyna osoba, która ma ten problem.
  • ~GABRIELA / 2023-04-27 14:23
    Ocena: 1.00 / 5
    Dzisiaj moja siostra miała przesyłkę. Przesyłka była przywieziona przez dostawę UPS pan bardzo nie grzecznie powiedział że musi ona mu pomóc ją wnieść. Zaznaczam przesyłka waży 50 kilo a moją siostra jest w wieku 62 lat. Drugi pan stał obok i patrzył się czy starsza Pani sobie poradzi. Przykre to i nie stosowane.
    WadyZachowanie nie grzecznie i nie stosowane.
  • ~Gajus / 2019-01-16 21:06
    Ocena: 1.00 / 5
    Zgadzam się ze wszystkimi negatywnymi opiniami - nierzetelność, nie dostarczanie w terminie lub fałszywe dostarczenia, kontakt tylko z infolinią (nie ma nawet maila) która jest czynna teoretycznie do 20 ale już od 16 są na wolnym bo dodzwonić się nie da
    Zaletybrak
    Wadytylko
  • ~gal anonim / 2022-09-21 14:44
    Ocena: 1.00 / 5
    Dostałam informacje, że paczka dotrze między godzina 9 a 13, paczka potrzebna mi jak najszybciej dlatego zamieniłam się w pracy aby być w domu i odebrać, po godzinie 16 zero kontaktu ze strony kuriera czy kogokolwiek a paczki brak. Kiedy wyszłam już z domu bo nie mogłam dłużej czekać zadzwonił kurier w głoskę pretensja ze stoi i czeka a nikt nie otwiera. Jak zapytałam czy mu się godziny niw pomyliły bo czas dostarczenia był podobny do 13, to bez żadnego słowa ani przeprosin rozłączył się. Następnego dnia mail ze paczka znajduje się w najbliższym punkcie odbioru paczek. Ta firma to tragedia!!! Gdyby nie fakt, że nie było innej opcji dostawy na tej stronie nigdy w życiu bym nie korzystała z ich usług! Ludzie tam pracujący robią sobie żarty z konsumentów
    ZaletyBrak
    WadyWszystkie najgorsze wady jakie tylko może posiadać firma kurierska
  • ~Garden / 2021-11-05 14:35
    Ocena: 1.00 / 5
    Przesyłka składająca się z 5 paczek przyjeżdża na 4 raty. Masakra. Skrajnie nie polecam
    ZaletyBrak
    WadyOrganizacja
  • ~Gardlo / 2023-09-13 15:27
    Ocena: 1.00 / 5
    Zamawiając produkt z nike 20.08 dostałem informacje z ups że paczka dojdzie 12.09 i z niecierpliwością czekałem. Gdy jednak nadszedł ten dzień nie dostałem żadnej powtarzam żadnej informacji o tym ze paczka nie dotrze tego dnia. Wiec zadzwoniłem na infolinie gdzie pani zapewniała mnie ze buty dotrą następnego dnia. Jak można się domyśleć paczka dalej nie dotarła a ja dalej czekam jak głupi.
  • ~Garry / 2021-12-22 04:11
    Ocena: 1.00 / 5
    Odradzam z całą stanowczością , każdego dnia dostaję inny termin dostawy , oczywiście żaden się nie sprawdza kontakt z tą firmą po prostu nie istnieje, działanie ich strony polega na ciągłym logowaniu się które nic nie przynosi i nie możności dowiedzenia się czemu notorycznie opóźniają przesyłkę.
    ZaletyBrak
    WadyBrak rzetelności , opóźnienia , uszkodzony towar.
  • ~gawenda / 2019-10-14 11:18
    Ocena: 1.00 / 5
    Zamówiłam przesyłkę do firmy, w której pracuję. Kurier się nie pojawił, a ja dostałam SMS o "nieudanej próbie doręczenia przesyłki". Po takiej jednej "próbie" przesyłka od razu trafia do punktu odbioru, gdzie trzeba udać się osobiście. Oczywiście kurier nie zadzwonił, gdy "nie został" mnie pod wskazanym adresem. Nie po to wybieram opcję doręczenia przesyłki kurierem za 12 zł, by odbierać ją osobiście, bo taką opcję miałam do wyboru za 0 zł.
    Przez stronę WWW też nie da się nic wskórać - przekierować paczkę, poprosić o ponowną próbę doręczenia... Nic. Chyba, że jest się zarejestrowanym użytkownikiem, a to nie wiąże się z elektroniczną rejestracją, ale tradycyjną - pocztową (!). Trzeba poczekać aż przyjdzie list od UPS z kodem weryfikacyjnym. Można się domyślić ile to trwa i do tego czasu paczka pewnie wróci do nadawcy.
    Najgorsza firma kurierska. Nigdy więcej.
    Wadybrak kontaktu , nierzetelność, niewykonanie usługi
  • ~Gdansk / 2019-07-15 15:53
    Ocena: 1.00 / 5
    Brak kontaktu z ups, brak kontaktu do kuriera, niemila obsluga, zero szans na polubowne zalatwienie problemu, firma zaslania sie procedurami, plac a my i tak mamy cie w tylku...
    ZaletyBrak zalet
    WadyGdyby ups prowadzil stacje benzynowe lali by torf i piach
  • ~GDYNIA / 2022-01-21 22:39
    Ocena: 1.00 / 5
    Kurier kłąmie że nikogo nie został w domu, Przesyłak krąży po róznych punktach odbioru. Fatalna obsługa, zero pomocy nawet po kontakcie z biurem obsługi klienta. Nie polecem, chyba zę lubicie bawić się w śledzwto i szukać własnej przesyłki przez kilka dnia wydzwaniajać do UPS. PORAŻKA!!!
    ZaletyBRAK
    Wadynieprofesjonalna i niemiła obsługa, kłamią
Dodaj własną opinię »

Zobacz również

DPD
Ocena: 1.50, ilość opinii: 12730
InPost
Ocena: 1.75, ilość opinii: 8130
DHL
Ocena: 1.29, ilość opinii: 7752
UPS
Ocena: 1.27, ilość opinii: 4146
Pocztex
Ocena: 1.27, ilość opinii: 4135
GLS
Ocena: 1.56, ilość opinii: 2465
Play
Ocena: 1.39, ilość opinii: 4822
VECTRA
Ocena: 1.60, ilość opinii: 4581
Orange
Ocena: 1.41, ilość opinii: 4031
UPC Internet
Ocena: 1.81, ilość opinii: 3511
Netia Szybki Internet
Ocena: 2.02, ilość opinii: 3212
Plus
Ocena: 1.46, ilość opinii: 3118