WadyKurier nie raczy nawet podjechać pod dom tylko jedzie do punktu bez żadnych informacji
strona 87 z 208
- « poprzednia
- 1 ...
- 85
- 86
- 87
- 88
- 89
- nastepna »
-
~Ezixx / 2024-01-31 08:58
Już drugi raz ta sama akcja, mimo wybrania opcji wysyłki pod adres kurier jedzie zostawić ją w punkcie. Najgorsza firma kurierska, z innymi nigdy nie mialam takich problemów, żeby kurierowi nie chciało się łaskwie podjechac na wlasciwy adres...już lepiej dopłacić i zawsze brać Inpost!!! -
-
~Falofalo / 2023-09-08 14:08
Taka firma a nie stac ich na to zeby zapewnic kurierowi telefon sluzbowy z ktorego mógłby poinformować ze np za pół godziny podejmie próbę doreczenia. Jakos konkurencja umie rozwiazac ten problem i nie mam z nimi nigdy trudnosci w kontakcie ani problemow z odebraniem paczki. Pierwszy raz UPS dostarczal mi paczke, poniewaz zalezalo mi na czasie i to byla jedyna mozliwa ekspresowa opcja. Oczywiscie kurier powiedzial ze byl pod domem ale ja tez bylem w domu i kuriera nie widzialem, nie slyszalem. Po zadzwonieniu na infolinie dowiedzialem sie ze nie dostane numeru do kuriera bo oni ich nie posiadaja. Ewidentne naciaganie na wieksze koszty nic wiecej. NIE POLECAM! ZaletyBrakWadyWszystko -
~fazzi / 2020-02-28 17:01
Porażka. Nie podejmują nawet prób dostarczenia przesyłki. ZaletyBRAK -
~Feal / 2018-10-02 13:53
Nie dzwonią na podany numer aby skontaktować się z klientem ani przed dostarczeniem przesyłki ani w czasie gdy klienta nie zastąpili w domu. Inne firmy przewozowe nie mają z tym żadnych problemów. Nie przewidują próby powtórnego dostarczenia paczki. Jedyne rozwiązanie jakie proponują to osobistą wycieczkę po odbiór przesyłki. Nie polecam! -
~Femi / 2019-01-23 14:47
wyszłam do sklepu, wróciłam i zastałam awizo, żadnego kontaktu z kurierem, musiałam jechać na drugi koniec miasta do punktu, pomimo, że opłaciłam dostawę pod wskazany przez mnie adres, dodzwonienie się do obsługi klienta graniczy z cudem, totalne lekcewazenie klienta, nigdy więcej UPS -
~Fesfes / 2021-02-06 13:12
Paczka od 23 grudnia czeka... ch*j wie na co. Szybciej bym z buta tą paczkę zaniósł... porażka kompletna i brak jakichkolwiek informacji. Mam czekać?? Na co ku*wa ??... nic nie robicie. Paczka jest ciagle na magazynie od ponad miesiąca. O tym ze na monitorowaniu bylo ze paczka będzie u mnie (2 tyg temu w czwartek) na infoloni mówią ze paczka jest prawie u mnie (uk)... dzien pozniej ze brakuje im jakiś papierów... a po kilku kolejnych telefonach nagle spowrotem magicznie teleportowała się spowrotem na magazyn w Polsce... wystarczy sobie chyba żartujecie... ZaletyBrakWadyCała wykupiona usługa... -
~Fif / 2022-06-17 17:01
Dno, masakra, odradzam
Człowiek czeka cały dzień na przesyłkę, zapewnienia po zadzwonieniu do obsługi, że na pewno przesyłka będzie w tym dniu - nie było. Następny dzień, zapewnienia o priorytetowym potraktowaniu dostawy - przesyłka nie przyszła. Brak kontaktu z kurierem, obsługa nie posiada żadnych informacji oprócz tych, które można sprawdzić na stronie, po kontakcie z sortownią z której wyszła paczka dalej nic nie wiadomo, nawet oni nie mogą skontaktować się z kurierem, dramat, polecam wybierać innych przewoźników, nawet nasza Poczta Polska ma lepszą obsługę. Po zapytaniu czy można osobiście odebrać przesyłkę z sortowni, nic nie wiadomo, bo nikogo już nie ma, a punkt musi dać odpowiedź.
D R A M A TZaletyBRAKWadyWszystko -
~figi / 2022-04-27 14:22
to są gorzej niż buraki. walczę z nimi już 40 dni o odszkodowanie za zniszczoną przesyłkę.co dwa dni puszcza mi pani Barbara Wasiak emaila żebym puścił jak nie fotkę tego to znowu tego a ona siedzi i nic i czeka najlepiej aby człowiek odpuścił. oni tak celowo robią. takie państwo powinni takich usuwać z rynku bo oni myślą ż maja buraków klientów. i potrafią tylko nagrywać rozmowy ty ich wyzywasz a oni się śmieją. gnoje i nic więcej Zaletyśmieszne zalety ?Wadywszystko co możliwe to najgorsze to tylko oni -
-
~Filip / 2021-08-13 17:47
Brak możliwości kontaktu z kurierem, na infolinii brak możliwości wprowadzenia danych kontaktowych których nie podał nadawca, a których przewoźnik nawet nie poprosił. O nr własnej paczki musiałem prosić nadawcę, gdy na infolinii zapytałem jak poinformowiliby mnie o czekającej na mnie przesyłce, gdybym się sam nie wywiedział, usłyszałem, że w żaden sposób. Wnioskując, nie odebrałem to mój problem. Najgorsza firma kurierska na rynku, nie życzę współpracy z nią nikomu. ZaletyBRAK -
~Filip / 2023-02-23 12:52
Beznadziejna firma. Od czterech dni sami zmieniają datę doręczenia. Nie ma z nimi kontaktu. Kompletnie nierzetelna o nieprofesjonalna firma. Polecam unikać szerokim łukiem. ZaletyBrak -
~Filip Gierada / 2023-06-08 13:57
Żałuje ze nie ma opcji -10 bo taka bym wybrał ta firma nie zasługuje nawet na jedna gwiazdkę. Specjalnie wybrana przesyłka express na bardzo wyczekaną rzecz z zagranicy. Zamiast dojść w 2 dni jak powinno jest już 4 dzien i dojdzie dopiero jutro bo akurat jest święto. Ale to nie jest najgorsze. Pani na infolini powiedziała ze mogę odebrać paczkę samodzielnie w sortowni na Prądzyńskiego i miała przekazać taka informacje. Po zajechaniu na miejsce zostałem zaprowadzony przez ochroniarza do jakiejś meliny a nie magazynu. Pan wzial ode mnie telefon na spisanie numeru paczki i oddał rzucając tak ze rozbilby prawie tylne obiektywy w iPhone za 6 tys. Mało tego nie wydał mi paczki pomimo ze powiedziano na infolinii ze przekażą informacje o tym ze maja mi wydać. Wydałem 60 zł na dojazd tam z właśnie kieszeni uberami pomijając już opłatę za ups express po to zeby mieć prawie zepsuty telefon i usłyszeć ze nie dostanę tej paczki. Totalna żenada i najgorsza firma z która nie chce mieć więcej żadnego doczynienia po odbiorze tej paczki w piatek. ZaletyŻadne powinniście się zamknąć -
~Filson / 2019-10-09 13:39
Oddali moją paczkę do zwrotu po 2 nieodebranych próbach dostarczenia, mimo tego że cały czas byłem pod adresem gdzie przesyłka miała zostać dostarczona. Po prostu śmiechu warte -
~firetheft / 2021-06-23 17:50
Kurier nawet nie zapukał do drzwi, tylko zostawił paczkę w najbliższym punkcie, mimo ,że czekałem cały dzień, no i telefon do mnie też miał, ale była cisza. Żadnej informacji w jakim punkcie paczka czeka, musiałem szukać w najbliższych w okolicy. -
~Flaga / 2023-04-27 15:10
Najgorsza firma kurierska jaka może być ,kompletnie nie kompetentna, nie informują o przesyłce zostawiają przesyłkę w jakimś punkcie i trzeba się nachodzić żeby ja znależć nie dostarczają pod wskazany adres mimo że pobierają za to opłatę. Kurier sobie odfajkuje że przesyłke dostarczył, zostawi w jednym punkcie i jest zadowolony bo niby swoją pracę wykonał a wiadomo że maja płacone od dostarczenia pod wskazany adres. Pytam się dlaczego mam płacić pieniądze za dostarczenie paczki skoro muszę biegać po całym mieście i jej szukać mi za stracony czas nikt nie płaci nie wspomne juz o nerwach. Sytuacja ta nie jest odrębna. NIGDY WIĘCEJ UPS !!!!! -
~Flavour / 2020-02-12 18:48
Masakra kurier nie dojechal z towarem a wpisal ze nikogo nie zastal.prezent na urodziny trzeba bylo kupic drugi. firma gra w kulki i infolinia tez. -
~Fonem / 2021-12-21 19:58
Beznadzieja! Nie dość, że czas doręczenia zupełnie inny niż przewidywany (kurier miał być do 16.00), to jeszcze nagle (o 19.00) w systemie pojawia się informacja o NIEUDANEJ PRÓBIE DORĘCZENIA, mimo że człowiek siedzi i czeka w domu. Żadnej próby kontaktu, nic. Infolinia milczy. ZaletybrakWadywszystko -
-
~foobared / 2018-11-14 18:54
Cały dzień w domu, i "NIE ZASTANO POD WSKAZANYM ADRESEM". I paczka do odebrania w jakiejś pralni. Firma kupa. ZaletyBRAK -
~forii / 2019-09-19 18:25
Najgorszy Kurier, listonosz na rowerze szybciej dostarczyłby mi paczkę z drugiego końca polski.
Na paczkę czekam ponad 10 dni, dzisiaj była w odległości 30min od mojego miasta i dostałem informację iż kurier zrobił zrobił sobie wolne. "Zmieniono harmonogram doręczenia z powodu dnia wolnego."
Dodatkowo, jak chcecie sie do nich dodzwonic to nie ma bata, zawsze bedziesz rozmawiał z botem, nagraną rozmową która zna odpowiedzi na kazde pytania, co z tego ze chcesz po prostu sie skontaktowac z konsultantem, wybierajac rozne cyferki na klawiaturze, nabija Ci się czas a potem widzisz 3zł nabite za 3min "ROZMOWY"ZaletybrakWadyUPS - ultra pierdolnięta spółka -
~Franek / 2020-03-31 10:23
Mam otrzymać paczkę przez UPS, TAK DO ZAPAMIĘTANIA U P S !
Rozrzut dostawy 1 tydzień - rozumiem czas niełatwy. Jaśnie pan kurier z ups nawiedził mnie dzisiaj z opłaconą paczką przed 9:00 . Akurat nieszczęśliwie dla mnie, nie byłem w tych kilkunastu minutach pod adresem. Bez powiadomienia , bez informacji, NIC. Trzeba czekać te kilka dni, być dyspozycyjnym wobec jaśnie pana kuriera bo może nie dać Ci paczki !!!
Otrzymałem sms gdzie po 16:00 mogę odebrać paczkę. Ewentualnie mogę wsiąść w auto i go poszukać i gdzieś odbiorę na mieście - jak się dogadamy...PYTANIE - ZA CO PŁACĘ - CZY ZA GONIENIE ZA JAŚNIE PANEM kurierem z U P S. Albo odbiory gdzieś tam...
Jak nie potraficie dostarczyć głupiej paczki to zajmijcie się jarzynami albo najlepiej wyjedźcie za granicę żeby takich oryginałów tutaj nie było !!!Zaletyjakie ?????Wadywystarczy poczytać opinie -
~Franek / 2021-02-26 23:29
Firma dno i totalne olewanie klienta.. Po miesiącu oczekiwania na oclenie przesyłki w końcu paczka przyszła. Czytając inne wpisy myślałem że mam szczęście że tylko miesiąc leżała w agencji. Niestety radość moja była krótka jak zobaczyłem że odprawa była zrobiona na dane odbiorcy a nie dane które wysłałem w upoważnieniu. (wysyłanie jakichkolwiek dokumentów do agencji celnej UPS nie ma sensu bo i tak nikt tego nie czyta a clą na dane odbiorcy bo tak im wygodniej.) Po wykonaniu kilku telefonów na infolinie dostawałem za każdym razem innego maila do agencji celnej UPS na który miałem opisać zaistniałą sytuację co nic nie dało, brak odpowiedzi do dzisiaj. Po ostatnim telefonie na infolinie dowiedziałem się że mogę sobie wynająć prawnika bo nie są w stanie nic zrobić. Tak że życzę wszystkim powodzenia i cierpliwości w oczekiwaniu na swoje paczki. Telefony na infolinie nie mają sensu będą was zbywać a pisanie maili to strata czasu bo nikt ich nie czyta. ZaletybrakWadydługo by pisać
strona 87 z 208
- « poprzednia
- 1 ...
- 85
- 86
- 87
- 88
- 89
- nastepna »