WadyBeznadzieja firma
strona 87 z 208
- « poprzednia
- 1 ...
- 85
- 86
- 87
- 88
- 89
- nastepna »
-
~Ewelina / 2023-04-03 09:19Ocena: 1.00 / 5
Firma tragedia. Paczka miała być ekspresowa z czego weekend czekała w punkcie.Do tego wszyscy kłamią, nie wiadomo kogo słuchać. Drogo,niekomptentnie,zero kontaktu z kurierem. NIE POLECAM!!!! -
-
~Ewita / 2023-01-24 13:34Ocena: 1.00 / 5
Allegro powinno zrezygnować a usług UPS. Od 13 czekam na paczkę. Oczywiście niby kurier był 13 ale nikogo nie zastał, no tak dorosły syn i mąż w domu to krasnoludki! Po dyskusji na Allegro fajny sprzedawca, wysyła jeszcze raz paczkę (sam niby miał załatwić z UPS). Sprawdzam status przesyłki 20 i co się okazuje, że kurier znowu nikogo nie zastał. O tej samej godzinie co podaje kurier, paczkę dostarczyło mi DPD. Dyskutuję z Allegro cały dzień, jak wybrali takiego przewoźnika w smarcie, to niech sami mi do domu dostarczą! Szkoda mi tylko sprzedawcy. Zaletybrak jakichkolwiek, chyba że cwaniactwoWadyNie polecam UPS, powinno być wykluczone z przewoźników Allegro -
~Ex-Klient UPS / 2022-02-14 15:00Ocena: 1.00 / 5
Analfabeta z Ukrainy nawet nie próbował doręczyć paczki. Infolinia ma klientów gdzieś. Co sobie kurier wymyśli to robi. A dodatkowo mają poczucie bezkarności, wprost powiedział, że już tu 5v lat pracuje i go nie zwolnią. Wolne żarty. Omijać szerokim łukiem. ZaletybrakWadyarogancja, brak poszanowania klienta, firma nie realizuje usług zgodnie w umową, bieganie po mieście za paczkami, bo leniwy ukrainiec omija budynki bez windy -
~exn / 2021-06-23 13:03Ocena: 1.00 / 5
Najgorsza firma kurierska, kurier się nie kontaktuje po czym wpisuje że podjęto próbę doręczenia.... Jak ktoś nie jest od rana do wieczora w domu to będzie wielki problem z odbiorem paczki.
- brak kontaktu kuriera, podejmuje próby i się nie kontaktuje
- trzeba być w domu od 8-17 inaczej będzie problem z odbiorem
- infolinia to długie mówienie do automatu a potem do infoliniiZaletybrakWady- brak kontaktu kuriera, podejmuje próby i się nie kontaktuje
- trzeba być w domu od 8-17 inaczej będzie problem z odbiorem
- infolinia to długie mówienie do automatu a potem do infolinii -
~Ez / 2021-12-01 17:04Ocena: 1.00 / 5
Cały dzień siedzenia w domu po to żeby ujrzeć status paczki, że nie zastano nikogo w domu i paczka wyrzucona do punktu na końcu miasta. Ostatni raz tą wspaniałą firmą kurierska:) ZaletyBrakWadyWszystko -
~Ezixx / 2024-01-31 08:58Ocena: 1.00 / 5
Już drugi raz ta sama akcja, mimo wybrania opcji wysyłki pod adres kurier jedzie zostawić ją w punkcie. Najgorsza firma kurierska, z innymi nigdy nie mialam takich problemów, żeby kurierowi nie chciało się łaskwie podjechac na wlasciwy adres...już lepiej dopłacić i zawsze brać Inpost!!! WadyKurier nie raczy nawet podjechać pod dom tylko jedzie do punktu bez żadnych informacji -
~Falofalo / 2023-09-08 14:08Ocena: 1.00 / 5
Taka firma a nie stac ich na to zeby zapewnic kurierowi telefon sluzbowy z ktorego mógłby poinformować ze np za pół godziny podejmie próbę doreczenia. Jakos konkurencja umie rozwiazac ten problem i nie mam z nimi nigdy trudnosci w kontakcie ani problemow z odebraniem paczki. Pierwszy raz UPS dostarczal mi paczke, poniewaz zalezalo mi na czasie i to byla jedyna mozliwa ekspresowa opcja. Oczywiscie kurier powiedzial ze byl pod domem ale ja tez bylem w domu i kuriera nie widzialem, nie slyszalem. Po zadzwonieniu na infolinie dowiedzialem sie ze nie dostane numeru do kuriera bo oni ich nie posiadaja. Ewidentne naciaganie na wieksze koszty nic wiecej. NIE POLECAM! ZaletyBrakWadyWszystko -
~fazzi / 2020-02-28 17:01Ocena: 1.00 / 5
Porażka. Nie podejmują nawet prób dostarczenia przesyłki. ZaletyBRAK -
-
~Feal / 2018-10-02 13:53Ocena: 1.00 / 5
Nie dzwonią na podany numer aby skontaktować się z klientem ani przed dostarczeniem przesyłki ani w czasie gdy klienta nie zastąpili w domu. Inne firmy przewozowe nie mają z tym żadnych problemów. Nie przewidują próby powtórnego dostarczenia paczki. Jedyne rozwiązanie jakie proponują to osobistą wycieczkę po odbiór przesyłki. Nie polecam! -
~Femi / 2019-01-23 14:47Ocena: 1.00 / 5
wyszłam do sklepu, wróciłam i zastałam awizo, żadnego kontaktu z kurierem, musiałam jechać na drugi koniec miasta do punktu, pomimo, że opłaciłam dostawę pod wskazany przez mnie adres, dodzwonienie się do obsługi klienta graniczy z cudem, totalne lekcewazenie klienta, nigdy więcej UPS -
~Fesfes / 2021-02-06 13:12Ocena: 1.00 / 5
Paczka od 23 grudnia czeka... ch*j wie na co. Szybciej bym z buta tą paczkę zaniósł... porażka kompletna i brak jakichkolwiek informacji. Mam czekać?? Na co ku*wa ??... nic nie robicie. Paczka jest ciagle na magazynie od ponad miesiąca. O tym ze na monitorowaniu bylo ze paczka będzie u mnie (2 tyg temu w czwartek) na infoloni mówią ze paczka jest prawie u mnie (uk)... dzien pozniej ze brakuje im jakiś papierów... a po kilku kolejnych telefonach nagle spowrotem magicznie teleportowała się spowrotem na magazyn w Polsce... wystarczy sobie chyba żartujecie... ZaletyBrakWadyCała wykupiona usługa... -
~Fif / 2022-06-17 17:01Ocena: 1.00 / 5
Dno, masakra, odradzam
Człowiek czeka cały dzień na przesyłkę, zapewnienia po zadzwonieniu do obsługi, że na pewno przesyłka będzie w tym dniu - nie było. Następny dzień, zapewnienia o priorytetowym potraktowaniu dostawy - przesyłka nie przyszła. Brak kontaktu z kurierem, obsługa nie posiada żadnych informacji oprócz tych, które można sprawdzić na stronie, po kontakcie z sortownią z której wyszła paczka dalej nic nie wiadomo, nawet oni nie mogą skontaktować się z kurierem, dramat, polecam wybierać innych przewoźników, nawet nasza Poczta Polska ma lepszą obsługę. Po zapytaniu czy można osobiście odebrać przesyłkę z sortowni, nic nie wiadomo, bo nikogo już nie ma, a punkt musi dać odpowiedź.
D R A M A TZaletyBRAKWadyWszystko -
~figi / 2022-04-27 14:22Ocena: 1.00 / 5
to są gorzej niż buraki. walczę z nimi już 40 dni o odszkodowanie za zniszczoną przesyłkę.co dwa dni puszcza mi pani Barbara Wasiak emaila żebym puścił jak nie fotkę tego to znowu tego a ona siedzi i nic i czeka najlepiej aby człowiek odpuścił. oni tak celowo robią. takie państwo powinni takich usuwać z rynku bo oni myślą ż maja buraków klientów. i potrafią tylko nagrywać rozmowy ty ich wyzywasz a oni się śmieją. gnoje i nic więcej Zaletyśmieszne zalety ?Wadywszystko co możliwe to najgorsze to tylko oni -
~Filip / 2021-08-13 17:47Ocena: 1.00 / 5
Brak możliwości kontaktu z kurierem, na infolinii brak możliwości wprowadzenia danych kontaktowych których nie podał nadawca, a których przewoźnik nawet nie poprosił. O nr własnej paczki musiałem prosić nadawcę, gdy na infolinii zapytałem jak poinformowiliby mnie o czekającej na mnie przesyłce, gdybym się sam nie wywiedział, usłyszałem, że w żaden sposób. Wnioskując, nie odebrałem to mój problem. Najgorsza firma kurierska na rynku, nie życzę współpracy z nią nikomu. ZaletyBRAK -
~Filip / 2023-02-23 12:52Ocena: 1.00 / 5
Beznadziejna firma. Od czterech dni sami zmieniają datę doręczenia. Nie ma z nimi kontaktu. Kompletnie nierzetelna o nieprofesjonalna firma. Polecam unikać szerokim łukiem. ZaletyBrak -
~Filip Gierada / 2023-06-08 13:57Ocena: 1.00 / 5
Żałuje ze nie ma opcji -10 bo taka bym wybrał ta firma nie zasługuje nawet na jedna gwiazdkę. Specjalnie wybrana przesyłka express na bardzo wyczekaną rzecz z zagranicy. Zamiast dojść w 2 dni jak powinno jest już 4 dzien i dojdzie dopiero jutro bo akurat jest święto. Ale to nie jest najgorsze. Pani na infolini powiedziała ze mogę odebrać paczkę samodzielnie w sortowni na Prądzyńskiego i miała przekazać taka informacje. Po zajechaniu na miejsce zostałem zaprowadzony przez ochroniarza do jakiejś meliny a nie magazynu. Pan wzial ode mnie telefon na spisanie numeru paczki i oddał rzucając tak ze rozbilby prawie tylne obiektywy w iPhone za 6 tys. Mało tego nie wydał mi paczki pomimo ze powiedziano na infolinii ze przekażą informacje o tym ze maja mi wydać. Wydałem 60 zł na dojazd tam z właśnie kieszeni uberami pomijając już opłatę za ups express po to zeby mieć prawie zepsuty telefon i usłyszeć ze nie dostanę tej paczki. Totalna żenada i najgorsza firma z która nie chce mieć więcej żadnego doczynienia po odbiorze tej paczki w piatek. ZaletyŻadne powinniście się zamknąć -
-
~Filson / 2019-10-09 13:39Ocena: 1.00 / 5
Oddali moją paczkę do zwrotu po 2 nieodebranych próbach dostarczenia, mimo tego że cały czas byłem pod adresem gdzie przesyłka miała zostać dostarczona. Po prostu śmiechu warte -
~firetheft / 2021-06-23 17:50Ocena: 1.00 / 5
Kurier nawet nie zapukał do drzwi, tylko zostawił paczkę w najbliższym punkcie, mimo ,że czekałem cały dzień, no i telefon do mnie też miał, ale była cisza. Żadnej informacji w jakim punkcie paczka czeka, musiałem szukać w najbliższych w okolicy. -
~Flaga / 2023-04-27 15:10Ocena: 1.00 / 5
Najgorsza firma kurierska jaka może być ,kompletnie nie kompetentna, nie informują o przesyłce zostawiają przesyłkę w jakimś punkcie i trzeba się nachodzić żeby ja znależć nie dostarczają pod wskazany adres mimo że pobierają za to opłatę. Kurier sobie odfajkuje że przesyłke dostarczył, zostawi w jednym punkcie i jest zadowolony bo niby swoją pracę wykonał a wiadomo że maja płacone od dostarczenia pod wskazany adres. Pytam się dlaczego mam płacić pieniądze za dostarczenie paczki skoro muszę biegać po całym mieście i jej szukać mi za stracony czas nikt nie płaci nie wspomne juz o nerwach. Sytuacja ta nie jest odrębna. NIGDY WIĘCEJ UPS !!!!! -
~Flavour / 2020-02-12 18:48Ocena: 1.00 / 5
Masakra kurier nie dojechal z towarem a wpisal ze nikogo nie zastal.prezent na urodziny trzeba bylo kupic drugi. firma gra w kulki i infolinia tez.
strona 87 z 208
- « poprzednia
- 1 ...
- 85
- 86
- 87
- 88
- 89
- nastepna »
