Opiniuj.pl - strona główna

Opiniami warto się dzielić!

UPS opinie

Ocena na podstawie 4146 opinii

1.27 / 5

  • Parametry
    1.00
  • Cena
    1.54
  • Obsługa klienta
    1.38
  • Niezawodność
    1.50
  • Obsługa i reklamacje
    1.16
  • Oferta
    1.37
  • Cena/Jakość
    1.25
  • Czas dostawy
    1.39

Dodaj własną opinię »

Sortuj wg: daty | oceny
  • ~Ewa / 2021-08-17 14:11
    Ocena: 1.00 / 5
    Not recommend, the mailman deliver my package to worng address, I received an email the package was delivered to me and I signed, where i didn't receive any, the customer service is horrible every time I call i have to wait 30/45 minutes. They don't wait to provide time when the mailman will pickup my package from thr wrong address and deliver to me, they don't provide number for mailman, where in poland all mail companies provide the mailman number, and the mailman usually call to make sure that i will be home. Horrible service.
    ZaletyNone
    WadyBad customer service.
    Wrong information regarding checking the reciever ID.
  • ~Ewa / 2021-09-24 14:32
    Ocena: 1.00 / 5
    Najgorsza firma kurierska ever!!!!! Szok, że ktoś jeszcze z nimi chce współpracować! Firma Apple powinna się dziesięć razy zastanowić czy na pewno chce, aby doprowadzić do tego, że zwróciłam towar, bo nie mogłam się dogadać z UPS odnośnie dostarczenia paczki, a pośrednik Media Expert wysłał mi ja przez DHL . Skoro te damy ceny to nie zamówię nic na stronie Apple przez durne UPC. W 21 brak kontaktu do kuriera to jakiś absurd!!! Brak info o której kurier się stawi, a jak wyszłam na dół
    do Żabki o nieudanej próbie dostarczenia i info ze zamiast w piątek spróbuje ja dostarczyć ponownie we wtorek!!!! Kpina UCS!! Kto tym
    zarządza??
    Zaletyżadnej
    Wadywszystko
  • ~Ewa / 2022-04-25 09:06
    Ocena: 1.00 / 5
    Najgorsza firma moim zdaniem. Nie informują kurierzy o przesyłce czy próbie doręczenia. Bywa że ktoś jest cały dzień w domu, a potem dowiaduję się, że był problem z doręczeniem. Przysyłają na pocztę po angielsku informację gdzie mogę odebrać. To dobrze ze znam, a co z ludźmi którzy nie znają? Póki co to zamawiamy i jesteśmy jeszcze w Polsce. Skoro płacę za dostawę do domu, opłata pobrana (odbiór w punkcie często bezpłatny) to chcę odebrać w domu, a nie latać po punktach. Poza tym gdyby kurier pokwapił się o telefon ,że nie może doręczyć to poinformowałabym go ze po sąsiedzku jest zakład rodziny otwarty non stop i tam może zostawić. Ale nie to już dla UPS za wiele
    ZaletyŻadnych
    WadyWiele
  • ~Ewa / 2022-10-29 13:51
    Ocena: 1.00 / 5
    Kurier nie dostarczył paczki, za to w systemie zaznaczono dwa razy odmowę przyjęcia paczki. Pani na infolinii twierdziła, że to nie sprawa i wyłącznie problem klienta, skoro nie rozumie co się stało. Trzymać się z daleka.
  • ~ewa / 2022-12-02 20:50
    Ocena: 1.00 / 5
    Miałem 5 dostaw z Belgii, za każdym razem musiałem szukać przesyłki, 2 razy odbierałem w magazynie, raz zostawił w innej firmie, telefony odbiera jakiś głupawy automat.
    Zaletybrak
    Wadywyłącznie
  • ~Ewa / 2022-12-14 10:47
    Ocena: 1.00 / 5
    Paczkę z opłatą za dostawę do domu . pozostawiona w sklepie w innym dniu niż planowany, bez próby dostarczenia , bez informacji ....przypadkowo się dowiedziałam ,że jest w sklepie od 2 dni. To karykatura firmy kurierskiej
    Zaletyżadnych
    Wadykarykatura firmy kurierskiej we Wrocławiu
  • ~Ewa / 2023-03-16 19:19
    Ocena: 1.00 / 5
    Kurier nie dzwoni tylko zostawia paczkę w jakimś punkcie (podobno nie ma takiego obowiązku - poinformowała mnie Pani na infolinii). Brak telefonu do kuriera. Jest to najgorsza firma kurierska. Z firm DPD, DHL czy Inpost otrzymuję smsa przed dostawą z danymi kuriera. W UPS jest wszystko tajemnicą.
    ZaletyBrak
    WadyTa firma na imię ma WADA.
  • ~Ewa / 2023-04-26 17:00
    Ocena: 1.00 / 5
    Same kłopoty z ta firmą. Nie można się w żaden sposób z nimi dogadać, skontaktować. Istna katastrofa :)
    Nikt ze mna nie skontaktował sie telefonicznie, ani nie dał znaku, że paczka odjechała spod domu. Następnie, gdy po dwóch tygodniach napisałam do firmy, z której miała być paczka, Pani mi mówi, że wysłali. Kurier sobie przyjechał i pojechał, nie informując mnie o tym, że jest pod domem. W wiadomości na poczcie przyszła mi informacja, że nie było mnie w domu, a ja czekałam specjalnie na kuriera. Gdy zadzwoniłam na infolinię, Pani mnie poinformowała, że moge sobie odebrać 30 kg paczkę z Rzeszowa. Oddalonego o 50 km. Masakra. Powiedziałam, że kurier ma zostawić paczkę pod domem i wyrażam na to zgodę. Dopiero po tym fakcie przyszła paczka, z napisem na wierzchu, że maja moja zgodę na pozostawienie paczki. Naprawdę nieprofesjonalni ludzie. Szkoda, że jeszcze ktoś, nie nauczony doświadczeniem, wysyła przez nich paczki. Opinii pewnie nikt nie czyta, bo same złe. Nawet nie zasługują na 0 w kwestii oceny, są poza skalą.
  • ~Ewa / 2023-05-06 14:13
    Ocena: 1.00 / 5
    Pierwszy i ostatni raz wzięłam UPS.Ciezka paczkę dźwigałam z punktu odbioru najpierw szukając po internecie gdzie jest bo kurier nawet nie raczył wpisać adresu.
  • ~Ewa / 2023-05-24 13:21
    Ocena: 1.00 / 5
    kurier to jakaś porazka, nie slucha co sie do niego mówi, prosiłam aby wjechał windą i zostawił paczke pod drzwiami a on zawiózł moja przesyłke do jakiegos tureckiego marketu kilka przystanków od miejsca dostawy, chociaz obok jest zabka i kilka metrów dalej poczta, rozmawiałam z nim telefonicznie to oswiadczył ze nia ma obowiazku dzwonienia do klienta i umawiania dostawy i moge pisać tysiąc skarg i negatywnych opinii a i tak mu nic nie zrobią, PACZKA BYŁA ZAMAWIANA NA ALLEGRO SKONTAKTUJE SIĘ ZE SPRZEDWCĄ ABY NIE KORZYSTAŁ Z USŁUG TEJ FIRMY.
  • ~Ewa / 2023-05-29 17:09
    Ocena: 1.00 / 5
    Najgorsza firma kurierska ze wszystkich z którymi współpracowałam.
  • ~Ewa / 2023-08-23 17:40
    Ocena: 1.00 / 5
    „Kurier nie zastał nikogo pod wskazanym adresem, paczka została przekierowana”
    W mieszkaniu cały dzień przebywały 4 osoby. Kpina.
    Wady„Kurier nie zastał nikogo pod wskazanym adresem, paczka została przekierowana”
    W mieszkaniu cały dzień przebywały 4 osoby. Kpina.
  • ~Ewa Halina / 2023-04-18 17:02
    Ocena: 1.00 / 5
    Kurier który obsługuje paczkomat allegro one box Katowice ul Roździeńskiego 191 to jakaś porażka. Pomylił przesyłki ja dostałam paczkę kogoś innego a moja została odesłana do sprzedawcy w Bydgoszczy. Dostałam paczkę po tygodniu a zależało mi na czasie. Szkoda słów na infolinii też jakąś nie kumata dziewczyna.
    ZaletyŻadne
    WadyMnóstwo
  • ~ewa1593 / 2018-11-21 21:07
    Ocena: 1.00 / 5
    Beznadziejna firma!!! Zero kontaktu z kurierem i niewiadomo czy warowac w domu
    i czekac z nadzieja,ze moze okolo 20.00 (jak twierdza panie z infolinii)wreszcie kurier pezywiezie paczke czy juz dla swietego spokoju przekierowcac do punktu odbioru... Mimo zapewnien kurier sie nie zjawil, awiza tez nie zostawil. W dobie internetu i telefonow ta firma to jakas porazka!
  • ~Ewciaq / 2021-11-04 13:00
    Ocena: 1.00 / 5
    Siedząc cały dzień w domu otrzymałam powiadomienie na e-maila, że mnie nie zastano a paczka została pozostawiona w punkcie, skoro płace za kuriera do domu to po to żeby otrzymać paczkę do domu a nie do punktu. Zdecydowanie nie polecam
    ZaletyBrak
    WadyDostawa
  • ~Ewciaq / 2021-11-04 13:01
    Ocena: 1.00 / 5
    Siedząc cały dzień w domu otrzymałam powiadomienie na e-maila, że mnie nie zastano a paczka została pozostawiona w punkcie, skoro płace za kuriera do domu to po to żeby otrzymać paczkę do domu a nie do punktu. Zdecydowanie nie polecam
    ZaletyBrak
    WadyDostawa
  • ~Ewe / 2020-06-12 10:06
    Ocena: 1.00 / 5
    Hm, cóż mogę powiedzieć. Kontakt z kurierem zerowy. Jeśli nie zastanie Cię w domu to zostawi (LUB NIE) awizo BEZ numeru telefonu, więc nie masz szans umówić się na odbiór paczki. Po rozpowie z konsultantem, podczas której chciałam, żeby podał mój numer telefonu kurierowi stwierdził, że nie ma takiej możliwości, a poza tym kurier nie ma obowiązku kontaktować się telefonicznie z klientem wiec nawet gdyby ten numer posiadał to nie musi dzwonić. Po moim pytaniu, czy w takim razie pozostaje mi "polować" na paczkę i albo uda mi się ją odebrać albo nie, pan konsultant potwierdził to słowami: no tak. PEŁEN PROFESJONALIZM nie ma co.
  • ~Ewela / 2022-05-13 21:55
    Ocena: 1.00 / 5
    Brak informacji o przesyłce, brak kontaktu od str kuriera a po paru dniach okazuje się ze paczka jest w jakimś punkcie… żałosna firma kurierska brak zachowanych jakichkolwiek standardów ani kultury pracy w porównaniu z innymi firmami.
  • ~Ewelin / 2021-06-24 18:46
    Ocena: 1.00 / 5
    Najgorsza firma jaka znam.Czekam za paczka już 2gi tydz.Ustalono 3 daty doręczenia przesyłki i paczka nie dotarła.3 dni oczekiwania na kuriera.Normalnie brak szacunku do klienta.Zadnego tel że kurier nie dotrze.Po długim szukaniu kontaktu zadzwoniłam i nikt nic nie wie czemu nie doszła.Smiech na sali 1 i ostatni raz zamówiłam coś przez ta firmę szkoda nerwow
    Zaletyzadnych
    Wadybrak szacunku do klienta i jego czasu
  • ~Ewelina / 2019-03-15 13:33
    Ocena: 1.00 / 5
    Ostatni raz korzystam z usług tej firmy. Wczoraj łaskawie napisano e-maila z informacją o tym, że kurier dziś dostarczy paczkę. I co ? Mam czekać od 9-19 tej w domu. Szlag człowieka może trafić.
Dodaj własną opinię »

Zobacz również

DPD
Ocena: 1.50, ilość opinii: 12730
InPost
Ocena: 1.75, ilość opinii: 8130
DHL
Ocena: 1.29, ilość opinii: 7752
UPS
Ocena: 1.27, ilość opinii: 4146
Pocztex
Ocena: 1.27, ilość opinii: 4135
GLS
Ocena: 1.56, ilość opinii: 2465
Play
Ocena: 1.39, ilość opinii: 4821
VECTRA
Ocena: 1.60, ilość opinii: 4581
Orange
Ocena: 1.41, ilość opinii: 4031
UPC Internet
Ocena: 1.81, ilość opinii: 3511
Netia Szybki Internet
Ocena: 2.02, ilość opinii: 3212
Plus
Ocena: 1.46, ilość opinii: 3117