Wadyzamawiałem przez ups już parę paczek, płaciłem za dostawę, a w końcu i tak musiałem jechać do punktu odbioru, bo pierd**ony kurier nawet nie spróbował dostarczyć do domu.....
strona 84 z 208
- « poprzednia
- 1 ...
- 82
- 83
- 84
- 85
- 86
- nastepna »
-
~Eugeniusz / 2022-02-27 06:43
Czekałem na paczkę 25.02.2022... Byłem w domu cały czas... 26.02.2022 zauwarzyłem zmiane statusu że paczka czeka na odbiór w punkcie..... już nigdy więcej nie skorzystam z tej dziadowskiej firmy, oczywiście, NIE POLECAM.... są inne dużo lepsze dostawy.... -
-
~Evelina / 2021-06-13 18:30
Służba dostawki z najgorszą obsługą
Dostawa trwa 3 tygodni minimum, trzeba samemu dzwonić i prosić o przesłanie danych lub info o paczkach, czekać jeszcze 5 dni, i tylko po tym ona będzie czekała na kuriera. Odebrać osobiście nie ma szansy.ZaletyNic -
~ew / 2022-07-07 16:33
Najgorszy przewoźnik z jakim miałam doczynienia. Paczki zawsze nie doręczone do rak własnych, trzeba dzwonić (czekać godzinami na infolinii) i pytać gdzie zostawili.
Automat jest tak beznadziejny ze nie rozumie co do niego mówisz. Nigdy więcej!ZaletyNie ma -
~Ewa / 2018-12-28 08:25
Dno....21.12 przesylka wyszla z Legnicy....w tymze dniu sms ze dostarczenie 23.12...w monitorowaniu stale w drodze...dzis 28.12 w monitorowaniu przesylka znajduje sie w Bialymstoku...w innym krancu Poski choc ma byc kolo Ostrody...telefon infolinii niedostepny,telefon od sms stale zajety....slowem nic nadal nie wiadomo...firma SLIMAK a nie renomowana ups...w tymze czasie dhl przywiozl w ciagu 2 dni.Slowem czekam czekam czekac do upadlego .... ZaletyZadnych...a jeszcze nie wiem czy dojdzieWadyZero kontaktu wiec po co infolinie..odbiorca zostaje na lasce losu firmy ups -
~Ewa / 2019-08-13 09:30
Kurier nie był pod wskazanym adresem , odbiorca był cały dzień w domu i czekał na przesyłkę, odbiorca nie otrzymał żadnej informacji- telefonu, sms-a z informacją o dostarczeniu, nie dostarczeniu, możliwości odbioru z punktu gdzie pozostawiono przesyłkę bez jakiejkolwiek informacji dla odbiorcy. ZaletybrakWadybrak jakichkolwiek informacji dla odbiorcy o dostarczeniu/ niedostarczeniu/ odbiorze z punktu -
~Ewa / 2019-08-30 11:31
Najgorsza firma dostarczająca przesyłki. W Olsztynie kurierzy UPS nie dostarczają przesyłek do domu mimo, iż przesyłka została zamówiona na adres domowy. W systemie jest informacja, że nikogo kurier nie zastał, mimo, iż byłam w domu. Zwykle zostawiają w punkcie odbioru, a ja nie po to zamawiam przesyłkę na adres domowy!! Trzeba jechać do centrum miasta po odbiór w sklepie alkoholowym. Myślę, że to jest powszechna praktyka w dużych miastach, nie chce im się jeździć po osiedlach. Na wsi potrafią dostarczyć przesyłkę do domu, -
~EWA / 2019-08-30 12:36
Usługowe dno. Po raz kolejny nie dostarczają przesyłki. Info - kurier, który nie pofatygował się pod adres przesyłki...pozostawia przesyłkę na mieście. ŻENADA!!!!!!!!!!!!!!!!!!! ZaletyZEROWadyMNÓSTWO WAD -
~Ewa / 2019-09-23 15:47
Najgorsza firma jaka może istnieć! Zamówiłam paczkę ze strony Rebook podałam swój adres, a UPS stwierdził, że adres jest błędny i paczka została odesłana... no po prostu SZCZYT! Czy tam pracują jacyś nienormalni ludzi? na jakiej podstawie stwierdzili, że adres jest błędny??? Co za banda idiotów! ZaletyNIE MA ZALET!Wady- nie otrzymałam paczki bo adres był rzekomo błędny, a był jak najbardziej PRAWIDŁOWY -
-
~Ewa / 2019-12-18 20:01
Najgorsza z firm kurierskich!!! A korzystam często. Kurier nie podejmuje prób doręczenia, od razu zawozi do punktu odbioru /w moim przypadku 8 km od domu/. Twierdzi, że nie ma ludzi do pracy to i tak mu nic nie zrobią.
Nigdy więcej UPS!!!!!! -
~Ewa / 2020-02-08 08:22
Dwa razy miałam dostawę z Niemiec i dwa razy byli to porażka. Pierwszy raz dostałam wiadomość, ze nie ma mojego adresu, a wczoraj (07.02.) mimo, ze byłam w domu, dostałam wiadomość, ze kurier nikogo nie zastal. Gdybym miała wybór, nigdy nie wybrałabym UPS jako dostawce przesyłki. ZaletyBrak -
~Ewa / 2020-02-27 16:04
Paczke musialam odebrac osobiscie w punkcie odbioru. Nie za to place 17 zl zebym i tak musiala jechac osobiscie. Ups twierdzi ze kurier byl ale mnie nie zastal. Zadnego awizo ( dhl kurierzy dzwonia wczesniej a jak nikkgo nie ma zostawiaja awizo. Ups tez w regulaminie ma ze zostawia awizo) kurier po prostu nie przyjechal ze wzgledu na utrudniony dojazd. A centrala wyslala wiadomosc ze nikogo nie bylo w domu. Dno totalne . Rece sobie podac z DPD ZaletyZadnych zaletWadyKontakt z klientem
Nie wywiazywanie sie z obowiazku uslugi za ktora pobralo sie pieniadze -
~Ewa / 2020-05-26 12:02
Totalna porażka, drogo. Jest wiele innych firm, które realizują swoje usługi taniej, ale przede wszystkim szybko. Czekałam cały dzień a miało być dostarczone rano. Zero kontaktu i nawet nie wiadomo do kogo zadzwonić żeby uzyskać informacje. ZaletyBrakWadyCałe mnóstwo -
~Ewa / 2020-06-05 01:35
Najgorsza firma kurierska na rynku. Nie informują o terminie dostawy, nie podają kontaktu do kuriera, w przypadku nieobecności odbiorcy w domu kurier nie próbuje się skontaktować i odjeżdża. Na stronie śledzenia przesyłki niepełne i nieaktualne informacje. Stanowczo odradzam korzystanie. -
~Ewa / 2020-06-05 21:23
Jelenia Góra - kurier arogancki , kazał zejść po paczkę inaczej odjedzie, było mi bardzo ciężko zejść po operacji. Napewno nigdy nie skorzystam z ich usług -
~Ewa / 2020-10-22 13:38
Brak doręczenia, brak kontaktu, konsultant rzucił słuchawką, nic się nie da dowiedzieć, gwarantowana usługa doręczenie następne dnia a przekładają doręczenie na 'za dwa dni' . Dramat ZaletybrakWadyczas dostawy, brak kontaktu, brak nr do kuriera -
~Ewa / 2020-12-18 14:23
UPS nie powiadamia o dniu i "widełkach czasowych" dostarczenia przesyłki. Okropna czasochłonna infolinia. Sprzeczne informacje na stronie monitorowania i w rozmowie z konsultantem. Ogólnie niemoc konsultanta w załatwieniu np reklamacji. Nie zna telefonu kontaktowego. Brak szacunku dla czasu klienta. Chcesz mieć dostarczona przesyłkę siedź cały czas w domu, weź urlop w pracy bo inaczej pa xke odeślecie. Żenada ZaletyNie zauważyłam.WadyZero dobrej informacji. Brak kontaktu z kurierem. Brak zawiadomienia o przesyłce (dzień, godziny). Długa, nudna infolinia. -
-
~Ewa / 2020-12-21 15:08
Dwa razy dzwoniłam prosząc, żeby kurier się ze mną skontaktował, podał numer tel... nie zrobił tego!
Pozostawił paczkę osobie, dla której była prezentem.... DUŻY MINUS ZA BRAK KONTAKTU.
Rozmowy z infolinią to jakaś żenadaWadyBrak kontaktu -
~Ewa / 2021-01-25 13:12
Dzień dobry. Nie mam przesyłki za którą zapłaciłam z góry już 3 tydzień. Nie można się dodzwonić a na e-maile nie odpowiadają. -
~Ewa / 2021-03-10 14:21
Tragedia najgorsza firma przewozowa trzeba mieć tydzień wolnego żeby odebrać paczkę bo niestety kurier się nie wyrabia więc czekasz czekasz czekasz bo może znajdzie czas i dostarczy Tobie przesyłka a może nie i znowu musisz czekać czekać masakra to mało powiedziane nie polecam a wręcz zniechęcam do wysyłek ta firma ZaletyNie ma zaletWady10/10 -
~Ewa / 2021-06-09 16:30
Zasięg maskryczny, ciągle przerywa, nie ma internetu, wieczne awarie, na pewno nie przedłużę umowy. ZaletyŻadne
strona 84 z 208
- « poprzednia
- 1 ...
- 82
- 83
- 84
- 85
- 86
- nastepna »