Opiniuj.pl - strona główna

Opiniami warto się dzielić!

UPS opinie

Ocena na podstawie 4156 opinii

1.27 / 5

  • Parametry
    1.00
  • Cena
    1.54
  • Obsługa klienta
    1.38
  • Niezawodność
    1.50
  • Obsługa i reklamacje
    1.16
  • Oferta
    1.37
  • Cena/Jakość
    1.25
  • Czas dostawy
    1.39

Dodaj własną opinię »

Sortuj wg: daty | oceny
  • ~Dorota / 2023-09-12 17:21
    Ocena: 1.00 / 5
    Nie polecam ,najgorsza firma kurierska z jaką miałam do czynienia!
  • ~DostalesZlecenieWykonaj / 2025-07-21 21:37
    Ocena: 1.00 / 5
    Kompletna porażka, nie dostarczyli paczki do punktu w piątek, można zrozumieć człowieka bo weekend ładna pogoda, spoko przełożyli dostawę na poniedziałek do punktu, punkt otwarty od 9.00 do 21.00 i co w poniedziałek też nie doręczona paczka, nie wiem czy to kiedyś dostarczą, osobiście odradzam tą firmę!
  • ~DP / 2020-02-25 16:14
    Ocena: 1.00 / 5
    Dramat! Dwie próby dostarczenia paczki nieudane chociaż przez cały czas byłam na miejscu. Nawet po rozmowie z kurierem, który stwierdził, że już jest na miejscu -czekam, czekam i nic. Następnie dostaję informację o nieudanej ostatniej próbie doręczenia przesyłki. Jeśli chce się złożyć reklamację, można to zrobić jedynie z dwóch przyczyn: zagubienia lub uszkodzenia przesyłki. Nie można polegać na tej formie w żadnym wypadku. Pracuję w branży budowlanej i nieterminowość dostarczenia przesyłki może spowodować poważne opóźnienia i straty finansowe. Odradzam korzystanie z usług UPS!
    Zaletybrak
    Wadyniepodjęcie próby doręczenia, brak kontaktu z kurierem, opóźnienia w dostawach
  • ~DR / 2018-06-14 16:05
    Ocena: 1.00 / 5
    Fatalna obsługa klienta:
    1. brak powiadomienia o przesyłce
    2. Brak kontaktu z kurierem
    3. Pierwsza informacja to info o przekazaniu paczki do punktu odbioru

    Bardzo odradzam korzystanie z usług tej firmy.
    ZaletyBrak
  • ~DRAGONLEO / 2021-03-26 13:26
    Ocena: 1.00 / 5
    Firma totalna porażka, normalnie brak słów , arogancja i lekceważenie klienta na porządku dziennym! nagminne dostarczanie przesyłek nie w terminie lub ich zaginiecie!powinno się tych monopolistów polikwidować!!!
    Zaletybrak
    Wadyprzetrzymywanie przesyłek,brakkompetencji, brak kontaktu ze strony tej firmy,zniszczone przesylki za ktore nie chca brac odpowiedzialnosci,arogancja kurierow i suporta, itd itp duzo by wymieniac.
  • ~Drops / 2022-04-05 08:54
    Ocena: 1.00 / 5
    Firma porażka , moj klient zrobił sobie list przewozowy, miałem go uszykowanego na biurku i leżała jakaś przypadkowa paczka ze zwrotem , kurier sobie wszedł wziął paczkę która mu pasowała list i poszedł niekogo nie informując . Teraz UPS ma wszystko w dupie , dzwoniłem już z 4 razy do nich i za każdym razm pełna olewka i informacja że mogę sobie maila pisać . NIE POLECAM TEJ NIEKOMPETENTNEJ FIRMY !!
    ZaletyBrak
    WadyNie chce mi się tego opisywać
  • ~ds crew / 2022-08-29 20:30
    Ocena: 1.00 / 5
    Je*bać ups, kurier przyjeżdża pod dom, i nagle zawraca zmieniając status przesyłki na błędny adres
    Zaletyżadne
    Wadywszystko
  • ~dsdadsa / 2021-11-26 10:37
    Ocena: 1.00 / 5
    Przeciez to jest takie gówno zamówiłem na pewnej stronie w poniedzialem z podpiskiem że dostane we wtorek czyli jutro na następny dzień przychodzi mi wiadomość że przyjdzie w czwartek to to dobra czekam a tu nagle w czwartek przewidywana przesyłka na poniedziałek XDDDD Chyba gorzej się nie dało najgorsza firma kurierska na rynku nie polecam a raczej odradzam
    Zaletynie ma
    Wadywszystko
  • ~Dunia / 2021-03-31 17:54
    Ocena: 1.00 / 5
    Ocena: 1.00 / 5
    Najgorsza firma kurierską!!!Unikać jak ognia, od dwóch tygodniu próbuje nadać paczkę, dziwnie na infolinię konsultanci zapewniają, że zlecenie przyjete zero powiadomienia mailowego, zero potwierdzenia SMS, zero telefonu, niby próba odbioru była dzień wcześniej jakoś jestem w domu i nikogo nie bylo, dzisiaj łaskawy telefon że oni nie mają żadnego zlecenia a wczoraj kurier byl i nikogo nie zastał chociaż cały czas jestem w domu reklamacji nie przyjmą bonie mam numeru zlecenie aktorzy nie został podany ani ustnie ani przez SMS ani przez email. Unikać!!!
  • ~dupa / 2018-07-10 16:24
    Ocena: 1.00 / 5
    Firma ups posiada infolinię, z którą nie da się skontaktować. Nie wiem za co płacą pracownikom infolinii. Z całego serca nie polecam.
  • ~Dusi / 2020-05-29 07:27
    Ocena: 1.00 / 5
    Kurier myśląc że jak zatrąbi klaksonem od samochodu to odbiorca przyleci do niego, zero informacji gdzie jest paczka
    ZaletyBrak
    WadyMogłabym wymieniać ale szkoda mojego czasu
  • ~Dylan / 2022-07-15 16:23
    Ocena: 1.00 / 5
    czekam na pzke zbyt długo !!! maskara znimi zrobcie cos tym jestem zdruzkotany
    Zaletyzadne
    Wadypisało że mam czekac maks do 13 jets godizna 17 nie mam pacski
  • ~Dyzia / 2021-12-31 15:43
    Ocena: 1.00 / 5
    Pomimo umówionej godziny przyjazdu po paczkę kurier przyjeżdża 4 godziny wczesniej (paczka nie gotowa) i mowi ze on później nie przyjedzie bo nie ma po co w tę okolice wracać, paczkę trzeba było dostarczyć do punktu. W biurze Pani bierze wszystkie dokumenty do ręki i mówi że dołączy wszystko do paczki. Nadane zostało to 9 grudnia-(paczka miala trafic do Anglii) po tygodniu dostaje email i okazuje się nie mogą dostarczyć paczki bo brakuje dokumentów jakich z emaila nie da rady sie dowiedzieć. Po 10 e-mail z różnymi osobami w koncu wiem co mam dosłać a co było oczywiscie wysłane Kompetencji brak. Potem okazuje sie że trzeba zapłacić cło. Dokumenty dostarczone cło zapłacone paczka do dnia dostarczona 31 grudnia po małej telefonicznej przeprawie.
    Kurier wpisuje że nikt nie chciał zapłacić cła pomimo, że odbiorca był w domu a kierowca nie zaszczycił obecnością. nie polecam odradzam i nigdy więcej nie skorzystam już z usług tej firmy
    ZaletyBrak
    WadyWszystko
  • ~dzasta / 2021-03-31 16:34
    Ocena: 1.00 / 5
    Najgorsza firma kurierską!!!Unikać jak ognia, paczka odesłana do nadawcy, zero powiadomienia mailowego, zero potwierdzenia SMS, zero telefonu, niby pruba nadania, której nie było, reklamacji nie da się złożyć bo wywala błąd, po telefonie na infolinię dostałam maila do złożenia reklamacji, na którego nikt od 2 tygodni nie odpisał. Unikać!!!
    ZaletyBrak!!
    WadyJ.W
  • ~Dziekan7 / 2022-03-03 12:55
    Ocena: 1.00 / 5
    Niestety zero informacji, że paczka ma być doręczona, nagle w systemie widnieje, że nikogo nie było w domu (co oczywiście jest kłamstwem) i paczka trafia do punktu odbioru. Nigdy więcej nie skorzystam z oferty UPS….
  • ~Dzon / 2020-12-01 15:03
    Ocena: 1.00 / 5
    Ponad Tydzien czekania na paczkę, raz wyszedlem z domu i akurat przyszedl, nawet nie zadzwonil. Na śledzeniu paczki jest napisane ze czeka w punkcie, pojechalem, paczki nie ma. Najgorszy kurier, niepolecam pod żadnym względem
  • ~dzudi / 2019-10-17 14:15
    Ocena: 1.00 / 5
    Dziwne że coś takiego jeszcze funkcjonuje na rynku ;(
    ZaletyBrak
    WadyWszystko na ---
  • ~Dżordż / 2022-08-17 23:22
    Ocena: 1.00 / 5
    UPS do dzisiaj, t.j. do 17.08.2022 nie dostarczył przesyłki nadanej z UK do Polski 19.07.2022. Przesyłka zawierała 3 paczki. Każda z tych paczek dotarła do Polski w innym terminie, t.j. 3.08-5.08 (choć były nadane jako jedna przesyłka) i ostatecznie zostały odprawione przez agencję celną UPS 9.08.2022. Od tamtej pory UPS nie potrafi ich dostarczyć do miejsca docelowego. Jedna paczka zaginęła - tracking urywa się na 10.08.2022, a pozostałe 2 są w magazynie najbliższym miejsca docelowego, ale UPS nie chce ich dostarczyć twierdząc, ze dostarczenie niekompletnej przesyłki (czyli 2 z 3 paczek) jest wbrew ich regulacjom wewnętrznym. Co więcej, infolinia UPS notorycznie wprowadza w błąd podając nieprawdziwe informacje. 12.08 poinformowano, że 2 przesyłki zostaną dostarczone tego dnia do godz. 16-tej, a ostatnia 16.08. Nic takiego nie nastąpiło. 16.08 infolinia twierdzi, że jedna paczka nadal nie przeszła odprawy celnej, czemu zaprzecza tego samego dnia agencja celna UPS, która potwierdza mailem, że wszystkie paczki były odprawione 9.08. Dalej, 17.08 infolinia dwukrotnie twierdzi, że po interwencji w centralnym magazynie w Strykowie, zagubiona paczka odnalazła się i ruszyła w dalszą drogę - również nieprawda. Moja firma ponosi wymierne straty finansowe z powodu opóźnienia w dostawie. Nie możemy wykonać terminowych zleceń dla naszych klientów. Tracimy czas i pieniądze. Reasumując, OMIJAJCIE UPS SZEROKIM ŁUKIEM! BANDA DYLETANTÓW KOMPLETNIE LEKCEWAŻĄCYCH KLIENTÓW! WYSTARCZY ZOBACZYĆ JAKIE MAJĄ OCENY NA WSZYSTKICH PORTALACH TEGO TYPU ORAZ W GOOGLE.
    ZaletyBrak
    WadyJak opisano wyżej.
  • ~Dżulika / 2018-11-08 21:48
    Ocena: 1.00 / 5
    Najgorsza firma kurierska. Zero kontaktu z kurierem, nie wiadomo kiedy paczka zostanie doręczona. Ogolnie NIE POLECAM
  • ~E / 2019-10-04 11:54
    Ocena: 1.00 / 5
    Firmie UPS zwykle nie chce się dostarczać paczek na wskazany adres, więc zostawia je w swoich Access Pointach, po czym wysyła kłamliwe SMSy o nieudanej próbie doręczenia. Oczywiście - zero kontaktu telefonicznego ze strony kuriera, a awizo brak.
Dodaj własną opinię »

Zobacz również

DPD
Ocena: 1.50, ilość opinii: 12796
InPost
Ocena: 1.75, ilość opinii: 8220
DHL
Ocena: 1.29, ilość opinii: 7804
Pocztex
Ocena: 1.28, ilość opinii: 4162
UPS
Ocena: 1.27, ilość opinii: 4156
GLS
Ocena: 1.56, ilość opinii: 2490
Play
Ocena: 1.39, ilość opinii: 4935
VECTRA
Ocena: 1.60, ilość opinii: 4625
Orange
Ocena: 1.41, ilość opinii: 4093
UPC Internet
Ocena: 1.81, ilość opinii: 3514
Netia Szybki Internet
Ocena: 2.02, ilość opinii: 3213
Plus
Ocena: 1.47, ilość opinii: 3172