strona 80 z 208
- « poprzednia
- 1 ...
- 78
- 79
- 80
- 81
- 82
- nastepna »
-
~Dominika / 2019-06-26 14:59Ocena: 1.00 / 5
Nie polecam, na rynku są bardziej konkurencyjne firmy, które szanują swoich klientów. Nieporozumieniem jest brak kontaktu telefonicznego ze strony kuriera - najlepiej czekać cały dzień aż przyjedzie, bo co z tego ze ludzie chodzą do pracy lub maja inne obowiązki. Pani z biura obsługi skwitowała to jednym zdaniem - taka jest ich polityka. Szkoda, ze to z moich pieniędzy mogą prowadzić swoją politykę, nie szanując mnie ani mojego czasu. Ogromny minus dla tej firmy. -
-
~Dominika / 2019-11-05 10:39Ocena: 1.00 / 5
Cały dzień czekałam na przesyłkę, oczywiście kurier się nie pojawił. Dopiero po kontakcie z firma w której kupowałam zamówiona rzecz dostałam informację że kurier był ale nikogo nie zastał. Byłam w domu, a kurier nawet nie zadzwonił, nie wysłał smsa a nawet nie zostawił awizo, po prostu bez żadnej informacji zniósł paczkę do jakiegoś punktu i miałam się sama domyśleć gdzie ona jest...... Żenada ZaletyBrak -
~Dominika / 2019-11-19 15:24Ocena: 1.00 / 5
Nie polecam tego przewoźnika. Dostarczają jak chcą i kiedy chcą przesyłki. Zmyślają że nie ma pełnego adresu itp Odradzam z korzystania tej usługi! ZaletyBrakWadyBrak skuteczności względem dostarczenia przesyłek -
~Dominika / 2020-02-03 21:29Ocena: 1.00 / 5
Najgorsze co może być. Zero informacji, brak kontaktu i jeszcze zostawiają kwitki na dworze przyczepione do domofonu gdzie wiatr wieje. Mam nadzieje że juz nigdy nie będę zmuszona korzystać z ich usług. Totalne dno ZaletyBrakWadyWszystko -
~Dominika / 2020-03-16 16:06Ocena: 1.00 / 5
Paczka nie została dostarczona w dniu, w którym był przewidywany dzień dostawy. Następnego dnia skontaktował się ze mną kurier, po umówieniu się z nim na konkretną godzinę kurier nie dał już znać. Zostawił przesyłkę w punkcie odbioru na krańcu miasta. Nie zostawił żadnego awizo, przez co nie dało się przekierować internetowo paczki. Nie polecam! -
~Dominika / 2021-03-24 22:31Ocena: 1.00 / 5
Paczka miała dojść wczoraj, nagle został zmieniony dzień dostawy na dziś. Cały dzień siedziałam w domu i przez przypadek zauważyłam informację na mailu, że próba doręczenia nieudana i paczka będzie do odbioru w punkcie, ale niewiadomo kiedy, może jutro. Teraz będę musiała codziennie chodzić do punktu odbioru (który jest czynny aż do godziny 18) i jej szukać. Już szybciej bym sobie pojechała na drugi koniec polski i odebrała ta przesyłkę. Dodatkowo paczka została nadana z firmy sprzedażowej w Krakowie do Krakowa... Dramat! WadyBrak numeru telefonu bezpośrednio do kuriera,
Brak próby kontaktu w celu dostarczenia paczki,
Brak informacji na infolinii -
~Dominika / 2021-12-09 10:37Ocena: 1.00 / 5
Beznadziejna firma, miałam dostać paczkę z Szkocji która przyszła do Polski dość szybko, natomiast w Polsce 2 dni temu była 130km odemnie, miałam dostać dziś ale dalej jest 50 km odemnie i doręczenie prawdopodobnie jutro o ile znowu nie zmienia, liczą sobie drożej od innych a doręczają tak długo że łatwiej by było samemu dojechac po paczkę niż czekać codziennie. WadyKurierzy jak ślimaki -
~Dominika / 2021-12-20 09:48Ocena: 1.00 / 5
Paczka dotarła na drugi dzień, tylko szkoda, że do punktu odbioru, a nie do mojego mieszkania :) Gdyby nie fakt, że przebywam na izolacji skorzystałabym z paczkomatu. Brak jakiegokolwiek kontaktu, dowiedziałam się o tym, że jest w punkcie (od trzech dni) tylko dlatego, że zaniepokoił mnie czas dostawy. Już więcej nie skorzystam. Nie polecam. -
-
~Dominika / 2022-11-19 16:54Ocena: 1.00 / 5
Kurier nie powiadamia o próbie dostarczenia przesyłki. Nie ma żadnego kontaktu z kurierem ani firmą , Sama szukałam gdzie mogę odebrać bo zero informacji.. Nie było mnie w mieście, więc poprosiłam kogoś z domowników żeby odebrał mi paczkę, ale pani w sklepiku nie chciała wydać bez mojego dowodu osobistego. Pomimo podania kodu odbioru który powinien wystarczyć. Nigdy już nie zamówię niczego z dostawą UPS. Nigdy. Choćbym miała zrezygnować z zakupu. -
~Dominika / 2023-06-05 16:31Ocena: 1.00 / 5
Brak informacji o przesyłce. Brak kontaktu z kurierem. Fikcyjne informacje o próbie doręczenia i niezastąpiona nikogo w domu (cały dzień byłam w domu). Ogólnie banda debili i ignorantów. Nigdy więcej nie zgodzę się na dostawę przez ten gniot UPS. ZaletyBrakWadyWszystko -
~domix / 2022-02-04 17:44Ocena: 1.00 / 5
Witam, nie polecam tej firmy na śledzeniu paczki piszą że kurier przyjedzie 04.02.2022 między godziną 10-14 czekałam do godziny 17nastej nikogo nie było... Dzwoniąc na infolinię do UPS o 17.30 poinformowano mnie, że siedziałam na próżno w domu ponieważ paczka będzie u mnie dopiero w poniedziałek lub we wtorek... Porażka, cały dzień siedziałam w domu bo ta paczka jest dla mnie bardzo ważna i cały dzień z życia wyjęty. Po co jest to całe śledzenie paczek jak się nic nie zgadza. ZaletyBrak zaletWadyKpina z ludzi -
~Domka / 2020-08-18 07:51Ocena: 1.00 / 5
Masakra, na paczkę czekam i czekam, kurier rzekomo był z przysyła 3 razy, ale w takich godzinach że to śmieszne.. Na 100% byłam wtedy w domu a jego jak nie było tak nie ma.. Inni kurierzy dzwonią albo wysyłają sms o której można się ich spodziewać a tu.. Szkoda słów.. Nie polecam... ZaletyBrakWadyTo co wyżej -
~dorcia / 2019-12-19 12:42Ocena: 1.00 / 5
Najgorsza firma z jaką się spotkałam !!!!!
Stoję w oknie, podjeżdża kurier i bezczelnie wkłada awizo do skrzynki pocztowej.
Nie po to płaciłam by zapieprzać po paczkę na drugi koniec miasta i taszczyć 20kg
Nie polecam, nigdy więcej UPSZaletybrakWadysame wady -
~Dorian / 2022-10-19 17:57Ocena: 1.00 / 5
Omyłkowo dałam 2 punkty a zasługują na zero. Kupuje dużo ale z czymś takim spotykam się pierwszy raz. ZaletyBrakWadyZdecydowanie odradzam -
~Dorian / 2023-03-02 19:00Ocena: 1.00 / 5
Massakra, zero kontaktu firmy z klientem. Kurier niby był nie zostawił żadnego dokumentu. Po czym e-mail że przesyłka zwrócona do nadawcy. Francja. Wrrr... -
~Dorota / 2021-07-20 17:23Ocena: 1.00 / 5
Siedzę czekam w domu,bo paczka ma być dostarczona i bardzo mi na niej zależy. A dostaje maila że kurier nie zastał mnie w domu i została oddana gdzieś do jakiegoś punktu! Nie po to zapłaciłam za kuriera żeby latać po mieście i szukać swojej paczki. Nie jest to pierwszy raz kiedy muszę gdzieś odbierać przesylki. Mam małe dziecko i mieszkam na 4 piętrze bez windy. Infolinia UPS tyle samo warta co kurier, zero odezwu!!!! Nie polecam !!! -
-
~Dorota / 2022-01-13 17:20Ocena: 1.00 / 5
Cały dzień czekania na odebranie przesyłki ,przesyłka nie odebrana , bo kurier zapomniał , a od pani z infolinii dowiedziałam się ,że kurier skończył już pracę .PORAŻKA !!!!! ZaletybrakWadywszystko -
~Dorota / 2022-12-12 14:13Ocena: 1.00 / 5
kontakt z firmą prawie niemożliwy, zgłoszenie mailem nie do zrealizowania, telefon beznadziejne wybory -
~Dorota / 2023-06-20 18:57Ocena: 1.00 / 5
Brak kontaktu do kuriera i od kuriera. Widełki godzinowe to coś zupełnie niezgodnego z rzeczywistością. Żadnych powiadomień. Zupełnie nic. Nie ma drugiego takiego gów*na na rynku. Nie wiem jak szanująca się firma Apple może współpracować z czymś takim. ZaletyBrakWadyWszystko -
~Dorota / 2023-06-27 11:44Ocena: 1.00 / 5
Bardzo niemiła rozmowa z konsultantem. Nie wychodzą naprzeciw oczekiwaniom klientów.
strona 80 z 208
- « poprzednia
- 1 ...
- 78
- 79
- 80
- 81
- 82
- nastepna »
